Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Miltä tuntuu nyt?

+37
lihava89
janette
anjuska
tuulahdus
*Perhonen*
Eija-Stiina
rolli82
Simppu
BLOCCO
Rosmariini
Elämä edessä
Simppa83
AnnukkaK
Krisu75
Punapippuri
paksuleidi
Soile
haidi66
Hansu46
Pallokala
Lyltsy
zelda
eräpena
Inka
Bullero
haaho
Aurora
Tyrannosaurus
tigertytto
ritu
Helka
2Shy
Leppis
Minni67
Bulla65
hansu
Poutapilvi
41 posters

Sivu 6 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 6 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Pe Elo 10, 2012 3:22 am

Näinhän se menee.
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 6 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja BLOCCO Pe Elo 10, 2012 2:22 pm

pakko nyt tässä poiketa palstalla, kun HyeeNa hälyyttää...
kyllä näin netin välityksellä uskaltaa HyeeNaakin lähestyä..

...älä nyt tuosta helicosta välitä, asia hoituu kun aikaa kuluu - onhan sitä pahempiakin häädetty!

BLOCCO-ruuna muuten on nyt sen verran ollut tällä ulkoruokintakaudella "laitumilla", että on huomannut eron aiempaan elämään.

"Naistennaurattamisessa" on tapahtunut sellainen muutos, että kun 1960 - ja 1970 luvuilla juttelin kassatytöille, tarjoilijoille tai jotain muita töitä tekeville tytöille, meni heiltä usein pasmat sekaisin...oli vientiä ja jos jonninlaista viettiä pelissä...

Nykyään, vaikka ruunan runko lähentelee jo normaalipainoa, on sellainen ero aiempaan, että kun jutustelen viehättävälle naishenkilölle, joka tekee töitään kassalla, ravintolassa ym. palveluammatissa, niin menen itse sekaisin rahan maksamisessa tai jossain muussa asiassa ( unohdan tuotteen pöydälle tms). Mutta useinhan tilanteet laukeavat kaksinkerroin enemmän nauramiseen...
...jospa se herättäisi edes hoivausviettiä...

toivottavasti auttaa helicon häätämisessä
tsemppiä

t

BLOCCO-vaari

BLOCCO

Viestien lukumäärä : 201
Paikkakunta : Pirkanmaa/T:reen naapurista
Registration date : 19.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 6 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Pe Elo 10, 2012 8:13 pm

Kiitos Blocco, sun tekstejä on niin mukava aina lueskella kun puhut aina asiaa mutta hauskasti muotoillen. (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 6 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja Simppu La Elo 11, 2012 3:08 pm

Hei, mua turhauttaaaaaaaa! Enee takana kohta kaks viikkoa ja paino tippunut 7 kiloa, MUTTA oisin halunnut et olis tippunut jo ainakin 70 kiloa Very Happy Mä oon niin kärsimätön. Reilu neljä viikkoa leikkaukseen ja alkanut nyt vähän jännittämään. Mitä jos en saakkaan niitä 14 kiloa pois mitä rt sanoi et pitäis saada? Tänäänkin oli paino noussut kilon... Oiskohan se aika kuukaudesta tai jotain. No, pitää koittaa sitä VETTÄ juoda tänään urakalla. Missä HyeeNa sut leikataan? Kohta se on sullakin edessä Smile

Simppu

Viestien lukumäärä : 18
Paikkakunta : Vaasa
Registration date : 29.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 6 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja Rosmariini La Elo 11, 2012 6:04 pm

Älä luovuta Simppu! Olethan saanu 14 kilosta jo puolet. Very Happy
Rosmariini
Rosmariini

Viestien lukumäärä : 216
Paikkakunta : Itäinen suomi
Registration date : 16.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 6 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja Simppu La Elo 11, 2012 6:05 pm

Rosmariini, en luovuta Very Happy vaikka mieli tekis! Very Happy

Simppu

Viestien lukumäärä : 18
Paikkakunta : Vaasa
Registration date : 29.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 6 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Su Elo 12, 2012 2:19 am

Simppu, sullahan on jo leikkaus tosi lähellä, sinnillä vaan loppuun asti! Kyllä ne kilot siitä karisee, eikä se oo niin kilon päälle jos saatki vaan 13kg pudotettua. Wink Mutkin tullaan leikkaamaan Vaasassa. (: Kyllä mää peräsä tuun kunhan tuo halvatun helikobakteeri saajaan häädettyä.
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 6 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja Simppu Su Elo 12, 2012 4:05 am

Millä se häädetään? Mulla ei oo ees tietoo onko mulla sitä ku gastro ei onnistunu ja lääkäri ei halunnu alkaa kokeileen ku kerran jo vedin sen letkun pois mahasta... Se tekee sen tutkimuksen sit leikkauksessa. (mä olin ollu muutama vuosi sitten onnistuneesti samas tutkimukses niin se riitti sille, onneks Very Happy )

Siis toi 13 kiloo ois ihan jees, MUTTA kun menin typeränä laihduttaan jo 7 kiloo ennen enen alotusta niin siirtyi se tavotepaino sit niin, että 21 kiloa yhteensä pitää pudottaa ennen leikkausta. Joo, tiiän itelleni vaan parempi mitä enemmän menee ennen leikkausta, mutta tuli vähä paineita Very Happy

Kuka sut leikkaa?

Simppu

Viestien lukumäärä : 18
Paikkakunta : Vaasa
Registration date : 29.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 6 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Su Elo 12, 2012 5:41 pm

Ei vielä mitään tietoa kuka mut leikkaa. (: Helikon voi häätää viikon antibioottikuurilla. Samanaikaisesti syödään kahta antibioottia + mahasuojalääkettä. noin 3kk päästä katsotaan ulostetesteillä että onko heliko häätynyt. (: Kyllä nykypäivänä jos sen gastron kerran käy eikä helikoa löydetä niin on aika epätodennäköistä että sen myöhemminkään saa.
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 6 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja Simppu Su Elo 12, 2012 10:59 pm

Sut leikkaa varmaan Victorzon tai se Pipsa. Mut leikkaa Victorzon. Ihan mukavan tuntuinen lääkäri. Ootko saanut mitään tietoa missä kuussa suurinpiirtein leikkaus olisi? Mä soitin suoraan jonon hoitajalle ja sain puhelimessa ajan Very Happy

Simppu

Viestien lukumäärä : 18
Paikkakunta : Vaasa
Registration date : 29.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 6 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ti Elo 14, 2012 12:24 am

No ei mitään tietoa vielä. Mistään en tuu tietämään mitään ennenkuin tämä helikobakteeri on häädetty pois. Sitten alkaa varmaan asiat aukeneen enempi et millon on mitäkin. (:
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 6 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja Simppu Ti Elo 14, 2012 3:02 am

Okei, olipas harmi et sulla oli se Sad Mutta onhan tässä vielä aikaa ja elämä edessä!

Simppu

Viestien lukumäärä : 18
Paikkakunta : Vaasa
Registration date : 29.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 6 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja rolli82 Ti Elo 14, 2012 2:18 pm

nyt tuntuu jännältä Very Happy

tänään minun rakas esikoinen aloitti eskarin. vastahan hän oli vauva <3 tais äitiä jännittää enemmän kuin neitiä eskaan meno Very Happy ja eilen olin elämäni ensimmäisessä vanhempainillassa. jännitti sekin :DD minä olen ihan toivoton tapaus, mies naljaileekin mulle ku minä hyvä etten itke ku pakattiin reppua neidille ja muutoinkin mun touhuilu.


niin ja maanantaina olis sit meno Kys:lle. ensimmäisen kerran, mut toivottavasti ei viimeisen, tän asian suhteen. =))
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 6 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Elo 15, 2012 1:13 am

Simppu, totta totta. Silti harmittaa ja tympii mutta minkäs teet, pääasia että pääsee sitten itse leikkaukseen! (:
Rolli82, Varmasti on melko jännää kun esikoinen aloittaa pitkän koulu-uransa. (: Tsemppiä tytölle koulutielle ja sulle Kys:in reissulle!
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 6 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja HyeeNa! To Elo 30, 2012 11:04 pm

Nyt on pakko ragettaa.. Kiitos ja anteeksi siis jo nyt.

Asiaan. Meidän taloudessahan homma hoitui alun alkaen niin että mies kävi töissä ja minä siivosin ja hoidin kodin. Sitten homma muuttui niin että mä pääsin muutaman kuukauden kurssille ja aloin saada myös omaa rahaa mutta hoidin silti kaiken kotona (silloin oli vielä talvi ja mulle kuului nähtävästi myös pihan ja polttopuiden hoito). Kesän ajan mäkin olen käynyt töissä ja käyn kyllä edelleen vielä ensi kuun mutta homma hoituu edelleen niin että minä hoidan kaiken, paitsi ne polttopuut kun takapihalle pääsee nykyään kastelematta jalkojaan.
MUTTA onko se nyt ihan reilua että mulla on ollu 8 pvä työputki, joista viimeiset kolme päivää oon ollu sairas ilman saikkuja ja SILTI teen KAIKEN täällä yksin! Perkele! Otetaanpa pieniä esimerkkejä. Eilen halusin käydä saunassa, mies ei jaksanut pilkkoa puita kun kävi itse aamulla suihkussa, no enpä lähe minäkään niitä puita pilkkomaan kun ei ole välitön pakko, varsinkaan kun on sairaana. Menin töiden jälkeen päikkäreille kun oli niin surkeassa kunnossa pitkän päivän jälkeen, heräsin puoli kuudelta kun oli hirveä nälkä.. mitäpä mies tekee? Istuu tietokoneella pelaamassa... No mää kai sen ruoan tein ja mies tuli syömään kun oli saanut pelattua pelinsä loppuun.
No mitenkä tänään? Pääsin töistä, vein työkaverin kotiin, kävin lainaamassa pari kirjaa ja päätin ottaa itselleni pienen hetken teekupin ja kirjan parissa. Mies tulee kotiin ja menee röhnöttämään sängylle. Puoli kuudelta sanon että mennään tekeen ruokaa ja mies toteaa että keittiö pitäisi siivota. No passaa, menin itse tyhjentämään tiskikonetta ja mitä herra tekee? HEMMETTI menee olohuoneen sohvalle istuun, ottaa kirjan ja tokasee että hänpä lukee tätä silläaikaa!!! MITÄ VITTUA ANTEEKSI VAIN!? Sitte kun kysyn että voisko hän täyttää tiskikoneen että minä saan pyyhkiä pöydät yms. niin vastaus: "Katotaan.." Joka tarkoittaa yhtä kuin: "En todellakaan."
Voi elämän kevät että mua ottaa päähän kun ei sen vertaa voi auttaa! Jos en ois oikeasti sairaana niin ei juuri haittais mutta herra tietää itekki että oon huonossa kunnossa eikä voi sen vertaa auttaa... voi perkele!!!

Että tämmöstä tänään. Kiitos ja anteeksi.
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 6 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina Pe Elo 31, 2012 12:32 am

jollet ol naimisissa niin mietippä toisen kerran Mad . Molemmathan asutte samankaton alla ja molemmat tekee kotitöitä. Eikä se et toinen on kotona silti edellytä et toinen on se piika. Kirjoita tänne vaan ja pura mieltäsi et varmaankaan ole ainoa ton ongelman kans. Mulla ei onneksi nykyinen puoliso ole tollanen. Mut kokemusta kyl on entuudestaan. Mutta tsemppiä kaikesta huolimati.

Eija-Stiina

Viestien lukumäärä : 288
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 27.06.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 6 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Pe Elo 31, 2012 12:53 am

Ei olla naimisissa eikä olla edes vielä tosissaan suunniteltu asiaa. Mies on itse sitä mieltä ettei halua vielä edes kihloihin ja mulle asia passaa. Mä oon vielä nuori kuitenkin ja mulla on aikaa tarkastella tilannetta vielä parisen vuotta. Jospa vaikka saatas vielä asioita kuntoon ihan vain keskustelemalla ettei tarvitse heti erota. Eihän me olla oltu vielä yhdessäkään kuin puolitoista vuotta joista se puoli vuotta asuttu yhdessä.
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 6 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina Pe Elo 31, 2012 12:41 pm

ja kaveri ollut kokoajan samanlainen Smile

Eija-Stiina

Viestien lukumäärä : 288
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 27.06.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 6 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Pe Elo 31, 2012 5:08 pm

No aikalailla joo'o.
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 6 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Su Syys 02, 2012 12:57 pm

Hei kaikille!
Hyvältä tuntuu!! Kun lähes 3 vuotta sitten kirjoitin ensimmäisen kerran tälle palstalle, en olisi uskonut, että pystyn olemaan tänä päivänä alle 100-kiloinen!!!! Ja tuo nimimerkkini silloin kertoi toiveeni siitä, että uusi elämä on minulle enemmän kuin tarpeellinen! Nyt elän uutta elämääni, joka muotoutuu edelleen koko ajan paremmaksi. Sain vahvuutta viimein purkaa kylmä avioliittoni, joka kulutti voimavarojani. Nyt voin keskittyä oman terveyteni ylläpitämiseen ja edelleen hoikemmaksi tulemiseen!!! Tsemppiä tuhannesti kaikille palstalaisille!!! sunny
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 6 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja Soile Ti Syys 04, 2012 12:04 am

Mun leikkauksesta on ½-vuotta ja tuntuu että elämä menee mukavasti, välillä unohtaa täysin mitä on käynyt läpi...elämä on niin "normaalia". Tosi harvoin tulee täälläkään enää käytyä, mikä on tietty vähän tyhmää. Mut helposti on oppinu elelemään tän leikkauksen jälkeen, on kevyt ja mukava olo, näyttää hyvältä on kiva laittautua menoille kun vanhat ihanat vaatteet mahtuu taas päälle jne.
Mulla alotti kuopus eskarin, keskimmäinen lukion viimesen ja vanhin on aremijassa. Parisuhde on aika kivasti kunnossa ja HyeeNalle sanoisin, että mieheltä pitää vaatia osallistumista ja keskustella asioista jotka ei miellytä! Muuten elämässä katkeroituu ja on paha olla!
Tsemppiä kaikille syksyyn!
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 6 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja *Perhonen* Ti Syys 04, 2012 5:37 pm

Hei kaikki Smile

Tosi hieno saavutus, Elämä edessä! Elämänmuutokset vaativat paljon itseluottamusta ja sinulla se tuntuu olevan kohdallaan! Helpointa on jatkaa samaa rataa kuin ennenkin, rutiinilla; mutta rutiininomaisessa elämässä jää oma elämä elämättä ja on vaan epämääräinen tyytymätön olo. Elämä vaatii rohkeutta ja heittäytymistä, eikä koskaan ole liian myöhäistä löytää itsensä Smile
*Perhonen*
*Perhonen*

Viestien lukumäärä : 62
Paikkakunta : Etelä-Karjala
Registration date : 13.06.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 6 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja rolli82 Ti Syys 04, 2012 6:17 pm

Sad NÄLKÄ Mad
eilen aloitin enen ........
rolli82
rolli82

Viestien lukumäärä : 227
Paikkakunta : nilsiä
Registration date : 30.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 6 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja Soile Ti Syys 04, 2012 10:28 pm

Tsemppii rolli82! Nälkä on kohta historiaa, muutaman päivän päästä sitä ei huomaa ja mikä parasta, leikkauksen jälkeen sellasta ei tunne ollenkaan, ainakin jos noudattaa tuota 2-3-tunnin välein syömistäSmile
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 6 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja HyeeNa! Ke Syys 05, 2012 12:15 pm

Hei taas!
Tässä kun on tullut aikansa mietittyä ja puhuttua miehen kanssa meidän parisuhteesta niin ollaan yhdessä päätetty että aletaan käydä parisuhdeterapiassa koska meillä todellakin on niin suuria tunnelukkoja ja meidän on vaikea puhua toisillemme suoraan. Jospa tämä tästä.
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Miltä tuntuu nyt? - Sivu 6 Empty Vs: Miltä tuntuu nyt?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 6 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa