meevin mietteitä
+24
Tuhatkeiju
rolli82
apila
Tallukka
Helmiäinen
Vilttis
Nanne Napaneera
annukka1955
Heippis
Tuplanainen
Rullukka
Tainuska
Viipe
Rosmariini
Palleroinen
hansu
lihava89
Merja
Eija-Stiina
pilvipouta
Pellukka
HyeeNa!
eräpena
meevin
28 posters
Sivu 6 / 12
Sivu 6 / 12 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12
Vs: meevin mietteitä
Jee....
Pellukka- Viestien lukumäärä : 303
Registration date : 29.08.2012
Meevin moi! Hienosti on sinun ene mennyt, hyvä! Terveisiä Lahdesta, eilen kotiuduin. Leikkaus meni sunnitelman mukaisesti ja tässä sitä nyt opetellaan uutta elämää. Hissun kissun, pikkuhiljaa. Mieli positiivinen ja olo ihan hyvä. Pitää aloittaa tämä uusi elämä vaan tarpeeksi rauhallisesti ja huilailla tarpeellinen määrä.
Tainuska- Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 09.01.2013
Onnea Tainuska uudesta pikku masusta!!!
..iiiiks, perästä tullaan..
..iiiiks, perästä tullaan..
Nanne Napaneera- Viestien lukumäärä : 516
Registration date : 16.01.2013
REilu pari viikkoa takana, paino tänään 103,5 vaikka eilen olikin eka kyllästynyt päivä. Mutta nyt ton pudotuksen voimin taas jaksaa:D Maanantaina siis rav.ter johon käyntiin mun oma tavoite olis 103, eli ihan mahdollista. Siitä sitten leikkuuseen tasan kaksi viikkoa ja painon pitäis olla 99,5 (vähän huvittaa kuinka tarkka tavoite, näissä kiloissa puoli kiloa...)
Eilen töissä pitkä päivä (730-2030), samoin tänään ja huomenna. Eipähän tule houkutuksia kun omin eväin mennään. Pikkutomaatteja on pussukoiden lisäksi mukana.
Eilen töissä pitkä päivä (730-2030), samoin tänään ja huomenna. Eipähän tule houkutuksia kun omin eväin mennään. Pikkutomaatteja on pussukoiden lisäksi mukana.
meevin- Viestien lukumäärä : 517
Registration date : 21.11.2012
Hyvä, hyvä! Alat olla urakassa jo loppusuoralla.
Koetahan jaksaa siellä työmaalla. Muistatkin varmaan myös ryyypätä riiittävästi. Siis vettä.
Minä olen alkanut nyt tehdä light- mehua pulloon, ja naukkailen sitä. Suosikkimaku on mustaherukka-karpalo.
Koetahan jaksaa siellä työmaalla. Muistatkin varmaan myös ryyypätä riiittävästi. Siis vettä.
Minä olen alkanut nyt tehdä light- mehua pulloon, ja naukkailen sitä. Suosikkimaku on mustaherukka-karpalo.
Tuplanainen- Viestien lukumäärä : 250
Registration date : 04.06.2013
Juominen, siis veden, ei ole mikään ongelma, saa nähdä sitten leikkuun jälkeen. Mulla aina 0,5l pullo mukana, sekaan vähän sitruunaa ja hörppy silloin tällöin. Vähintään kolme pullollista juon päivässä.
RAv.terapeutilla käynti, kymmenen minuuttia ja 200km autoilua:D . Kävinpä samalla vanhan kaverin luona, ettei ihan pelkästään tuon takia tullut ajeltua.
Paino oli 102,4 eli enää kolme kiloa tavoitteeseen ja kaksi viikkoa aikaa. Eiköhän tuo ainakin aika lähelle onnistu. Tänään poikkesin enestä, en viitsinyt pussukoita evääksi ottaa. Tuskin kalorit kumminkaan kovin paljon meni yli. Ja huomenna taas aletaan tiukkana.
Nyt tuntuu niin hyvältä, enää ei pitäisi minkään asian tulevan tielle, jollei nyt leikkaava lääkäri sairastu (haa, löytyi vielä yksi stressin aihe..)
Tuulee vielä tänäänkin aika navakasti. Myrsky kaatoi yhden männyn pihalta, onneksi ei mitään jäänyt alle. Ja sähköt tuli takaisin vasta tänään iltapäivällä. Mutta mukava on kuunnella tuulen pauhua sisällä lämpimässä tuvassa, ja tuulikellojen kilkatusta.
Paino oli 102,4 eli enää kolme kiloa tavoitteeseen ja kaksi viikkoa aikaa. Eiköhän tuo ainakin aika lähelle onnistu. Tänään poikkesin enestä, en viitsinyt pussukoita evääksi ottaa. Tuskin kalorit kumminkaan kovin paljon meni yli. Ja huomenna taas aletaan tiukkana.
Nyt tuntuu niin hyvältä, enää ei pitäisi minkään asian tulevan tielle, jollei nyt leikkaava lääkäri sairastu (haa, löytyi vielä yksi stressin aihe..)
Tuulee vielä tänäänkin aika navakasti. Myrsky kaatoi yhden männyn pihalta, onneksi ei mitään jäänyt alle. Ja sähköt tuli takaisin vasta tänään iltapäivällä. Mutta mukava on kuunnella tuulen pauhua sisällä lämpimässä tuvassa, ja tuulikellojen kilkatusta.
Niinhän sitä piti niin tiukkana jatkaa, mutta vaikeeta on. Paljon en ole lipsunut, mutta kumminkin. Pitää nyt vaan saada päähän taottua että ei suuhun mitään ylimääräistä. Jotenkin sitä antoi itselleen luvan vähän ylimääräistäkin syödä kun oli saavuttanut tavoitteen rav.suunnittelijan käyntiin mennessä. Nyt ei olis enää kuin 10 päivää ennen lahteen menoa. mIstähän sitä sais tsemppiä loppurutistukseen:?:
Onneksi taas tuleva viikonloppu tukevasti töitä, siellä ei lipsu kun ei ota mukaan muuta kuin ene-eväät.
Onneksi taas tuleva viikonloppu tukevasti töitä, siellä ei lipsu kun ei ota mukaan muuta kuin ene-eväät.
Jännää miten eri tavalla eri puolella maata käytännöt vaihtelee. Mulla oli 10 kilon pudotustavoite 1. ja 2. sisätautilääkärikeikan välissä, aikaa oli 3 kk. Sen jälkeen mua ei ole kukaan punninnut (paitsi itse turhankin usein). Painoa piti siis pudottaa heti alussa ja sitten sanottiin, että lisää ei saa tulla. Enen vedin pusseilla, mutta siihen ei onneksi enää tarvinnut stressata että tippuuko paino riittävästi.
Eli isot tsempit ja jaksamiset teille eneilijöille. Kun teette parhaanne, muuta ei voi tehdä.
Eli isot tsempit ja jaksamiset teille eneilijöille. Kun teette parhaanne, muuta ei voi tehdä.
Helmiäinen- Viestien lukumäärä : 179
Registration date : 28.11.2012
annukka1955- Viestien lukumäärä : 219
Registration date : 21.07.2013
Helmiäinen, mulla ei sis käyntejä ole ollut kuin yksi, ja sekin 5min pikakäynti. Ja rav.suunnittelijalla kävin nyt enen puolivälissä vasta toisen kerran, eka oli silloin talvella kun lähete oli mennyt tk:sta eteenpäin. Vähillä ja pikaisilla käynneillä olen selvinnyt.
Tietääkö muuten joku jyväskylän kautta mennyt pitäisikö DM-hoitajan soittaa?? RAv suunnittelija sanoi ma että seuraavana päivänä on diab.hoitajan soittoaika...ei vaan ole soittoa kuulunut, pitäisköhän soitella sinnepäin.
Tietääkö muuten joku jyväskylän kautta mennyt pitäisikö DM-hoitajan soittaa?? RAv suunnittelija sanoi ma että seuraavana päivänä on diab.hoitajan soittoaika...ei vaan ole soittoa kuulunut, pitäisköhän soitella sinnepäin.
Viimeinen eneviikko pyörähti käyntiin. PAino 102,2 eli alle sadan en tainnut päästä. Kirurgi ei mitään painotavoitetta antanut, mutta olishan se ollut mukavaa päästä alle sadan.
Vaikeeta on ollut tää mennyt viikko, saa nähdä miten viimeinen menee.Odotan kiinnostuneena mitä tekee mieli/saa alas leikkuun jälkeen. Nyt ajatellen vetäisin rahkaa luumu- tai mangososeen kanssa, mutta saa nähdä kiinnostaako se sitten ollenkaan.
Tytär helsingistä tulee illalla pariksi päiväksi käymään. Ihana nähdä mummon pieniä (ja tietty tyttöäkin)
Vaikeeta on ollut tää mennyt viikko, saa nähdä miten viimeinen menee.Odotan kiinnostuneena mitä tekee mieli/saa alas leikkuun jälkeen. Nyt ajatellen vetäisin rahkaa luumu- tai mangososeen kanssa, mutta saa nähdä kiinnostaako se sitten ollenkaan.
Tytär helsingistä tulee illalla pariksi päiväksi käymään. Ihana nähdä mummon pieniä (ja tietty tyttöäkin)
Voi sieltä tulla vielä viimeisen viikon kirikin, kuule! Ei aina kulje suoraviivaisesti tuon painon kanssa. Hienosti olet jaksanut, pinnistelehän loppuun saakka.
Profeel-tuotteita kannattaa varata jääkaappiin muutamia, vaikkapa juomia tai rahkaa. Niistä tule helposti proteiinia. Eihän ne mitään herkun makuisia ole, mutta menettelevät. Luumurahkaa olen tehnyt bonasoseesta, laitan vähän makeutusainettakin.
Profeel-tuotteita kannattaa varata jääkaappiin muutamia, vaikkapa juomia tai rahkaa. Niistä tule helposti proteiinia. Eihän ne mitään herkun makuisia ole, mutta menettelevät. Luumurahkaa olen tehnyt bonasoseesta, laitan vähän makeutusainettakin.
Tuplanainen- Viestien lukumäärä : 250
Registration date : 04.06.2013
Tsempit Meevin viimoseen eneviikkoon... äkkiä tuo aika näkyy menevän
Nyt se alkaa Meevin sinullakin olla leikkaus hyvin lähellä. Älä suotta jännitä, kaikki menee varmasti hyvin. Näin jälkikäteen on helppo ajatella, että ihan suotta jännitin niin mahdottomasti.
Nyt minulla kaksi viikkoa leikkauksesta. Kaikki mennyt oikein hyvin. Välillä tuntuu, että onkos minua leikattu ollenkaan....No toivottavasti näiden kehujen myötä ei kelkka käänny toiseen suuntaan
Oikein hyvää viimeistä ene-viikkoa ja iloista, positiivista mieltä
Nyt minulla kaksi viikkoa leikkauksesta. Kaikki mennyt oikein hyvin. Välillä tuntuu, että onkos minua leikattu ollenkaan....No toivottavasti näiden kehujen myötä ei kelkka käänny toiseen suuntaan
Oikein hyvää viimeistä ene-viikkoa ja iloista, positiivista mieltä
Tainuska- Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 09.01.2013
Kiitos kannustuksesta:D Viimeiset päivät tosiaan käsillä, eikä ainakaan vielä jännitä, hyvältä vaan tuntuu että odotus alkaa olla ohi.
Pari päivää meni mlipsuessa, tytär lapsinen oli kylässä ja mummohan söi muiden mukana. Nyt nämä neljä viimeistä päivää mennään tiukilla. Tavoite ei toki tule saavutettua, mutta se olikin oikeestaan mun oma tavoite. Kirurgi silloin sanoi, ettei mitään kilomäärää anna pudotettavaksi. Ja onhan tuota nyt kumminkin vähemmän kun silloin kun hänet tapasin.
Nyt pitää vielä miettiä mitä ottaa mukaan, ainakin lukemista ja käsityö. Matkalle meinaan pukeutua nuorison suosimaan gollegehaalariin, eipä ainakaan purista paluumatkalla, taksissa istumista on varmaan nelisen tuntia sivuunsa.
Pari päivää meni mlipsuessa, tytär lapsinen oli kylässä ja mummohan söi muiden mukana. Nyt nämä neljä viimeistä päivää mennään tiukilla. Tavoite ei toki tule saavutettua, mutta se olikin oikeestaan mun oma tavoite. Kirurgi silloin sanoi, ettei mitään kilomäärää anna pudotettavaksi. Ja onhan tuota nyt kumminkin vähemmän kun silloin kun hänet tapasin.
Nyt pitää vielä miettiä mitä ottaa mukaan, ainakin lukemista ja käsityö. Matkalle meinaan pukeutua nuorison suosimaan gollegehaalariin, eipä ainakaan purista paluumatkalla, taksissa istumista on varmaan nelisen tuntia sivuunsa.
onnea leikkurimatkalle...
Hyvin sinulla on mennyt Meevin. Nyt onnea vaan ja enkelit mukaan leikkurimatkalle! Otat rauhallisesti ja syöt ja oot ohjeiden mukaan niin kaikki hyvin menee. Luemme sitten kuulumisia täältä!
annukka1955- Viestien lukumäärä : 219
Registration date : 21.07.2013
TSEMPPIÄ tulevaan. Kohta on pikkuinen masu.
Eija-Stiina- Viestien lukumäärä : 288
Registration date : 27.06.2012
Tsemppiä meevi - kohta on siulla pikku-masukka!
..huih, itseänikin jo alkaa jännittämään kun leikkaus päiväni siun jälkeen 3.12..
Mitä Ilmeisemmin sappirakko jää miulla tuolla reissulla poistamatta maksan suuren koon vuoksi..ei kiva kyllä olleskaan .. pelkohan miulla se että jos alkaa operaation jälkeen kovastikkin oireilemaan ja sitte mennään kiireen vilkkaan päivystyksen kautta leikkuriin.
Myöskin suunnitellusta ohituksesta saattahin tulla Sleeve..maksan koon vuoksi tämäkin..lääkäri tekee päätöksen kun menee vatsan sisään ja näkee maksani ihan livenä.
Itse olin alkuun tästä tosi pettynyt, vihainenhin ..mutta nyt jo sujut asian kera ja jopa pikkasen lämmennyt ajatukselle..
..parempi tuo Sleevekin on kuin tämä nykyinen olotilani.
Paino oli eilen Kys:illä käydessä tippunut kokonaisuudessaan 4vko/-11kg(tästä 3kg ennen eneä)
..se ihan Ok mutta maksa vaan ei lääkärin mielestä tarpeeksi kutistunut ..n. 2cm puoleltaan(palpoi käsin kovasti masuani ja jaksoi päivittelllä maksan suurta kokoa )
Itseäni tämä jo alkoi ärsyttää kun en maksan koolle nyt voi tämän enempää..utelinhin kovasti että MIKSI se on suuri?..hän tuumasi että jos EI ole rasvainen(ei kuulemma ultaraavan lääkärin mielestä ole)hän ei osaa syytä sanoa?
Hänellä kuuulemma ollut paljon hoikkiakin potilaita joilla suuri, terve maksa, kait se on jotenhin geeneistähin kiinni(mie näin pohdiskelin..)..mene tiedä sitten mutta sisätautilääkäriltä kyllä asiaa lasaretissa ollessa vielä tiedustelen, jäi niin vaivaamaan.
Lääkäri jopa myönsi että ene olisi voinut kohdallani olla tällä 1000kcal:lla pidempi - jopa 10vko - 5vko:n sijasta.
..olisin silloin varmasti saavuttanut tuon -15kg....j o p a 20kg pudotuksen.
Vaan, näillä mennään ja mennään v a r m a s t i sitä pienempää masua hakemaan, kaikki muuut asiat olikin mitä parhaimmin päin!
..huih, itseänikin jo alkaa jännittämään kun leikkaus päiväni siun jälkeen 3.12..
Mitä Ilmeisemmin sappirakko jää miulla tuolla reissulla poistamatta maksan suuren koon vuoksi..ei kiva kyllä olleskaan .. pelkohan miulla se että jos alkaa operaation jälkeen kovastikkin oireilemaan ja sitte mennään kiireen vilkkaan päivystyksen kautta leikkuriin.
Myöskin suunnitellusta ohituksesta saattahin tulla Sleeve..maksan koon vuoksi tämäkin..lääkäri tekee päätöksen kun menee vatsan sisään ja näkee maksani ihan livenä.
Itse olin alkuun tästä tosi pettynyt, vihainenhin ..mutta nyt jo sujut asian kera ja jopa pikkasen lämmennyt ajatukselle..
..parempi tuo Sleevekin on kuin tämä nykyinen olotilani.
Paino oli eilen Kys:illä käydessä tippunut kokonaisuudessaan 4vko/-11kg(tästä 3kg ennen eneä)
..se ihan Ok mutta maksa vaan ei lääkärin mielestä tarpeeksi kutistunut ..n. 2cm puoleltaan(palpoi käsin kovasti masuani ja jaksoi päivittelllä maksan suurta kokoa )
Itseäni tämä jo alkoi ärsyttää kun en maksan koolle nyt voi tämän enempää..utelinhin kovasti että MIKSI se on suuri?..hän tuumasi että jos EI ole rasvainen(ei kuulemma ultaraavan lääkärin mielestä ole)hän ei osaa syytä sanoa?
Hänellä kuuulemma ollut paljon hoikkiakin potilaita joilla suuri, terve maksa, kait se on jotenhin geeneistähin kiinni(mie näin pohdiskelin..)..mene tiedä sitten mutta sisätautilääkäriltä kyllä asiaa lasaretissa ollessa vielä tiedustelen, jäi niin vaivaamaan.
Lääkäri jopa myönsi että ene olisi voinut kohdallani olla tällä 1000kcal:lla pidempi - jopa 10vko - 5vko:n sijasta.
..olisin silloin varmasti saavuttanut tuon -15kg....j o p a 20kg pudotuksen.
Vaan, näillä mennään ja mennään v a r m a s t i sitä pienempää masua hakemaan, kaikki muuut asiat olikin mitä parhaimmin päin!
Onnea sullekin matkaan, Nanne. Mua ei vieläkään oikeestaan jännitä, ainoastaan se, että joku kiireellinen kiilaa edelle, tai lääkäri sairastuu, tai itse saa flunssan tai.....
Mutta kolme yötä ja matkaan kohti sairaalaa...toivotaan että tulee todellinen Unelman päivä.
Mutta kolme yötä ja matkaan kohti sairaalaa...toivotaan että tulee todellinen Unelman päivä.
meevin - mie EN suostu edes ajattelemaan, että sairastuisin tai että lääkäri sairastuisi.. ..
Aamupaino 101,5 eli aika lähelle taitaa mennä sataa. Enää kaksi yötä lähtöön...
TsemppiPotkuAhteriin...
Tsemppiä!
HyeeNa!- Viestien lukumäärä : 985
Registration date : 26.08.2011
Sivu 6 / 12 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12
Sivu 6 / 12