Tepa43 lähtötilanne 1.4.-09 115kg ja 6.5.-11 maha ja tisut korjattu (59kg)!
+83
paksuleidi
Rosmariini
Minttu33
Sokerihiiri
kissus nytkö jo
2Shy
Maiski
Lyltsy
sateenkaarenpäässä
Piitu
Dundun
Möhköfantti
Misu77
Aallotar
Sun
spn
Tupsukka
munttumi
Gilraen84
Elämä edessä
Nana
Heluna
aino.tenkku
Paloma
muuminmamman4
Ann
alati roculis
sartsukka
pingu70
Rovatar
joku80
BigMama
Pirre
Lovely
Bamse
tiikos
kanttura
ihanainen
luke64
Poutapilvi
bombur
BigMama2010
Omppupomppu80
2FatToFly
arja2204
hylje
Matias
Ballerina
AnnikaK
Sarlam
SofiaDorotea45
MRA123
Bulla65
miranta
Laihduttava
Omppuli
ritu
Läski vm-64
tummeli45
pioni
bulleriina
Onnekas13
pikkuriku
Tikrustiina75
Nipazu
TiinaR
turkutuulia
sannikki
Admin
Atolli54
Kimby
haaho
tigertytto
Tyrannosaurus
Tantta
Ulde
mammamuumi
Tirlittan
marja72
Jemima-61
Mama XXL
sinny
Tepa43
87 posters
Sivu 14 / 14 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14
Vs: Tepa43 lähtötilanne 1.4.-09 115kg ja 6.5.-11 maha ja tisut korjattu (59kg)!
Tepa jos on nestemäistä, kellertävää on haavanestettä. Ei huolta. Mutta, jos on paksumpaa, piimämäistä on mätää.
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Piti vielä lisätä, että haavaneste on kirurgien mukaan itse asiassa hyvä merkki.
Mulla tota mönjäää alko vuotamaan aikoinaan keisarinleikkaushaavasta tosi paljon..
Antibiootin muistaakseni siihen sain..
Antibiootin muistaakseni siihen sain..
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
"Varsinkin nyt kun tuo jalkakin on kunnossa ja pääsee liikkumaan en nimittäin ole kiloakaan ottanut vielä pois liikunnan avulla
Tosi helpottavaa kuulla, että sulla ei ole ollut liikunta mukana painonpudotuksessa....Koska mulla näitä kiloja näin paljon, niin liikkuminen ei tunnu vielä yhtään miellyttävältä. Mulla on ollut nyt nämä pari kuukautta tosi huono omatunto, kun en ole saanut aikaiseksi liikkua...työni on kyllä fyysistä(hoitotyö), joten hyötyliikuntaa tulee paljon päivänmittaan...Sellainen olo(johtuen ehkä laihdutus tositv ohjelmista) että paino tippuu vain rajulla liikunnalla, jossa hiki virtaa solkenaan :O Tietenkin liikkuminen olisi hyväksi jo tässä vaiheessa, mutta luulisin kilojen tippuessa, liikkumisen halun tulevan mukaan vähän itsestään...I hope so
Tosi helpottavaa kuulla, että sulla ei ole ollut liikunta mukana painonpudotuksessa....Koska mulla näitä kiloja näin paljon, niin liikkuminen ei tunnu vielä yhtään miellyttävältä. Mulla on ollut nyt nämä pari kuukautta tosi huono omatunto, kun en ole saanut aikaiseksi liikkua...työni on kyllä fyysistä(hoitotyö), joten hyötyliikuntaa tulee paljon päivänmittaan...Sellainen olo(johtuen ehkä laihdutus tositv ohjelmista) että paino tippuu vain rajulla liikunnalla, jossa hiki virtaa solkenaan :O Tietenkin liikkuminen olisi hyväksi jo tässä vaiheessa, mutta luulisin kilojen tippuessa, liikkumisen halun tulevan mukaan vähän itsestään...I hope so
paksuleidi- Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 14.11.2010
Paksuleidi, mulla ihan sama, liikuntaa en ole lisännyt, vaikka liikunta ei enää niin vastenmielistä olekkaan. Eli kyllä se paino putoaa ilman liikuntaakin, mutta tietysti jos vielä liikkuu sen parempi.
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Moikkelis kaikki!!
Juuuu kyl se putoo ilman ns liikuntaakin....nyt kyl olis jo vähän intookin mut päivässä on liian vähän tunteja sellaseen erikseen urheiluun on ehtinyt vain liikkumaan hommasta toiseen!
Tuo tisu vuoto on bähän paksua ja sameaa vuotoo vihertävää sellasta mut ei se haise millekkään mut aion käydä tohtorilla tänään niin ja eilen suihkun yhteydessä sain sellasen pienen kiinteän valkoisen klöntin pulpahtamaan sieltä nuppineulannupin kokoisesta reiästä ulos.....heikompaa olis ällöttänyt tuo operaatio "lypsy" Yllätävää ....onneksi....tisu ei oo kipee mitä nyt lypsettäessä vähän kirpasee mutta ei jää jomottamaan! Niin ja vaikka oon lypsänyt sitä töhnää pois aika paljonkin kerrrallaan niin koko ei oo muuttunut....teinikoossa on pysynyt!
Ans kattoo mitä arvauskeskuksessa sanotaan tisusta ja sen eritteestä!!
Jee ja hellettä tulossa.....Eikun naatitaan helteestä.......
TSEMPPIIIIII KAIKILLE!!!!
Juuuu kyl se putoo ilman ns liikuntaakin....nyt kyl olis jo vähän intookin mut päivässä on liian vähän tunteja sellaseen erikseen urheiluun on ehtinyt vain liikkumaan hommasta toiseen!
Tuo tisu vuoto on bähän paksua ja sameaa vuotoo vihertävää sellasta mut ei se haise millekkään mut aion käydä tohtorilla tänään niin ja eilen suihkun yhteydessä sain sellasen pienen kiinteän valkoisen klöntin pulpahtamaan sieltä nuppineulannupin kokoisesta reiästä ulos.....heikompaa olis ällöttänyt tuo operaatio "lypsy" Yllätävää ....onneksi....tisu ei oo kipee mitä nyt lypsettäessä vähän kirpasee mutta ei jää jomottamaan! Niin ja vaikka oon lypsänyt sitä töhnää pois aika paljonkin kerrrallaan niin koko ei oo muuttunut....teinikoossa on pysynyt!
Ans kattoo mitä arvauskeskuksessa sanotaan tisusta ja sen eritteestä!!
Jee ja hellettä tulossa.....Eikun naatitaan helteestä.......
TSEMPPIIIIII KAIKILLE!!!!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Toivottavasti tuleva helle ei tee temppuja sun uusille tisseille!
2FatToFly- Viestien lukumäärä : 234
Registration date : 09.06.2010
Muistakaa kaikki juoda tarpeeksi helteellä!
saimaannorppa- Viestien lukumäärä : 126
Registration date : 06.01.2011
Hei Tepa 43! Luin tarinasi, VAU!
Vasta lähetteen saaneena tämä keskustelupalsta on oiva kannustin. Porissa minutkin toivon mukaan leikataan, joten mukava oli lukea, miten hyvin olit palvelua ja hoitoa saanut. Mukavia hellepäiviä!
Vasta lähetteen saaneena tämä keskustelupalsta on oiva kannustin. Porissa minutkin toivon mukaan leikataan, joten mukava oli lukea, miten hyvin olit palvelua ja hoitoa saanut. Mukavia hellepäiviä!
Isotuija- Viestien lukumäärä : 12
Registration date : 06.06.2011
Moikkelis!
Kiva tavata näin virtuaalisesti.... tuun huomenna Poriin jälkitarkastukseen klo: 12.15 ....tuun jo kahvioon 10.30 tapaan yhden leikatun jolla aamulla täskyt plastikkakirurgin kanssa!!
Tsemppiiii sulle ja muillekkin!!!!
Kiva tavata näin virtuaalisesti.... tuun huomenna Poriin jälkitarkastukseen klo: 12.15 ....tuun jo kahvioon 10.30 tapaan yhden leikatun jolla aamulla täskyt plastikkakirurgin kanssa!!
Tsemppiiii sulle ja muillekkin!!!!
Heissuli vei vaan kaikki!!
Oon jo vissiin voiton puolella siis ei helteet enää haittaa noita haavoja vaikka silloin tällöin vielä tikki tunkeekin ulos sieltä täältä!!
Ei nuo tisut oo mihinkään pudonnut vaikka vähän alkuun epäilinkin sitä..... tuossä ne törrottää kuten leikkauksen jälkeenkin!! Ei oo tullut mitään kipuja ja nännit tuntee kaiken kuten ennenkin!! Alavatta on niin littee ja pinkee,että ylä vatta näyttää varsinkin iltaisin vähän pömpöltä......tarttis varmaan jaksaa tehä lihaksille jotain!!
Suosittelen kovasti roikkojen poistoja kaiklle on yllättävän kivuton toimenpide pitkistä arvista huolimatta!!
Tsemppiiiiiii
Oon jo vissiin voiton puolella siis ei helteet enää haittaa noita haavoja vaikka silloin tällöin vielä tikki tunkeekin ulos sieltä täältä!!
Ei nuo tisut oo mihinkään pudonnut vaikka vähän alkuun epäilinkin sitä..... tuossä ne törrottää kuten leikkauksen jälkeenkin!! Ei oo tullut mitään kipuja ja nännit tuntee kaiken kuten ennenkin!! Alavatta on niin littee ja pinkee,että ylä vatta näyttää varsinkin iltaisin vähän pömpöltä......tarttis varmaan jaksaa tehä lihaksille jotain!!
Suosittelen kovasti roikkojen poistoja kaiklle on yllättävän kivuton toimenpide pitkistä arvista huolimatta!!
Tsemppiiiiiii
^Pääsisi nyt sinne leikkaukseen asti edes
2FatToFly- Viestien lukumäärä : 234
Registration date : 09.06.2010
Hieno juttu Tepa! Mulla menee lähete ensi kevääseen 2v. tarkastukseen, kun eivät raskauden takia sitä suostuneet vielä laittamaan
No jääpähän aikaa vielä pudotella kiloja vaikka olisi sitä kerinnyt "plastiikkajonossakin" sen tehdä.
No jääpähän aikaa vielä pudotella kiloja vaikka olisi sitä kerinnyt "plastiikkajonossakin" sen tehdä.
Moikkelis kaikki!!
Mulla muuten vaaka näytti tänään 65.4kg ooon siis lihonut....
En oo vielä huolissani mut jos 70kg tulee vastaan niin sitten on tehtävä jotain!!
vaatteet ei oo tullu pieneksi...onneksi ja housun vyötäröt ei kiristä mutta vaaka kertoo karuu kieltä!......hmmmm oiskohan lihakset jossain piilossa tunkemassa esiin.....on nimittäin töissä tullu muutakin kassaa hakattuuu!
Anyway....taas mennään.....
kivaa loppukesää kaikille!!!
Mulla muuten vaaka näytti tänään 65.4kg ooon siis lihonut....
En oo vielä huolissani mut jos 70kg tulee vastaan niin sitten on tehtävä jotain!!
vaatteet ei oo tullu pieneksi...onneksi ja housun vyötäröt ei kiristä mutta vaaka kertoo karuu kieltä!......hmmmm oiskohan lihakset jossain piilossa tunkemassa esiin.....on nimittäin töissä tullu muutakin kassaa hakattuuu!
Anyway....taas mennään.....
kivaa loppukesää kaikille!!!
Ompas meitä täällä tooooooosi paljon ja kattelin, et mulle on joku laittanu viestejä, mut harmi mä en saa niitä auki!!!
Paino on taas pudonnu pari kiloo joten ei se nousu sit alkanutkaan....... yhtään en oo yrittänyt laihduttaa!
Olo on ollut mitä mainioin ja labra arvot ovat tosi hyviä! virtaa riittää vaikka muille jakaa!!
Tsemppiiiiii KAIKILLE syksyyn!!
Paino on taas pudonnu pari kiloo joten ei se nousu sit alkanutkaan....... yhtään en oo yrittänyt laihduttaa!
Olo on ollut mitä mainioin ja labra arvot ovat tosi hyviä! virtaa riittää vaikka muille jakaa!!
Tsemppiiiiii KAIKILLE syksyyn!!
Kiitos päivityksestä Tepa. Mukava kuulla sinusta välillä.
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Mukavaa syksyä Tepa, sä oot meidän idoli!
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Mukava kuulla hyviä uutisia Tepa . Ihanaa että sulla on kaikki noin hienosti .
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Hei Tepa kävin juuri 6 kk tarkistuksessa ja lääkäri sanoi että roikku leikkaukseen pääsee jos on riitävät syyt noin 1 vuoden päästä no... nut njo iski paniikki tissini roikkuvat tasaisena vyöhykkeenä kainolosta..miltähän näyttää terve rinta.. ja entäs se vatsa makkara kyljystä kylkeenn tasainen vyöhyke käyppä siinä jumpassa ja normaalilta tuntuu...vai tuntuuko ??? kun ylimääräinen vyöhyke hyllyy..please, mitä sanon lääkärille että minulle voisi tehdä muuta kuin ettö olen tietysti kiitollinen kun ylipäätään olen pienentynyt
susanna68- Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 30.01.2011
Sivu 14 / 14 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14
Similar topics
» Polvi korjattu
» Orkidean matka! 1v. urakan aloituksesta, -59kg ja liityn samalla alle 100kiloistenkerhoon! :D
» Orkidean matka! 1v. urakan aloituksesta, -59kg ja liityn samalla alle 100kiloistenkerhoon! :D
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa