Tepa43 lähtötilanne 1.4.-09 115kg ja 6.5.-11 maha ja tisut korjattu (59kg)!
+83
paksuleidi
Rosmariini
Minttu33
Sokerihiiri
kissus nytkö jo
2Shy
Maiski
Lyltsy
sateenkaarenpäässä
Piitu
Dundun
Möhköfantti
Misu77
Aallotar
Sun
spn
Tupsukka
munttumi
Gilraen84
Elämä edessä
Nana
Heluna
aino.tenkku
Paloma
muuminmamman4
Ann
alati roculis
sartsukka
pingu70
Rovatar
joku80
BigMama
Pirre
Lovely
Bamse
tiikos
kanttura
ihanainen
luke64
Poutapilvi
bombur
BigMama2010
Omppupomppu80
2FatToFly
arja2204
hylje
Matias
Ballerina
AnnikaK
Sarlam
SofiaDorotea45
MRA123
Bulla65
miranta
Laihduttava
Omppuli
ritu
Läski vm-64
tummeli45
pioni
bulleriina
Onnekas13
pikkuriku
Tikrustiina75
Nipazu
TiinaR
turkutuulia
sannikki
Admin
Atolli54
Kimby
haaho
tigertytto
Tyrannosaurus
Tantta
Ulde
mammamuumi
Tirlittan
marja72
Jemima-61
Mama XXL
sinny
Tepa43
87 posters
Sivu 13 / 14 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14
Vs: Tepa43 lähtötilanne 1.4.-09 115kg ja 6.5.-11 maha ja tisut korjattu (59kg)!
nneksi olkoon onnistuneesta reissusta!
Hienoa notta kaik hyvin. Upeeta mahtavaa
Hienoa notta kaik hyvin. Upeeta mahtavaa
Maiski- Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Registration date : 15.03.2011
Täytyy pistää tytär hommiin ...en osaa laittaa kännyllä kuvia tänne naamakirjaan osaan mut se on liian julkinen paikka! malttia kyl mä ne sit joskus laitan .....tisut on nyt täölä hetkellä peilistä katsottuna hurjat muttta silti paaaaaaaljon paremmat kuin ennen leikkuuta ne ei nimittäin roiku yhtään! Itse kun katson täältä ylhäältä päin niin ne näyttää aika hyviltä mikä on tärkeintä mutta leikkuustahan on vasta 4 päivää niin ne tulee muuttumaan vaikka mihin!! toivottavasti ei huonommaksi.......mulla oli toivomus että lakkäävat "hölskymästä" ja se on toteutunut!
Kuulin yhdeltä hoitsulta, että Porin sairaalassa ollaan onnenpekkoja kun saatiin kovan kilpailun kautta tää plastikkakirurgi Ira Saarinen Poriin, Helsinki olisi halunnut hänet!!! On kuulemma alansa huippu!!! Toivon tätä todella olenhan nyt hänen kättensä jäljiltä vaikka nuo rinnanaluset näyttää hurjilta niin kyl uskon että ajan kanssa niistä tulee hyvät niin ja kyl ne vähän kieroon katsoo mut se ei haittaa rintsikoita mä aijon aina käyttää! pääasia on että ovat suht saman kokoiset!!
nyt naatiskelen kutiavista tisuista ja kyljistä!!!
Kuulin yhdeltä hoitsulta, että Porin sairaalassa ollaan onnenpekkoja kun saatiin kovan kilpailun kautta tää plastikkakirurgi Ira Saarinen Poriin, Helsinki olisi halunnut hänet!!! On kuulemma alansa huippu!!! Toivon tätä todella olenhan nyt hänen kättensä jäljiltä vaikka nuo rinnanaluset näyttää hurjilta niin kyl uskon että ajan kanssa niistä tulee hyvät niin ja kyl ne vähän kieroon katsoo mut se ei haittaa rintsikoita mä aijon aina käyttää! pääasia on että ovat suht saman kokoiset!!
nyt naatiskelen kutiavista tisuista ja kyljistä!!!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Voi vitsit miten hienoa tepa saispa täällä tois puol jokkeekin sit nuo tisut kuntoon ilman yksityistä sairaalaa.
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Loistavata
Sää sitte varmaan osallistut tulevan suven Miss MärkäT-paita kisaan
Ja sanot toenperrään, notta edustat koko Suomen maan painovoimaa
Sää sitte varmaan osallistut tulevan suven Miss MärkäT-paita kisaan
Ja sanot toenperrään, notta edustat koko Suomen maan painovoimaa
Vai että märkäteepaita kisaan!!!!!
Kyl ne sen verran kieroon kattoo että saa nää märkäpaita jutskat jäädä!!!
Mut mikä ihaninta ne EI ENÄÄ roiku!!!
Kyl ne sen verran kieroon kattoo että saa nää märkäpaita jutskat jäädä!!!
Mut mikä ihaninta ne EI ENÄÄ roiku!!!
Hienoa Tepa, onnea kaikista leikkauksista ! Ja toipumista ja nautiskelua terhakoista tisuista ja littanasta mahasta
Onnekas13- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 04.08.2009
Heissan kaikki!
Onneksi napapiikitys loppu.......on meinaan toinen tisu helppo vuotamaan verta!! Kun sit suihkus rupee tutkii kuinka suuri vuotoreikä on niin ihan pienestä tikin reijästä tulee "paljon" verta! Heikkohermoisempaa olis pyörryttänyt....
Ihon rasvaus on auttanut hyvin ei oo enää niin kauheen kiree olo!
Aurinkoista viikonloppuu kaikille!!
Onneksi napapiikitys loppu.......on meinaan toinen tisu helppo vuotamaan verta!! Kun sit suihkus rupee tutkii kuinka suuri vuotoreikä on niin ihan pienestä tikin reijästä tulee "paljon" verta! Heikkohermoisempaa olis pyörryttänyt....
Ihon rasvaus on auttanut hyvin ei oo enää niin kauheen kiree olo!
Aurinkoista viikonloppuu kaikille!!
Onnea Tepa! Sama juttu on mulla edessä syyskuussa, eli rintojen pienennys ja kohotus ja vatsan muotoiluleikkaus samalla istumalla. Siihen mennessä pitäisi saada pois vielä 10-20kg. Huh huh, nyt jo jännittää, varsinkin kun kirurgi sanoi mun olevan valmis kotiinlähtöön 3-4 päivää leikkauksen jälkeen. Kuulosti ihan utopistiselta, mutta ehkä se sitten pitää paikkaansa..
Pääsitkö pian liikkeelle leikkauksen jälkeen?
Pääsitkö pian liikkeelle leikkauksen jälkeen?
2Shy- Viestien lukumäärä : 62
Registration date : 31.03.2010
Moro , Tepa! Kuin suuri roikko sulla oli ja kauanko kesti leikkaus veikö paljon lisää painoa pois tuo leikkuu? Mua hirvittää jo nyt kuinka laiha sitä sitten onkaan kun liiat nahat lähtee...
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Moi kaikki!!
Mulla lähti lääkärin mukaan tavaraa 1.4 kg Perjantaina leikattiin ja sunnuntaina olis saanu lähtee kotio jos olisin halunnut, mutta olin maanantaihin kun halusin nähdä leikkaanneen lääkärin! Kaikki meni hyvin ja nyt omistan teiniajan tissit ja raskausarvettoman mahan ! Kipuja ei tisuissa ollut juur yhtään niissä kun on kuulemma niin vähän kipuhermoja (ONNEKSI) ja mahakin alussa vai kirveli ei siis niin kipee ollut vaikka haava alkoi melkein selänpuolelta läpimahan selänpuolelle pituutta haavaan tuli 54cm! Siis koko aluksi hirvittänyt operaatio osottautui yllättävän helpoksi ja kivuttomaksi!! Autoa ajoin jo tiistaina neljäntenä päivänä leikkuusta! Sain sairaalasta 2 tukirintsikat ja mahavyön niitä täytyy nyt 4-viikkoo käyttää! Kävin muuten eilen eka kerran saunassa oli sit taivaallista!
Onneksi nää helteet ovat antaneet odottaa itseään nyt pikkuhiljaa jo uskaltaa toivoo niiden alkavan!
Aurinkoista kesää kaikille!!
ps. olkaa positiivisia sillä pärjää pitkälle!!
Mulla lähti lääkärin mukaan tavaraa 1.4 kg Perjantaina leikattiin ja sunnuntaina olis saanu lähtee kotio jos olisin halunnut, mutta olin maanantaihin kun halusin nähdä leikkaanneen lääkärin! Kaikki meni hyvin ja nyt omistan teiniajan tissit ja raskausarvettoman mahan ! Kipuja ei tisuissa ollut juur yhtään niissä kun on kuulemma niin vähän kipuhermoja (ONNEKSI) ja mahakin alussa vai kirveli ei siis niin kipee ollut vaikka haava alkoi melkein selänpuolelta läpimahan selänpuolelle pituutta haavaan tuli 54cm! Siis koko aluksi hirvittänyt operaatio osottautui yllättävän helpoksi ja kivuttomaksi!! Autoa ajoin jo tiistaina neljäntenä päivänä leikkuusta! Sain sairaalasta 2 tukirintsikat ja mahavyön niitä täytyy nyt 4-viikkoo käyttää! Kävin muuten eilen eka kerran saunassa oli sit taivaallista!
Onneksi nää helteet ovat antaneet odottaa itseään nyt pikkuhiljaa jo uskaltaa toivoo niiden alkavan!
Aurinkoista kesää kaikille!!
ps. olkaa positiivisia sillä pärjää pitkälle!!
Hienoa Tepa ja kiitos kannustuksesta!
Ethän sinä paina sitten enää mitään!! Ei lääkärit ole sinulle vielä alkaneet puhua, että et saisi enää laihtua?
Ethän sinä paina sitten enää mitään!! Ei lääkärit ole sinulle vielä alkaneet puhua, että et saisi enää laihtua?
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Moikka Tepa!
Minkä hintaista suunilleen on kun poistatit roikkoja?
Minkä hintaista suunilleen on kun poistatit roikkoja?
Sokerihiiri- Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 06.03.2011
Leikataanko nuo rinnat ja maharoikut julkisella puolella ja milloin kirurgi niistä leikkauksista puhui? Ja tuleeko lähete automaattisesti. Maksoitko itse nuo toimenpiteet vai kunta?
Minttu33- Viestien lukumäärä : 125
Registration date : 08.06.2010
Moi!
Ihan julkisella puolella mentiin tää kuului vielä tähän GBP jälkihoitoon ja Porissa Mulle 1-vuotis tarkistuksessa lääkäri sanoi lähettävänsä mut plastikkakirurgin juttusille jo nyt kun olin saanut itteni jo normaalipainoon (bmi pn nyt 23) en siis ole vielä alipainoinen!! ja tosiaankin tää plastikka kirurgi sanoi heti että molemmat tisut ja maha korjataan samalla kertaa!!! Menee kyl tosiaankin samalla saikulla!!! Mitään silikoneja ne ei laita mutta meillä kaikilla jää materiaalii tarpeeksi että saadaan teinitissit kuten leikkaus aamuna lääkäri sanoi! Mun kuppi on nyt ehkä B mikä tosiaankin riittää mulle ne jöpöttää tossa kuin jotkut pässin sarvet ei ne tosiaankaan roiku eikä valu kainaloihin enää ja vatta on pinkee ja RASKAUSARVETON nyt on vaan muistettava rasvata etei tuu uusui arpii!!
Jos teille tarjotaan jompaa kumpaa tai molempii operaatioita niin menkää ihmeessä ja sitä parempi tulos ja kerralla hyvä mitä pienempii ootte siis kannattaa oottaa sinne alle bmi 30 mieluummin ihan normipainoon niin välttää korjausleikkaukset!
Tsemppiiiii Kaikille!
Ihan julkisella puolella mentiin tää kuului vielä tähän GBP jälkihoitoon ja Porissa Mulle 1-vuotis tarkistuksessa lääkäri sanoi lähettävänsä mut plastikkakirurgin juttusille jo nyt kun olin saanut itteni jo normaalipainoon (bmi pn nyt 23) en siis ole vielä alipainoinen!! ja tosiaankin tää plastikka kirurgi sanoi heti että molemmat tisut ja maha korjataan samalla kertaa!!! Menee kyl tosiaankin samalla saikulla!!! Mitään silikoneja ne ei laita mutta meillä kaikilla jää materiaalii tarpeeksi että saadaan teinitissit kuten leikkaus aamuna lääkäri sanoi! Mun kuppi on nyt ehkä B mikä tosiaankin riittää mulle ne jöpöttää tossa kuin jotkut pässin sarvet ei ne tosiaankaan roiku eikä valu kainaloihin enää ja vatta on pinkee ja RASKAUSARVETON nyt on vaan muistettava rasvata etei tuu uusui arpii!!
Jos teille tarjotaan jompaa kumpaa tai molempii operaatioita niin menkää ihmeessä ja sitä parempi tulos ja kerralla hyvä mitä pienempii ootte siis kannattaa oottaa sinne alle bmi 30 mieluummin ihan normipainoon niin välttää korjausleikkaukset!
Tsemppiiiii Kaikille!
Oot tehny mielettömän työn päästäksesi nykytilaasi!!! Ei voi muuta, ku hattua nostaa!!! Upeeta!!!
Vielä ku ite pääsis joskus samaan! Onnea timmille mahalle ja teinitisseille!!!!
Vielä ku ite pääsis joskus samaan! Onnea timmille mahalle ja teinitisseille!!!!
Pirre- Viestien lukumäärä : 40
Registration date : 11.08.2010
Kiitos - näistä sinun jutuista saamme upeeta kannustusta.
sateenkaarenpäässä- Viestien lukumäärä : 214
Registration date : 26.07.2010
Kiitos vaan itsellenne........onneksi itsekkin löysin tän palstan sillon-09 olisin kyl ollu hukassa itteni kans!
Yliodotusten on tää urakka mennyt ja uskon että jatkokin menee ihan hyvin!
Varsinkin nyt kun tuo jalkakin on kunnossa ja pääsee liikkumaan en nimittäin ole kiloakaan ottanut vielä pois liikunnan avulla!
Tseppii kaikille!!!
Yliodotusten on tää urakka mennyt ja uskon että jatkokin menee ihan hyvin!
Varsinkin nyt kun tuo jalkakin on kunnossa ja pääsee liikkumaan en nimittäin ole kiloakaan ottanut vielä pois liikunnan avulla!
Tseppii kaikille!!!
Hienoa Tepa, olet suoriutunut urakastasi loistavasti.
Oma asenne se taitaa olla se kantavin voimavara täällä saadun vertaistuen lisäksi.
Ympäristö ei välttämättä aina ymmärrä omia syitä ja pahanolon tunteita ja ottaa liian herkästi arkaan asiaan väärän asenteen.
Oma asenne se taitaa olla se kantavin voimavara täällä saadun vertaistuen lisäksi.
Ympäristö ei välttämättä aina ymmärrä omia syitä ja pahanolon tunteita ja ottaa liian herkästi arkaan asiaan väärän asenteen.
Toinen työpäivä alkamassa........lepponen viikko näin alkuun!!
Ei oo ollut mitään ongelmia......eilen olin nuorison kanssa soppaillee ja törkkäsin tisun auton oveen..auts....vähän pelästyin, mutta siinä se törröttää kuten ennenkin! koklasin jo vähän tavallisii rintsuja ihan hyviltä tuntuivat, mutta pidän sen koko 4-viikkoo niitä sairaalan sexy-liivejä!! Tuki liiviä pidän vielä myös tän viikon sit saa lähtee voi olla että lähtee aikasemmin jos tuo helle kiusaa kauankin!!
Tsemppii teille!!
Ei oo ollut mitään ongelmia......eilen olin nuorison kanssa soppaillee ja törkkäsin tisun auton oveen..auts....vähän pelästyin, mutta siinä se törröttää kuten ennenkin! koklasin jo vähän tavallisii rintsuja ihan hyviltä tuntuivat, mutta pidän sen koko 4-viikkoo niitä sairaalan sexy-liivejä!! Tuki liiviä pidän vielä myös tän viikon sit saa lähtee voi olla että lähtee aikasemmin jos tuo helle kiusaa kauankin!!
Tsemppii teille!!
Hienoo Tepa!
Ootko jonnekkin laittanu ennen ja jälkeen kuvia? Olis hieno päästä näkemään muutos... Oot sen verran hyvin onnistunu projektissas.
Ootko jonnekkin laittanu ennen ja jälkeen kuvia? Olis hieno päästä näkemään muutos... Oot sen verran hyvin onnistunu projektissas.
Rosmariini- Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 16.02.2011
Juuu sammaaa tahtois täällä Jos vaan tepalla olis kuvia jossain niin tämän luokan onnistujalta olis kiva nähdä niitä
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
On ne mulla kännykällä en oo vielä saanut niitä koneelle!!
Vähän rohkeutta tarttis saada....ei ne jälkeen kuvatkaan mitään kovin ihmeellisiä oo,mut paaaaaaljon paremmat ne on kuin ennen kuvat!!
Kuten jo aikaisemmin oon kertonut niin mulle tärkeintä on että enää ei roiku ja lätise mikään kohta!!
Kyl mä varmaan jossain vaiheessa kehtaan ne kuvat laittaa .... malttakaa vielä tovi......
Vähän rohkeutta tarttis saada....ei ne jälkeen kuvatkaan mitään kovin ihmeellisiä oo,mut paaaaaaljon paremmat ne on kuin ennen kuvat!!
Kuten jo aikaisemmin oon kertonut niin mulle tärkeintä on että enää ei roiku ja lätise mikään kohta!!
Kyl mä varmaan jossain vaiheessa kehtaan ne kuvat laittaa .... malttakaa vielä tovi......
Jee, mulle toi riemua tuo "alakerran facelift" - olen nimittäin vähän miettinyt kehtaanko pyytää sitä omalta kirurgiltani. Onhan se häpykummun ihokin vähän päässyt venähtämään..
Upeeta että voit noin hyvin Tepa! Mulla on syyskuussa sama leikkaus edessä. Pidä vaan sitkeesti niitä tukiliivejä, kyllä siinä varmaan joku taika on..
Upeeta että voit noin hyvin Tepa! Mulla on syyskuussa sama leikkaus edessä. Pidä vaan sitkeesti niitä tukiliivejä, kyllä siinä varmaan joku taika on..
2Shy- Viestien lukumäärä : 62
Registration date : 31.03.2010
Moikka taas!
Ei tää ihan ruusuilla tanssimista oo....just äskön kun virittelin yö kamppeita päälle niin vähä törkei tota toista tisuu kun siinä oli sellanen vaalee kohta arvessa niin eikös siitä ruvennu vuotaa märkää ihan sillai valumalla......onnelsi olin lavuaarin päällä niin se tatina valu suoraan sinne noooh aikansa kun valu niin aloin " lypsää" sitä lisä niin kauan kun ruprs tulee vertakin mukana! Sit suihkun jälkeen tilkkasin liivit niin ettei yöllä olis kaikki paikat töhnässä!
Ei se haissu millekkään mut kai se mätää oli!!! Täytyy varmaan käydä hakee uudestaan antibiootti kuuri onnneksi ei rinta oo kipee mitä nyt vähä kun rutistelin sitä!!!
Tämmöstä täällä......Hyvää yötä....huomenna työt kutsuu!!
Ihanaa sunnuntaita kaikille!!
Ei tää ihan ruusuilla tanssimista oo....just äskön kun virittelin yö kamppeita päälle niin vähä törkei tota toista tisuu kun siinä oli sellanen vaalee kohta arvessa niin eikös siitä ruvennu vuotaa märkää ihan sillai valumalla......onnelsi olin lavuaarin päällä niin se tatina valu suoraan sinne noooh aikansa kun valu niin aloin " lypsää" sitä lisä niin kauan kun ruprs tulee vertakin mukana! Sit suihkun jälkeen tilkkasin liivit niin ettei yöllä olis kaikki paikat töhnässä!
Ei se haissu millekkään mut kai se mätää oli!!! Täytyy varmaan käydä hakee uudestaan antibiootti kuuri onnneksi ei rinta oo kipee mitä nyt vähä kun rutistelin sitä!!!
Tämmöstä täällä......Hyvää yötä....huomenna työt kutsuu!!
Ihanaa sunnuntaita kaikille!!
Sivu 13 / 14 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14
Similar topics
» Polvi korjattu
» Orkidean matka! 1v. urakan aloituksesta, -59kg ja liityn samalla alle 100kiloistenkerhoon! :D
» Orkidean matka! 1v. urakan aloituksesta, -59kg ja liityn samalla alle 100kiloistenkerhoon! :D
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa