Miltä tuntuu nyt?
+37
lihava89
janette
anjuska
tuulahdus
*Perhonen*
Eija-Stiina
rolli82
Simppu
BLOCCO
Rosmariini
Elämä edessä
Simppa83
AnnukkaK
Krisu75
Punapippuri
paksuleidi
Soile
haidi66
Hansu46
Pallokala
Lyltsy
zelda
eräpena
Inka
Bullero
haaho
Aurora
Tyrannosaurus
tigertytto
ritu
Helka
2Shy
Leppis
Minni67
Bulla65
hansu
Poutapilvi
41 posters
Sivu 1 / 8
Sivu 1 / 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Miltä tuntuu nyt?
Siinähän se otsikossa jo näkyykin.
Miltä tuntuu, mikä fiilis?
Yleistä huuhaata vaikka aiheesta poiketen, ettei meno käy liian vakavaksi.
Tunteita laidasta laitaan siis, heitän pallon teille!
Miltä tuntuu, mikä fiilis?
Yleistä huuhaata vaikka aiheesta poiketen, ettei meno käy liian vakavaksi.
Tunteita laidasta laitaan siis, heitän pallon teille!
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Vs: Miltä tuntuu nyt?
No aloitan kuitenki ite!
Mua ottaa nyt päähän, kävin tänään lääkärillä jossa tunsin itseni ahdistuneeksi ja turhautuneeksi.
Lisäksi oon kipeenä. Ääntä en saa ulos ja nenä on jo rikki niistämisestä.
Mua ottaa nyt päähän, kävin tänään lääkärillä jossa tunsin itseni ahdistuneeksi ja turhautuneeksi.
Lisäksi oon kipeenä. Ääntä en saa ulos ja nenä on jo rikki niistämisestä.
Väsyttää, takana useampi valvottu yö. Vauva riehuu mahassa, eipähän tuntunut läskien läpi aikaisemmissa raskauksissa sen paremmin kuin maha liikkunut liikkeistä
Toiseksi voisin tunteeksi voisin mainita ahdistuksen painon noususta raskauden myötä. Herkkuteluun olen sortunut ja hiilareihin ja se on kostautunut. Suunnittelin jo, että aloitan heti synnytyksen jälkeen parin vk pussikeittokuurin, kun en kuitenkaan imettämään aio.
Toiseksi voisin tunteeksi voisin mainita ahdistuksen painon noususta raskauden myötä. Herkkuteluun olen sortunut ja hiilareihin ja se on kostautunut. Suunnittelin jo, että aloitan heti synnytyksen jälkeen parin vk pussikeittokuurin, kun en kuitenkaan imettämään aio.
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Minulla selkä ollut jumissa jo kymmenisen päivää- Savoks sanottuna issias... Sairaslomaa vielä tämän kuun loppuun. Kolmiolääkkeet kehissä, niitä ilman ei oikein mennä eteenpäin. Töihinmenoa pitäs alkaa suunnitella, en tosin tiedä kestääkö kunto halvaantuneiden potilaiden kuntouttamista ja nostelua... Lääkärin mielestä työkuntoa ei tiedä kuin kokeilemalla.
Pikkasen toi hermo kiristyy kotona. Ei siedä pitempää matkaa edes autossa istuskella. Istumalihaksia korventaa kuin puutarhajyrsimen jäljiltä pidemmän istumisen jälkeen. Moottoripyöräilystä ei voi edes haaveillakaan.
Pikkasen toi hermo kiristyy kotona. Ei siedä pitempää matkaa edes autossa istuskella. Istumalihaksia korventaa kuin puutarhajyrsimen jäljiltä pidemmän istumisen jälkeen. Moottoripyöräilystä ei voi edes haaveillakaan.
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
No minusta tuntuu oikein hyvälle! :) Olen tosi iloinen siitä, että sain eilen ostaa ison kasan kauniita vaatteita yhdeltä lihavuusleikatulta kaverilta :).
Kaikki painoaan pudottavat tietävät, että vaatteet käyvät nopeasti isoiksi ja niitä ei raaskisi ostaa jatkuvasti kaupasta. Uutta tekee kuitenkin mieli kehon muuttuessa pienemmäksi ja eihän sitä voi ilman vaatteitakaan kulkea ;). Illalla sitten sovittelin niitä ja annoin "muotinäytöksen" miehelleni, joka kehusi kovasti ostoksiani. Ensi talvena mua odottaa mm. vitivalkoinen urheilullinen toppis...jeee!! :albino: Ei aina sitä iänikuista mustaa ja tummaa!
Tänään illalla olen vielä menossa hammaslääkäriin, mulle tehdään yksi uusi hammas :), kivaa kun saa koko kesän olleen kolon umpeen :).
Kaikki painoaan pudottavat tietävät, että vaatteet käyvät nopeasti isoiksi ja niitä ei raaskisi ostaa jatkuvasti kaupasta. Uutta tekee kuitenkin mieli kehon muuttuessa pienemmäksi ja eihän sitä voi ilman vaatteitakaan kulkea ;). Illalla sitten sovittelin niitä ja annoin "muotinäytöksen" miehelleni, joka kehusi kovasti ostoksiani. Ensi talvena mua odottaa mm. vitivalkoinen urheilullinen toppis...jeee!! :albino: Ei aina sitä iänikuista mustaa ja tummaa!
Tänään illalla olen vielä menossa hammaslääkäriin, mulle tehdään yksi uusi hammas :), kivaa kun saa koko kesän olleen kolon umpeen :).
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Ihan hyvä viilis noin kaikkinensa, pikkusen vielä leikkuun takia väsyttelee, mutta muuten ihan OK
Kattelin tuossa ajankulukseni vaatekatalogeja ja aattelin itselleni tilata siis todella pitkästä aikaa jotain ruskeaa, oli kivan näköinen neule tuolla sopuhintaan tarjolla, mutta koko on pikkusen hakusessa vielä
Kattelin tuossa ajankulukseni vaatekatalogeja ja aattelin itselleni tilata siis todella pitkästä aikaa jotain ruskeaa, oli kivan näköinen neule tuolla sopuhintaan tarjolla, mutta koko on pikkusen hakusessa vielä
Minni67- Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Registration date : 02.11.2010
Myin kirppiksellä koon 52 vaatteeni ja hyvin menivät kaupaksi. Torstaina aloitan työt uudessa työpaikassa. Kyllä jänskättää, kun vielä 6.9. alkaa ene-ryhmä.
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Hyvä fiilis! Olen pantannut pitkään kankaita kaapissa pysyvämpiä kilomääriä ja kurveja odotellessa.
Tänään ilmottauduin korsetintekokurssille - se on pari kuukautta mun tummy-tuck leikkauksen jälkeen. Päätin tehdä itselleni kaksi kaunista, napakkaa korsettia tukemaan mun uudistunutta keskivartaloa.
Viime vuonna tehdystä korsetista ei ole enää mitään hyötyä, siitä on tullut kietaisumalli
Työpaikalla uusia haasteita ja mahdollisuuksia, rakkauselämässä ihana vaihe menossa - vihdoinkin uskallan elää täysillä.
Tänään ilmottauduin korsetintekokurssille - se on pari kuukautta mun tummy-tuck leikkauksen jälkeen. Päätin tehdä itselleni kaksi kaunista, napakkaa korsettia tukemaan mun uudistunutta keskivartaloa.
Viime vuonna tehdystä korsetista ei ole enää mitään hyötyä, siitä on tullut kietaisumalli
Työpaikalla uusia haasteita ja mahdollisuuksia, rakkauselämässä ihana vaihe menossa - vihdoinkin uskallan elää täysillä.
2Shy- Viestien lukumäärä : 62
Registration date : 31.03.2010
2Shy, siistiä! En ees tienny että on olemassa sellaisia kuin korsetintekokursseja! Oispa siistiä ku osais käyddää edes ompelukonetta tai sukkapuikkoja.
Tsemppiä rakkauselämään!
Tsemppiä rakkauselämään!
Mulla on KAMALA kiire duunissa, tänäänkin istuin toimistolla melkein kahdeksaan asti illalla. Ei paljon ehdi kolmen viikon päästä olevaa leikkausta miettimään mutta toisaalta hirvittää miten mun hommat hoituu kun olen poissa. Tyypillistä sinkkunaisen "olen korvaamaton töissä" -syndroomaa..? Onneksi ylihuomenna saan alaisekseni uuden ihan hyvän tyypin kuka varmaan saa hommia hoidettua ihan ok siltä mitä en itse sairasvuoteelta pysty.
Muuten on siis ENE päällä tulevan leikkauksen takia, harmittaa ettei pääse edes salille jumppaan näiden työkiireiden takia. Kaikesta huolimatta tykkään silti työstäni, pitää olla kiitollinen, mutta välillä liika on vaan liikaa.
Muuten on siis ENE päällä tulevan leikkauksen takia, harmittaa ettei pääse edes salille jumppaan näiden työkiireiden takia. Kaikesta huolimatta tykkään silti työstäni, pitää olla kiitollinen, mutta välillä liika on vaan liikaa.
Helka- Viestien lukumäärä : 166
Registration date : 31.07.2010
Älä Helka huoli, kyllä siellä varmasti joku ne sun hommat hoitaa kun et itse pysty. (: Sitte ku on sen aika niin otat vaan rennosti ja nautit siitä että sulla on hetki vapaata niistä työkiireistä! (:
Mulla alkaa olla vähän parempi olo eiliseen verrrattuna..
Ääni kuuluu eikä kurkkuun enää satu samalla tavalla kuin eilen. Että kyllä tämä tästä vielä iloks muuttuu. (: Viimeksi kun olin flunssassa niin mä vielä tupakoin ja se flunssa kyllä kesti ja kesti! Ihana tunne kun on lopettanut tupakoinnin niin flunssakaan ei enää kestä niin pitkään!
Mulla alkaa olla vähän parempi olo eiliseen verrrattuna..
Ääni kuuluu eikä kurkkuun enää satu samalla tavalla kuin eilen. Että kyllä tämä tästä vielä iloks muuttuu. (: Viimeksi kun olin flunssassa niin mä vielä tupakoin ja se flunssa kyllä kesti ja kesti! Ihana tunne kun on lopettanut tupakoinnin niin flunssakaan ei enää kestä niin pitkään!
Nyt on hyvä olla, tuntuu tosi mukavalta, eiriitä sanat kertomaan hyvää oloa ulos
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Voi ritu miten mä odotan tota samaa tunnetta että voin huokaista helpotuksesta..minä selvisin
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Jipiiiiiii kiitos jumal kiitos lääkärit kiitos ihan kelle vaan...pääsin tänään ihan itse ilman apua ylös sängystä
Mä oon ihan maassa, hirveä stressikin. En saa nyt mistään rahaa: Kelassa on kuntoutustuki ja asumistuki hakemukset käsittelyssä. Työvoimatoimistossa työttömyyskorvaushakemus. Siellä kun saavat vihdoin tehtyä päätöksensä niin lykkään hakemuksen liitolle. Sosiaalitoimistossa on toimeentulohakemus sisällä. Nyt vaan odotellaan...Ei ole kuukauteen tullu kuin elstusmaksut ja lapsilisät ja laskutki ois hyvä varmaan maksaa...Nyt 1,5 viikkoa sitten loppui kaikenkukkuraksi mun mielialalääkkeet joita ei ole varaa tietenkään hakea eli täähän on nyt yhtä ahdistusta ja itkeskelyä jo ihan pelkästään senkin takia. Mä en vaan jaksas enää tätä paskaa
Tyrannosaurus- Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 48
Registration date : 27.05.2009
Kiitos hyvää
Gastron aikaa odottelen innolla ja paino putoaa kohinalla.
Lauantaina kotiseudulle käymään, yksin!
Gastron aikaa odottelen innolla ja paino putoaa kohinalla.
Lauantaina kotiseudulle käymään, yksin!
Aurora- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 29.04.2011
Hienolta tuntuu, kiitos vaan kysymästä. Maailman ihanin vauva tuhisee makkarissa jo yöuniaan ja äiti sen kun hoikistuu. Kesällä ostetut koon 40 farkut ovat jääneet nyt isoiksi ja lököttävät ikävästi. Tarvinnee käydä ostamassa numeroa pienemmät!
haaho- Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 52
Registration date : 16.07.2009
Vähän ärsyttää ja väsyttää ja ahistaa.
Vaan eikai se auta ku ryhtyä siivoamaan.
Vaan eikai se auta ku ryhtyä siivoamaan.
Voih.. Väsyttää niiin kovasti.. Tällee työttömänä ku muuten saa nukkua niin pitkään ku huvittaa ni sitä herräilee seittämältä ja ku ois oikiasti menoa niin ei millään jaksais nousta... Lisäksi vielä nukuinkin viimeyönä tosi huonosti. Tosi jees lähteä työhaastatteluun näin väsyneenä..
Lisäksi ku ei oikeastaan kiinnosta se työ.. Taikka siis oishan se itse työ ihan ok.. MUTTA se raha.. raharaharaha. Siinä on niin huono palkka että ei mitään toivoa että me selvittäs jos meikällä ois sellaset tulot.. Yhyhyy.
Musta niiiiin tuntuu et nää työasiat ei todellakaan näytä mulle peukkua mistään suunnasta. V*tuttaa olla työttömänä. Anteeksi pieni purkautuminen...
Lisäksi ku ei oikeastaan kiinnosta se työ.. Taikka siis oishan se itse työ ihan ok.. MUTTA se raha.. raharaharaha. Siinä on niin huono palkka että ei mitään toivoa että me selvittäs jos meikällä ois sellaset tulot.. Yhyhyy.
Musta niiiiin tuntuu et nää työasiat ei todellakaan näytä mulle peukkua mistään suunnasta. V*tuttaa olla työttömänä. Anteeksi pieni purkautuminen...
Ollaan anopille lähdössä ja mun hermo menee siihen eukkoon jo tunnissa
Huomenna perheen kanssa texmexxiä ja sitä odottelen oikein kovasti kun siirryin ruokavaliolle tiistaina.
Gastroa odottelen kovasti tulis jo aika...
Huomenna perheen kanssa texmexxiä ja sitä odottelen oikein kovasti kun siirryin ruokavaliolle tiistaina.
Gastroa odottelen kovasti tulis jo aika...
Aurora- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 29.04.2011
Voih, huippua!
Vielä pari tuntia niin auto starttaa kohti lappia!
Pitkä viikonloppu synnyinseuduilla. <3
Vielä pari tuntia niin auto starttaa kohti lappia!
Pitkä viikonloppu synnyinseuduilla. <3
Hyvää matkaa hyeeNa
Mulle pammahti kaiken päälisiksi vielä flunssa ja sen kourissa täällä kärvistelen,,voi kun ihminen saisi olla terve..just sanoin että jos pitäis valita tällä hetkellä ottaisinko lotto voiton vai sen että olisin täysin terve..niin kyllä lotto voitot sais jäädä
Mulle pammahti kaiken päälisiksi vielä flunssa ja sen kourissa täällä kärvistelen,,voi kun ihminen saisi olla terve..just sanoin että jos pitäis valita tällä hetkellä ottaisinko lotto voiton vai sen että olisin täysin terve..niin kyllä lotto voitot sais jäädä
Kiitos tigertytto!
älä anna periksi, kyllä se aurinko risukasaankin paistaa joskus! (:
älä anna periksi, kyllä se aurinko risukasaankin paistaa joskus! (:
Niinhän se äitikin joskus mulle sanoi..tarvii vaan jaksaa uskoa että se on totta
Kai on muuten normaalia että maha sattuu kovasta yskimisestä?mulla oli jo ollut muutama särkylääketön päivä eikä tuntunut mitään kipuja mahassa mut nyt kun olen yskinyt niin ylämahaan sattuu silloin kun yskii?
Ovaska soitti aamulla ja kysyin et ei kai tuolta voi enää revetä mitään niin hän kyllä sanoi että ei voi. oliskohan lihas kipuilua?
Kai on muuten normaalia että maha sattuu kovasta yskimisestä?mulla oli jo ollut muutama särkylääketön päivä eikä tuntunut mitään kipuja mahassa mut nyt kun olen yskinyt niin ylämahaan sattuu silloin kun yskii?
Ovaska soitti aamulla ja kysyin et ei kai tuolta voi enää revetä mitään niin hän kyllä sanoi että ei voi. oliskohan lihas kipuilua?
luultavasti lihaskipuilua. minä ainakin olettaisin.
Sivu 1 / 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Sivu 1 / 8
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa