Tepa43 lähtötilanne 1.4.-09 115kg ja 6.5.-11 maha ja tisut korjattu (59kg)!
+83
paksuleidi
Rosmariini
Minttu33
Sokerihiiri
kissus nytkö jo
2Shy
Maiski
Lyltsy
sateenkaarenpäässä
Piitu
Dundun
Möhköfantti
Misu77
Aallotar
Sun
spn
Tupsukka
munttumi
Gilraen84
Elämä edessä
Nana
Heluna
aino.tenkku
Paloma
muuminmamman4
Ann
alati roculis
sartsukka
pingu70
Rovatar
joku80
BigMama
Pirre
Lovely
Bamse
tiikos
kanttura
ihanainen
luke64
Poutapilvi
bombur
BigMama2010
Omppupomppu80
2FatToFly
arja2204
hylje
Matias
Ballerina
AnnikaK
Sarlam
SofiaDorotea45
MRA123
Bulla65
miranta
Laihduttava
Omppuli
ritu
Läski vm-64
tummeli45
pioni
bulleriina
Onnekas13
pikkuriku
Tikrustiina75
Nipazu
TiinaR
turkutuulia
sannikki
Admin
Atolli54
Kimby
haaho
tigertytto
Tyrannosaurus
Tantta
Ulde
mammamuumi
Tirlittan
marja72
Jemima-61
Mama XXL
sinny
Tepa43
87 posters
Sivu 2 / 14 • 1, 2, 3 ... 8 ... 14
Vs: Tepa43 lähtötilanne 1.4.-09 115kg ja 6.5.-11 maha ja tisut korjattu (59kg)!
Kattelin sun noita BMI arvoja......hurjaa vauhtia ne pienenee!
Onnea sullekkin!
Onnea sullekkin!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Mä en vielä tiedä oonko tyytyväinen leikkaukseen vai nostaako katumus vähän päätään. Siihen tietysti vaikuttaa se, että mielitekoja mulla on edelleen, mutta silti huonovointisuutta ja kipuja eikä tuloksia ole näin alussa havaittavissa. Tässä alussa on oikeastaan vaan ne kaikki huonot puolet...
Tyrannosaurus- Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 48
Registration date : 27.05.2009
Ootas pariviikkoa niin johan on eri ääni kellossa.... vaimitesenytmeni......
en ainakaan mä muista mitään huonoja juttuja..........
ellei tätä voi pitää huonona juttuna..... eilisen iltasanoman liitteessä oli kuvien kera ohjeita suklaa herkuista niin mua rupes etomaan niin paljon,että piti mennä vessaan yökkimään (ei tullu oksennusta)
siis ei enää iske makeet herkut edes kuvina.............ja monet hajut on nyt korostuneet.......
mut en valita näistä................pääasia että paino putoo.........
en ainakaan mä muista mitään huonoja juttuja..........
ellei tätä voi pitää huonona juttuna..... eilisen iltasanoman liitteessä oli kuvien kera ohjeita suklaa herkuista niin mua rupes etomaan niin paljon,että piti mennä vessaan yökkimään (ei tullu oksennusta)
siis ei enää iske makeet herkut edes kuvina.............ja monet hajut on nyt korostuneet.......
mut en valita näistä................pääasia että paino putoo.........
Muo ei vielä edo oikein mikään. Äsken söin yhden suklaakarkinkin. Sekin vähän harmittaa. Välillä tuntuu, ettei ne oo tehny mulle kun kuusi reikää mahaan
Hei Tyrannosaurus! Muakaan ei edo mikään ja kaikkea voin syödä. Annoksetkin ovat isontuneet, mutta pieniä kuitenkin entiseen verrattuna. Mulla ei paino myöskään laske mitään romahduslukuja, mutta kilon viikossa kuitenkin. Olen tosi tyytyväinen leikkaukseen ja juurikin siihen, että voin edelleen nauttia ruoasta ja herkuistakin kohtuudella. Mittakaavat vain ovat erilaiset. Kaikista ihaninta on, ehkä juuri se, että minun elämänmittainen laihdutuskuurini on vihdoinkin ohi. Elän täysillä ja odotan, että seuraava kymmenkilo menee rikki. Tsemppiä Tyrannosaurus, vointi on jokainen päivä parempi kuin edellinen!
haaho- Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 52
Registration date : 16.07.2009
Kyl mäkin yhden karkin pystyn syömään......mut onneksi ei tee toista mieli..................no ei mul makeet ennenkään ollu se himo.......mun heikkous on nuo suolaset..pizzat ja hamppari linja............
vieläkin syön, mutta oon onnellinen kun himoon riittää neljännes ei mee kokonainen pizza ja tämä kun pysyis loppuun asti niin mun toive olis toteutunut............
positiivisyyttä kehiin niin helpottaa.......siis kaikki mitä menee vähemmän kun ennen on kotiin päin!
vieläkin syön, mutta oon onnellinen kun himoon riittää neljännes ei mee kokonainen pizza ja tämä kun pysyis loppuun asti niin mun toive olis toteutunut............
positiivisyyttä kehiin niin helpottaa.......siis kaikki mitä menee vähemmän kun ennen on kotiin päin!
Kiitti Tepa, ,parhaammehan me tassa yritamme; se taytyy kylla pitkan kokemuksen tuomalla varmuudella sanoa, etta ei painonpudotus ei ole koskaan ollut nain helppoa. Ja siksihan me on leikkaukseen menty.
On kuitenkin paljon ihmisia, jotka ei hyvaksy naita leikkauksia ollenkaan. Nailla erilaisilla keskustelupalstoilla nakee paljon kommentteja siita, etta mun verorahoilla ei tartte laskeja leikella ynna paljon muuta yhta vihan tayteista ja alykasta. Sitten tulee sellainen "vaarin laihdutettu"-fiilis kun joku on leikkauksen jalkeen pudottanut paljon painoa ja vihdoinkin tuntee olonsa hyvaksi. On se yhta halevettia, kun mikaan ei kelpaa. Ei saa olla lihava eika saa menna leikkaukseen.
Tyrannosaurus, ala meneta positiivisuuttasi, me ollaan yksiloita ja sulla ehka taa alku on hankalampaa kuin jollain toisella. Mutta usko pois, etta kun viikko pari on mennyt, niin susta tuntuu ihan toisenlaiselta. Eika tama ole mitaan huvikseeen puhumista, tarkoitan tata todella.
Mulla oli alussa vaikeinta se, kun ei osannut syoda oikein. Milloin soi liian nopeasti ja milloin liikaa, taa on kaikki sellaista mika pitaa opetella uudelleen. Ja usko pois, mina olen aina ollut naissa asioissa tosi huono, ja jos ma olen parissa kuukaudessa oppinut, kuka tahansa voi oppia.
Ne mieliteot oli mullakin alussa aika voimakkaat, mutta pikkuhiljaa ne on vaistymassa, ihan ittekseen. Ja se on jannaa, etta jos suklaakakku tuijottaa mua jaakaapin hyllylta niin nyt on helppo sanoa sille, etta tuijota vaan keskenas, ma en sinuun koske kun ma tulen kipeeks jos sut syon.
Ma uskon, etta se pahoinvointi haviaa myos aika pian. Koita huilata paljon ja pida se vesipullo vieressa koko ajan. Ja siemaile. (onks toi siemaile oikee suomalainen sana?)
On kuitenkin paljon ihmisia, jotka ei hyvaksy naita leikkauksia ollenkaan. Nailla erilaisilla keskustelupalstoilla nakee paljon kommentteja siita, etta mun verorahoilla ei tartte laskeja leikella ynna paljon muuta yhta vihan tayteista ja alykasta. Sitten tulee sellainen "vaarin laihdutettu"-fiilis kun joku on leikkauksen jalkeen pudottanut paljon painoa ja vihdoinkin tuntee olonsa hyvaksi. On se yhta halevettia, kun mikaan ei kelpaa. Ei saa olla lihava eika saa menna leikkaukseen.
Tyrannosaurus, ala meneta positiivisuuttasi, me ollaan yksiloita ja sulla ehka taa alku on hankalampaa kuin jollain toisella. Mutta usko pois, etta kun viikko pari on mennyt, niin susta tuntuu ihan toisenlaiselta. Eika tama ole mitaan huvikseeen puhumista, tarkoitan tata todella.
Mulla oli alussa vaikeinta se, kun ei osannut syoda oikein. Milloin soi liian nopeasti ja milloin liikaa, taa on kaikki sellaista mika pitaa opetella uudelleen. Ja usko pois, mina olen aina ollut naissa asioissa tosi huono, ja jos ma olen parissa kuukaudessa oppinut, kuka tahansa voi oppia.
Ne mieliteot oli mullakin alussa aika voimakkaat, mutta pikkuhiljaa ne on vaistymassa, ihan ittekseen. Ja se on jannaa, etta jos suklaakakku tuijottaa mua jaakaapin hyllylta niin nyt on helppo sanoa sille, etta tuijota vaan keskenas, ma en sinuun koske kun ma tulen kipeeks jos sut syon.
Ma uskon, etta se pahoinvointi haviaa myos aika pian. Koita huilata paljon ja pida se vesipullo vieressa koko ajan. Ja siemaile. (onks toi siemaile oikee suomalainen sana?)
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
Kyllä siemailu ainakin mun sanastoon sopii...........tuo sinun a ja o pilkuttomuus on kivaa luettavaa....
vielä tuohon verovarojen käyttöön..................niin eikös me lihavat makseta myös veroja???? pitäis varmaan tiedottaa siellä keljuilla palstoilla! Onneksi täällä on ainakin vielä hyvin asiat....
vielä tuohon verovarojen käyttöön..................niin eikös me lihavat makseta myös veroja???? pitäis varmaan tiedottaa siellä keljuilla palstoilla! Onneksi täällä on ainakin vielä hyvin asiat....
Joo, kun ei mulla ole sita skadinaavista nappaimistoa, oon vaha koyha...
Kyllahan lihavat maksaa huomattavasti veroja ja kaikenkaikkiaan leikkaus maksaa huomattavasti vahemman kuin lihavuuden aiheuttamien sairauksien hoito, joten leikkauksia kannattaisi kylla tehda huomattavasti enemman julkisella puolella.
Kyllahan lihavat maksaa huomattavasti veroja ja kaikenkaikkiaan leikkaus maksaa huomattavasti vahemman kuin lihavuuden aiheuttamien sairauksien hoito, joten leikkauksia kannattaisi kylla tehda huomattavasti enemman julkisella puolella.
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
Tuli vielä mieleen............mut kun leikattiin joulukuussa-09 tuo vatsa kunnallisesti niin nyt huhtikuussa-10 leikataan nilkka ja sen hinta-arvio oli 5000€, joten mää olen oikeen veronmaksajien riesa!
mutta näin homma etenee...............ei voi mitään!
mutta näin homma etenee...............ei voi mitään!
Jos minä saan valita niin olisi mukava kun voisi seurata edes yhtä palstaa missä ei olisi kaikenlaisia täysin asiaankuulumattomia kuvia. Jos te haluatte tehdä tästä jotain kissa/koira/vauvakuva palstaa niin siitä vaan mutta minä en halua sitä seurata.
Kimby- Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009
Minulla on vähän samanlainen olo kuin Tyrannosauruksella, sillä poikkeuksella että on vain 5 reikää vatsassa. Lisäksi on alkanut vaivata nivelrikko toisessa lonkassa. Oikein itkuksi pisti tänäänkin, kun aurinko paistaa ulkona ja kipuilen täällä sisällä. Huomenna pitäisi mennä töihin eka kertaa leikkauksen jälkeen ja tuntuu kuin yhtä läskinä menisi, vaikka 8 kg on lähtenyt. Vanhoissa vaatteissa voin hyvin alkaa työt, mitään radikaalia ei ole tapahtunut. Milloinkahan sitä vois jo taas nauraa kilpaa auringon kanssa...
Atolli54- Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 27.10.2009
Älä oo kimby mörökölli Tepa43 on meidän ihan ikioma ilopilleri ja kannustaja
Mä niin tunnen sun tuskan Atolli54. Saisitkohan sä lisää saikkua, koska kuulostaa siltä ettet sä oo vielä valmis töihin. Ystävä jolle tehtiin samana päivänä sleeve kun mulle tää ohitus soitti mulle iltapäivällä ja se piristi niin kovasti <3
Mä niin tunnen sun tuskan Atolli54. Saisitkohan sä lisää saikkua, koska kuulostaa siltä ettet sä oo vielä valmis töihin. Ystävä jolle tehtiin samana päivänä sleeve kun mulle tää ohitus soitti mulle iltapäivällä ja se piristi niin kovasti <3
Hei kaikki ..............
Atolli hae ihmeessä saikkua lisää varsinkin jos työsi on raskasta........
Ja harmi jos mun nuo kuvat jotakin suututtaa.................
Mut sen verran jo tiedän tästä urakasta, jota me kaikki käymme läpi kuka missäkin vaiheessa niin iloa ja huumoria tää vaatii siis aion jatkaa kuvien levitystä aina kun mulla on sellanen olo että nyt on kuvan paikka!
Atolli hae ihmeessä saikkua lisää varsinkin jos työsi on raskasta........
Ja harmi jos mun nuo kuvat jotakin suututtaa.................
Mut sen verran jo tiedän tästä urakasta, jota me kaikki käymme läpi kuka missäkin vaiheessa niin iloa ja huumoria tää vaatii siis aion jatkaa kuvien levitystä aina kun mulla on sellanen olo että nyt on kuvan paikka!
Voittekos uskoa, että oli piristävää olla töissä! Turhaan pelkäsin ja olin masentunut. Sain keskusteltua pomoni kanssa koti- että työasioista sekä työkavereiden kanssa, joille olin kertonut leikkauksesta. Olin kuulemma niin pirteän näköinen ja kasvotkin olivat kaventuneet! Ehkäpä minä väsyin tällä kotona hyörimiseen; ruoanlaittoa, pyykinpesua, lapsen "taksikuskina" olemista, imurointia.... Kukaan ei arvostanut minua täällä kotona eikä kukaan huomannut laihtumistani. Töissä sentään olen jotain! Ihanaa, että on työpaikka ja työ, josta pitää!
Atolli54- Viestien lukumäärä : 27
Registration date : 27.10.2009
Jeeeeeeeees Atolli54!
Ihana kuulla hyviä uutisia.......niitä ei oo koskaan liikaaaaaa!
HAUSKAA NAISTENPÄIVÄN ILTAAA KAIKILLE!
Ihana kuulla hyviä uutisia.......niitä ei oo koskaan liikaaaaaa!
HAUSKAA NAISTENPÄIVÄN ILTAAA KAIKILLE!
Kuvista ja hymiöistä sen verran, että on _suositeltavaa_ ettei niitä lisätä tänne kuormittamaan foorumia, joudun kuitenkin niitä jatkossa poistamaan ja se teettää taas minulle ylimääräistä työtä. Ylläpidolla ja modeilla on muutenkin riittävästi töitä, joten kuormitus minimiin, niin on meilläkin mukavampaa tehdä työtämme, josta ei kuitenkaan makseta palkkaa, vaan se on omasta vapaa-ajastamme kaikki pois.
Joten mieluummin, älkää laittako niitä lainkaan, mitä vähemmän ylimääräistä, sitä miellyttävämpää lukea viestejä. Tämä on todettu jo mmonissa paikoissa hyväksi. itse mieluummin luen tekstiä, enkä katsele kuvia paikassa, jossa on tarkoitus puhua asiasta.
Kiitos
Joten mieluummin, älkää laittako niitä lainkaan, mitä vähemmän ylimääräistä, sitä miellyttävämpää lukea viestejä. Tämä on todettu jo mmonissa paikoissa hyväksi. itse mieluummin luen tekstiä, enkä katsele kuvia paikassa, jossa on tarkoitus puhua asiasta.
Kiitos
No voi rähmä...............
mutta ok pistetään jatkossa pelkkää tekstiiiiiiii.......
mutta ok pistetään jatkossa pelkkää tekstiiiiiiii.......
Ok Tepa, laitoin tuosta ilmoituksenkin jo tuonne ekaan osioon, se vaan on niin työlästä aina ylläpidolle ja kuormitus on väistämättä edessä aina jossain vaiheessa, joten kiitos ymmärryksestä.
Se on niin helppoa liittää, mutta niiden poistamiseen meneekin aina kaksinverroin aikaa, kun alkaa poistelemaan ja niitä on ihan pakko silloin tällöin poistella.
Se on niin helppoa liittää, mutta niiden poistamiseen meneekin aina kaksinverroin aikaa, kun alkaa poistelemaan ja niitä on ihan pakko silloin tällöin poistella.
Admin...Onko pakko ottaa pois nää ihan tavallisetkin hyypiöt?*itkunaama*
Noi pikku pallerot oli kiva lisä viesteissä,ja niillä sai tunnetilaa jotenkin kivasti näkyviin *hymynaama*
Noi pikku pallerot oli kiva lisä viesteissä,ja niillä sai tunnetilaa jotenkin kivasti näkyviin *hymynaama*
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Aurinkoista päivää kaikille!
pitelin tänään mittanauhaa käsissäni ja sain kivoja ylläreitä
tässä teille tulokset tsempiksi.........
Alku aprillipäivä -09
Keskiviikko 10.3.-10
Vyötärö 92cm ero alkuun -35cm jesssssssssssss
Reisi 56cm ero alkuun -13cm
käsivarsi 30cm ero alkuun -7cm se allipaikka.........
Taas kerran semmonen ylläri, mitä en todellakaan edes hurjimissa haaveissanikaan osannu toivoo!
toivottavasti tää tsemppaa teitä muita!!!!!!!!!!!!!!!!
pitelin tänään mittanauhaa käsissäni ja sain kivoja ylläreitä
tässä teille tulokset tsempiksi.........
Alku aprillipäivä -09
Keskiviikko 10.3.-10
Vyötärö 92cm ero alkuun -35cm jesssssssssssss
Reisi 56cm ero alkuun -13cm
käsivarsi 30cm ero alkuun -7cm se allipaikka.........
Taas kerran semmonen ylläri, mitä en todellakaan edes hurjimissa haaveissanikaan osannu toivoo!
toivottavasti tää tsemppaa teitä muita!!!!!!!!!!!!!!!!
Hienoa Tepa!
Kyllä olet ihana kannustaja tällä foorumilla, hienoa.Olisin kysynyt sinulta tuosta ruokavaliosta? Voisitko kirjoittaa esim.päivästäsi, mitä syöt ja määrät ja klo.ajat.
Olen itse nimittäin sellainen jumittaja, että tuntuu että paino menee niin hitaasti alaspäin.
Aurinkoista päivää kaikille
Sannikki
Kyllä olet ihana kannustaja tällä foorumilla, hienoa.Olisin kysynyt sinulta tuosta ruokavaliosta? Voisitko kirjoittaa esim.päivästäsi, mitä syöt ja määrät ja klo.ajat.
Olen itse nimittäin sellainen jumittaja, että tuntuu että paino menee niin hitaasti alaspäin.
Aurinkoista päivää kaikille
Sannikki
sannikki- Viestien lukumäärä : 80
Registration date : 05.07.2009
käääk...............kysyippäs kimuranttia asiaa sannikki!
mä taidan syödä aika vähän, mut en oo vielä huolissani kun on painoo pudonnut ja olo on hyvä..........
ans kattoo kun tulee kohta sisätautilääkärin aika ja verikokeet......miltä olo näyttää paperilla!
SIIIS.... aamuisin syön pienen kupillisen fitness juqurttimuroja n.2dl maidolla, ennen puoltapäivää syön jotain mitä sattuu olemaan kinkkuu ,kanaa, lihapullia max 3 jos oon reissus niin hesessä menee 2kanafilettä ja minisalaatti talonkastikkeella...ei majoneesiä. tää annos mene kokonaan kun syö hosumatta pieniä suupaloja.(on mun herkku nykyisin) sit jossain välissä syön jugurtin...sit päivällä menee 1 ruispuikulan toinenpuoli kinkulla ja juustolla +keiju 70% iltasin joko muro satsi tai kaurapuuroo pari lusikallista ja 1 hapankorppu kinkulla
kahvii en juo yleensä menee vain tuota vettä viikonloppusin voi mennä laittilimua tai jopa joskus laitti sidukkaa....ainakin tulevana viikonloppuna kun ollaan Tallinnassa! :)
Nyt kun ei oo nälkä eikä oikeen tee mitään mieli niin joskus jää leivästä puolet tai muuten siitä vähästä ruuasta saattaa jäädä osa syömättä.............karkkeja en oo napsinut enkä niitä sipsejäkään puhumattakaan suklaasta..........
viime viikonlopun iltiksen liitteessä ol jotain suklaaherkkujen kuvia ja ohjeita niin mun rupes oikeesti tekee pahaa jo pelkkä katselu....outoo!
multitapsi 1kpl/päivä ja calsitsuuu forte D3 1kpl/päivässä oon ottanut jokapäivä....kynnet kasvaa hyvin verrattuna entiseen.....
en oo koskaan syönyt ennen mitään vitamiinejä!
Joten ans kattoo mitä eka verikokeet kertoo....
Niin ja mun liikkuminen on nollaa ton nilkan takii, mut onneksi paino putoo.........mulle varmaan riittää tuo pieni energia määrä kun en liiku kun pakolliset jutut!
TSEMPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
mä taidan syödä aika vähän, mut en oo vielä huolissani kun on painoo pudonnut ja olo on hyvä..........
ans kattoo kun tulee kohta sisätautilääkärin aika ja verikokeet......miltä olo näyttää paperilla!
SIIIS.... aamuisin syön pienen kupillisen fitness juqurttimuroja n.2dl maidolla, ennen puoltapäivää syön jotain mitä sattuu olemaan kinkkuu ,kanaa, lihapullia max 3 jos oon reissus niin hesessä menee 2kanafilettä ja minisalaatti talonkastikkeella...ei majoneesiä. tää annos mene kokonaan kun syö hosumatta pieniä suupaloja.(on mun herkku nykyisin) sit jossain välissä syön jugurtin...sit päivällä menee 1 ruispuikulan toinenpuoli kinkulla ja juustolla +keiju 70% iltasin joko muro satsi tai kaurapuuroo pari lusikallista ja 1 hapankorppu kinkulla
kahvii en juo yleensä menee vain tuota vettä viikonloppusin voi mennä laittilimua tai jopa joskus laitti sidukkaa....ainakin tulevana viikonloppuna kun ollaan Tallinnassa! :)
Nyt kun ei oo nälkä eikä oikeen tee mitään mieli niin joskus jää leivästä puolet tai muuten siitä vähästä ruuasta saattaa jäädä osa syömättä.............karkkeja en oo napsinut enkä niitä sipsejäkään puhumattakaan suklaasta..........
viime viikonlopun iltiksen liitteessä ol jotain suklaaherkkujen kuvia ja ohjeita niin mun rupes oikeesti tekee pahaa jo pelkkä katselu....outoo!
multitapsi 1kpl/päivä ja calsitsuuu forte D3 1kpl/päivässä oon ottanut jokapäivä....kynnet kasvaa hyvin verrattuna entiseen.....
en oo koskaan syönyt ennen mitään vitamiinejä!
Joten ans kattoo mitä eka verikokeet kertoo....
Niin ja mun liikkuminen on nollaa ton nilkan takii, mut onneksi paino putoo.........mulle varmaan riittää tuo pieni energia määrä kun en liiku kun pakolliset jutut!
TSEMPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Mä odotin kanssa, että paino putoo leikkauksen jälkeen kauheeta vauhtia. Ensimmäisen 4 viikon aikana on lähteny 3.2 kg. Surkeeta, totta tosiaan. Mä syön seuraavasti: aamulla lasillinen piimää ennen töihin lähtöö. Töissä aamukahvilla perunapiirakan tai pari näkkäriä 60% rasvalla ja kinkulla. Lounaaksi syön yleensä jotain ruokaa desin-11/2 desiä ja välipalaksi banaanin. Päivälliseksi syön yleensä jotain ruokaa esim. yhden munan kinkkumunakkaan tai jauhelihapihvin ja puolikkaan perunan. Välipalaksi ennen iltapalaa saatan juoda lasillisen piimää tai aplarimehua. Illalla sitten juon teetä ja syön näkkärin tai/ja jugurtin. Enemmänkin saisin kyllä syötyä, mutta yritän pitää määrät suhteellisen pieninä. Salmiakkia tulee välillä syötyä muutaman kappaleen, tai kylässä saatan ottaa keksin tai pullan kahvin kanssa. Mä olen aloittanut urheilun ja käyn 2-3 kertaa crossing tai spinning -tyylisessä aerobisessa harjoittelussa. Hyötyliikuntaa tulee aika vähän, kun olen toimistotyössä ja jalkavamma estää kävelyllä käymisen. Viikon kuluttua, kun 5 viikkoa leikkauksesta tulee täyteen, lisään kuntoiluuni 2 kuntosaliharjoitusta/lihasjumppaa viikkoa kohden. Jos alussa jo tippuu häin nihkeesti paino, niin miten sitten myöhemmin! Olen pitänyt ruokapäiväkirjaa alusta lähtien ja meinaan kyllä kohta jo ottaa ravitsemusterapeuttiin yhteyttä, että mitä pitäis ruveta tekemään. Tietysti hyvät voisi jättää kokonaan pois, mutta se on loppujen viimeksi niin vähäistä, ettei sen pitäisi tätä jollaa kaataa. En millään haluaisi alkaa millekään dietille, mutta pakko kait se on.
haaho- Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 52
Registration date : 16.07.2009
Samoja ongelmia ja mietteitä tuntuu olevan muillakin kuin mulla. Ite kans odotin hirveetä rysäystä leikkauksen jälkeen.... Toki mä oon tosi tyytyväinen mutta enemmänkin ois voinut pudota. Mulla on 3 kuukautta leikkauksesta ja painoa tippunut n.13kg. Oma ruokailu on ihan liian epäsäännöllistä eli välillä menee koko päivä etten syö muutakuin proteiinipirtelön ja jonkun olemattoman välipalan. Joskus taas tuntuu että ruokahaluilla ei ole mitään rajaa vaikka täyteen tulee aika pienestä. Musta teidän molempien (Tepa 43 ja Haaho) proteiininsaanti näytti pieneltä- pitäskö sitä nostaa just jollain pirtelöllä tai patukalla? Välillä tuntuu että niinä viikkoina kun oon syönyt enemmän; on paino tippunut enemmän. Mutta salatiedettä tuntuu olevan koko tää laihdutusprojekti...
turkutuulia- Viestien lukumäärä : 154
Registration date : 20.10.2009
Sivu 2 / 14 • 1, 2, 3 ... 8 ... 14
Similar topics
» Polvi korjattu
» Orkidean matka! 1v. urakan aloituksesta, -59kg ja liityn samalla alle 100kiloistenkerhoon! :D
» Orkidean matka! 1v. urakan aloituksesta, -59kg ja liityn samalla alle 100kiloistenkerhoon! :D
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa