Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kokemuksia

3 posters

Siirry alas

Kokemuksia Empty Kokemuksia

Viesti kirjoittaja mummo Ma Helmi 15, 2010 5:04 pm

Hei!
Minut on leikattu 3 vk sitten. Olen laihtunut leikkauksesta 8 kg, mutta koko prosessin alkamisesta 16 kg. Odottelin leikkausta 1,5 vuotta.

Palaan töihin muutaman päivän päästä. Kaikki on sujunut hyvin. Syömisen opettelussa on vaan omat ongelmansa, se mikä edellisenä päivänä sopii, saattaa seuraavana päivänä oksettaa, kuten tänään kävi.

Vaatekoko on pudonnut 54:stä 52:teen. Onneksi olen säilyttänyt vanhoja vaatteita ettei heti tarvitse mennä kauppaan ja ostaa lisää isoja vaatteita.

Vaikeinta on luoda omakuva uudelleen. Kun toiset huokailevat muuttuneesta ulkonäöstäni, minä en huomaa muutosta peilistä, vaan pidän vatsaani edelleen yhtä isona kuin ennenkin. Vaatteissa muutos näkyy ja mittanauhan lukemissa. Jalat tuntuvat kevyemmiltä kävellessä, mutta selkä kipeytyy edelleen varmaan olemattomien selkälihasten takia. En pysty tiedostamaan muutosta täysin kokonaan ja siksi en varmaan ole tuntenut energian kohoamista, koska en täysin usko todeksi tapahtunutta. Varmaan tarvitaan vielä lisää painonpudotusta, niin alkaa ihana totuus valkenemaan.

Meinasin alussa murtua sukulaisten odotusten paineissa, koska kotiuduttuani paino jämähti muutamaksi päiväksi siihen turvotusvaiheeseen.
Olin kipeä ja väsynyt ja paino oli kohonnut 2,5 kg. Pääsin kotiin jo 2 pv leikkauksen jälkeen. Vatsa ei toiminut ja nälän tunne oli valtava. Nyt huomaan, että minulla on nälkä, jos suolisto on tyhjä, mutta ruokailuvalinnoilla voi nälän karkoittaa. Joskus paino putoaa, vaikka syön riittävästi, koska elimistö helposti jää säästöliekille.

Odotan lisää tuloksia, koska olen ollut liian kauan ylipainoinen Vielä olisi 3 kg, että satanen menisi rikki. Jokainen päivä tuntuu nyt elämisen arvoiselta.

mummo

Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 19.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia Empty Vs: Kokemuksia

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ma Helmi 15, 2010 5:50 pm

Tsemppiiiiiiiiiiii ja kärsivällisyyttä ...............varmasti se paino putoo..........syömättömyys ja juomatttomuus ei sitä nopeuta!

SIIS muista juoda se 2l ja syödä tarpeeksi varsinkin proteiinejä näin alkuun ettei lihakset surkastu vaan ne läskit palais....

LUJASTI TSEMPPIIIIIIIIIIIIIIIIIII

JA TIETYSTI HURRRRRJASTI ONNEEEEEE
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia Empty Vs: Kokemuksia

Viesti kirjoittaja espoolainen Ti Helmi 16, 2010 12:50 am

Onnea, mummo!
Minä kun luulin, että näläntunne loppuu leikkauksen jälkeen Crying or Very sad ! Kärsivällisyyttä siis vaaditaan edelleen. No, kohta minäkin pääsen tuon olon kokemaan, kun huomenna aamulla on leikkaus Peijaksessa! Mun kohdalle arpa toi GBP:n.
t. espoolainen
espoolainen
espoolainen

Viestien lukumäärä : 15
Ikä : 67
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 26.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia Empty Vs: Kokemuksia

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ti Helmi 16, 2010 2:21 am

Moi espoolainen!

Mulla on kyllä mennyt näläntunne ja mulle tehtiin GBP.

Tsemppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia Empty Vs: Kokemuksia

Viesti kirjoittaja espoolainen Ti Helmi 16, 2010 3:38 am

Kiitos, Tepa43!
Toivotaan parasta. Niin kai useimmilla kuitenkin onkin käynyt, että nälkää ei niin enää tunnu, vaan pitää itse muistaa syödä..
espoolainen
espoolainen

Viestien lukumäärä : 15
Ikä : 67
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 26.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia Empty Vs: Kokemuksia

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa