katka matkalla mallinmittoihin ;) leikkaus 21.11.2011!!
+35
Mili
Soile
lisbet
haidi66
Möhköfantti
anne.heide
HyeeNa!
Aries
zelda
Leppis
Lovely
silkkiuikku
Tyrannosaurus
Helka
Aurora
Rintasir
heiduska72
Maiski
dunbar
Ranskis
Marjis
toukka79
jonna0303
Elämä edessä
eräpena
Riski_iita
bulleriina
Poutapilvi
Lyltsy
Maj
Aloittelija
Heluna
MRA123
sateenkaarenpäässä
katka
39 posters
Sivu 5 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Vs: katka matkalla mallinmittoihin ;) leikkaus 21.11.2011!!
Katka, onnittelut!!
Ihan todella hieno asia että paino on pudonnut noin hienosti, olen ihan vilpittömästi onnellinen sinun ja kaikkien muidenkin puolesta joiden paino on pudonnut noin upeasti Mahtavaa!
Miten menee syöminen noin muuten, oletko nestemäisellä ruokavaliolla ollut vai miten? Tuntuuko enää mahassa että sinne on jotain tehty?
Paljon onnea toipumiseen ja uuteen pienimahaisuuteen!
Ihan todella hieno asia että paino on pudonnut noin hienosti, olen ihan vilpittömästi onnellinen sinun ja kaikkien muidenkin puolesta joiden paino on pudonnut noin upeasti Mahtavaa!
Miten menee syöminen noin muuten, oletko nestemäisellä ruokavaliolla ollut vai miten? Tuntuuko enää mahassa että sinne on jotain tehty?
Paljon onnea toipumiseen ja uuteen pienimahaisuuteen!
Anniina- Viestien lukumäärä : 17
Registration date : 13.10.2011
Mukava kuulla katka, että sulla menee hyvin! Toivottavasti voisin itse sanoa joku päivä samaa!
silkkiuikku- Viestien lukumäärä : 55
Registration date : 07.10.2010
Kiva kun leikkaus on mennyt hyvin
Aurora- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 29.04.2011
Kiitoksia kaikille
Ruoka ja juoma uppoo hyvin.Juominen oli aluks hankalaa.En tiiä oliko se fyysisesti hankalaa vai enkö vaan uskaltanu..
Kahvia menee liikaa.Pieniä kuppeja mut useita päivässä.Välillä kahvi onkin se pääasiallinen neste ja siitäkös vasta tulee karmee olo.Opettelua on vielä pitkään.Oon syöny vähän 2h välein.Siitä saan kasaan 6 syömiskertaa.On toiminu hyvin,mut heti jos se aikataulu häiriinryy,niin tulee ongelmia.Sosemaista pääasiassa jotain oon varovaisesti pureskellu.
Normi päivä:
aamu:puuro n.dl,voisilmä ja tilkka tuoremehua
2h päästä:2/3 hedelmä piltti
lounas:sosekeitto n.dl ja tilkka maitoa
2h päästä:4cm pätkä banaania muussattuna
päivällinen:sosekeitto tai puuroa n.dl ja tilkka maitoa
iltapala:2rlk rahkaa ja 1rlk luumusosetta
Vähän niinku tähän malliin sitten väliaikoina maitokahvia ja 1-1,5l muita nesteitä.
Nyt saa sitten vapaasti ripittää mua jos nyt jonkun mielestä teen kaiken väärin
En todellakaan oo mikään mestari näissä hommissa kun viikko sitten operoitu.Kyllä mä vielä joskus opin.
En oo ainakaan oksentanu kertaakaan.Huimausta ja pientä huonovointisuutta on joskus ollu ja luulempa,että se johtuu liian nopeesta syömisestä tai liian vähäisestä juomisesta.Jotain pitää vähentää ja jotain lisätä.Semmostahan tää on.
Tiedän,että siellä nousee karvat pystyyn joillakin mutta oon syöny jo tipan jäätelöö ja palan suklaata.Ei tuu mitään oloja ja maistuu yhtä hyvältä kun ennenkin,mutta ei tee mieli vetää levyllistä suklaata vaan maistaa ihan vähän.Mä meen kuuntelemalla kroppaani ja välillä puntaria vilkasen(oikeesti liiankin usein) se kertoo mulle menenkö oikeeseen vai väärään suuntaan,mut nyt paino tippuu ja muutenkin luistaa eli näillä mennään
Tsemppiä kaikille perässä tuleville!
Ruoka ja juoma uppoo hyvin.Juominen oli aluks hankalaa.En tiiä oliko se fyysisesti hankalaa vai enkö vaan uskaltanu..
Kahvia menee liikaa.Pieniä kuppeja mut useita päivässä.Välillä kahvi onkin se pääasiallinen neste ja siitäkös vasta tulee karmee olo.Opettelua on vielä pitkään.Oon syöny vähän 2h välein.Siitä saan kasaan 6 syömiskertaa.On toiminu hyvin,mut heti jos se aikataulu häiriinryy,niin tulee ongelmia.Sosemaista pääasiassa jotain oon varovaisesti pureskellu.
Normi päivä:
aamu:puuro n.dl,voisilmä ja tilkka tuoremehua
2h päästä:2/3 hedelmä piltti
lounas:sosekeitto n.dl ja tilkka maitoa
2h päästä:4cm pätkä banaania muussattuna
päivällinen:sosekeitto tai puuroa n.dl ja tilkka maitoa
iltapala:2rlk rahkaa ja 1rlk luumusosetta
Vähän niinku tähän malliin sitten väliaikoina maitokahvia ja 1-1,5l muita nesteitä.
Nyt saa sitten vapaasti ripittää mua jos nyt jonkun mielestä teen kaiken väärin
En todellakaan oo mikään mestari näissä hommissa kun viikko sitten operoitu.Kyllä mä vielä joskus opin.
En oo ainakaan oksentanu kertaakaan.Huimausta ja pientä huonovointisuutta on joskus ollu ja luulempa,että se johtuu liian nopeesta syömisestä tai liian vähäisestä juomisesta.Jotain pitää vähentää ja jotain lisätä.Semmostahan tää on.
Tiedän,että siellä nousee karvat pystyyn joillakin mutta oon syöny jo tipan jäätelöö ja palan suklaata.Ei tuu mitään oloja ja maistuu yhtä hyvältä kun ennenkin,mutta ei tee mieli vetää levyllistä suklaata vaan maistaa ihan vähän.Mä meen kuuntelemalla kroppaani ja välillä puntaria vilkasen(oikeesti liiankin usein) se kertoo mulle menenkö oikeeseen vai väärään suuntaan,mut nyt paino tippuu ja muutenkin luistaa eli näillä mennään
Tsemppiä kaikille perässä tuleville!
katka- Viestien lukumäärä : 96
Registration date : 05.10.2010
Miten katka menee?
silkkiuikku- Viestien lukumäärä : 55
Registration date : 07.10.2010
Söin jäätelöä noin desin 2 kk leikkauksesta.Jäätelö on ollut aina suuri herkkuni ja varsinkin kesällä.Tuli huono olo jätskin syönnistä ja oksensinkin.Seuraavana yönä näin unta,että olin etelässä ja jäätelönmyyjä ilmoitti,että Finnair on kieltänyt minulta jäätelönsyönnin!Nyt ymmärrän miksi tupakoinnin lopettaneet näkevät unta tupakoinnista.Tarvitsin uneeni niinkin ison auktoriteetin kuin Finnairin,joka kielsi jäätelönsyönnin minulta.Ei voi muuta kuin nauraa,huumorilla tästäkin selvitään.On syöpöllä unetkin jostain syvältä
Hansu46- Viestien lukumäärä : 29
Registration date : 24.07.2011
Jepsistä.Pari kuukautta on leikkauksesta.Miinusta ei ole kun vaivaset 8kg..blääh..Pystyn syömään liikaa!!Eli epätoivonen laihdutusurakka jatkuu..Oon yrittäny pitää kalorit 1000-1200kal.Finelliin oon laittanu kaikki syömiseni.Pääasiassa menee hyvin ja mieliteot on huomattavasti vähentyny.Kuitenkin jos haluan pystyn syömään niin rasvaista kun makeaakin aika paljon.Harmittaahan se..Nyt yritän vähän aloltella liikuntaa jos toi paino lähtis laskemaankin joskus
katka- Viestien lukumäärä : 96
Registration date : 05.10.2010
Moi
Mun mielestä sun painonpudotushan menee hienosti n. kilo/viikko, samaan tahtiin suurinpiirtein kuin omani vauhti ehkä ei päätä huimaa, mutta tasasesti alaspäin koko ajan Sun kokonaispudotushan on ihan mahtava Tsemppiä!!!
Mun mielestä sun painonpudotushan menee hienosti n. kilo/viikko, samaan tahtiin suurinpiirtein kuin omani vauhti ehkä ei päätä huimaa, mutta tasasesti alaspäin koko ajan Sun kokonaispudotushan on ihan mahtava Tsemppiä!!!
paksuleidi- Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 14.11.2010
Sivu 5 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa