Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kokemuksia Lahdesta?

+8
Zaidak
goutsi
Marjukka
liiza
Paloma
vimpula
Tepa43
bulleriina
12 posters

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

Kokemuksia Lahdesta? Empty Kokemuksia Lahdesta?

Viesti kirjoittaja bulleriina Ma Huhti 20, 2009 3:48 am

Moi kaikki!
Sain työterveyslääkäriltä lähetteen laihdutusleikkauksen arviointia varten Kuusankosken aluesairaalaan. Sieltä sain lähetteen Lahteen PHKS:n joulukuussa 08. Tammikuun puolella sain kirjeen PHKS:sta, että tulen saamaan ajan sisätautien poliklinikalle 6-8 kuukauden kuluessa. Onkohan kellään kokemuksia, miten tuolla Lahden suunnassa asioita hoidellaan?

Toinen asia, mikä minua ihmetyttää:
Mahtaakohan tuo hoitotakuu koskea meitä ylipainoisia ollenkaan, kun käsittääkseni hoitokin pitäisi aloittaa viimeistään puolen vuoden kuluttua hoidon tarpeen arvioinnista. Olen myös ihmetellyt noita käypä hoito -suosituksia. Siellä kun sanotaan, että jos painoindeksi on yli 35 ja on liitännäissairauksia tai jos painoindeksi on yli 40, on laihdutusleikkaus suosituksen mukainen. confused

Hämmästyttää, kummastuttaa pientä (ainakin sielultaan) kulkijaa...

bulleriina

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 09.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia Lahdesta? Empty Vs: Kokemuksia Lahdesta?

Viesti kirjoittaja bulleriina Ke Loka 28, 2009 5:05 am

Hei taas pitkästä aikaa!

Tänään kävin kirurgin vastaanotolla PHKS:ssa: pääsen leikkaukseen neljän kuukauden sisällä, eli helmikuun lopussa viimeistään alkaa minullakin uusi elämä.

Matka näin pitkälle on käynyt verkalleen. Sisätautilääkärin vastaanotolle pääsin elokuussa ja ravitsemusterapeutin tapasin syyskuussa. Nyt tuntuu siltä, etä tunnelin päässä näkyy valoa ja viimeinen laihdutuskuuri on enää edessä ennen uutta elämää... odotan mielenkiinnolla, pääsenkö tilanteeseen, jossa nautittuani annoksen ( kaksi ruokalusikallista) heinänkorrella koristeltua ranskalaista ruokaa olisin kylläinen ja tyytyväinen. Very Happy

Hienoa on ollut lukea kaikkien teidän kommentteja leikkauksesta ja siihen liittyvästä. Olen saanut lisää uskoa siihen, että olen oikealla tiellä. Kiitos teille siitä!

bulleriina

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 09.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia Lahdesta? Empty Vs: Kokemuksia Lahdesta?

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ke Loka 28, 2009 3:51 pm

Moi!
Meinasin vastata tohon ekaan kysymykseen, että meillä Porissa kirurgi sanoi, että nää leikkaukset ei kuulu hoitotakuun piiriin........Mut sulla on jo hyvin pullat uunissa kun tiedät jo ajankohdan!
Tsemppiä odotukseen!
T: Tepa 43
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia Lahdesta? Empty Vs: Kokemuksia Lahdesta?

Viesti kirjoittaja vimpula Ke Marras 04, 2009 3:06 pm

Kiva kuulla kokemuksia Lahdesta, jonne olen itsekin menossa leikkaukseen. Lähetteeni on näköjään mennyt kaksi kuukautta myöhemmin kuin sun, joten mielenkiintoista seurata, meneekö aikataulu kokonaisuudessaan samalla lailla. Olen itse käynyt siätautilääkäri Ilvesmäellä 28.10 ja menen rav. terap. joulukuun alussa. Minulle sanottiin, että tammi-ja helmikuun leikkauspotilaat jo sovittu, eli voisin olla vuorossa maalis-huhtikuussa, jos kaikki menee hyvin!
vimpula
vimpula

Viestien lukumäärä : 27
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 04.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia Lahdesta? Empty Vs: Kokemuksia Lahdesta?

Viesti kirjoittaja bulleriina Pe Marras 20, 2009 2:43 pm

Moi taas!

Sain postia Lahdesta: labroja, sydänfilmi, röntgen ja anestesialääkärin tapaaminen 12.1.2010. Minä sitten heti soittamaan, että mitäs tämä tarkoittaa, onko leikkauspäivä jo sovittu???? Ystävällinen jonohoitaja selitti, että em. tutkimukset pyritään tekemään 2-3 viikkoa ennen leikkausta, ja että alustava leikkauspäivä on minulle jo suunniteltu. Varmistus tulee myöhemmin, mutta todennäköisesti leikkaus on tammi-helmikuun vaihteessa.

Uusi vuosi ja vuosikymmen siis alkaa ilmeisesti ENEilyllä ja sitä myöten alkaa myös uusi elämä! cheers

bulleriina

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 09.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia Lahdesta? Empty Vs: Kokemuksia Lahdesta?

Viesti kirjoittaja Tepa43 Pe Marras 20, 2009 2:47 pm

Tsemppiiiiiiiiiii sinne molemmille!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia Lahdesta? Empty Vs: Kokemuksia Lahdesta?

Viesti kirjoittaja Paloma Su Marras 22, 2009 12:54 am

Mahdoton, miten nopeaa toimintaa....itse kävin Ilvesmäella pari viikkoa sitten ja ravintoterapeutti on 16.12.
Ihanhan tässä jännittää tämä nopea aikataulutus.
Minullekin sanottiin, että leikkaus on kevään aikana. Mitä se sitten tarkoittaakaan...Koetan kevennellä jo nyt, että olisi helpompaa aloittaa ene-dieetti.
Tiedän, että siinä tulee ensimmäinen viikko olemaan pelkkää päänsärkyä ja turvotusta, ennen kuin keho tottuu. Itse asiassa se minua mietityttää enemmän kuin koko leikkaus, vaan pientähän tuo lienee.
Tsemppiä kaikille!
Paloma
Paloma

Viestien lukumäärä : 137
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 14.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia Lahdesta? Empty Vs: Kokemuksia Lahdesta?

Viesti kirjoittaja bulleriina Ma Tammi 04, 2010 9:40 pm

Taas eteenpäin!

Soitin tänään ravitsemusterapeutille, koska anesteisalääkärin aika on jo ensi viikolla: LEIKKAUSAIKA 16.2.2010, eli ENE:ily pitää aloittaa 11.1.2010! Nyt alkaa jo jännittää.... Uuden elämän alku on lähellä ja saan aloittaa elämäni viimeisen laihdutuskuurin Shocked

bulleriina

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 09.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia Lahdesta? Empty Vs: Kokemuksia Lahdesta?

Viesti kirjoittaja liiza Ma Tammi 04, 2010 11:36 pm

Hei Bulleriina,
Onnittelut "lottovoitosta" ! Sitähän se meille monelle varmaankin on. Eli pääsysi sisätautilääkärille kesti kuukausia, mutta sitten asia alkoikin etenemään nopeasti ? Minä pääsin nopeasti sisätautilääkärille ja olen jo käynyt röntgenin, verikokeet sekä 27.1 on ravintoterapeutti - lääkäri kuitenkin arveli että itse leikkaus minun kohdallani menisi syksyyn ? Ota näistä nyt selvää - ehkä sitä voisi rohkaistua ja vaikka soittaa Päksiin, soititko sisätauteihin vai mistä asiaasi tiedustelit ?

liiza

Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 58
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 01.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia Lahdesta? Empty Vs: Kokemuksia Lahdesta?

Viesti kirjoittaja bulleriina Ti Tammi 05, 2010 3:26 pm

Moi ja kiitokset onnitteluista!
Minun kohdallani asia eteni niin, että sisätautilääkärin jälkeen kävin ravitsemusterapeutilla (selvitettiin, onko vakavaa syömishäiriötä) ja sen jälkeen "tapaukseni" käsiteltiin leikkaustiimissä, joka teki viimekädessä päätöksen leikkauskelpoisuudesta. Sen jälkeen kävin kirurgin vastaanotolla. Ensi viikolla on anestesialääkärin tapaaminen, labroja, sydänfilmi ja röntgen. Vielä treffit helmikuun alussa ravitsemusterapeutin kanssa (tsekataan ENE:ilyn sujumista ja tulevaa uutta elämää). Sitten onkin se suuri päivä...

Kaikenkaikkiaan prosessi on pantu aluille jo marraskuussa 2008, joten aikaa on vierähtänyt ja kärsivällisyys on ollut koetuksilla. Nyt onneksi näkyy valoa tunnelin päässä!

bulleriina

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 09.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia Lahdesta? Empty Vs: Kokemuksia Lahdesta?

Viesti kirjoittaja bulleriina Ti Tammi 19, 2010 2:53 am

Moi taas!

Vähän ihmetyttää tämä touhu: sain leikkausajan tietooni ravitsemusterapeutilta, kun hän varaili minulle uutta aikaa vielä ennen leikkausta. Anestesialääkäri oli todella ystävällinen ja toivotteli tervetulleeksi Shocked
Hän kehotti ottamaan yhteyttä jonohoitajaan leikkausajan saamiseksi, koska minun tiedoissani ei aikaa ollut. Mitään estettä ei hänen mielestään leikkauksen turvalliseen tekemiseen ole.

No taas soittamaan: jonohoitaja ilmoitti, että ei anna minulle aikaa, vaikka on sen jo suunnitellut. Voi tulla joku kiireellisempi. Toki ymmärrän, että esim.syöpäpotilaat menevät minusta ohi. Ongelma vain on, että työnantajallekin pitäisi voida jotain kertoa ja muutenkin töitä suunnitella niin, ettei kuormita työkavereita kohtuuttomasti omalla poissaololla... Joka tapauksesa jonohoitaja kertoi, että saan ainakin pari viikkoa odotella leikkausaikaa ja sittenkin se voidaan vielä perua. Tuli melkein sellainen olo, että pitää pyytää anteeksi sitä, että tarvitsee lääketieteellisin perustein apua sairauteen. Vähän alkoi sapettaa!

Helmikuun ekalla viikolla tapaan joka tapauksessa rav.terapeutin, jonka kanssa käydään läpi ruokavaliota leikkauksen jälkeen, joten kai se aika sieltä on tulossa.

ENE:ilyä tavallisella ruualla on takana reilu viikko ja oman vaa'an mukaan paino on pudonnut kuutisen kiloa, siitä olen tosi tyytyväinen.

Kärsivällisyyttä meille kaikille odottajille ja onnea ja toipumista uuden elämän jo aloittaneille!

bulleriina

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 09.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia Lahdesta? Empty Vs: Kokemuksia Lahdesta?

Viesti kirjoittaja Marjukka Ti Tammi 19, 2010 3:44 am

Voi Bulleriina, olet jo ihan nurkilla menossa ja jo jalaka oven välissä, mahtavaa cheers Olet tehnyt matkaa jo vuodesta -08 niin uskon että varmasti jaksat vielä odottaa viikon pari. Se leikkuri aika tulee sieltä ihan varmasti. Itse olen vasta matkani aloittanut ja olen ihan intopiukkana lukenut kaikkien heidän kokemuksia jotka ovat päässeet alottamaan jo uutta elämää. Kovasti paljon tsemppiä sulle viimeiseen (odottelu)rutistukseen ja isosti onnea tulevaan leikkaukseen...
Marjukka
Marjukka

Viestien lukumäärä : 18
Paikkakunta : Lapinlääni
Registration date : 15.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia Lahdesta? Empty Vs: Kokemuksia Lahdesta?

Viesti kirjoittaja goutsi Pe Tammi 22, 2010 6:44 pm

Moi
Leikkattu Lahdessa 19.1.2009 ja nyt jo toista päivää kotona. Täytyy sanoa että palvelu oli erittäin mukavaa ja asiantuntevaa osastolla. Olin odottanut että olo olisi ollut hankalampi, mutta tällä hetkellä voin sanoa että täytyy itseään muistuttaa että on leikattu että osaa varoa tikkejä vatsan sisällä. Viisi siistiä reikää sulavilla tikeillä on jäljellä leikkauksessta. Ruokaa olen jo tehnyt heti kotona eilen eli normaalia jauhelihakeittoa ja sitä sitten 1.5 dl tehosekottimeen ja massuun. Juotavaa olen laittanut vettä limsapulloon aamulla josta nään paljonko oon juonnut päivän aikana. Täytyy toivoa että asiat hoituisivat näin, niin tämä on helppoa. Mutta kerron myöhemmin, onko tää vain alku huumaa vai totta. Voimisia kaikkille leikatuille Very Happy Very Happy
goutsi
goutsi

Viestien lukumäärä : 3
Paikkakunta : lahti
Registration date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia Lahdesta? Empty Vs: Kokemuksia Lahdesta?

Viesti kirjoittaja Tepa43 Pe Tammi 22, 2010 8:32 pm

Hyvä goutsi!

Siitä se läähtee....älä pelästy jos tulee ripulipäivä kuulemma kolmekin päivää ripulii on normaalliii..onneksi itellä oli vain yksi ripulipäivä vaikka olo oli ihan hyvä!

Tsemppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia Lahdesta? Empty Vs: Kokemuksia Lahdesta?

Viesti kirjoittaja vimpula La Tammi 23, 2010 9:04 pm

HEi Goutsi, mielenkiinosta kysyn milloin sun hoitopolkusi on alkanut eli kuinka kauan jouduit odottamaan leikkausta?
vimpula
vimpula

Viestien lukumäärä : 27
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 04.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia Lahdesta? Empty Vs: Kokemuksia Lahdesta?

Viesti kirjoittaja Paloma La Tammi 23, 2010 9:47 pm

Onpas meitä Lahden seutuvilta monta...
Pitäisikö jossain vaiheessa järjestää tapaaminen bounce

t. Paloma
Paloma
Paloma

Viestien lukumäärä : 137
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 14.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia Lahdesta? Empty Vs: Kokemuksia Lahdesta?

Viesti kirjoittaja goutsi Su Tammi 24, 2010 3:39 am

Moikka
Kaikki alkoi syksyllä 2008, kun työtohtori ehdotti tätä leikkausta, kun noi pillerit ei auttaneet vaan kiloja tuli lisää, lisäksi sokeriarvot ei meinannut pysyä pillereillä kurissa. No tutustuin tähän sivustoon ja katsoin että olisi varmaan leikkaksesta apua. Joten annoin suostumuksen lähetteen laittamiseksi. Sitten olin toisesta asiasta leikkauksessa Päksissä huhtikuun 3 pv kun joku oli peruuttanut ajan sisätautilääkäriltä, niin kysyttiin että kävisikö minulle, tottakai. Lääkäri tutki ja totesi että olisin kelvollinen leikkattavaksi että ei minulla ollut ahmis vikaa tai vastaavaa. No sitten tulikin kutsu toukokuussa ravintoterapeutille ja häkin hyväksyin minut jonoon. Kokous oli kesäkuussa missä kyseiset henkilöt+ leikkaava lääkäri päättivät ketkä otetaan leikkavaksi. Soitin teraupeutille ennen juhannusta ja sain tietää että olen leikkausjonossa. Syyskuussa tuli kirje jossa leikkauspv oli 16.11.2009. Sitä ennen oli terapeuttia, kokeita ja lääkärin puheilla. 6 viikkoa ennen alkoi dietti ja sai 10kg pois ja kaikki piti olla ok, mutta sitten iski sikaflunssa ja soitto tuli 4 pv ennen että peruttu on kaikki ei kiirreelliset leikkaukset. Voitte uskoa että vähän syletti ja oli pakko mennä heti pulla kauppaan. Mutta joulua ennen tuli soitto että homma tehdään 19.1.2010
goutsi
goutsi

Viestien lukumäärä : 3
Paikkakunta : lahti
Registration date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia Lahdesta? Empty Vs: Kokemuksia Lahdesta?

Viesti kirjoittaja bulleriina Su Tammi 24, 2010 8:47 pm

Moi!

Olipa rohkaisevaa lukea goutsin kokemuksista Lahdesta!

Onnittelut leikkauksesta ja voimia ja kärsivällisyyttä toipumiseen.
Perässä tullaan!

bulleriina

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 09.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia Lahdesta? Empty Vs: Kokemuksia Lahdesta?

Viesti kirjoittaja goutsi Ke Tammi 27, 2010 8:59 pm

Moikka
8 pv leikkauksesta ja tällä hetkellä on sellainen olotila että ei kiinnostaisi syödä mitään. Äskenkin kun välkisin pupelsin, niin puolet jäi syömättä mokomasta annoksesta. Olen jo pari pv tunkenut väkisin ruokaa sisääni, mutta kyl on vaikeeta kun jo heti 2 lusikallisen jälkeen on maha täys. Aamulla kun herää on mukavin olo kun vatsa ei tunnu täydeltä. Mutta heti kun alkaa laittaa kaurapuuro sisuksiin niin se pari lusikallista ja haluasi jo lopettaa, mutta oon kyl yrittäntyt saada desin menemään. Kahvi ei maita olenkaan kuin ennen eli 1/4 kuppia saa juotua aamulla, kun ennen vähintään kaksi mukia heti aamutuimaan.
Se tässä mietityttää, että kuinka vähän sitä voi syödä että siintä ei ole vakinkoa itselle ? Mutta haavat on ihan ok ja kipuja ei ole, niin ei tässä vaivuta masennukseen, vaan se pikku hiljaa rupee maittaa. En olisi kyllä uskonut että tältä pojalta voi ruokahalut mennä Smile
goutsi
goutsi

Viestien lukumäärä : 3
Paikkakunta : lahti
Registration date : 06.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia Lahdesta? Empty Vs: Kokemuksia Lahdesta?

Viesti kirjoittaja bulleriina Ti Helmi 02, 2010 4:32 am

Nyt se tuli.... leikkauspäivä nimittäin!

Uusi elämä alkaa 16.2. ja viimeinen laihdutuskuuri loppuu.

Toivottavasti ei enää tule peruutuksia tms.

bulleriina

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 09.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia Lahdesta? Empty Vs: Kokemuksia Lahdesta?

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ti Helmi 02, 2010 4:05 pm

Tsemppiiiiiiiiiii odotus kannatti vaikka hermoja se vaati................nauti loppuajasta ja aattele mitä tuleva kesä tuo sulle!!!!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia Lahdesta? Empty Epävarmaako vielä?

Viesti kirjoittaja Zaidak Su Helmi 07, 2010 1:37 pm

Hei! Lahdessa asioin minäkin ja tämä homman eteneminen jotenkin jäi askarruttamaan vielä. Terveyskeskuslääkäri kirjoitti viime kesänä (2009) lähetteen PHKS:aan ja sisätautilääkärillä kävinkin ennen joulua. Hän suhtautui asiaan varsin hyvin ja laittoi minut eteenpäin ravitsemusterapeutille, joka myös näytti vihreää valoa ja keuhkosairauksien lääkäri (tutkivat, onko uniapneaa vaiko ei) sekä kirurgi ovat vielä edessäpäin.

Koskaan ei tietenkään voi asioita yleistää ja nämä jututhan menevät varsin yksilökohtaisella tavalla eteenpäin, mutta nyt esitänkin pari ihan typerää Embarassed kysymystä teille jo asian läpikäyneille.

Kuinka monta vihreää valoa tarvitaan, että asia on selvä vai riittävätkö nuo sisätautilääkäri ja ravitsemusterapeutti noin periaatteessa, koska tiedän sisuskaluni jo valmiiksi olevan terveitä, vaikka se kirurgin vastaanotto onkin vielä edessäpäin?

Millaisia asioita se kirurgi tapaamisessamme tutkii?

Ravitsemusterapeutti sanoi kahteen otteeseen, että me tapaamme sitten uudestaan eneilyn merkeissä myöhemmin, joten pitäisikö sen herättää minussa jo toiveita vai oliko se kenties jo lupaus jostain?

Syksyyn 2010 asti kuulemma saattaa minun leikkaukseni mennä, sanoi ravitsemusterapeutti.

Kiitos, kun olette olemassa ja mukavia talvipäiviä teille kaikille!

Zaidak

Viestien lukumäärä : 34
Paikkakunta : Etelä-Suomi
Registration date : 07.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia Lahdesta? Empty Vs: Kokemuksia Lahdesta?

Viesti kirjoittaja tigertytto Su Helmi 07, 2010 7:48 pm

Moiks Zaidak Smile
Täällä turussa ,ainakin minulla on mennyt samalla tavalla tämä eteneminen kuin sinulla.
Vihreitä valoja on tullut tähän asti mutta se viimeinen vihreä vielä puuttuu ja sitä jännitän 16 pvään asti Rolling Eyes
Osaako TURKULAISET sanoa kauanko mahtaa mennä(tai kauanko teillä meni)tästä tähystyksestä leikkaukseen?????onkohan se moniakin kuukausia???
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia Lahdesta? Empty Vs: Kokemuksia Lahdesta?

Viesti kirjoittaja Sari37 Ma Helmi 08, 2010 12:29 am

hei bulleriina , luin että olet menossa lihavyys leikkaukseen helmikuun 16 päivänä minulle se tehdään jo ensi viikon tiistaina ei vielä ainakaan jännitä ollenkaan mutta katsomaan sitten tiistaina olen ollut sillä enem kuurilla ja mennyt ihan ihan hyvin.huomenna saan syödä illalla pienen kevyen aterian mutta sitten pitää olla syömättä 6 tuntia.se tehdään päksissä koska asun lahdessa.eipä muuta kuin kirjoitellaan kuulumisia terveisin sari 37

Sari37

Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 07.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia Lahdesta? Empty Vs: Kokemuksia Lahdesta?

Viesti kirjoittaja Sari37 Ma Helmi 08, 2010 12:41 am

hei paloma

luin sinun viestiä täällä minäkin olen lahdesta.
olen itsekkin tässä ajatellut että olisi kiva tavata toisia lihavuus leikkauksissa olleita minulle tehdään leikkaus tiistaina.Niin voisi vaihtaa kuulumisia miten on toisilla mennyt.terveisin sari37

Sari37

Viestien lukumäärä : 7
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 07.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kokemuksia Lahdesta? Empty Vs: Kokemuksia Lahdesta?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa