Viipe aloittaa matkansa (Pirkanmaa/TAYS)
+12
Minttu 76
Dreamer
NettaMaria
Nanne Napaneera
meevin
Pellukka
Helmiäinen
annukka1955
apila
Tuplanainen
matamiina
Viipe
16 posters
Sivu 4 / 4 • 1, 2, 3, 4
Vs: Viipe aloittaa matkansa (Pirkanmaa/TAYS)
Onnea Viipe pikkumasusta Ihan putkeen ei näköjään mennyt mutta nyt taitaa näyttää tilanne jo paremmalta
emmy78- Viestien lukumäärä : 182
Registration date : 09.04.2014
No juu, ihan ei menny putkeen, mutta tosiaan jo paljon paremmin menee, vaikka opetteluahan tämä vielä on ja menee jonkin aikaa ennen kun pääsee rutiineihin kiinni
Joku joskus sanonu, että harjoitus tekee mestarin. Pitää tässäkin paikkansa.
Lääkkeet tuntuu ikävästi kun ne menee alas, mutta kai siihenkin aika tekee tehtävänsä. Välillä tuntuu, että yks lääke ei välttämättä imeytyis kunnolla, tulee sellasia oireita joita tulee kun olis unohtanu koko lääkkeen :/ pitää jutella asiasta lääkärin kans seuraavan kerran.
Kissat on ollu ihan outoja, yhtenään ovat vahtimassa, eten vaan lähde mihinkään.. Yks tuijottaa ikkunasta, kun käyn ulkona, toinen istuu veskin oven takana mun suihkun ajan, nukkuvat mun vieressä tai kyljen päällä.. Hassuja veitikoita
Joku joskus sanonu, että harjoitus tekee mestarin. Pitää tässäkin paikkansa.
Lääkkeet tuntuu ikävästi kun ne menee alas, mutta kai siihenkin aika tekee tehtävänsä. Välillä tuntuu, että yks lääke ei välttämättä imeytyis kunnolla, tulee sellasia oireita joita tulee kun olis unohtanu koko lääkkeen :/ pitää jutella asiasta lääkärin kans seuraavan kerran.
Kissat on ollu ihan outoja, yhtenään ovat vahtimassa, eten vaan lähde mihinkään.. Yks tuijottaa ikkunasta, kun käyn ulkona, toinen istuu veskin oven takana mun suihkun ajan, nukkuvat mun vieressä tai kyljen päällä.. Hassuja veitikoita
Viipe- Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 43
Registration date : 12.06.2013
Hyvin täytyy vahtia. Livahdithan jo heiltä salaa kotoa pois
Minä koitan aina noille nelijalkaisille sanoo etten mahdu lattiakaivosta sujahtamaan, eivät tahdo uskoa.
Toipumisia sinullekin.
Minä koitan aina noille nelijalkaisille sanoo etten mahdu lattiakaivosta sujahtamaan, eivät tahdo uskoa.
Toipumisia sinullekin.
Tuhatkeiju- Viestien lukumäärä : 106
Registration date : 16.09.2013
Ihan ei mene putkeen vieläkään Oon saanu selän,vasemman kyljen ja vasemmalta puolelta vähän vattaakin kipeeks. Uskon,että ovat lihaskipuja ja sitten vielä sisukset sopeutumassa uuteen tilanteeseen. Taidan olla hitaasti toipuvaa sorttia.
Kahdesta haavasta on lähtenyt toiset tikit ja voi tätä kutinan määrää vatsa on pehmeä ja jättimustelmakin kellastuu hienosti.
Syöminen on alkanut hieman takkuamaan, mutta jospa se siitä. Hiljaa hyvä tulee
Ainiin.. pahimmasta on tultu 20kg alas
Kahdesta haavasta on lähtenyt toiset tikit ja voi tätä kutinan määrää vatsa on pehmeä ja jättimustelmakin kellastuu hienosti.
Syöminen on alkanut hieman takkuamaan, mutta jospa se siitä. Hiljaa hyvä tulee
Ainiin.. pahimmasta on tultu 20kg alas
Pari viikkoa leikkauksesta ja sairaslomakin loppuu, vielä en koe olevani työkuntoinen, joten lääkäriin tänään.
Hankittiin uudet patjat sänkyyn ja jo ekan yön jälkeen voi sanoo, et selkäkivut saa lähdön, sen verran paremmalta jo tuntuu.
Ruokailut alkaa pikkuhiljaa sujuun, tosin protskuja sais tulla enemmän.. Tuntuu kyllä siltä, että kokoajan sais olla piimää juomassa tai muuta maitovalmistetta, jotta protskua tulis hyvin. Kokeilin lihahyytelöö eilen ja muutenhan se onkin ihan hyvää, mutta niiiiin suolaselta tuntu... ainako se on ollu noin suolasta hyvin on siis makuaisti muuttunu enen aikana
Tikit on nyt kaikki pois ja kuivuutta hoitelen bepanthenilla. Paino on tullut alas leikkausaamusta tasan 5kg
Hankittiin uudet patjat sänkyyn ja jo ekan yön jälkeen voi sanoo, et selkäkivut saa lähdön, sen verran paremmalta jo tuntuu.
Ruokailut alkaa pikkuhiljaa sujuun, tosin protskuja sais tulla enemmän.. Tuntuu kyllä siltä, että kokoajan sais olla piimää juomassa tai muuta maitovalmistetta, jotta protskua tulis hyvin. Kokeilin lihahyytelöö eilen ja muutenhan se onkin ihan hyvää, mutta niiiiin suolaselta tuntu... ainako se on ollu noin suolasta hyvin on siis makuaisti muuttunu enen aikana
Tikit on nyt kaikki pois ja kuivuutta hoitelen bepanthenilla. Paino on tullut alas leikkausaamusta tasan 5kg
Sivu 4 / 4 • 1, 2, 3, 4
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa