Tepa43 lähtötilanne 1.4.-09 115kg ja 6.5.-11 maha ja tisut korjattu (59kg)!
+83
paksuleidi
Rosmariini
Minttu33
Sokerihiiri
kissus nytkö jo
2Shy
Maiski
Lyltsy
sateenkaarenpäässä
Piitu
Dundun
Möhköfantti
Misu77
Aallotar
Sun
spn
Tupsukka
munttumi
Gilraen84
Elämä edessä
Nana
Heluna
aino.tenkku
Paloma
muuminmamman4
Ann
alati roculis
sartsukka
pingu70
Rovatar
joku80
BigMama
Pirre
Lovely
Bamse
tiikos
kanttura
ihanainen
luke64
Poutapilvi
bombur
BigMama2010
Omppupomppu80
2FatToFly
arja2204
hylje
Matias
Ballerina
AnnikaK
Sarlam
SofiaDorotea45
MRA123
Bulla65
miranta
Laihduttava
Omppuli
ritu
Läski vm-64
tummeli45
pioni
bulleriina
Onnekas13
pikkuriku
Tikrustiina75
Nipazu
TiinaR
turkutuulia
sannikki
Admin
Atolli54
Kimby
haaho
tigertytto
Tyrannosaurus
Tantta
Ulde
mammamuumi
Tirlittan
marja72
Jemima-61
Mama XXL
sinny
Tepa43
87 posters
Sivu 3 / 14 • 1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14
Vs: Tepa43 lähtötilanne 1.4.-09 115kg ja 6.5.-11 maha ja tisut korjattu (59kg)!
Mä oon laskenut, että saan tosiaan liian vähän proteiinia, siksi yritän kitata tota piimää joka päivä edes pari lasillista. Mä en millään haluais lähtee tuolle lisäproteiinilinjalle, mutta pakko kait se on, kun ruoasta sitä ei tarpeeksi saa. Mutta hermo tässä kyllä menee!
haaho- Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 52
Registration date : 16.07.2009
Tsemppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
itekkin mietin että proteiinejä on vähän, mut nyt tuntuu hyvälle niin kattelen vielä.........käsi punteilla ja jalan nostoilla yritän vähän lihaksia pitää yllä.........makaan sängyllä ja nostelen jalkoja parisataa kertaa per jalka.
MUISTATTEKO JUODA VETTÄ SEN 2 LITRAA?
itekkin mietin että proteiinejä on vähän, mut nyt tuntuu hyvälle niin kattelen vielä.........käsi punteilla ja jalan nostoilla yritän vähän lihaksia pitää yllä.........makaan sängyllä ja nostelen jalkoja parisataa kertaa per jalka.
MUISTATTEKO JUODA VETTÄ SEN 2 LITRAA?
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
ennen leikkausta tykkäsin,että Gainomax protsku juoma oli hyvää, mutta nyt en voi sietää se on liian makeeta litkuu...pistää yökkimään!
tykkäättekö rahkasta?
tykkäättekö rahkasta?
Mä en oo edes maistanut proteiinijuomia, mutta liputan rahkan puolesta :) Söin sitä paljonkin yhdessä vaiheessa.
Mitenkään väheksymättä Tepan tuloksia, olisi myöskin hyvä muistaa että toisten erittäin hyvä, yli keskimäärien onnistuminen saatta myöskin lannistaa muita. Mun mielestä ei ensinnäkään pitäisi puhua kiloista lainkaan. Jos haluaa vertailla itsensä muihin niin prosentit on siihen parempi laskentatapa. Jotta ihmiset ei nyt tuntisi itsensä epäonnistuneeksi Tepan hyvien tuloksien varjossa, kerron tässä uudestaan mitä lekuri kertoi leikkauksen läpikäynneiden laihtuvan keskimäärin. 3kk kohdalla se oli 11% ja vuoden jälkeen 26%. Pitkällä tähätimellähän keskimäärin häviää 35% kaiken kaikkiaan. Nämä luvut olisi syytä muista kun rupeaa vertailemaan itsensä johonkin superlaihduttajaan. Laskimpa tuossa äsken että silloin kun minä tiputin reilusti painoa ENEneilyn kera, tiputin sitä 40% puolessa vuodessa, eli melkein saman verran kuin suurin pudottaja voittaja, mutta ilman mitään treeniä. Siitä onkin hyvä muistuttaa itsensä että kyllä tähän nyt pystyy vaikka mukamas jumittaa. Mutta edelleenkin 3 kk kohdalla olen 12 prosentissa eli paremmin kuin keskimäärin. Pääsinkin nyt piiiitkästä aikaa tällä viikolla käyttämään parempaa vaakaa joka näyttää maks. 150 kg ja viisari pysähtyi 149,3 kg kohdalle. Seuraava välitavoite mulla on alittaa BMI 40 jotta diagnoosi ei enää olisi "sairaaloisen ylipainoinen". Sitten voi taas kehua itsensä kun se on hoidettu.
Kimby- Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009
Moi!
Kimbyä nyt taitaa närästää vähän kaikki.....kuvia ei saa laittaa ja kiloista ei sa puhua..........pahoittelen taas, mutta mulle nuo prosentit ei kerro mitään joten kerron kiloina ja grammoina kun ne minun pienet aivot ymmärtää.....siis anteeksi nyt vielä kerran.....kuvat on poistettu mutta kilot pysyy!
TSEMPPIIIIIIIII :)
Kimbyä nyt taitaa närästää vähän kaikki.....kuvia ei saa laittaa ja kiloista ei sa puhua..........pahoittelen taas, mutta mulle nuo prosentit ei kerro mitään joten kerron kiloina ja grammoina kun ne minun pienet aivot ymmärtää.....siis anteeksi nyt vielä kerran.....kuvat on poistettu mutta kilot pysyy!
TSEMPPIIIIIIIII :)
?
Tepa ymmärtää näköjään mun sanomisia niinkuin itse haluaa. Tämä viesti ei ollut edes sulle osoitettu, vaan kaikille niille joilla on paha mieli sen takia ettei ole pystynyt yhtä hyvään tulokseen kuin sinä. Tiedän että niitä on. En tarkoita että ihmiset olisivat kateellisa, vaan jos vertaa itsensä aina siihen täydelliseen, niin pettymiksiä tulee väkisinkin. Sen takia kannustan ihmisiä vertailemaan itsensä (mikäli sellainen on pakko ylipäätään tehdä) sitten mielummin keskiarvoon.
Vaikka Tepa nyt luulet että minä olen jotenkin ottanut sinut silmätikuksi ja että sotkisin erillisiä asioita yhteen pitkään soppaan (kuten naisilla itsellään on tapana tehdä), niin näin ei ole. Ja mitä kuviin tulee niin nehän oli suoraan foorumin arvojen vastaiset joten turha on minulle siitä itkeä. Minä en ole se syy että ne sun kuvat poistettin, vaan sinä itse. Kuten jo sanoin, viestini ei ollut edes sinulle kohdistettu. OK?
Tepa ymmärtää näköjään mun sanomisia niinkuin itse haluaa. Tämä viesti ei ollut edes sulle osoitettu, vaan kaikille niille joilla on paha mieli sen takia ettei ole pystynyt yhtä hyvään tulokseen kuin sinä. Tiedän että niitä on. En tarkoita että ihmiset olisivat kateellisa, vaan jos vertaa itsensä aina siihen täydelliseen, niin pettymiksiä tulee väkisinkin. Sen takia kannustan ihmisiä vertailemaan itsensä (mikäli sellainen on pakko ylipäätään tehdä) sitten mielummin keskiarvoon.
Vaikka Tepa nyt luulet että minä olen jotenkin ottanut sinut silmätikuksi ja että sotkisin erillisiä asioita yhteen pitkään soppaan (kuten naisilla itsellään on tapana tehdä), niin näin ei ole. Ja mitä kuviin tulee niin nehän oli suoraan foorumin arvojen vastaiset joten turha on minulle siitä itkeä. Minä en ole se syy että ne sun kuvat poistettin, vaan sinä itse. Kuten jo sanoin, viestini ei ollut edes sinulle kohdistettu. OK?
Kimby- Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009
Satun olemaan samaa mieltä kun Kimby tuosta, että prosentit ovat huomattavasti parempi mittari kuin kilot - kilot kun eivät aina kerro kaikkea. Ja mielummin vielä selvyyden vuoksi paras olisi ilmoittaa paljonko on prosentuaalisesti laihtunut alkuperäisestä ylipainostaan. Se kun olisi vertailukelpoisempi luku. Jos otetaan kaksi henkilöä, joiden molempien aloituspaino on 120 kg - ja molemmat laihtuvat vaikka 36kg - mutta - toinen on pituudeltaan 156 cm ja toinen 178 cm - on sillä lyhyemmällä samojen pudotettujen kilojen jälkeen vielä paljon pitempi matka maaliin.
Mutta mittari mikä mittari - pääasia että ne kilot tippuu! ;D
Mutta mittari mikä mittari - pääasia että ne kilot tippuu! ;D
Nipazu- Viestien lukumäärä : 33
Registration date : 08.08.2009
Hei Tepa ja kiitos kun laitoit noita ruokamääriä esille, huomasin sitten kyllä että sinä syöt vähemmän kuin minä.Heti rupesin skarppaamaan omia valintojani.ja lukemaan uusiksi ohjeita.Olisin niin toivonut, ettei enää tarttisi olla dieetillä, kun on leikattukin, mutta eihän se niin mennyt, ruokavaliosta on pidettävä kovasti kiinni.
Olen viidessä kuukaudessa laihtunut 15kg, on kuitenkin mennyt ja ennen leikkausta oli kyllä tekemistä että näinkään hyviin tuloksiin olisin päässyt-joskus nuorena varmaan.Mutta olemme kaikki kovin yksilöllisiä painon pudotuksen kanssa, silti toivon kaikille oikein innostunutta mieltä yrittää vain eteenpäin,kyllä se paino laskee hitaasti/nopeasti, mutta kuitenkin.
voimia kaikille
T:Sannikki
Olen viidessä kuukaudessa laihtunut 15kg, on kuitenkin mennyt ja ennen leikkausta oli kyllä tekemistä että näinkään hyviin tuloksiin olisin päässyt-joskus nuorena varmaan.Mutta olemme kaikki kovin yksilöllisiä painon pudotuksen kanssa, silti toivon kaikille oikein innostunutta mieltä yrittää vain eteenpäin,kyllä se paino laskee hitaasti/nopeasti, mutta kuitenkin.
voimia kaikille
T:Sannikki
sannikki- Viestien lukumäärä : 80
Registration date : 05.07.2009
Omasta mielestä hyvä mittari on myös bmi. Kun sitä seuraa niin huomaa että kaikki muuttuu parempaan. Asettaa jonkun tavoitteen ja sitä kohti mennään. Koska bmi on meille kaikille sama pituudesta huolimatta. Ja jokainen laihtuu omaa tahtiaan. Ei tämä ole kilpailu kuka laihtuu eniten missäkin ajassa. Jokainen kilo ja gramma on poissa. Itse olen siinä vaiheessa että paino jumittaa. Mutta en ota stressiä siitä. Kuuluu kirurgin mukaan asiaan. Ja ihan hyvä niin että vähäksi aikaa pysähtyy. Ei tarvitse uusia heti vaatteita. Alkutilanna oli helmikuussa -09 BMI 42.7 ja nyt tänään laskettuna Bmi 29,2 joten lievä lihavuus. Oma tavoitteeni on seuraavan 1,5 vuoden aikana saada Bmi alle 25.
Mutta mukavaa kevään alkua jokaiselle.
Mutta mukavaa kevään alkua jokaiselle.
Tikrustiina75- Viestien lukumäärä : 201
Ikä : 49
Registration date : 12.01.2009
Hyvää huomenta!
Tarttis nukkuu, mutta kun ei nukuta niin ei nukuta........
Yheksäs tarttis mennä kirkkoon ...pojalla on konfirmaatio..............tästä aasinsillasta painoasioihin. Perjantaina minun 15-vuotias poikani (pieni sellainen) ripillepääsevä, kävi pyynnöstäni vaaalla niin "järkytys" oli melkoinen............olen pudottanut poikani verran painoa!
Itse ei oo oikeen hahmottanut sitä mitä on tapahtunut, mutta nyt kun näki pojan painon ja tietää oman pudotuksen ja varsinkin kun oon vain 159cm pitkä/lyhyt niin voitte kuvitella tunteeni ei tiedä itkiskö vai naurasko................no kyllä se nyt jo hymyilyttää.......ei olis todellakaan vuosi sitten uskonu, että poitsun "synnytän" tälläi uudelleen.
Jospa lähtis saunaan ja valmistautumaan kirkkoreissuun!
Leppoisaa sunnuntaita kaikille!
Tarttis nukkuu, mutta kun ei nukuta niin ei nukuta........
Yheksäs tarttis mennä kirkkoon ...pojalla on konfirmaatio..............tästä aasinsillasta painoasioihin. Perjantaina minun 15-vuotias poikani (pieni sellainen) ripillepääsevä, kävi pyynnöstäni vaaalla niin "järkytys" oli melkoinen............olen pudottanut poikani verran painoa!
Itse ei oo oikeen hahmottanut sitä mitä on tapahtunut, mutta nyt kun näki pojan painon ja tietää oman pudotuksen ja varsinkin kun oon vain 159cm pitkä/lyhyt niin voitte kuvitella tunteeni ei tiedä itkiskö vai naurasko................no kyllä se nyt jo hymyilyttää.......ei olis todellakaan vuosi sitten uskonu, että poitsun "synnytän" tälläi uudelleen.
Jospa lähtis saunaan ja valmistautumaan kirkkoreissuun!
Leppoisaa sunnuntaita kaikille!
Terve Tepa.Piti tulla tänne moikkaamaan kun muutakautta ei nyt taida päästä. Miten sinä meinaat malttaa pysyä paikallaan koko kirkonmenojen ajan.Ai niin,se sinun kipiä jalka,on siitäkin jotakin pikkuhyötyä välillä.No ei muuta ko hyvää sunnuntaita sinnekkin.
pikkuriku- Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 21.03.2010
Kiitti terkuista Pikkuriku!
Juu kyl jalka jarruttaa vähän menoja, mut jos se nyt pääsis paranee...tuli perjantaina tieto, että se leikataan Porissa 12.4. ja kuulemma nilkkaan tulee jotkut jarrupalat.... :) kantaluu sahataan irti ja siirretään uuteen paikkaan ja isovarpaan jänne otetaan käyttöön tohon nilkkaan ja pohelihasta vapautetaan jotenkin!.......vähän hepreaa mulle, mut pääasia on etä saavat kivut pois ja pystyn kävelee.
Beghamin akillesjänne oli kuulemma pikkujuttu tähän verrattuna.....näin sanoi lääkäri!
Musta tulee aika avuton tän jälkeen kun en voi ajaa autoo kun kaasujalka menee pakettiin!
Mut jos sit kesällä mennään ja lujaa!
Tsemppii kaikille!
Juu kyl jalka jarruttaa vähän menoja, mut jos se nyt pääsis paranee...tuli perjantaina tieto, että se leikataan Porissa 12.4. ja kuulemma nilkkaan tulee jotkut jarrupalat.... :) kantaluu sahataan irti ja siirretään uuteen paikkaan ja isovarpaan jänne otetaan käyttöön tohon nilkkaan ja pohelihasta vapautetaan jotenkin!.......vähän hepreaa mulle, mut pääasia on etä saavat kivut pois ja pystyn kävelee.
Beghamin akillesjänne oli kuulemma pikkujuttu tähän verrattuna.....näin sanoi lääkäri!
Musta tulee aika avuton tän jälkeen kun en voi ajaa autoo kun kaasujalka menee pakettiin!
Mut jos sit kesällä mennään ja lujaa!
Tsemppii kaikille!
Onnea Tepalle, kun lapsesta tuli melkein "aikuinen" ! Niin ne vaan kasvaa.
Ihana lukee siun juttuja painosta ja muustakin. Ja jalastasikin varmasti tulee toimiva , kun ammatilaiset hyvin suunnittelee ja tekee.
Hyvää kevättä kaikille ja laitetaanhan rairuohonsiemenet itämään !
Ihana lukee siun juttuja painosta ja muustakin. Ja jalastasikin varmasti tulee toimiva , kun ammatilaiset hyvin suunnittelee ja tekee.
Hyvää kevättä kaikille ja laitetaanhan rairuohonsiemenet itämään !
Onnekas13- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 04.08.2009
Niin juu se Pääsiäinenkin tulee............on jostain kumman syystä muut mielessä (nilkka leikkaus 12.4.) Sulais nuo lumet jo äkkiiiiii pääsis paremmin kepeillä ulos ei tarttis pelätä liukkautta!
Empä enempää vois olla kiitollinen siitä, että pääsin tähän leikkaukseen "nopeesti" sain vauhtia tähän painonpudotukseen ja toivon, että jojoilut olis jojoiltu! On tuo taakka jaloilla sit "vähän" pienempi!
Tsemppiiiiiiiii kaikille!
ps. TÄNÄÄN -40KG
Empä enempää vois olla kiitollinen siitä, että pääsin tähän leikkaukseen "nopeesti" sain vauhtia tähän painonpudotukseen ja toivon, että jojoilut olis jojoiltu! On tuo taakka jaloilla sit "vähän" pienempi!
Tsemppiiiiiiiii kaikille!
ps. TÄNÄÄN -40KG
Onnea Tepa43!
80 voipakettia vähemmän... upeaa!
80 voipakettia vähemmän... upeaa!
bulleriina- Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2009
Kiitti Bulleriina!
ooooooon niiiiiiin onnellinen!
Onneksi pääsin tähän rääkkiin..... siis kannatti kärsii alussa!
nyt nautitaan tuloksista!
TSEMPPIIIIIIIIIIIII
ooooooon niiiiiiin onnellinen!
Onneksi pääsin tähän rääkkiin..... siis kannatti kärsii alussa!
nyt nautitaan tuloksista!
TSEMPPIIIIIIIIIIIII
Onnea Tepa!
-40 on hieno saavutus. Perässä tullaan hitaasti mutta varmasti
Terkuin Pioni
-40 on hieno saavutus. Perässä tullaan hitaasti mutta varmasti
Terkuin Pioni
pioni- Viestien lukumäärä : 12
Registration date : 16.01.2010
Onnea mahtavasta saavutuksesta!!!!! Sulla taitaa riittää nyt virtaa?=) Jospa sitä savonakkakin joskus pääsis ihmettelemään vastaavia vaakalukemia! Kiitos pirtsakalle Tepalle, oot melekonen pakkaus, jaksat kannustaa ja kannustaa . Tummeli 45
tummeli45- Viestien lukumäärä : 25
Registration date : 03.03.2010
Hienoo Tepa ! Ja mukavaa tapaamista teille siellä toisella puolen suomee !
Mites myö savon akat, saatasko jotain vastaavaa aikaseks jossainpäin ?
tummeli45, ritu, tangotar ja ketä meitä nyt onkaan.
Mites myö savon akat, saatasko jotain vastaavaa aikaseks jossainpäin ?
tummeli45, ritu, tangotar ja ketä meitä nyt onkaan.
Onnekas13- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 04.08.2009
Onnea Tepa! Jospa sitä sitten joskus perässä tullaan :) Onko kengännumerosi pienentynyt? Kyselen vaan kenkäfriikkinä, myynkö pienet pois vaiko jätänkö odottamaan laihempia aikoja :)
Läski vm-64- Viestien lukumäärä : 20
Ikä : 60
Registration date : 24.02.2010
Heippa naiset te ihanaiset!
Koittakaa te savon akat saaha ittenne kasaan ängekkää vaikka naapuripitäjään niinku me satakuntalaisetkin ägettään Turkussee. :)
Mehän ollaan nyt niin sukua keskenämme....eikö? NIIIN siskoja ja veljiä me pidetään yhtä vaikka mitä tapahtus...................eihän meitä ymmärrä kukaan muu kun toinen leikattu! ....aika paatosta.... :) :)
Ja sulle kenkäfriikki kyllä se jalkakin on pienentynyt....JEEEEE
joten älä nyt vielä mee myymään.....myy ennemin niitä isompia pareja!
ps. kohta saan 26v- vanhat kihlat takas sormeen......ei oo vuosiin mahtunut.............on täytynyt käyttää "feikki"sormuksii!
TSEMPPIIIIIIIIIIIII
Koittakaa te savon akat saaha ittenne kasaan ängekkää vaikka naapuripitäjään niinku me satakuntalaisetkin ägettään Turkussee. :)
Mehän ollaan nyt niin sukua keskenämme....eikö? NIIIN siskoja ja veljiä me pidetään yhtä vaikka mitä tapahtus...................eihän meitä ymmärrä kukaan muu kun toinen leikattu! ....aika paatosta.... :) :)
Ja sulle kenkäfriikki kyllä se jalkakin on pienentynyt....JEEEEE
joten älä nyt vielä mee myymään.....myy ennemin niitä isompia pareja!
ps. kohta saan 26v- vanhat kihlat takas sormeen......ei oo vuosiin mahtunut.............on täytynyt käyttää "feikki"sormuksii!
TSEMPPIIIIIIIIIIIII
Mistäs päin suurta savonmaata Onnekas olet, sillä on ollut puhetta että tässä kevään korvassa jonkinlainen tapaaminen järjestettäisiin.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Tepa, onnea tasakiloista, perassa tullaan. Mulla nyt kaikenkaikkiaan -38kg.
Ja ei kun jatketaan vaan.
Omituista kuinka paljon elama on nyt jo muuttunut samaa tahtia kilojen karisemisen myota!
Pitais ihan avata uusi topic naita muutoksia varten. Ehkapa viikonloppuna olis aikaa.
Ja ei kun jatketaan vaan.
Omituista kuinka paljon elama on nyt jo muuttunut samaa tahtia kilojen karisemisen myota!
Pitais ihan avata uusi topic naita muutoksia varten. Ehkapa viikonloppuna olis aikaa.
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
Onnea kaikille!
Te siis ME ollaan hyviiiiiiiiiii!
Te siis ME ollaan hyviiiiiiiiiii!
Sivu 3 / 14 • 1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14
Similar topics
» Polvi korjattu
» Orkidean matka! 1v. urakan aloituksesta, -59kg ja liityn samalla alle 100kiloistenkerhoon! :D
» Orkidean matka! 1v. urakan aloituksesta, -59kg ja liityn samalla alle 100kiloistenkerhoon! :D
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa