Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

katka matkalla mallinmittoihin ;) leikkaus 21.11.2011!!

+35
Mili
Soile
lisbet
haidi66
Möhköfantti
anne.heide
HyeeNa!
Aries
zelda
Leppis
Lovely
silkkiuikku
Tyrannosaurus
Helka
Aurora
Rintasir
heiduska72
Maiski
dunbar
Ranskis
Marjis
toukka79
jonna0303
Elämä edessä
eräpena
Riski_iita
bulleriina
Poutapilvi
Lyltsy
Maj
Aloittelija
Heluna
MRA123
sateenkaarenpäässä
katka
39 posters

Sivu 3 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas

katka matkalla mallinmittoihin ;) leikkaus 21.11.2011!! - Sivu 3 Empty Vs: katka matkalla mallinmittoihin ;) leikkaus 21.11.2011!!

Viesti kirjoittaja Marjis Su Elo 14, 2011 3:23 pm

Mie en kertonu ennen leikkausta kun ihan pakollisille mutta leikkauksen jälkeen oon kertonu aina kun joku on kysynny et miten oon saannu pudotettua painoa. Yhtäkään negatiivista palautetta en ole vielä saannut vaan kaikki on ollu kannustavia ja "ihailleet" miu rohkeutta kun oon operaatioon uskaltautunut. Mitenkään julkisesti en asiasta ole huudellut, esim. naamakirjassa en asiaa käsittele.
Marjis
Marjis

Viestien lukumäärä : 46
Registration date : 03.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

katka matkalla mallinmittoihin ;) leikkaus 21.11.2011!! - Sivu 3 Empty Vs: katka matkalla mallinmittoihin ;) leikkaus 21.11.2011!!

Viesti kirjoittaja katka Su Elo 14, 2011 10:44 pm

Joo en mäkään todellakaan missään fb.ssä ilmottele,eikä muutenkaan oo tarvetta koko maailmalle huudella.En kuitenkaan häpee tai salaile,mut jokainen tekee niinku hyvältä tuntuu.Eihän kellekkään oo pakko kertoo jos ei halua.Ei muistakaan leikkauksista tarvii kaikille sanoo.
Sitä mietin,et kun on paljon omia asiakkaita jotka on tuntenu mut jo melkein 6 vuotta.Varmaan aika moni sit jossain vaiheessa kysyy jos oikeesti paljon laihtuu.Sen näkee sitten,että mitä kyselyihin vastaa..
katka
katka

Viestien lukumäärä : 96
Registration date : 05.10.2010

Viesti kirjoittaja Helka Ma Elo 15, 2011 1:31 am

Mä kerroin alustavasti jo esimiehelle (joka on nainen) että todennäköisesti olen menossa leikkaukseen nyt syksyllä ja kysessä on lihavuusleikkaus. Esimies suhtautui todella asiallisesti ja kannustavasti asiaan ja sanoi hoitavansa mun hommia sillä aikaa kun olen saikulla ja toipumassa. Muille en aio töissä kertoa, vaikka en asiaa mitenkään häpeile. Jos joskus kuitenkin tapaan jonkun mukavan miehen, jonka kanssa alan seurustelemaan niin aion kyllä kertoa leikkauksesta, koko tämä projekti on kuitenkin ollut niin iso juttu minulle että en millään voi sellaista salata. Ei leikkauksesta silti tarvi kertoa deittikumppanille heti ekoilla treffeillä mutta jos homma menee syvällisemmäksi niin sitten aion kyllä kertoa.

Helka

Viestien lukumäärä : 166
Registration date : 31.07.2010

Viesti kirjoittaja katka Ti Elo 16, 2011 5:20 am

Vielä olis 1,5päivää pusseilla.Alkaa tympiä..Keskiviikkona 14.30 olis punnitus.Oon onneks melkeimpä tavotteessa,eli 5kg miinusta viime punnituksesta.Sittempä aijon mennä ystävän kanssa ravintolaan syömään ja varmaan muutaman karkinkin pitkästä aikaa maistelen.Sitten taas torstaina kiltisti Smile En tiiä vielä jatkanko pusseilla kirurgille asti vai vedänkö kevyesti normi ruokaa.Jännitys tiivistyy pale
katka
katka

Viesti kirjoittaja Helka Ti Elo 16, 2011 3:17 pm

Täälläkin pussitellaan, vaikka pari kertaa olen "sortunut" syömään salaattia, keittoa, keittokinkkua tms. Ylihuomenna RT ja Kirurgi, KÄÄK! Millään määrätyllä enellä en ole, yritän vaan saada mahdollisimman hyvän vaakalukeman ylihuomiseksi Wink . Just tänään mietin kun aamunutria ravistelin, että ei tää pussiruokailu ole ihmisen hommaa. Mulla ei edes ole mitään kammoa nutreihin ja muihin ene-sapuskoihin mutta kyllä tää tympii... Mutta itseppä ole itseni tähän pisteeseen päästänyt että on pakko pussitella! Ei kyllä kamalasti nappaa leikkausta edeltävä 4vko eneily mutta aion sen kyllä mukisematta tehdä jos siihen määrätään. Ennen sitä aion kyllä nauttia jokun kunnon aterian, ei mitään mässyä tms. mutta oikeata RUOKAA!

Helka

Viesti kirjoittaja katka Su Elo 21, 2011 5:26 pm

Nonni,RT.n tapaaminen takana.Se meni ihan hyvin.Paino oli tippunu muutaman kilon ja Rt oli siihen ihan tyytyväinen.Torstaina olis lahteen meno.Jännittää vaikka rt sano,että tod.näk mut leikataan jo 2-3kk.n päästä!!!Kuulemma eivät lahdessa ole enää kieltäytyneet leikkaamasta ketään.Hui,alkaa tosiaan jo hieman jännittää...

Mun mukaan lähtee sinne koko perhe,sisko,äiti ja isä.Harmittaa vaan,että isä ei oo kovinkaan innostunu lähtemään.Mulle on tärkeetä läheisten tuki ja en todellakaan halua lähtee sinne yksin!Isä vaan harmittelle,että joutuu olemaan töistä pois.Just tänään kysy,että miks sinne pitää koko suvun lähtee?No hei haloo tää on mulle tosi iso juttu ja tollanen asenne on musta loukkaava.

No pusseilla mennään vielä torstaihin asti,kumpa nyt jaksais olla tiukkana..Olis niin kiva,että olis ees pari kiloo lähteny pois.No tärkeintä,et olis ees samassa.

Töissä on nyt tosi tukala tilanne..Pomo on kokoajan ihan raivona.Aina vaan on kaikki tehty väärin tai jätetty tekemättä.Mulle muutenkin syksy on tosi vaikeeta aikaa.Melkein joka syksy on jonkin asteista masennusta ja nyt ei ois oikein vara sairastua.Saas nährä miten pää kestää tän leikkaus homman,kun on toi kakssuuntanen mielialahäiriö vai miten se nyt meni?Niin kaikki muutokset on mulle tosi vaikeita ja tämä jos joku on iso muutos!

Hullua ajatella,että jos kaikki menee hyvin niin vuoden päästä voisin olla jo kaks numeroisessa luvussa!Varmaan kymmenen vuotta sitten viimeks ollu.

Nyt on jännää aikaa kun mulle tosi läheinen serkku kans on hakeutunu tähän prosessiin..Alunperin just serkku sai aikaan viimeisen sysäyksen,että lähin hakemaan apua..

Voi että,niin se vaan elämä heittelee..Viimeinkin sain aikaseks jotain tän elämän eteen.Välillä oikein ärsyttää,kun tuntuu,että ei mitään muuta osaa enää ajtella,kun tätä leikkaushommaa.Kaikki illat on netti auki ja selaan näitä sivuja.Kyllä olis aika tyhjän päällä jos ei olis kaikkee tietoo täältä saanu.Mahtava paikka!
katka
katka

Viesti kirjoittaja silkkiuikku Su Elo 21, 2011 7:05 pm

Oletko Katka Keski-Suomesta? Meinasitko tulla 5.9 leikkauksessa olleiden tai sinne hakeutuvien vertaistukiryhmään keskussairaalalle? Smile
silkkiuikku
silkkiuikku

Viestien lukumäärä : 55
Registration date : 07.10.2010

Viesti kirjoittaja katka Ma Elo 22, 2011 2:02 am

Joo jyväskyläläisiä ollaan.Mä en oikein vielä tiiä oonko valmis näkemään ihmisiä kasvotusten?Kyllä kai mä tuun sinne.En oo leikattuja tavannu koskaan.Olishan se kiva nähä millasia tuloksia ihmiset on saanu aikaan.
silkkiuikku olet ilmeisesti itse menossa?Milläs mallilla sun hommat etenee?
katka
katka

Viesti kirjoittaja silkkiuikku Ti Elo 23, 2011 1:55 am

Jeps kyllä mä meinasin sinne mennä. Ei voi jättää välistä tavata ihmisiä ihan livenä jotka on jo leikkauksessa käyny.

Mun hommat on ihan mallillaan, tänään oli labrat ja ens viikolla pitäs lähtee lähete Lahteen Smile
silkkiuikku
silkkiuikku

Viesti kirjoittaja katka Ti Elo 23, 2011 2:06 am

Joo sinne siis Smile
Sulla siis hommat rullaa mukavasti,hyvä Very Happy
Ilmeisesti näemme sitten ihan livenä sillon 5.9 sunny
katka
katka

Viesti kirjoittaja katka Pe Elo 26, 2011 3:18 am

Jaaa pöydälle noustaan viimestään marraskuussa Very Happy affraid sunny cheers
Ei ees hymiöt riitä tähän fiilikseen!!Joutu muutaman kyyneleen vuodattamaan,kun oli niiiin helpottunu.
Nyt vaan enee ja leikkausta jännäämään..Enää se ei oo ehkä sitten joskus,vaan se aikuistenoikeesti tapahtuu affraid
katka
katka

Viesti kirjoittaja Lovely Pe Elo 26, 2011 1:49 pm

Onnittelemme I love you
Lovely
Lovely

Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010

Viesti kirjoittaja katka Ma Elo 29, 2011 10:34 pm

Kiitos lovely!
Nyt on kotiuduttu pieneltä loman pätkältä.Ihana olla kotona!Sain taas pienet karvaturrit hoidosta pois I love you
Nyt alkaa jo hieman alkujärkytys helpottaa.Ihan kun koko lahden keikka olis ollu unta..No mustelma käsivarressa on todisteena,että siellä käytiin Very Happy
Tosi kiva,että saa serkun kanssa haaveilla yhessä uudesta elämästä.Ollaan me pieniä tyttöjä vuoden päästä!Uskomatonta,että unelmat vihdoin toteutuu!!Olis vielä hommaa edessä,kun 15kg haluaisin tiputtaa ennen leikkuria.Sitten olis vielä -55kg tavoite painoon.
On ihan mahtavaa,että kaikki läheiset ja ystävät on ollu hengessä mukana ja onnitelleet leikkauspäätöksestä.Kylläpä elämä tänään hymyilee,katotaan vaan,että mikä fiilis,kun taas keskiviikkona töihin..huh huh..
Nop näillä mennään Very Happy
katka
katka

Viesti kirjoittaja Helka Ti Elo 30, 2011 1:14 am

Upeaa Katka! Very Happy

Ensi kesänä ollaan jo aika timmejä tyttöjä ja ensi vuonna pikkujouluaikaan aikamoisia Kissoja! Wink

Helka

Viesti kirjoittaja silkkiuikku Ti Syys 06, 2011 2:13 am

Voin muuten katka arvata kuka oli sinulle jäätävän kohtelun antanut ravintoterapeutti. Taisin saada samalla tavalla kylmää vettä niskaan minäkin Smile
silkkiuikku
silkkiuikku

Viesti kirjoittaja katka Ti Syys 06, 2011 11:20 pm

Joo Helka kuumia kissoja ollaan vuoden päästä!En jaksa oottaa!!Nyt oikein ootan enen alkua..Viimeinen ene mun elämässä ja jos onnistun saamaan sen 10kg pois niin olo on taas jo vähän helpompi.Mä tosin oon nyt vähän syöny miten sattuu,mut onneks ei oo juurikaan paino noussu.
Joo silkkiuikku olitko siellä sairaalalla eilen?Mä olin ja oli ihan kiva kuulla niitä leikattujen tarinoita..Olin ihan yllättyny,että ei ollu kauheesti nuoria siellä..Täällä palstoilla kuitenkin on paljonkin nuoria ihmisiä.Hienosti oli porukalla pudonnu paino ja kaikki oli tyytyväisiä leikkaukseen..
Joo tämä rt oli kyllä syvältä.Nykyinen on paljon parempi.Onneks sanoin sillon,että ei välttis tarvii olla sama rt kun viimeks sillon kun tämä rt peru meidän tapaamisen.Asia on kuitenkin aikaslailla arkaluontonen ja jos saa vaan paskaa niskaan niin ei kovin hyvältä tunnu..Mutta se lääkäri oli kyllä ihan omaa luokkaansa."Kyllä sää oot sitten LIHAVA!!" Joo sehän on sinänsä aika yllättävää,kun lihavuusleikkaukseen on menossa!!!Mä oon sille vieläkin katkera,kun se anto ymmärtää,et tod.näk. se kirurgi vielä kieltäytyy leikkaamasta sua,kun oot tommonen hullu läski!!!Sitä sitten pelättiin monta kuukautta ja kirurgi vaan kysy,et haluatko vielä leikkaukseen ja sitten,että tervetuloa.No ei oo lihavalla ihmisarvoo lainkaan..Onneks tuo kaikki on takana ja vaan leikkausta odotellaan Very Happy
katka
katka

Viesti kirjoittaja katka Pe Syys 16, 2011 10:30 pm

Huh kaks viikkoo oltu keuhkokuumeessa.Hirvee tauti!Onneks tää tuli nyt eikä myöhemmin,kun on tulossa todella tärkeitä asioita kuten tämä leikkaus joka on 21.11.
Aika mahtavaa,että nyt ihan oikeesti on se leikkausaika ja voi alkaa suunnitella uutta elämää..Näin jälkikäteen ajateltuna tää vuosi on menny todella nopeesti,vaikka on välillä meinannu järki mennä odotellessa.
Vielä olis paljon kokeita edessä ennenkun pääsee leikkaukseen asti.Toivottavasti kaikki menee hyvin,ettei näin loppuvaiheessa tulis mitään estettä..
Toivottavasti nyt paranis äkkiä,niin pääsis töihin tienaamaan ees vähän rahaa,ettei ihan kodittomaks joutuis..
katka
katka

Viesti kirjoittaja katka Su Loka 16, 2011 1:59 am

Hellou arvoisat kanssamatkustajat!
Se on nyt sit menoooo..Ene alko torstaina,vähän niinku yllätyksenä.Kuvittelin,et se alkais vasta ens viikolla,mutta rt soitti to ja sano,et alota heti!Vähän meni pää pyörälle,vaikka tasan tiesin,että tää on tulossa.Nää kolme päivää on menny erittäin hyvin.Tänään tosin oon ollu älyttömän väsyny.Mulla on siskon koirapentu hoidossa ja sillä on niin hirveesti energiaa,että huh!Näin väsyneenä ei jaksais,kun se tunkee suuhun koko ajan.Saas nähdä saako yöllä nukkua,kun se on ensimmäistä yötä pois kotoo ja joutuu nukkumaan yksin keittössä.Mun omat koirat nukkuu sängyssä ja tää pienimmäinen ei saa sänkyyn tulla.
Noh meni vähän aiheen ohi..Juup en tiiä miten selviää viiden viikon enestä,jännä nähä.Kahessa päivässä on lähteny 4kg.Huh hieman on kehossa nesteitä.Ens pe olis rt ja se pelotteli ja uhkaili mua jo puhelimessa valmiiks,että se hieman jännittää.pitäs saada vielä monta kiloo pois ennen sitä perjantaita.Jatketaan harjotuksia peoplet Very Happy
katka
katka

Viesti kirjoittaja Leppis Su Loka 16, 2011 4:09 am

Onnea! Täällä on leikattu viime aikoina paljon väkeä. Basketball

Leppis

Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011

Viesti kirjoittaja katka Ma Loka 17, 2011 12:28 am

Kiitoksia leppis!
Mä tajusin just,että ei enää koskaan jojoilua!Tää on menoo nyt.Ihana lukee teidän onnistumistarinoita.Miten paljon voikaan ulkonäkö ja fiilis muuttua!

Mua kutittanu hirveesti enen alotuksesta lähtien..En tiiä johtuuko siitä vai mistä?Voiko olla jotain lievää allergiaa,vaiko jotain pään sisäistä?

Motivaatio on onneiks ollu tosi korkeella,kun tietää,et tää on nyt vimonen kerta eikä turhaa pyristelyä.Toivottavasti kestää.Voipihan tuo olla,että kun viidettä viikkoo käydään niin alkaa jo hieman tympiä.Mä kuitenkin vedän pelkästään moccaa ja suklaata.Jotain suolasta olis kiva saada mut kun ne on niin törkeen pahoja kaikki.
katka
katka

Viesti kirjoittaja eräpena Ma Loka 17, 2011 1:43 pm

Suolakurkku uppoo.
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010

Viesti kirjoittaja zelda Ma Loka 17, 2011 1:57 pm

Onnea matkaan Katka!!
zelda
zelda

Viestien lukumäärä : 73
Registration date : 30.09.2011

Viesti kirjoittaja Aries Ma Loka 17, 2011 4:27 pm

Jos vaan Katka pystyt, syö välillä yhden pussikeiton tilalla vaikka salaattia ja siihen pieni annos proteiinia, siitä saat suolaa myös noiden makeitten lisäksi. Mulla myös ene käynnissä, leikkaus viikkoa ennen sinua. Jaksamista ja onnea matkaan Smile

Aries

Viestien lukumäärä : 51
Registration date : 11.05.2011

Viesti kirjoittaja katka Su Loka 30, 2011 6:13 pm

Nonni,kaks ja puoli viikkoo enee takana.Täytyy tunnustaa,että tossa välissä tuli monta päivää syötyä mitä sattuu.Nyt taas homma on lähteny uuteen nousuun.Tottelin rt.n neuvoja ja lisäsin huomattavasti syömisiäni.Tässä ajassa on lähteny 9,5kg,jei!Vielä olis n.7kg jäljellä,huh..Kolme viikkoo olis aikaa vielä,sormet ja varpaat ristiin,että saan pudotettua ne!Nyt tosin on menkat päällänsä ja on turvonnu olo,eli paino ilm.vähän vähemmän oikeesti.
katka
katka

Viesti kirjoittaja Leppis Ma Loka 31, 2011 12:20 am

Hyvin menee eiköhän 5 kg riitä leikkaukseen pääsyyn.Smile

Leppis

Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 3 / 5 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa