Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

chrissyn leikkauskertomus ja uusi elämä pienen mahan kanssa <3

+20
Valopää
Tuhatkeiju
Vesinokkaeläin
Minttu 76
matamiina
ati56
annukka1955
Eija-Stiina
Palleroinen
Pellukka
Ano
Elämä edessä
Miia
meevin
Viipe
Nanne Napaneera
hansu
trintilla
Tuplanainen
apila
24 posters

Sivu 7 / 7 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Siirry alas

chrissyn leikkauskertomus ja uusi elämä pienen mahan kanssa <3 - Sivu 7 Empty Vs: chrissyn leikkauskertomus ja uusi elämä pienen mahan kanssa <3

Viesti kirjoittaja chrissy Pe Kesä 06, 2014 5:22 pm

Oon jo saanu alas tänään 1dl puuroa siis aamu seiskan ja puoleenpvään mennessä. Nyt olis vuoro pinaattikeiton. Tossa olis tommonen reilu puoli desiä. Sinä nyt naukkaillaan pikkuhiljaa.

Maitoa ei tee mieli yhtään! Pitäs varmaan kokeilla. Vesikään ei putoo mut tuoremehu menee.

chrissy

Viestien lukumäärä : 87
Registration date : 27.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

chrissyn leikkauskertomus ja uusi elämä pienen mahan kanssa <3 - Sivu 7 Empty Vs: chrissyn leikkauskertomus ja uusi elämä pienen mahan kanssa <3

Viesti kirjoittaja Mella67 Pe Kesä 06, 2014 7:20 pm

Onnea pikkumasusta:-)

Mella67

Viestien lukumäärä : 35
Registration date : 21.05.2014

Viesti kirjoittaja emmy78 Pe Kesä 06, 2014 8:09 pm

Onnea chrissy uuden pikkumasun johdosta!

emmy78

Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2014

Viesti kirjoittaja Valopää Pe Kesä 06, 2014 10:54 pm

cheers Onnea pikkumasulle ja tietenkin itsellesi  Very Happy Leikkaus nyt ohi ja arki alkaa uudella tavalla, pienin annoksin. Ja ajattele saat syödä monta monta kertaa päivässä  Shocked 

Valopää

Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 11.04.2014

Viesti kirjoittaja chrissy La Kesä 07, 2014 12:41 am

mä en oo tänään muutaku syöny ja juonu. on menny jugurttia, pinaattikeittoa ja kaurapuuroa. Juomina kahvi ja tuoremehu. Melkein koko ajan jotain sapuskaa kädes. Noi pienet 1dl pakasterasiat on ollu todella käteviä.
iltapalaks olis vielä hitusen kaurapuuroa höystettynä luumusoseella.

chrissy

Viesti kirjoittaja Pellukka La Kesä 07, 2014 10:34 am

Tsemppiä toipumisen tiellä <3
Pellukka
Pellukka

Viestien lukumäärä : 303
Registration date : 29.08.2012

Viesti kirjoittaja Tötterö La Kesä 07, 2014 11:25 am

Mitä pienempi maha, sen enemmän on oltava ruuan äärellä  Very Happy Tsemppiä uuteen elämään!

Tötterö

Viestien lukumäärä : 141
Registration date : 07.10.2013

Viesti kirjoittaja annukka1955 Su Kesä 08, 2014 4:35 am

Onnea Crissylle pikkumasusta ja kaikkea hyvää jatkoon!

annukka1955

Viestien lukumäärä : 219
Registration date : 21.07.2013

Viesti kirjoittaja Minttu 76 Su Kesä 08, 2014 8:56 pm

Hienoa Chrissy!!!! Malttia vaan niin kaikki menee hyvin!! Lueskelin tuossa tota leikkauskertomusta niin taidampa tietää kenestä hoitajasta puhut....yksi nyrpee löyty ja muut aivan loistavia. Itse muistan sen kun ottivat hengitysputken pois ja joitain tunteja myöhemmin heräsin kipuun ja huonoon oloon. Toivuin kuitenkin hyvin ja jo 4pv leikkauksesta piti muistuttaa, että koko operaatio on tehty....
Tsemii toipumiseen!!!! Wink
Minttu 76
Minttu 76

Viestien lukumäärä : 48
Registration date : 13.02.2014

Viesti kirjoittaja chrissy Ma Kesä 09, 2014 1:58 pm

Se taitaa olla ihan tiedetty siellä osastollakin:D Mulla on ekat muistikuvat tosiaan sieltä heräämöstä ja kun mun kauhukuva oli et herään ja mulla on se tuubi vielä suussa! En kyllä myöskään tiedä oonko itse siirtynyt pois leikkauspöydältä vai onko pitäny siirtääVery Happy

No huomenna olis viikko leikkauksesta ja huomaa kyllä ettei kunto oo vielä ihan kondiksessa. Kävin saattelemassa tytön leiribussille ja meiltä matkaa ehkä puoli kilsaa suuntaansa niin nyt vois jo mennä nukkumaan takas.

No päivä päivältä ja viikko viikolta se paranee.

chrissy

Viesti kirjoittaja chrissy Pe Elo 15, 2014 2:01 pm

Nyt vois vähä päivitellä tännekkin:D

Leikkauksesta on nyt se 2,5kk ja painoa pudonnut -10,2kg ja kokonaisuudessa -21kg tasan. Syömingit sujuu ihan mukavasti ja dumbbing on tullut tutuksi. Viimeksi eilen kun maistoin porkkanakakkua. Töissä tää varsinkin on mukavaa:/
Lihaa en oo pihviversiona syönyt vielä ollenkaan. Kana menee ihan normaalisti ja salaatti. Laktoosivaivaa ei ole joten normimaito menee, ei tosin pelkästään juotuna vaan kahvissa jne..

Huomaa vielä et pää ei tuu mukana täs ruokajutussa. silmillä tulee syötyä ja nälkääkin tunnen vaikka se ei ole semmoista samanlaista tunnetta kun aikasemmin. Sit mielessäni syön ainaki 2 leipää ja sitä ja tätä kunnes totean et " ai niin"Very Happy
Jäätelö on ihan poissuljettu, varsinkin kermajäätelö. Mehujäätä en oo kokeillu. Karkki menee pienissä määrin.. esim. ihan muutama. Alkoholia oon maistanu punaviinia puoli desiä ja sitäkin join melkein tunnin.

Paino on junnannut TODELLA PAHASTI täs kesän aikana. En tiedä johtuiko helteistä vai mikä helkkari kun junnas 3vkoa ja sit viikossa meni päälle 3kg ja taas pysähty ja taas meni. Viimeks on paino pudonnu mulla heinäkuun lopulla ja nyt on taas putoamisviikko menossa. Parissa pvässä lähteny 1,1kg. jos tää tyssää taas niin sit mulla menee nykäyksittäin mikä on rasittavaa. No pitää ajatella et menee se alas kumminkin. Suht hidasta tämä on joka ei taas mun hätäiselle luonteelle sovi mutta pitää oppia elämään sen kanssa.

Viime kuun lopussa kävin rt:n luona ja nyt olis 11.9 kirralle aika ja uus rt. Tyrmistyin siitä että täälä otetaan vasta ekat labrat 1v tarkastuksen yhteyssä.. Kuulemma koska sillo vasta näkyy puutostilat et elimistö varastoi niin hyvin tärkeitä aineita.. SILTI!!

Kyllä tää tästä!

chrissy

Viesti kirjoittaja Vesinokkaeläin La Elo 16, 2014 4:13 am

joo tolleen se on mullakin pudonnut, koko kesä oikeestaan suhattiin muutaman hassun kilon pudotuksella. Mut lsiis eikattiin 27.3. Eli älä huolestu, tosi hyvä on sun tahti!! Se vaan tuntuu niin oudolta se tapa millä se tippuu, ensin viikkokausia ei mitään tai jopa pientä nousua ja sitten humps, pari kiloo kerralla.. Kun osais olla punnittematta joka hemmetin aamu niin ei siitä osais huolestua ja ärsyyntyä ollenkaan kun kävis vaan tyyliin kerran kuussa vaa'alla. mutta ihan mahdoton ajatus ainakin mulle Smile

Mut leikattiin yksityisellä ja ei sielläkään oo labrat vasta kuin 1v tarkastuksen yhteydessä, kysyin miten ne tietää mikä mun lähtötaso on niin kirurgi vastasi siihen että ei-leikatuilla ei ole vitamiinien puutostiloja kun ne imeytyy normaalisti ruoasta.

Vesinokkaeläin

Viestien lukumäärä : 204
Registration date : 07.04.2012

Viesti kirjoittaja Minttu 76 La Elo 16, 2014 2:13 pm

Heissan!!
Itse yllätyin myös tosta labrojen otosta. Olisin halunnut tietää kolesterolin. Viimeeks oli 7,2, mutta sen ottamiseta on menny jo jokunen vuos.
Kirurgilla kävin alkukesästä ja olipas kannattava reissu ottaen huomion, että siinä on aina se kolmekymppiä selällää.... Menin ovesta tupaan ja tohtori sanoi, että luin rt teksin ja hyvältä näyttää. Onko kysyttävää jatkoi tohtori johon vastasin, että ei. Tohtori sanoi, että selvä ja vuoden päästä uudelleen.... TÄH??? TÄSSÄKÖ SE OLI??? Olin huoneessa ehkä kolme minuuttia. Toivotin hyvää kesää ja lähdin... Wink
Mietin sitten myöhemmin, että tuon olisi ihan hyvin hoitaa puhelimessa. Noh, tulipa käytyä.
Oikein hyvää helteiden jälkeistä elämää kaikille!!
Minttu 76
Minttu 76

Viestien lukumäärä : 48
Registration date : 13.02.2014

Viesti kirjoittaja meevin Ma Elo 18, 2014 4:11 pm

Meille keskisuomalaisille se lahden kirurgin kontrolli tehdäänkin puhelimitse. Täällä ei muita kontrolleita olekaan eka vuoden aikana, paitsi käynti rav.terapeutilla ja toinen soitto. Vuoden kohdalla on sitten käynti sis.lääkärillä ja rav.terapeutilla, ja silloin myös ekat labrat. Mulle onneksi tehtiin kesäkuussa työhöntulotarkastus, sen yhteydessä huomattiin huimasti laskenut hb ja lisätutkimuksissa täysin tyhjät rautavarastot. Eli rautalisä päästiin aloittamaan puoli vuotta aiemmin. Nyt tässä jännitän, parin viikon päästä labraan ja näkee onko tuplaraudat auttaneet asiaa, eka kuukausi tavallisella annoksella ei tehnyt mitään.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012

Viesti kirjoittaja chrissy Ke Marras 05, 2014 3:33 am

päivitetääns nyt hiukan..

eli eloa on nyt uuden mahan kans takana 5kk ja kokonaispudotusta on paria sataa grammaa vajaat 28kg, leikkauksesta se reilut 17kg.

Ensit valivalit:

MÄ KALJUUNNUN! siis totaalisesti kaljuunnun. Mun tukasta on lähtenyt n. 2/3. Eli jäljellä on 1/3. Laitoin teippipidennyksiä jotta olis sitä tukkaa päässä. Viimeksi kampaajakaverini joka ne laitto ja nosti sanoi ettei saa laitettua kaikkia takas koska ei ole TUKKAA mihin laittaa! Kiloja en ota takas mut tukkani mieluusti. Oma OLI lapaluihin asti ja vähä päälle. biotiinia olen syönyt nyt kolmatta kuukautta mutta en nyt mitään järisyttäviä tuloksia ole huomannut. Mad Tiesin toki et tukkaa lähtee mutta en varautunut siihen että kaikki lähtee. Kohta vedettävä lyhyeks ja sinne meni yli 3v kasvatustyö. Voi sanoa ihan rehellisesti et vituttaahan se! Onneks on joo kasvava luonnonvara mutta se nyt ei oikein meinaa lohduttaa tässä vaiheessa.

Vali nro2. Tää painon seilaaminen edestakas. Katoin et vajaassa kk paino pudonnu vaan sen kilon. alimmillani olen jo päässyt muutama pvä sitten 81,7kg mutta ehei! Pitihän se aamulla taas olla tasan 82kg. yhdessä vaiheessa se kipus jo takas 82,8kg mutta tuli alas. Mulla paino menee nykäyksittäin ja yleensä suhteella 3vkoa jumia ja 1vkon putoamisviikko, jolloin menee se 2-3kg.. järkkyä.. Yleensä ennen pudotusviikkoa paino yleensä nousee sen 700g ja sit lähtee. Nyt ei käyny niin.
Syön kyllä aika normisti n. 3h välein mutta tosin juominen jää n. litraan pvässä. Janon tunnetta kun ei ole.

tätä tää seilaa puoli kiloa yhtenä päivänä lisää ja toisena pois.. Joo tiedän et ei sais käydä vaa´alla kuin kerta viikkoon..

plussia: Oon ostanu uusia vaatteita ja kävin cubuksesta ostamassa valkoisen parkatakin kokoa L. bounce Ja mahdun työpaikan nuoriso-osaston takkiin kokoon 42!! tosin ne on aika valtaisaa kokoa:D

välillä on huonoja päiviä kun peilistä katsoo valtaisa sotanorsu ja joskus voi jopa vilkaista toistamiseenkin:D

kehuja ulkomuodostani en osaa ottaa vastaan, et siin tarttee treeniäVery Happy

chrissy

Viesti kirjoittaja meevin To Marras 06, 2014 4:45 pm

Vähän on samanlaiset tunnelmat. Tosi hitaasti lähtee nää viimeiset kilot jos edes lähtee. Tosin olen jo aika tyytyväinen, BMI nyt 30 eli ei kovin paha. Tietysti yritän vielä alemmas päästä.
Mun hiustenlähtö oli tosi lyhytaikaista eikä ole tukka pahemmin ohentunut. Olis varmaan enemmän lähtenyt jos painonlasku olis jatkunut nopeana. Hb laski kesällä ja söin reilusti rautaa, nyt ollut jonkun viikon ilman ja vähän jännittää nuo vuosikontrollilabrat. Kontrolliin aikaa vajaa kk...

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012

Viesti kirjoittaja chrissy Ke Tammi 14, 2015 3:53 pm

No niin!

täälä taas! Leikkauksta kulunut aikaa nyt sen 7kk ja pari viikkoa päälle. Paino oli tossa parin viikon ajan 75kg ja heilui muutama sata grammaa ees taas. Mut nyt tapahtu jotain kummaa.. aamulla pain oliki päälle 76kg! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Sad kyllä pojat taas kysyy uskoa tää homma.. Parhaimmillaan ollaan oltu viime viikolla 75,1kg niin voin sanoo et tää yhtäkkinen +1,2kg *ituttaa kuin pientä sikaa.

muutoin menee ihan kivasti. Ei sen suurempia ongelmia. Ainoo et en oo käyny verikokeissa leikkuun jälkeen kun täälä ei pääse vasta kuin 1v tarkastuksessa. se vähä mietityttää. Siitä puhuttiin ruokatätin kans viime viikolla kun oli puolivuotistarkastus. mutta ei. Työterveys meillä niin suppee et hyvä jos kattaa hoitajan ja lääkärin:D

chrissy

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 7 / 7 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa