Leikkausaika 20.2 tays:iin
3 posters
Leikkausaika 20.2 tays:iin
Vuoden odottelun jälkeen sain leikkauskutsun tays:iin 20.2. Nyt olen olllut enekuurilla 4 päivää ja mukavasti on painoa lähtenyt. Minulle sanottiin että 6-8kg pitäisi lähteä painoa ennen leikkausta ja jos ei lähde, täytyy keskustella tilanteesta kirurgin kanssa, joka sitten päättää leikataanko... Tällä hetkellä näyttää hyvältä painon pudotuksen suhteen, mutta reilu 3 viikkoa vielä eneä jäljellä... Onneksi se menee nopeasti, vaikkakin jos jotain odottaa kovasti, niin aika ei kulu..ja mä olen sellainen ihminen, joka on melko malttamaton
Nyt yritän pysyä terveenä, etten saa mitään influessaa tms. joka estäisi leikkauksen. Kovasti eriää käytännöt ympäri suomea. Sitä olen vähän ihmetellyt, ettei tähän leikkaukseen ole saatu yhtenevää käytäntöä.
Jännittää kovasti.. Onko muita, joilla leikkausaika on lähellä? Laittakaa tuntemuksia. Olisi mukavaa jakaa niitä
Tavallinen tallukka,Piia
Nyt yritän pysyä terveenä, etten saa mitään influessaa tms. joka estäisi leikkauksen. Kovasti eriää käytännöt ympäri suomea. Sitä olen vähän ihmetellyt, ettei tähän leikkaukseen ole saatu yhtenevää käytäntöä.
Jännittää kovasti.. Onko muita, joilla leikkausaika on lähellä? Laittakaa tuntemuksia. Olisi mukavaa jakaa niitä
Tavallinen tallukka,Piia
pianle- Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 10.02.2012
Vs: Leikkausaika 20.2 tays:iin
Huijui. Mä menen samana päivänä Taysiin ekalle sisätautilääkärikäynnille
ONNEA MATKAAN!
ONNEA MATKAAN!
matamiina- Viestien lukumäärä : 161
Registration date : 14.06.2012
Vs: Leikkausaika 20.2 tays:iin
Mulle soittaa rt Tayssista huomenna, onko tarpeeksi pudonnut eneilyllä paino I really hope so
Hullua kun on tähän asti päässyt niin yksi ainoa numerosarja saattaa muuttaa 13.2 päivän tapahtumia.
Hullua kun on tähän asti päässyt niin yksi ainoa numerosarja saattaa muuttaa 13.2 päivän tapahtumia.
papepa- Viestien lukumäärä : 52
Registration date : 22.05.2012
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa