Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Miltä tuntuu nyt?

+37
lihava89
janette
anjuska
tuulahdus
*Perhonen*
Eija-Stiina
rolli82
Simppu
BLOCCO
Rosmariini
Elämä edessä
Simppa83
AnnukkaK
Krisu75
Punapippuri
paksuleidi
Soile
haidi66
Hansu46
Pallokala
Lyltsy
zelda
eräpena
Inka
Bullero
haaho
Aurora
Tyrannosaurus
tigertytto
ritu
Helka
2Shy
Leppis
Minni67
Bulla65
hansu
Poutapilvi
41 posters

Sivu 3 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 3 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Su Joulu 11, 2011 11:34 pm

Täällä on hyvä fiilis, maha täynnä kalaa ja kasviksia ja suuntana kauneimmat joululaulut. (: Kirkkoon siis.

Ihanaa joulua kaikille. (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 3 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja Bulla65 To Joulu 29, 2011 7:58 pm

Pakko taas hehkuttaa...tuntuu niin hyvältä! cheers sunny
Joulunaika meni mukavasti, kaikenlaista herkkua tuli syödyksi, mutta kohtuudella - painoa putosi joulun aikana kuudessa päivässä kilon, joka on todella paljon mun "etanavauhtipudotuksellani". Neljänkymmenen kilon pudotus uhkaa olla jo todella lähellä... flower Mulla oli joulun jälkeen vielä kaksi vapaapäivää töistä ja vietin ne ekaa kertaa elämässäni joulunjälkeisissä alennusmyynneissä - mitäpä niissä olisin aiemmin tehnyt, kun ei niistä olisi kuitenkaan löytänyt koskaan mitään päällepantavaa (lue riittävän isoja kokoja), mutta nytpä löytyy! Ostin taas uudet farkut - en muuten, mutta kun ne käyvät tasaiseen tahtiin liian isoiksi Smile. En meinannut silmiäni uskoa, että jouduin ostamaan numeron 46 kokoa olevat farkut - siis ennen laihduttamisen aloittamista se koko oli 56...Ostin myös kauniita paitoja, jopa aivan tyköistuvan kauniin hempeän vaaleanpunaisen, klassisen paitapuseron, joka sopii ihanasti uusien tummien farkkujen kanssa - oon niiiiiin onnellinen! Muitakin kivoja vaatteita eksyi mukaani, on aivan uskomatonta, miten pelkästään vaatteet voivat saada ihmisen niin hyvälle tuulelle Smile.

Ihanan toivekkaana odottelen tulevaa uutta vuotta, mitä kaikkea kivaa se tuokaan tullessaan. Ensi kesänä olen toivottavasti painonpudotusurakkani loppuvaiheessa, elämä tuntuu jo nyt upealta, eikä lainkaan vähiten sen vuoksi, että omaa kaksinumeroisen painolukeman, olo ja vointi on mitä mainioin. Tsemppiä kaikille painonpudottajille, niin leikatuille kuin sitä odottaville! sunny
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 3 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja tigertytto To Joulu 29, 2011 11:03 pm

Asennetaan litteää vatsaa 2012. Odota hetkinen...
█░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ 5%
System error... Poista ensin rasvat vuodelta 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 ja yritä uudestaan...

Kopsasin tämän FB.stä tuntui sille että tänne se sopii paremmin kuin hyvin Smile

Täällä kanssa enemmän kuin tyytyväinen ja mielessä käy vähänväliä kiitos kiitos kaikille lääkäreille jotka ovat osallisena tähän että mut on leikattu I love you
Mulla 4kk leikkuusta ja painoa mennyt 22kg Smile
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 3 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja Pallokala Ma Tammi 02, 2012 7:43 pm

Elämä hymyilee, ainakin kropan ja voinnin suhteen sunny .
Joulusta ja uudesta vuodesta tuli nautittua täysin, mutta ei mässäillen kuten ennen olisi tullut tehtyä.

Aaton aaton ja vuoden ekan arkipäivän välinen painosaldo - 1,6 kg. Ja mielestäni en mistään jäänyt paitsi.
Joka kerran olin ruokapöydässä kuin muutkin, ja kaikkea maistoin mitä teki mieli. Ja kun selkä tai polvet eivät ole kipeät niin tuli vapaapäivinä käytyä pitkillä lenkeillä säännöllisesti.

Välipäivien alennusmyynneistä löytyi ihania vaatteita ja sellaisia merkkejä joista ennen pystyi vain haaveilemaan. Espirit, Only, Vero Moda, St Oliver, Rönnisch,...
Mun koko on noin 40-42, jossain malleissa vielä 44.

Oon NIIN iloinen!
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Paikkakunta : E-Savo
Registration date : 07.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 3 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ma Tammi 02, 2012 8:01 pm

Pallokala ja Bulla65, onnea molemmille! (: Tuntuu hyvältä lukea toisten riemua siitä miten joulunaikaan ennemin laihtuu kuin lihoo. (: Mahtavaa.
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 3 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja haidi66 Ma Tammi 02, 2012 9:17 pm

heips ihanaa kuulla et joulu on menny kaikilla hyvin, mulla lähti syöminen ihan totaalisesti käsistä, tuli syötyä karkkia suklaata sun muuta, pientä huonoa oloa tietty tuli, mut ei niin paljon ku luulin, nyt hirvee morkkis et miks ihmeessä mä menin sortumaan Embarassed oikeen hävettää edes kertoa, mut pakko on jollekkin purkaa pahaa oloaan, nyt iso ote niskasta kiinni ja syöminen takas hallintaan, nyt alkuun korvaan 2 ateriaa nurtiletillä et pääsen takas normaaliin tahtiin ja onneks alko työt niin ei tuu täällä kotona oltua, oon sen omalla kohdalla huomannu aina, et ku on pitkät vapaa, niin mä sorrun niin helposti syömää, nyt sit perjantaina lähtö 1kk thaimaaseen, mutta siellä ruoka kevyttä ja terveellistä ja annokset saa tilatua lasten koossa, niin ei tuu sit syötyä ittensä kipeeks Embarassed onneks kaljan juonti on jääny kokonaan, ei oo pelkoo et sen takii lihoo ja jos nyt muutaman konjakin siellä ottaa niin se tuskin maata kaataa Question oikeen hyvää alkavaa vuotta teille kaikille lol! kertokaa onko joku muu sortunut joulua syömään päin mäntyä kuten minä??? Embarassed
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 3 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja hansu Su Tammi 15, 2012 2:30 am

Nyt alkaa asiat olla kohdallaan. Tänään vihdoin ja viimein puntarin lukemat alkoivat sillä kilomäärällä, jolla normaalipainoisuuden raja määritetään. Normaalipainoon nyt siis 700 grammaa matkaa. bounce

Tosin huomenna edessä Tallinnan risteily herkkuineen ja juomineen. Taitaa tavoitepaino vielä odotella ensi kuulle...
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 3 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja Lyltsy Su Tammi 15, 2012 2:41 am

Onnea Hansu!
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 3 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja Pallokala To Tammi 19, 2012 8:36 pm

Hansulla menee hienosti! Samaa odotellessa...

Itsellä taas paino jumitellut samassa hetken, mut aamulla huomasin että
vastapestyt farkut on jotenkin löysät. Mittasin vyötärönympäryksen ja se on 88 cm. Parhaimmillaan oli 117 cm. Vähänkös kivaa.
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Paikkakunta : E-Savo
Registration date : 07.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 3 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja HyeeNa! To Tammi 19, 2012 10:25 pm

onnea pallokala!


hmnh, itsellä ei kyllä niin kovin hyvä fiilis ole. Mähän oon siis työtön ja kyllä, mulla on vähän turhan paljon aikaa ja aika paljon siitä ajasta mä oon kyllä koneella (no hyi mua). kuitenkin oon enskuussa lähdössä kurssille loppukevääksi eli ei tätäkään ikuisesti kestä. No eniveis, tää mun avopuoliskohan tosiaan on ihan mahottoman kateellinen mulle siitä että mulla on vapaa-aikaa ja sillä ei. Sitte mä saan kattoa ku se on pahalla päällä ja on niin marttyyria.
Helvetti (anteeksi kiroilu) en minäkään tästä nauti! Ollaan yhdessä sovittu etten ees lähe ettiin vielä mitään pysyvää työtä vaan sain ihan siltäkin luvan lähteä vielä opiskelemaan uutta ammattia, no kun ei mistään löydy sellaista työtä joka kestäis max. ensisyksyyn. Ei se kyllä minusta ole mua kohtaan oikein että se on heti pahalla päällä ku tulee töistä ja tietää että mulla ei oo täällä mitään tekemistä!
Kyllä mä ymmärrän että sillä on raskasta kun on paljon töitä mutta ei se ole mun syy! Itse se on päättänyt ottaa niin paljon keikkaa, oon yrittäny monta kertaa sille sanoa että vähentää niitä keikkoja, kun sillä on siihen mahdollisuuskin mutta EI. Ei oo yhtään vähentäny! Ei se perkele (anteeksi taas) meidän taloutta kaada jos se vähentää niitä keikkoja kun sillä on kuitenkin päivätyökin josta se saa ihan hyvin palkkaa!
Nii eihän se mulle vihanen oo mutta sitä vissiin ottaa nyt niin päähän että ei halua ees nähä mua helvetti. Piti sulkeutua makkariin. Ei sillä, en minä mene sitä häiritsemään jos se haluaa omaa rauhaa mutta vissiin se on liikaa pyydetty että mullekki voi olla ihan kiva vaikka ei niin helppoa olisikaan. Mäki oon kuitenkin päivät yksin kotona niin ois se mustaki ihan kiva jos se viitsis huomioida muaki välillä eikä aina olla niin lapsellinen kiukkuperse.
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 3 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja hansu To Tammi 19, 2012 11:08 pm

Meillä työnjako toisinpäin. Mä painan täyttä duunia ja isäntä tekee noin 2h/päivä. Joskus mietityttää tää mielekkyys, mutta näinkin pärjää hyvin. Sitten kun nuorin muksuista lähtee kouluun, ni mä olen päättänyt hakea 75% työaikaa, vaikka se merkkaiskin kulujen karsintaa. No nythän noi muksutkin elää yltäkylläisyyden sarvessa kaikin herkuin. Vähemmälläkin pärjäis.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 3 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja HyeeNa! To Tammi 19, 2012 11:36 pm

Nii. Se pitäs aina olla etusijalla että pärjää. Ja mun puolesta, kunhan mä vaan saan omat opiskeluni alta ja pääsen kunnon töihin niin mun puolesta mies saa ottaa vaikka virkavapaata ja tehä nää kotityöt vuoden ajan, tai oikeastaan kaikki mitä mä oon tähän asti tehny. Mä voin ihan hyvin painaa pitkää päivää ja olla sen vuoden toisinki päin. Saispahan mieskin sitten tuntea että miltä se minusta tuntuu istua yksin päivät kotona.
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 3 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja HyeeNa! La Helmi 04, 2012 6:18 pm

Ei oo hyvä olo. Päässä on tukkosta ja nenässä ja kurkku kipee. Toisinsanoen flunssa. Miehellä ollu nyt kaks viikkoa ja eilen alko tuntua itelle kurkkukipua ja tässä sitä ollaan. Istun kirjastossa kun ei olla kotona vaan toisessa kaupungissa ja mies on töissä. Jännää kun tuntuu et täältäkin on kauheasti kavereita mutta nyt en oo kyllä saanu kettään kiinni.
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 3 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja Soile La Helmi 04, 2012 8:35 pm

Mul on nälkä! Ja vähän jänskättääkin...viimeset päivät ennen leikkausta ja aion hiukan ottaa vapauksia tuosta ene-dietistä kun on pojan synttärit huomenna...tietty siitä tulee varmaan huono omatunto(: Leikkaushan on jo tiistaina...joten ma vedän taas pelkillä pusseilla. Toivottavasti ei mee pieleen tän viikonlopun repsahduksen takia, tarkoittaa siis sitä että käyn tänään syömässä kiinalaisessa friteerattua kanaa (hirvittää kun jotkut puhunu etteivät oo pystyneet syömään kanaa leikkauksen jälkeen, mä rakastan kanaa kaikissa muodoissa!) juuh ja sitten aion vielä syödä valkosuklaajuustokakkupalan. Että sellaset paheet. Kait tässä on jotain "lupumisen tuskaa" vaikka ihan innoissaan olenkin leikkauksesta <3
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 3 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja Soile La Helmi 04, 2012 8:43 pm

Siis "luopumisen tuskaa" noista omista herkuista kun ei tiedä mitä enää pystyy syömään...siksi ollut ehkä vähän edellisiä vaikeampi tää "viimenen" eneily...mut oon mä sen -8kg saanut alas että ei kait se nyt noista syömisistä nouse sentään enää!
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 3 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja paksuleidi La Helmi 04, 2012 9:59 pm

tsemppiä Soile!!!
Kana on mun lemppariruokaa ja olen kyllä pystynyt syömään sitä, täytyy vaan pureskella kunnolla. Melko yksilöllistä et mitä pystyy syömään ja mitä ei Smile

paksuleidi

Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 14.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 3 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja hansu La Helmi 04, 2012 11:18 pm

Minäkin syön kanaa säännöllisesti. Ei ongelmaa Very Happy
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 3 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja Pallokala Su Helmi 05, 2012 12:17 am

Viikko KELAn kuntoutuksessa takana. Jumppaa ja uintia joka päivä, ja ihanasti jaksoin tehdä juttuja. Ihan eri fiilis kuin 3 kk sitten.

Vaikka söin paljon enemmän kuin normaalisti kotona, paino putosi viikon aikana yli kilon! Ja mua kehuttiin kauniiksi, itsetunto nousi 100% !
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Paikkakunta : E-Savo
Registration date : 07.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 3 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja hansu Su Helmi 05, 2012 12:51 am

Heh heh.... Mulla loppuviikon koulutus takana. Syöty niin, että napa ruskaa. Puntariin en uskaltaudu kuin ensi viikolla. Ja pahus vie, tuli syötyä herkkuja kahvin kera ja ilman kahvia... Ja liikuntaa ei nimeksikään. Tasan ei käy koulutusten kera. Rolling Eyes
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 3 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja Soile Su Helmi 05, 2012 2:12 am

Jep, mukava kuulla, että ainakin te pystytte kanaa syömään:) Itse olen kala-allerginen niin on tullu lemppariksi tuo kana. Nyt on sitten tarjottu teineille safkat ja itsekin syöty kiinalaisessa ja hesellä valkosuklaajuustokakkupala. Ja kyllä on olo sen mukainen. Huh huh. Mut hyvää oli, enkä kyl jaksanu syödä edes koko annosta ruokaa. Nyt kyllä väsyttää, ruoka taitaa väsyttää, kun muuten ollu niin pirtee kun on eneillyt:)
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 3 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja tigertytto La Helmi 11, 2012 10:08 pm

Pika päivitystä multakin tänne kun en ole kerennyt täällä piiiiiiiiiiiiiiiitkään aikaan käymään..
Paino ihan koko prosessin alussa oli 134kg...leikkaus aamuna 118kg ja nyt noin 6kk leikkuusta 93kg Very Happy Very Happy ja voi että miten on hyvä olla Smile
Tuntuu ihan uskomattomalta edellenkin että voinko minä laihtua ja laihtua,pienentyä koko ajan Smile en muista milloin viimeksi mulla olis ollut farkut jalassa ja nyt ne on Very Happy Vaikka tuota painoa on näinkin paljon vielä niin tuntuu jotenkin että olisi pienempi kuin mitä paino antaa ymmärtää Smile käyn 2-3 kertaa viikossa salilla ja aloitan 14 pvä uimisen Smile

Onnea kaikillle leikkuuseen menijöille ja siellä jo olleille Very Happy I love you
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 3 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja Lyltsy La Helmi 11, 2012 10:45 pm

Vaikeuksien kautta voittoon Tigertyttö! Kiva kuulla että sulla sujuu hienosti.

Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 3 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja Soile Su Helmi 12, 2012 2:16 am

Hienoa kuulla että on hyvin mennyt;) Onnea jatkoonkin!!! Miekin tässä pikkumasusena ekaa viikkoa ja vähän on uskomattomat fiilikset vielä...mä taidan olla jo kesällä aika kivan kokoinen;)
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 3 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja tigertytto Su Helmi 12, 2012 5:30 am

Tsemppiä ja malttia soile Smile I love you
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 3 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja Soile Su Helmi 12, 2012 2:04 pm

Kiitos tigertytto;)Eilinen ilta 4. po yllätti pirteydellä...en meinannu saada yöllä nukahdettua, mut en mä muuta illalla tehny kun surffailin tääl netissä!!! En aio tosiaankaan rehkiä enkä riskeerata mitään!
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 3 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa