Mahan ohitusleikkaus
+3
Simppa83
lihava89
tanja vaan
7 posters
Mahan ohitusleikkaus
Olen menossa itse nyt leikkauksen 22.01.13...
Jännittää kyllä kovasti miten kaikki menee? mutta uskon kyllä että menee kaikki hyvin:
Jännittää kyllä kovasti miten kaikki menee? mutta uskon kyllä että menee kaikki hyvin:
Viimeinen muokkaaja, tanja vaan pvm La Tammi 19, 2013 12:32 am, muokattu 2 kertaa
tanja vaan- Viestien lukumäärä : 10
Ikä : 57
Registration date : 14.01.2013
Vs: Mahan ohitusleikkaus
Kaikki menee varmasti hyvin! Minulle tehtiin ohitusleikkaus joulukuussa 2012 yksityisellä puolella ja olen toipunut erittäin hyvin:)
lihava89- Viestien lukumäärä : 277
Ikä : 35
Registration date : 06.11.2012
itsellä tehtiin alkuvuodesta 2012 Sks:ssa porissa ja hyvin meni.
Simppa83- Viestien lukumäärä : 64
Ikä : 41
Registration date : 20.03.2012
ei oo monta päivää ennän mulla kun pääsen leikkauksen
Onnea matkaan, kumpa itsekin olis pian samassa tilanteessa. Sut varmaan leikataan lahdessa? Olis kiva vähän kuulla mitä siellä kuuluu ohjelmaan. Meidät keskisuomalaiset leikataan kanssa siellä ostopalveluna.
meevin- Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012
juu kyllä mä siten kerron sulle meevin mitä siihen kuulu...onko sulla edes tietoa koska pääset leikkauksen edes..mun ainaskin tarvi mennä 4 eri lääkärin puhele ja siten ne olivat paleverisa mun asiasta , siten pääsin sinne..
Kyllä meillä on niin hyvä terveydenhuolto, että voit täysillä luottaa. Varmaan liikenteessä kuollaan enemmän suhteessa kun leikkuusalissa.
Tsemppiä Tanja isolla T leikkaukseen! Olemme hengessä mukana leikkauksessasi
Tsemppiä Tanja isolla T leikkaukseen! Olemme hengessä mukana leikkauksessasi
pilvipouta- Viestien lukumäärä : 218
Registration date : 12.11.2012
Mulla on vasta 7.2 ensimmäinen käynti rav.terapeutilla. Labroja ja ylävatsan uä tehdään jo täällä omassa tk:ssa. Toivon kovasti että nopeasti pääsisin, tai että yleensä kelpuuttavat leikattavaksi. Jos punainen valo syttyy, täytyy lähestyä yksityispuolta ja haalia rahat jotenkin kokoon. Olen nyt tän ajatuksen sisäistänyt enkä ihan hevillä luovu. Meillä vaan lähin yksityinen paikka taitaa olla Oulu ja sinnekin matkaa 250km, mut ei auta.
meevin- Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012
:sunny: .
Viimeinen muokkaaja, pilvipouta pvm Pe Huhti 12, 2013 12:26 am, muokattu 1 kertaa
Paljon onnea kaikille "uuteen elämään!-paluuta ei ole ja se on se hyvä asia. Mä kuiteskin "nään" itseni lihavana ja kömpelönä edelleenkin, vaikka käytän naisten vaatteita kokoa 42, Joulukuussa 2++9 painoin 164kg, nyt vaihtelevasti 78-82kg, itselleni se riittää ja lääkäritkin ovat sanoneet, että eikös se nyt tässä olis! Joo, voishan sitä tsempata 10kg pois, nyt kuitenkaan en jaksa miettiä sitä- kamala viirus päällä!
Luisfigo- Viestien lukumäärä : 89
Registration date : 01.11.2009
no nyt se siten ohi se jännitys leikkaus menni ihan hyvin...en oo oikestan yhtän kipiäkän...on vaan nyt opetteleman uudestan syömän,sinnä on vähän hasteta mulla..mut kyllä se sitä menne.......
Hienoa Tanja! Sinä oot varmaan jo päässyt kotiin? Monta päivää olit sairaalassa? Miten paljon uskallat syödä ja miltä tuntuu? Kumpi leikkaus sinulle tehtiin? Hävisikö mikään halu, esim makealle?
kyllä mä olen kotona joo ollut yhden yö..olisin pääsyt heti seuravana päivänä pois mut en lähtenyt..mulle tehtin ohitusleikkaus eli mahan...en mä osa sanoa viellä mitän makesen kun mulle ei oiken maistuu tuu ruoka edes viellä kunnolla tai sose ruoka se on nyt siten kyllä.....
Hienoa, että leikkaus onnistui...
mä olen kanssa kiinnostunut Lahden hommeleista, kun olen juuri saanut sinne itse alun auki, eli sisätautilääkäri on vihreetä näyttänyt
mä olen kanssa kiinnostunut Lahden hommeleista, kun olen juuri saanut sinne itse alun auki, eli sisätautilääkäri on vihreetä näyttänyt
Pellukka- Viestien lukumäärä : 303
Registration date : 29.08.2012
pellukka!!!!!!
sen jälken mä mennen ravintoterapian , leikkavan lääkkärin ja siten nukkutus lääkkäri..siten ne pitivät palaverin mun leikkauksesta ja sain kaikkillta vihreeä valoa...
sen jälken mä mennen ravintoterapian , leikkavan lääkkärin ja siten nukkutus lääkkäri..siten ne pitivät palaverin mun leikkauksesta ja sain kaikkillta vihreeä valoa...
Similar topics
» Mahan ohitusleikkaus
» Mahalaukunpienennys- vai ohitusleikkaus ??
» Ohitusleikkaus 10.12.2012!! :)
» Perhe ja mahalaukun ohitusleikkaus
» Mahalaukunpienennys- vai ohitusleikkaus ??
» Ohitusleikkaus 10.12.2012!! :)
» Perhe ja mahalaukun ohitusleikkaus
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa