Kivut leikkauksen jälkeen??!!!!
+13
Leppis
maija411
Pandoria
Soile
Krisu75
hansu
HyeeNa!
kissus nytkö jo
tigertytto
paksuleidi
Äitikarhu
peikkomuori
PiJoHe
17 posters
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Vs: Kivut leikkauksen jälkeen??!!!!
Mulla kun oli sekä sulavia että perinteisiä tikkejä, niin ne perinteisellä tikeillä ommellut haavat kyllä paranivat nopeammin ja siistimmin kuin sulavien tikkien haavat. En oikein ymmärrä miksi niitä yleensä edes käytetään ihossa, toki sisäkudoksissa ymmärrän.
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Aika Erikoista, onko pori ainoa mikä niittaa haavat kiinni. Toisella joka leikattiin samana päivänä niin hänelläkin niitit. Niin ja tosta nostorajasta mulle sanottiin ettei 3 kg painavampaa saa nostaa 3 viikkoon. Aikas lailla on erilaisia ohjeet eri puolilla suomea. Kaikki tekee niinkuin on neuvottu.
Pandoria- Viestien lukumäärä : 38
Registration date : 08.12.2011
Mulla oli niitit vatsassa leikkauksen jälkeen. Poistin ne tosin itse, kunhan hommasin ensin kertakäyttöiset poistovehkeet... Isäntä katsoi vieressä ja viherti :joker:
hansu- Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 49
Registration date : 09.08.2010
Mä sain tänään ajan tk. Kun yhdestä kohtaa rupes eilen vai toissa päivänä tulemaan märkää... ja pari kohtaa on tosi kipeitä ja punaisia ja ne on ne kohat missä on tikit... Saa nähdä lähettävätkö taas kotiin suihkutteleen vedelle niinkuin taannoin... Kirjoitelin tonne oman otsikon alle lisempää tekstiä... harmi kun näitä ei voi yhistää vai voiko??
PiJoHe- Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 11.04.2011
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa