Eneily jatkuu.. Leikkaus 18.4.2011
4 posters
Eneily jatkuu.. Leikkaus 18.4.2011
Eneilyä "pussiruualla" + arkisin kevyt lounas + proteiinia:
1.3. 2011 115,0 kg
6.3. 109,6 kg -5.4 kg
12.3. 107,5 kg -2,1 kg yht. -7,5 kg
19.3. 105,8 kg -1.7 kg yht. -9,2 kg
1.3. 2011 115,0 kg
6.3. 109,6 kg -5.4 kg
12.3. 107,5 kg -2,1 kg yht. -7,5 kg
19.3. 105,8 kg -1.7 kg yht. -9,2 kg
Piipi 70- Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 03.03.2011
Vs: Eneily jatkuu.. Leikkaus 18.4.2011
Hienosti putoo, luulis olevan tyytyväistä porukkaa siellä sairaalassa päin
Minni67- Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Registration date : 02.11.2010
Kiitos!
Niinpä luulis! PITI pudottaa 9kg eli se meni jo, mutta tottakai jatkan niin pitkään kun on käsketty!!
Eilen illalla iski ihan hirveä "makean/ruuanhimo", sorruin syömään 2 paussikeksiä ja meni sillä ohi.. Toki huono omatunto vaivasi, mutta mies lohdutteli aamulla, että mennäänpäs puntariin katsomaan kuinka hirveästi ne pienet keksit niitä kiloja toi..
No, eihän mitkään kilot yhdessä yössä tule, mutta punnituksen jälkeen nauratti jo koko juttu ja oli helppo jatkaa eneilyä ilman omantunnon kolkutuksia.. On se kummallinen tuo ihmismieli!! ..ja syyllisyys!!!??
Niinpä luulis! PITI pudottaa 9kg eli se meni jo, mutta tottakai jatkan niin pitkään kun on käsketty!!
Eilen illalla iski ihan hirveä "makean/ruuanhimo", sorruin syömään 2 paussikeksiä ja meni sillä ohi.. Toki huono omatunto vaivasi, mutta mies lohdutteli aamulla, että mennäänpäs puntariin katsomaan kuinka hirveästi ne pienet keksit niitä kiloja toi..
No, eihän mitkään kilot yhdessä yössä tule, mutta punnituksen jälkeen nauratti jo koko juttu ja oli helppo jatkaa eneilyä ilman omantunnon kolkutuksia.. On se kummallinen tuo ihmismieli!! ..ja syyllisyys!!!??
Hienosti on Piipi sullakin eneily mennyt, onneksi olkoon! Ja leikkauskin on ihan kohta. Peijaksessa ei vissiin ole nyt jonoja juurikaan? Ajattelin vaan, että jos mulle lääkäri soittaa huhtikuun lopulla, saattaisin hyvällä säkällä päästä leikkaukseen jo kesä-elokuussa. Heinäkuussa eivät ilmeisesti leikkaa ollenkaan? Elokuu olisi töiden kannalta mulle hyvä ajankohta eli voisin hyvin "odottaa" sinne saakka, sikäli mikäli siis leikkaukseen pääsen...
Helka- Viestien lukumäärä : 166
Registration date : 31.07.2010
Huonoo omaatuntoa ei tosiaankaan kannata potea. Upea pudotus sulla
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
No niin.. leikkaus lähestyy ja onkin jo ihan "nurkan takana"!!
Painoa mennyt eneilyllä parhaimmillaan (viime la) -14 kg.. tosin nyt kun siirryin takaisin ruokaan, mikä ei ilmeisesti ollut mulle hirveän hyvä vaihtoehto, on tullut pari kiloa takaisin.. Eneilyn aikana oli tosi energinen olo ja paino senkun tippui! Nyt ruualla, on koko ajan hirveä hiilarihinku ja väsyttää, päätä särkee ja oon koko ajan ihan LOPPU!! Pitäsi ottaa varmaan pari pussipäivää väliin ja sit viikonloppuna ennen leikkausta taas syödä vähän tuhdimmin?
Viikonloppuna on niin paljon ohjelmaa ettei ehdi jännittämään, mutta jos kaikki menee hyvin, on leikkaus siis jo maanantaina!
Painoa mennyt eneilyllä parhaimmillaan (viime la) -14 kg.. tosin nyt kun siirryin takaisin ruokaan, mikä ei ilmeisesti ollut mulle hirveän hyvä vaihtoehto, on tullut pari kiloa takaisin.. Eneilyn aikana oli tosi energinen olo ja paino senkun tippui! Nyt ruualla, on koko ajan hirveä hiilarihinku ja väsyttää, päätä särkee ja oon koko ajan ihan LOPPU!! Pitäsi ottaa varmaan pari pussipäivää väliin ja sit viikonloppuna ennen leikkausta taas syödä vähän tuhdimmin?
Viikonloppuna on niin paljon ohjelmaa ettei ehdi jännittämään, mutta jos kaikki menee hyvin, on leikkaus siis jo maanantaina!
Similar topics
» LEIKKAUS OHI 1.6.2011
» Masu 1v, leikkaus 28.11.2011
» katka matkalla mallinmittoihin ;) leikkaus 21.11.2011!!
» Masu 1v, leikkaus 28.11.2011
» katka matkalla mallinmittoihin ;) leikkaus 21.11.2011!!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa