Tepa43 lähtötilanne 1.4.-09 115kg ja 6.5.-11 maha ja tisut korjattu (59kg)!
+83
paksuleidi
Rosmariini
Minttu33
Sokerihiiri
kissus nytkö jo
2Shy
Maiski
Lyltsy
sateenkaarenpäässä
Piitu
Dundun
Möhköfantti
Misu77
Aallotar
Sun
spn
Tupsukka
munttumi
Gilraen84
Elämä edessä
Nana
Heluna
aino.tenkku
Paloma
muuminmamman4
Ann
alati roculis
sartsukka
pingu70
Rovatar
joku80
BigMama
Pirre
Lovely
Bamse
tiikos
kanttura
ihanainen
luke64
Poutapilvi
bombur
BigMama2010
Omppupomppu80
2FatToFly
arja2204
hylje
Matias
Ballerina
AnnikaK
Sarlam
SofiaDorotea45
MRA123
Bulla65
miranta
Laihduttava
Omppuli
ritu
Läski vm-64
tummeli45
pioni
bulleriina
Onnekas13
pikkuriku
Tikrustiina75
Nipazu
TiinaR
turkutuulia
sannikki
Admin
Atolli54
Kimby
haaho
tigertytto
Tyrannosaurus
Tantta
Ulde
mammamuumi
Tirlittan
marja72
Jemima-61
Mama XXL
sinny
Tepa43
87 posters
Sivu 1 / 14 • 1, 2, 3 ... 7 ... 14
Tepa43 lähtötilanne 1.4.-09 115kg ja 6.5.-11 maha ja tisut korjattu (59kg)!
Nyt se on sitten siinä.....leikkaus kutsuu kello 7.00 Porissa!
sappikivet/-rakko saavat kyytiä samantien. Aamupaino oli 91.5kg kun se vielä aprillipäivänä oli 115kg, joten toivon, että paluuta entiseen ei enää olisi vaan suunta olisi alaspäin!
Tsempii kaikille ja ne jotka vielä odottaa pääsyä niin aika ainakin mulla meni tosi NOPEESTI!
T: Tepa 43
sappikivet/-rakko saavat kyytiä samantien. Aamupaino oli 91.5kg kun se vielä aprillipäivänä oli 115kg, joten toivon, että paluuta entiseen ei enää olisi vaan suunta olisi alaspäin!
Tsempii kaikille ja ne jotka vielä odottaa pääsyä niin aika ainakin mulla meni tosi NOPEESTI!
Viimeinen muokkaaja, Tepa43 pvm Pe Toukokuu 20, 2011 8:29 am, muokattu 11 kertaa
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Vs: Tepa43 lähtötilanne 1.4.-09 115kg ja 6.5.-11 maha ja tisut korjattu (59kg)!
Toivottavasti leikkauksesi meni tänään hyvin ja paljon onnea toipumiseen!Hyvää joulua!
sinny- Viestien lukumäärä : 70
Registration date : 14.04.2009
Elossa ollaaaaan!
Pääsin tänään sunnuntaina klo 14.oo lähtee sairaalasta.......sain rannekkeella tupla kyydit eli tuli keskiviikkona uusinta!
Onneksi korjaus onnistui samoista tähystysreijistä ettei tarvinnu mennä avoleikkaukseen!
Ohutsuolen liitos kohdasta tihkutti verta ja seuraavana päivänä tuli suurenpi vuoto!
Hb putos 89 vaikka leikkaukseen mennessä HB oli159!
Tänään halusin tietää ennen kotiin lähtöä mikä mun Hb oli niin nyt kaks tuntii sitten Hp oli 121. Ja kaikki muutu arvot oli kuulemma loistavia paineet myös, joten kai tästä voitolla selvittiin!
Hyvää Jouluu kaikille!
No juu luvetaas välillä mitä teille muille kuuluu!
Pääsin tänään sunnuntaina klo 14.oo lähtee sairaalasta.......sain rannekkeella tupla kyydit eli tuli keskiviikkona uusinta!
Onneksi korjaus onnistui samoista tähystysreijistä ettei tarvinnu mennä avoleikkaukseen!
Ohutsuolen liitos kohdasta tihkutti verta ja seuraavana päivänä tuli suurenpi vuoto!
Hb putos 89 vaikka leikkaukseen mennessä HB oli159!
Tänään halusin tietää ennen kotiin lähtöä mikä mun Hb oli niin nyt kaks tuntii sitten Hp oli 121. Ja kaikki muutu arvot oli kuulemma loistavia paineet myös, joten kai tästä voitolla selvittiin!
Hyvää Jouluu kaikille!
No juu luvetaas välillä mitä teille muille kuuluu!
Tervetuloa takaisin Tepa!
Vähän jo oottelinkin kuulumisiasi,olipas sulla vaihderikas sairaalareissu.Mutta pääasia on se että olet kotona nyt ja toipuminen pääsee kunnolla käyntiin.Muistahan ottaa rauhallisesti,vaikka tuo joulu jo ovella kolkuttaakin.Hyviä vointeja ja rauhaisaa joulunaikaa!
Vähän jo oottelinkin kuulumisiasi,olipas sulla vaihderikas sairaalareissu.Mutta pääasia on se että olet kotona nyt ja toipuminen pääsee kunnolla käyntiin.Muistahan ottaa rauhallisesti,vaikka tuo joulu jo ovella kolkuttaakin.Hyviä vointeja ja rauhaisaa joulunaikaa!
Mama XXL- Viestien lukumäärä : 71
Registration date : 29.08.2009
Onnea Tepa !!!
Kerkesin jo kaipailemaan.Vai jouduit uusintaan,huh,no nyt kuitenkin olet voiton puolella.Nyt vaan rauhallisesti ja villavaatetta päälle viluntorjuntaan.Anna muun porukan hössätä ja kölli peiton alla.Hyvää joulua! t: Jemima
Kerkesin jo kaipailemaan.Vai jouduit uusintaan,huh,no nyt kuitenkin olet voiton puolella.Nyt vaan rauhallisesti ja villavaatetta päälle viluntorjuntaan.Anna muun porukan hössätä ja kölli peiton alla.Hyvää joulua! t: Jemima
Jemima-61- Viestien lukumäärä : 35
Registration date : 20.10.2009
Tervetuloa kotiin ja toipumisia! Muistaakseni poppis sai kanssa "tuplat" eli tuo kait kohtalaisen yleistä. Onneksi itse säästyin moiselta. Otathan rennosti ja nauti joulun tuoksuista
marja72- Viestien lukumäärä : 65
Ikä : 52
Registration date : 10.10.2009
Sä sitten Tepa otit operaatioita koko rahan edestä!!! Mutta nyt on sekin takana päin, ja voit köllötellä hyvin omatunnoin sohvalla ja odotella joulupukkia...
Tirlittan- Viestien lukumäärä : 117
Registration date : 13.09.2009
Tervetuloa kotiin. Muista ottaa rauhallisesti. Perässä tullaan....
mammamuumi- Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 59
Registration date : 16.09.2009
JEEEEE tänään sain metalli hakaset 16kpl pois! IHANAAAAAA
Hb oli jo noussu 127:ään joten ei kai musta aneemista jää!
Tsemppiiii kaikille!
Hb oli jo noussu 127:ään joten ei kai musta aneemista jää!
Tsemppiiii kaikille!
Heissan kaikile!
Elossa ollaan vaaka näyttää 85kg, ja kaikkee ruokaa jo menee salaateista lähtien.......makeet voi tehdä huonon olon hetkeksi, mutta oksentaa ei oo tarvinnu.
Pari kertaa oon menny vessaan yökkimään kun on ollu huono olo, mutta mitään ei oo tullu ylös! Eka kerralla rupes huuhteluaineen ja suolapähkinöiden haju etomaan ja toisella kerralla join pienen lasin itsepuristettua omenamehua niin se alko yököttää vähän ajan päästä!
Muuten on olo ollu TOSI hyvä! Ei kipuja..........ruoka syön kaikkee mahollista jopa hampparia ja pitsaa on menny,mutta vähän kerrallaan verrattuna entiseen..ennen meni pizzeria kokopizza nyt korkeintaan neljännes ja hampparista puolet ja nekin hitaasti syöden!
Vesi pullo kulkee mukana kokoajan, muuten tuntuu, ettei ehdi juomaan tarpeeksi! Päivääkään en oo katunu menoani tähän leikkaukseen!
Huomenna on ravintoterapeutin kanssa tapaaminen sairaalassa ja helmikuun lopulla tapaaminen leikkanneen lääkärin kanssa!
Siis tämmöstä tällähetkellä!
Tsempii kaikille............kevät tuleeeeeeee!
T: Tepa43
Elossa ollaan vaaka näyttää 85kg, ja kaikkee ruokaa jo menee salaateista lähtien.......makeet voi tehdä huonon olon hetkeksi, mutta oksentaa ei oo tarvinnu.
Pari kertaa oon menny vessaan yökkimään kun on ollu huono olo, mutta mitään ei oo tullu ylös! Eka kerralla rupes huuhteluaineen ja suolapähkinöiden haju etomaan ja toisella kerralla join pienen lasin itsepuristettua omenamehua niin se alko yököttää vähän ajan päästä!
Muuten on olo ollu TOSI hyvä! Ei kipuja..........ruoka syön kaikkee mahollista jopa hampparia ja pitsaa on menny,mutta vähän kerrallaan verrattuna entiseen..ennen meni pizzeria kokopizza nyt korkeintaan neljännes ja hampparista puolet ja nekin hitaasti syöden!
Vesi pullo kulkee mukana kokoajan, muuten tuntuu, ettei ehdi juomaan tarpeeksi! Päivääkään en oo katunu menoani tähän leikkaukseen!
Huomenna on ravintoterapeutin kanssa tapaaminen sairaalassa ja helmikuun lopulla tapaaminen leikkanneen lääkärin kanssa!
Siis tämmöstä tällähetkellä!
Tsempii kaikille............kevät tuleeeeeeee!
T: Tepa43
Kuusi viikkoa takana!
Olo on ihan erinomainen ja Hb 149........siis hyvi noussu kun tippu 98 siinä vuodossa!
Tulin tunnustamaan..............lauantaina tuli sitten kokeiltua sitä kuuluisaa pikakännii.......mutta sitä ei tullu! Kossukolaa ja siideriä tuli nappailtuu karaokehippaloissa ja kaikki meni ihan niinkuin ennenkin siis tällä saralla ei mitään eroa entiseen, paitsi illan päätteeksi eitarvittu pitsaa yöpalaksi riitti yksi ruisleipä! Hyvä niin!
Aamulla ei krapulaa!
Semmosen oon myös huomannu, että meikaläisen vatsa toimii kerran viikossa siis lauantai on ns. kakkapäivä!
Tsemmppiiiiiiiii kaikille!
Olo on ihan erinomainen ja Hb 149........siis hyvi noussu kun tippu 98 siinä vuodossa!
Tulin tunnustamaan..............lauantaina tuli sitten kokeiltua sitä kuuluisaa pikakännii.......mutta sitä ei tullu! Kossukolaa ja siideriä tuli nappailtuu karaokehippaloissa ja kaikki meni ihan niinkuin ennenkin siis tällä saralla ei mitään eroa entiseen, paitsi illan päätteeksi eitarvittu pitsaa yöpalaksi riitti yksi ruisleipä! Hyvä niin!
Aamulla ei krapulaa!
Semmosen oon myös huomannu, että meikaläisen vatsa toimii kerran viikossa siis lauantai on ns. kakkapäivä!
Tsemmppiiiiiiiii kaikille!
Voi kunpa minäkin olisin jo reippaasti alle sadan kilon! Mutta siihen on vielä pitkälti matkaa.....
Ulde- Viestien lukumäärä : 160
Registration date : 21.01.2010
Hei kaikki!
Paino tänään 81,5kg aprillipäivänä -09 kun aloitin tän viimisen laihiskuurin oli vaakalukemat 115kg!
Vatsa asiat ovat tosi hyvin ei ongelmia kunhan muistaa syödä HITAASTI ja pieniä suupaloja ja juoda myös pikkusia ryyppyja kerrallaan!
Nyt vaan tuo nilkka joka paukahti pari viikko ennen leikkausta kiusaa ja estää liikkumisen.....kerrankin kun olis haluja kävellä!
Näillä näkymillä menen 15.3. Turkuun nilkka leikkaukseen.........kantaluu siirretään erikohtaan ja isovarpaan jännettä siirretään nilkkaan...tää oli mikä jäi mieleen lääkärin selostuksesta mitä tehdään sillon.
Voitte varmaan ymmärtää, että meni vähän yli hilseen multa!
On kuulemma harvinainen vamma ei oo kuulemma montaa tehty suomessa...ilmankos ei ollu tekijää Satakunnassa vaan pitää mennnä Turkusse!
Mut onneksi näyttää tuo paino putoovan, vaikka ei paljon liikuntaa pääse harrastaa..............näillä mennään!
Tsemppiiiiii kaikille!
Paino tänään 81,5kg aprillipäivänä -09 kun aloitin tän viimisen laihiskuurin oli vaakalukemat 115kg!
Vatsa asiat ovat tosi hyvin ei ongelmia kunhan muistaa syödä HITAASTI ja pieniä suupaloja ja juoda myös pikkusia ryyppyja kerrallaan!
Nyt vaan tuo nilkka joka paukahti pari viikko ennen leikkausta kiusaa ja estää liikkumisen.....kerrankin kun olis haluja kävellä!
Näillä näkymillä menen 15.3. Turkuun nilkka leikkaukseen.........kantaluu siirretään erikohtaan ja isovarpaan jännettä siirretään nilkkaan...tää oli mikä jäi mieleen lääkärin selostuksesta mitä tehdään sillon.
Voitte varmaan ymmärtää, että meni vähän yli hilseen multa!
On kuulemma harvinainen vamma ei oo kuulemma montaa tehty suomessa...ilmankos ei ollu tekijää Satakunnassa vaan pitää mennnä Turkusse!
Mut onneksi näyttää tuo paino putoovan, vaikka ei paljon liikuntaa pääse harrastaa..............näillä mennään!
Tsemppiiiiii kaikille!
Heippa kaikki! -37kg
En tiedä itkisinkö vai nauraisinko..........tuli sen verran kovaa juttuu tuon Ortopedin suusta tänään.......onneksi istuin tukevasti tuolilla!
SIIS...............
Sairaanhoitopiiri ei ole suostuvainen rahan laittoon Turkuun, joten köyhänä tyydyn tämän Ortopedin HM käsittelyyn...............tapahtuu kuulemma kiirreellisenä, mutta menee silti huhtikuuhun päivä tulee postissa!
Ei siinä mitään luotan että homma toimii hyvin, tekihän tämä samainen HM mun vasemmasta murskaantuneesta jalasta kuin uuden jo vuonna-97 joten siitä en ole huolissani...............MUTTA
niiin.........kun hän rupes selostaa ja "piirsi"jalkaan kuvioita mitä tullaan tekemään niin se meinas olla liikaa.........Pohkeen yläreuna avattas ja viillettäs pohjelihaksen pintakalvoon viilto, jotta saataisiin liikkuvuutta paremmaksi ja se kantaluu sahattas irti ja siirrettäs eri kohtaan ja isovarpaan jännu UHRATTAS jänteeksi nilkkaan..........toi uhraus sana oli "kiva"
Kun MH katteli mun seisomista niin sanoi että mulle on kovaa vauhtia tulossa vasaravarpaat ??????Seison ja kävelen niin, että paino on katapään ja ukkovarpaan varassa ja muut varpaat on kippurassa ja jännitän jalkani niin että paino tulee jalan ulkoreunalle.........siten on kivut pienimmät!
Ja kun HM rupes sanoo että tää homma on TOSI ISO oonko siitä tietoinen sanoin, että jotenkuten.........hän sanoi että varaudu VÄHINTÄÄN 6vk kipsiin ja lihaksia pääsen voimistamaan vasta n. VUODEN päästä
JA sit tää viiminen komentti sai melkein löysät housuun kun hän sanoi että tekonivelen laittopolveen on pikkuhomma verrattuna tähän.......
..........ja kun mää oon niin kauhulla seurannu tuttavan taivalta polvi leikkaukseen!!!!!!!!!!!!!!
Mutta ei auta kun porskuttaa eteenpäin onneksi tää paino on nyt alaspäin menossa saan ainakin sitä rasitusta pois jaloilta!
Laskin aamulla ennen HM:lle menoa että oon saanu marraskuun lopusta kun nilkka meni niin 20,1kg pois vähänkö yllätyin ite! mun mielest nikka meni jus äsken!
että huhuh sentään.............voimia kaikille!
En tiedä itkisinkö vai nauraisinko..........tuli sen verran kovaa juttuu tuon Ortopedin suusta tänään.......onneksi istuin tukevasti tuolilla!
SIIS...............
Sairaanhoitopiiri ei ole suostuvainen rahan laittoon Turkuun, joten köyhänä tyydyn tämän Ortopedin HM käsittelyyn...............tapahtuu kuulemma kiirreellisenä, mutta menee silti huhtikuuhun päivä tulee postissa!
Ei siinä mitään luotan että homma toimii hyvin, tekihän tämä samainen HM mun vasemmasta murskaantuneesta jalasta kuin uuden jo vuonna-97 joten siitä en ole huolissani...............MUTTA
niiin.........kun hän rupes selostaa ja "piirsi"jalkaan kuvioita mitä tullaan tekemään niin se meinas olla liikaa.........Pohkeen yläreuna avattas ja viillettäs pohjelihaksen pintakalvoon viilto, jotta saataisiin liikkuvuutta paremmaksi ja se kantaluu sahattas irti ja siirrettäs eri kohtaan ja isovarpaan jännu UHRATTAS jänteeksi nilkkaan..........toi uhraus sana oli "kiva"
Kun MH katteli mun seisomista niin sanoi että mulle on kovaa vauhtia tulossa vasaravarpaat ??????Seison ja kävelen niin, että paino on katapään ja ukkovarpaan varassa ja muut varpaat on kippurassa ja jännitän jalkani niin että paino tulee jalan ulkoreunalle.........siten on kivut pienimmät!
Ja kun HM rupes sanoo että tää homma on TOSI ISO oonko siitä tietoinen sanoin, että jotenkuten.........hän sanoi että varaudu VÄHINTÄÄN 6vk kipsiin ja lihaksia pääsen voimistamaan vasta n. VUODEN päästä
JA sit tää viiminen komentti sai melkein löysät housuun kun hän sanoi että tekonivelen laittopolveen on pikkuhomma verrattuna tähän.......
..........ja kun mää oon niin kauhulla seurannu tuttavan taivalta polvi leikkaukseen!!!!!!!!!!!!!!
Mutta ei auta kun porskuttaa eteenpäin onneksi tää paino on nyt alaspäin menossa saan ainakin sitä rasitusta pois jaloilta!
Laskin aamulla ennen HM:lle menoa että oon saanu marraskuun lopusta kun nilkka meni niin 20,1kg pois vähänkö yllätyin ite! mun mielest nikka meni jus äsken!
että huhuh sentään.............voimia kaikille!
Olipa rankkoja uutisia. Eli odottaminen jatkuu, on se yhta helevettia.
Toi leikkaus kuullostaa tosi monimutkaiselta ja toipuminen pitkalta.
Kyllahan ne tohtorit on kirjansa lukeneet, joten kylla minakin sinuna luottaisin siihen, etta siita viela kunnon kontti tulee. Karsivallisyytta toki se prosessi vaatii.
Hyva homma on tosiaan nyt tuo sun mahtava painonpudotus, se tekee varmaankin koko jalka-asian helpommaksi kun on vahemman sita kuormitusta.
Mua saalittaa, se janne, jonka joudut "uhraamaan", kuinka se varvas sitten toimii?
Toi leikkaus kuullostaa tosi monimutkaiselta ja toipuminen pitkalta.
Kyllahan ne tohtorit on kirjansa lukeneet, joten kylla minakin sinuna luottaisin siihen, etta siita viela kunnon kontti tulee. Karsivallisyytta toki se prosessi vaatii.
Hyva homma on tosiaan nyt tuo sun mahtava painonpudotus, se tekee varmaankin koko jalka-asian helpommaksi kun on vahemman sita kuormitusta.
Mua saalittaa, se janne, jonka joudut "uhraamaan", kuinka se varvas sitten toimii?
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
En älynny kysyä..............kas kummaa taaskaan!
Mut kun nyt järkeilen niin jäykistävät varmaan ei kai ne sitä lerpuksi jätä..........eihän millään lerpulla tee mitään....
Itse oon jo aika toiveikas, sillä mut leikkaa sama mies joka nuorempana sillon -97 sai tosta mun vasemmasta murskaantuneesta nilkasta ja polvesta tosi hyvän ja kyl hän niin asiantuntevasti ja järkeen käyvästi selitti mitä olis sit tekemässä.....ei ollu yhtään epäröivä, vaikka ei ole montaa tämmöstä tapausta ollutkaan!
uskon ainakin niin, että hyvin menee!
Mut kun nyt järkeilen niin jäykistävät varmaan ei kai ne sitä lerpuksi jätä..........eihän millään lerpulla tee mitään....
Itse oon jo aika toiveikas, sillä mut leikkaa sama mies joka nuorempana sillon -97 sai tosta mun vasemmasta murskaantuneesta nilkasta ja polvesta tosi hyvän ja kyl hän niin asiantuntevasti ja järkeen käyvästi selitti mitä olis sit tekemässä.....ei ollu yhtään epäröivä, vaikka ei ole montaa tämmöstä tapausta ollutkaan!
uskon ainakin niin, että hyvin menee!
Tutun suhtautuminen kun painoa on pudonnut paljon!
Höpöttelin eilen naapurin frouvan kanssa umpia ja lampia........
hän sit sano, vaikka ensiksi oli aikonut olla hiljaa, että yks meidän
yhteinen tuttu nainen....ollaan paljon kimpassa tekemisissä varsinkin
kesällä kun tuolla pihan perällä rannassa porukalla pidetään hauskaa
sellasta kesähauskaa........ te tiedätte.......
hänkin on ollut niin kauan kun mä muistan semmonen isohko tyttö
omaa isot rinnat,pyllyn ja reidet uuma on kyl aina
löytynyt.............siis olen ollut vuosia häntä selvästi suurempi
ILMAN VYÖTÄRÖÖÖÖ!.........
nooh..... asiaan.........Hän oli naapurille sanonut, että HÄN EI
KESTÄ JOS TEIJASTA (siis minusta) TULEE PIENEMI KUIN MINÄ(siis hän)
Naapuri oli kuulemma sanonut että eikös se oo hienoo kun toinen
saa painoo pois.....niin hän oli kyl sanonut,että joo, mut silti hän ei
kestä!
Naapuri sanoi mulle, ettei hän kehdannut sanoo tälle meidän yhteiselle tutulle, että minä oon jo pienempi kuin hän.........
itse mulle hän ei ole kommentoinut laihtumista..........no näin
talvella ei tuu niin paljoo oltuu yhteyksissä joten on se voinu olla
järkytys kun kunnolla nähtiin venetsialaisissa syksyllä.............ja
nyt talvella se on ollu enempi morjesteluu auton
ikkunasta................Hän ei muuten tiedä mun GBP:stä
Saa nyt nähdä kun kesä koittaa ja vaatteet vähenee niin mikähän
järkyrys se mahtaa muille kyläläisille olla..............arvelevat
varmaan, että tää on kuolemaksi........... Shocked Shocked Shocked
Onko teillä muilla samoja kokemuksii?
hän sit sano, vaikka ensiksi oli aikonut olla hiljaa, että yks meidän
yhteinen tuttu nainen....ollaan paljon kimpassa tekemisissä varsinkin
kesällä kun tuolla pihan perällä rannassa porukalla pidetään hauskaa
sellasta kesähauskaa........ te tiedätte.......
hänkin on ollut niin kauan kun mä muistan semmonen isohko tyttö
omaa isot rinnat,pyllyn ja reidet uuma on kyl aina
löytynyt.............siis olen ollut vuosia häntä selvästi suurempi
ILMAN VYÖTÄRÖÖÖÖ!.........
nooh..... asiaan.........Hän oli naapurille sanonut, että HÄN EI
KESTÄ JOS TEIJASTA (siis minusta) TULEE PIENEMI KUIN MINÄ(siis hän)
Naapuri oli kuulemma sanonut että eikös se oo hienoo kun toinen
saa painoo pois.....niin hän oli kyl sanonut,että joo, mut silti hän ei
kestä!
Naapuri sanoi mulle, ettei hän kehdannut sanoo tälle meidän yhteiselle tutulle, että minä oon jo pienempi kuin hän.........
itse mulle hän ei ole kommentoinut laihtumista..........no näin
talvella ei tuu niin paljoo oltuu yhteyksissä joten on se voinu olla
järkytys kun kunnolla nähtiin venetsialaisissa syksyllä.............ja
nyt talvella se on ollu enempi morjesteluu auton
ikkunasta................Hän ei muuten tiedä mun GBP:stä
Saa nyt nähdä kun kesä koittaa ja vaatteet vähenee niin mikähän
järkyrys se mahtaa muille kyläläisille olla..............arvelevat
varmaan, että tää on kuolemaksi........... Shocked Shocked Shocked
Onko teillä muilla samoja kokemuksii?
Kateus mikä ihana tekosyy...Hän sentään sanoi sen ääneen. Moni muu sen saman varmaan tuntee, mutta yrittää kätkeä. Heh! Itse en voi ymmärtää miksi ei voi olla toisen puolesta onnellinen vaikka haluisikin itsekkin onnistua!!
Tyrannosaurus- Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 48
Registration date : 27.05.2009
olen tepa sun kanssa samaa mieltä...EN TAJUA KATEELISIA IHMISIÄ OLLENKAAN!
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Elättelen toiveita, että saan tollasen kunhan laihdun
Tyrannosaurus- Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 48
Registration date : 27.05.2009
Kylla nyt taytyy sanoa, etta onhan tuo soma, mutta mun aviomies on kylla viela somempi. Isommat lihakset ja maitosuklaan varinen. Ja parempi peppu.
KäääääK Tantta..................tahtoooooooooo nähdä sellaisen maitosuklaan värisen.............
Semmonen voi olla kovin soma. En taida uskaltaa kuitenkaan kuvaa lahettaa. Mun mies on koko elamansa pelannut jalkapalloa, nyttemmin valmentaa nuorempia vaikka on minun mielestani nuori viela itsekin.
Jalkapalloilijoilla on usein kovin kaunis vartalo.
Jalkapalloilijoilla on usein kovin kaunis vartalo.
Okey.....ymmärrän ettei tänne oikeen passaa laittaa......
ps. tykkään jääkikkoilijoittenkin kropasta hihiii..osuu omalle kohalle!
tsemppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ja asiaan
maha rintamalla kaikki hyvin!
ps. tykkään jääkikkoilijoittenkin kropasta hihiii..osuu omalle kohalle!
tsemppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ja asiaan
maha rintamalla kaikki hyvin!
Juu, maharintama on ok, meillahan on kohta 3-kuukautissynttarit. Onnea meille! Eika vielakaan kaduta tippaakaan tama tehty leikkaus.
Sivu 1 / 14 • 1, 2, 3 ... 7 ... 14
Similar topics
» Polvi korjattu
» Orkidean matka! 1v. urakan aloituksesta, -59kg ja liityn samalla alle 100kiloistenkerhoon! :D
» Orkidean matka! 1v. urakan aloituksesta, -59kg ja liityn samalla alle 100kiloistenkerhoon! :D
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa