Tepa43 lähtötilanne 1.4.-09 115kg ja 6.5.-11 maha ja tisut korjattu (59kg)!
+83
paksuleidi
Rosmariini
Minttu33
Sokerihiiri
kissus nytkö jo
2Shy
Maiski
Lyltsy
sateenkaarenpäässä
Piitu
Dundun
Möhköfantti
Misu77
Aallotar
Sun
spn
Tupsukka
munttumi
Gilraen84
Elämä edessä
Nana
Heluna
aino.tenkku
Paloma
muuminmamman4
Ann
alati roculis
sartsukka
pingu70
Rovatar
joku80
BigMama
Pirre
Lovely
Bamse
tiikos
kanttura
ihanainen
luke64
Poutapilvi
bombur
BigMama2010
Omppupomppu80
2FatToFly
arja2204
hylje
Matias
Ballerina
AnnikaK
Sarlam
SofiaDorotea45
MRA123
Bulla65
miranta
Laihduttava
Omppuli
ritu
Läski vm-64
tummeli45
pioni
bulleriina
Onnekas13
pikkuriku
Tikrustiina75
Nipazu
TiinaR
turkutuulia
sannikki
Admin
Atolli54
Kimby
haaho
tigertytto
Tyrannosaurus
Tantta
Ulde
mammamuumi
Tirlittan
marja72
Jemima-61
Mama XXL
sinny
Tepa43
87 posters
Sivu 12 / 14 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14
Vs: Tepa43 lähtötilanne 1.4.-09 115kg ja 6.5.-11 maha ja tisut korjattu (59kg)!
Tepa 43!
kuvasi perusteella olet jo tosi pieni ja suloinen.Mutta tuo karvapeite ihmetyttää.Rupiaako sitä kasvattaan turkkia,jos koko ajan palelee??????????
kuvasi perusteella olet jo tosi pieni ja suloinen.Mutta tuo karvapeite ihmetyttää.Rupiaako sitä kasvattaan turkkia,jos koko ajan palelee??????????
munttumi- Viestien lukumäärä : 16
Registration date : 26.01.2011
Heissan kaikki!
Laitoin nyt suht tuoreen naamakuvan! Oon kyl nyt ihan Blondi..........
Kyl mulla muistaakseni on jossain ennen kuviakin tässsä tarinassa en vaan jaksa enää lukee kaikkee mitä on tullu kirjotettuu.......
Uppeeta on ollu kaikki mitä on joulukuun 15.-09 jälkeen tapahtunut en kadu ees sitä 4 viikon ripulii mikä oli! Nyt oon räkätaudissa ekakerran tänävuonna mikä on mulle ihme yleensä oon aina kipee jos esim. poikani on kipee ja se siis hän on ollu useesti kipee!
Nyt kärvistelen JO nahkaleikkuu jonossa luvattiin puolenvuoden hoitotakuuta joten ans kattoo koska kirje kolahtaa postilaatikkoon!
Tuosta että tisutkin korjataan niin olin todella HÄMMÄSTYNYT KUN MAHAKIRURGI SANOI ETTÄ saa vain mahan korjauksen ei tisuja mutta plastikka kirurgi (nuorinainen) sanoi korjaavansa molemmat mahan ja tisut samallakertaa! Vähän hirvittää, mutta antaa mennä vaan kerran täällä vain eletään!
No juuu.....tarttee valmistautuu töihin Finreksii kitusiin lateksi naamaan ja menoksi..lateksi varmaan pysyy hyvin nenän ympärillä kun saa niistää kokoajan!
Tsemppiiiiiiiii ja upeeta kevättä kaikille!!!
Laitoin nyt suht tuoreen naamakuvan! Oon kyl nyt ihan Blondi..........
Kyl mulla muistaakseni on jossain ennen kuviakin tässsä tarinassa en vaan jaksa enää lukee kaikkee mitä on tullu kirjotettuu.......
Uppeeta on ollu kaikki mitä on joulukuun 15.-09 jälkeen tapahtunut en kadu ees sitä 4 viikon ripulii mikä oli! Nyt oon räkätaudissa ekakerran tänävuonna mikä on mulle ihme yleensä oon aina kipee jos esim. poikani on kipee ja se siis hän on ollu useesti kipee!
Nyt kärvistelen JO nahkaleikkuu jonossa luvattiin puolenvuoden hoitotakuuta joten ans kattoo koska kirje kolahtaa postilaatikkoon!
Tuosta että tisutkin korjataan niin olin todella HÄMMÄSTYNYT KUN MAHAKIRURGI SANOI ETTÄ saa vain mahan korjauksen ei tisuja mutta plastikka kirurgi (nuorinainen) sanoi korjaavansa molemmat mahan ja tisut samallakertaa! Vähän hirvittää, mutta antaa mennä vaan kerran täällä vain eletään!
No juuu.....tarttee valmistautuu töihin Finreksii kitusiin lateksi naamaan ja menoksi..lateksi varmaan pysyy hyvin nenän ympärillä kun saa niistää kokoajan!
Tsemppiiiiiiiii ja upeeta kevättä kaikille!!!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Mikä onni sulla kävikään tuon plastiikkakirurgin suhteen!
Kaunis kuva, kannattikin laittaa esiin Minusta on ihana seurata, miten laihtumisen myötä todella monella nousee tuo terve naisellinen tyytyväisyys omaan itseen esille ja näkee kuvistakin miten te hehkutte
Kaunis kuva, kannattikin laittaa esiin Minusta on ihana seurata, miten laihtumisen myötä todella monella nousee tuo terve naisellinen tyytyväisyys omaan itseen esille ja näkee kuvistakin miten te hehkutte
Sun- Viestien lukumäärä : 158
Registration date : 31.01.2011
Onnea pintaremppaan !
Aallotar- Viestien lukumäärä : 53
Registration date : 05.03.2011
Onnea kovasti "nahan poistoon" =) missä sulle tehdään tuo operaatio?
Misu77- Viestien lukumäärä : 20
Ikä : 47
Registration date : 26.02.2011
Moi kaikki!!!
Nyt se sit tuli maha ja tisut reerataan uuteen uskoon 6.5. vähänkö jännittää se tuli sit näinkin nopeesti!! Porin keskussairaalassa leikataan ihan kunnallisesti maksan vain sairaalassa olon n.30€/vrk. Nyt tafttis saada vattalihaksii voimaa...ei okeen kyl jaksa kun oon nyt jo kolmatta viikkoo lentsussa sain kyl eilen antibiootit jos ne vähä auttas TÄYTYYparantuu toukokuuhun mennessä!!! Tuli tästä mahtava 45-vuotis lahja enpä vois enempää toivoo!!!
Tsemppiiiiiiiiii KAIKILLE!!
Nyt se sit tuli maha ja tisut reerataan uuteen uskoon 6.5. vähänkö jännittää se tuli sit näinkin nopeesti!! Porin keskussairaalassa leikataan ihan kunnallisesti maksan vain sairaalassa olon n.30€/vrk. Nyt tafttis saada vattalihaksii voimaa...ei okeen kyl jaksa kun oon nyt jo kolmatta viikkoo lentsussa sain kyl eilen antibiootit jos ne vähä auttas TÄYTYYparantuu toukokuuhun mennessä!!! Tuli tästä mahtava 45-vuotis lahja enpä vois enempää toivoo!!!
Tsemppiiiiiiiiii KAIKILLE!!
ONNEEEEE leikkaus ajasta Vastahan sie jonoon pääsit et nopeeta toimintaa siellä teilläpäin
Möhköfantti- Viestien lukumäärä : 156
Registration date : 14.11.2010
Hienoa Tepa!
Olet sen ansainnut!! Perästä tullaan!!!
Olet sen ansainnut!! Perästä tullaan!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Vautsi vau!!!! Isot onnittelut leikkausajalle!!!!
Pirre- Viestien lukumäärä : 40
Registration date : 11.08.2010
Minultakin onnittelut Tepa!
Olen täällä palstalla suhteellisen uusi ja näin ollen vasta tutustumassa muiden ihmisten tarinoihin ja seikkailuihin. Tästä puheen ollen, on aivan mahtava lukea sinun tarinaasi Vaikutat erittäin positiiviselta ihmiseltä, mihin itsekin pyrin ja on aivan mahtavaa lukea sinun esimerkillistä suhtautumista asioihin! Se on vain yksinkertaisesti piristävää ja saa ihmiset (ainakin minut) pohtimaan uudelleen omaa ainakin välillä hieman negatiivista suhtautumista asioihin
Jatka samaan malliin!! Tsemppiä sinullekin !
Olen täällä palstalla suhteellisen uusi ja näin ollen vasta tutustumassa muiden ihmisten tarinoihin ja seikkailuihin. Tästä puheen ollen, on aivan mahtava lukea sinun tarinaasi Vaikutat erittäin positiiviselta ihmiseltä, mihin itsekin pyrin ja on aivan mahtavaa lukea sinun esimerkillistä suhtautumista asioihin! Se on vain yksinkertaisesti piristävää ja saa ihmiset (ainakin minut) pohtimaan uudelleen omaa ainakin välillä hieman negatiivista suhtautumista asioihin
Jatka samaan malliin!! Tsemppiä sinullekin !
Dundun- Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 30.03.2011
KIvaa kevättä kaikille!......................kyyyyyl vähän jännittääääää...........mut kivasti jännittäääääääääääää!
Onneksi on kaikkee jännäää tekemistä töissä ja kotona!
Onneksi on kaikkee jännäää tekemistä töissä ja kotona!
Hauskaa Vapun loppua kaikille!
Tässä on tullu ikää lisää ja kun kun seuraava äitienpäivä on niin on meikkis ainakin kovasti arka paikoistaan ja toivon mukaan iloinen fiilis päällä .....
Yritän tässä näin kirjoituksella selittää jännitystäni täällä 5-päivää ennen mahan ja tisujen korjausta! KÄÄÄÄK! Tiistaina on esi haastattelu ja verikokeita...tarttis varmaan kysellä tarkemmin mitä ne aikoo tehdä vai meniskö ihan vaan soitellen sotaan tulkoon mitä tulee!
Täällä on hurjasti uusia ihmisiä itsellä on nyt vähän levoton olo etten pysty keskittyy mihinkään joten jos jollain on jotain kysyttävää niin vastaan kyl ilomielin! On tää ollut ihanan hurjaa aikaa en oo katunut sekunttiakaan!
No juu......Taas mennään.....
Nauttikaa keväästä ja pitäkää yllä positiivista asennetta sillä pärjää pitkälle!!
T: Tepa jo 45!
Tässä on tullu ikää lisää ja kun kun seuraava äitienpäivä on niin on meikkis ainakin kovasti arka paikoistaan ja toivon mukaan iloinen fiilis päällä .....
Yritän tässä näin kirjoituksella selittää jännitystäni täällä 5-päivää ennen mahan ja tisujen korjausta! KÄÄÄÄK! Tiistaina on esi haastattelu ja verikokeita...tarttis varmaan kysellä tarkemmin mitä ne aikoo tehdä vai meniskö ihan vaan soitellen sotaan tulkoon mitä tulee!
Täällä on hurjasti uusia ihmisiä itsellä on nyt vähän levoton olo etten pysty keskittyy mihinkään joten jos jollain on jotain kysyttävää niin vastaan kyl ilomielin! On tää ollut ihanan hurjaa aikaa en oo katunut sekunttiakaan!
No juu......Taas mennään.....
Nauttikaa keväästä ja pitäkää yllä positiivista asennetta sillä pärjää pitkälle!!
T: Tepa jo 45!
Tupsukka- Viestien lukumäärä : 47
Registration date : 22.01.2011
Hei Tepa43, kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa!
Aika moinen leikkuu sinulle tulossa, mutta kertarutina on parempi kuin 2 kitinää!!
Onnea!!!
Aika moinen leikkuu sinulle tulossa, mutta kertarutina on parempi kuin 2 kitinää!!
Onnea!!!
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Konkarille tsemppiä viimeistelyyn!
Piitu- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 14.12.2010
WOW
Leikkauksen jälkimaininki raportteja täällä odotellaan.
Upeeta kun toiset menöö edellä ja kertoo sitten miten on omalla kohdalla menny.
Mee Tepa hyvällä onnella
Leikkauksen jälkimaininki raportteja täällä odotellaan.
Upeeta kun toiset menöö edellä ja kertoo sitten miten on omalla kohdalla menny.
Mee Tepa hyvällä onnella
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Kiitos tsempeistä!!!
Aamulla meen hoitajan haastatteluun ja verikokeisiin!
Täytyy muistaa kysellä tarkemmin mitä aikovat tehä!
Vähänkö jänskättääääääää!!!
Aamulla meen hoitajan haastatteluun ja verikokeisiin!
Täytyy muistaa kysellä tarkemmin mitä aikovat tehä!
Vähänkö jänskättääääääää!!!
Onnea matkaan Tepa, kaikesta olet tähänkin asti selvinnyt, kyllä nyt tästäkin, voin vain kuvitella kuinka sua jännittää.
Tsemppiä!
Tsemppiä!
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
sateenkaarenpäässä- Viestien lukumäärä : 214
Registration date : 26.07.2010
Tsemppiä leikkuuseen
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Moi kaikki!
Nyt on kroppa kuosissa....prjantaina leikattiin 6,5h olin nukuksissa ja nyt on tisut napakasti pystyssä ja maha tosi siisti jopa raskausarvetkit ovat hävinneet johonkin! haava pn 53cm pitkä kyljestä kylkeen jatkuvalla ompeleella ei siis tartte åoistaa tikkejä nännien ymåärillä in poistettavat tikit viikon päästä saa ne pois! Yhtään ei mustelmia ja rinnat ei oo ollu juurkaan kipeet ei kuulemma rinnoissa paljoo kipuhermoja!! oli kiva ylläri! Ja mahankin kivut on ollu vaan kirvelyn tapasta kipuu! Siis yllättävän iissi homma jo sunnuntai aamuna otettiin kaikki haavalaput pois ja suihkuun ........eikä enää haavoja suojattu millään kun eivät vuotaneet mitään ! Sairaalasta sain 3 tukirintsikat ja mahaliivin jota suositellaan käytettäväksi 4 viikkoo ja rintsikoita 24h ainakin 2 viikkoo!! kuviakin olis ennen ja jälkeen, mut ans kattoo kehtaanko laittaa ....mahaa nyt ainakin kehtais näyttää on niin silonen että itekkin ihmettelen!!!!
Tavaraa lähti mahasta 1,4kg vaikka lääkäri sanoi ennen leikkausta, että lähtee vain n. 400-600g kun ei oo rasvaa mitä poistaa...
että tämmöstä tälläkertaa.....tsemppii kaikille!!
Nyt on kroppa kuosissa....prjantaina leikattiin 6,5h olin nukuksissa ja nyt on tisut napakasti pystyssä ja maha tosi siisti jopa raskausarvetkit ovat hävinneet johonkin! haava pn 53cm pitkä kyljestä kylkeen jatkuvalla ompeleella ei siis tartte åoistaa tikkejä nännien ymåärillä in poistettavat tikit viikon päästä saa ne pois! Yhtään ei mustelmia ja rinnat ei oo ollu juurkaan kipeet ei kuulemma rinnoissa paljoo kipuhermoja!! oli kiva ylläri! Ja mahankin kivut on ollu vaan kirvelyn tapasta kipuu! Siis yllättävän iissi homma jo sunnuntai aamuna otettiin kaikki haavalaput pois ja suihkuun ........eikä enää haavoja suojattu millään kun eivät vuotaneet mitään ! Sairaalasta sain 3 tukirintsikat ja mahaliivin jota suositellaan käytettäväksi 4 viikkoo ja rintsikoita 24h ainakin 2 viikkoo!! kuviakin olis ennen ja jälkeen, mut ans kattoo kehtaanko laittaa ....mahaa nyt ainakin kehtais näyttää on niin silonen että itekkin ihmettelen!!!!
Tavaraa lähti mahasta 1,4kg vaikka lääkäri sanoi ennen leikkausta, että lähtee vain n. 400-600g kun ei oo rasvaa mitä poistaa...
että tämmöstä tälläkertaa.....tsemppii kaikille!!
Onnea Tepa uudesta etumuksesta, olet sen saavutuksellasi totisesti ansainnut!
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Onnea uudesta olemuksesta, joka tavalla!
Jollain tavalla olisi hienoa, mikäli laittaisit meille nähtäville ne 'enne ja jälkeen' kuvat. Tietäisi mistä voisi haaveilla ja mitä kaikkea taitava kirurgin veitsi voikaan saada aikaan.
Mua kiinnostaisi ennen kaikkea se, millaisia leikkaushaavoja/arpia tekevät. Millä tavalla tuo rintojen pienennys, kohotus ja korjaus tapahtuu. Mahdollisesti edessä tuo itselläkin, jo nyt nahkat roikkuu kuin nahkurin orsilla :/
Jollain tavalla olisi hienoa, mikäli laittaisit meille nähtäville ne 'enne ja jälkeen' kuvat. Tietäisi mistä voisi haaveilla ja mitä kaikkea taitava kirurgin veitsi voikaan saada aikaan.
Mua kiinnostaisi ennen kaikkea se, millaisia leikkaushaavoja/arpia tekevät. Millä tavalla tuo rintojen pienennys, kohotus ja korjaus tapahtuu. Mahdollisesti edessä tuo itselläkin, jo nyt nahkat roikkuu kuin nahkurin orsilla :/
2FatToFly- Viestien lukumäärä : 234
Registration date : 09.06.2010
Tepa...kuvia,kuvia,kuvia rohkeesti vaan tänne ja suuret onnittelut kun olet jo tossa vaiheessa
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Onnittelut uudesta olemuksesta Tepa! Laita ihmeessä kuvia, jos ei muuten niin privaattina! Mua ainakin kiinnostaa kovasti, rintojen pienennyskin mulla varmaan edessä (ja hissaus ylöspäin ennen kaikkea )
Upeaa, että olet selvinnyt vähillä kivuilla. Mua kun taas on peloteltu kaikista mahdollisista asioista, jotka voi mennä mönkään ja kivut siihen päälle (lue: menee mönkää ja kärsit vielä kivuista).
Upeaa, että olet selvinnyt vähillä kivuilla. Mua kun taas on peloteltu kaikista mahdollisista asioista, jotka voi mennä mönkään ja kivut siihen päälle (lue: menee mönkää ja kärsit vielä kivuista).
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Sivu 12 / 14 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14
Similar topics
» Polvi korjattu
» Orkidean matka! 1v. urakan aloituksesta, -59kg ja liityn samalla alle 100kiloistenkerhoon! :D
» Orkidean matka! 1v. urakan aloituksesta, -59kg ja liityn samalla alle 100kiloistenkerhoon! :D
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa