Kukkuu kulinaristit
+10
Lyltsy
tigertytto
Megamisu
Matias
MRA123
Onnekas13
2FatToFly
Gilraen84
eräpena
Balint
14 posters
Kukkuu kulinaristit
Moi
No nyt on mahalaukun ohitusleikkaus tehty ja ekat ruuat syöty myös sairaalassa.Mut leikattiin Ti 11.1 ja tänään To 13.1 olen jo kotona.Leikkaus oli aika iisi ja sujui nopeasti.Aivan turhaan jännitin sitä ja taisin myös pelätä sitä,joku täällä kertoi kerran että " luulin meneväni hammaslääkärille" ja tottahan toki se oli juuri sitä,saliin kun menin ehdin hönkäistä naamariin 2 krt ja naps lähti taju pois.Seuraavax heräsin heräämössä 2 t ja 10 min jälkeen.Parit kipupiikit ja sitten kirmasin wc tiloihin pari kertaa,suoraan sängystä eli jalkajumppa alkoi heti.Kiitos vaan kaikki kanssaveljet ja sisaret kun tsemppasitte mua ennen leikkausta.Nyt vaan ruvetaan kulinaristeiksi,mutta pienemmällä ruokamäärällä,eiköhän se mullekin vielä koita 4 vko päästä ravintola-ilta,vähän lautaselle ja loput "dogipakkiin" se on mun kanta tästä eteenpäin jos menen raflaan tai ystäville syömään.
Balint
No nyt on mahalaukun ohitusleikkaus tehty ja ekat ruuat syöty myös sairaalassa.Mut leikattiin Ti 11.1 ja tänään To 13.1 olen jo kotona.Leikkaus oli aika iisi ja sujui nopeasti.Aivan turhaan jännitin sitä ja taisin myös pelätä sitä,joku täällä kertoi kerran että " luulin meneväni hammaslääkärille" ja tottahan toki se oli juuri sitä,saliin kun menin ehdin hönkäistä naamariin 2 krt ja naps lähti taju pois.Seuraavax heräsin heräämössä 2 t ja 10 min jälkeen.Parit kipupiikit ja sitten kirmasin wc tiloihin pari kertaa,suoraan sängystä eli jalkajumppa alkoi heti.Kiitos vaan kaikki kanssaveljet ja sisaret kun tsemppasitte mua ennen leikkausta.Nyt vaan ruvetaan kulinaristeiksi,mutta pienemmällä ruokamäärällä,eiköhän se mullekin vielä koita 4 vko päästä ravintola-ilta,vähän lautaselle ja loput "dogipakkiin" se on mun kanta tästä eteenpäin jos menen raflaan tai ystäville syömään.
Balint
Balint- Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 24.11.2010
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Vs: Kukkuu kulinaristit
Balint: mut leikattiin eilen ja nyt kotona
Gilraen84- Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 40
Registration date : 16.12.2010
Onnea molemmile!
2FatToFly- Viestien lukumäärä : 234
Registration date : 09.06.2010
Onnea molemmille ilmeisestikin hyvin menneistä leikkauksista
Onnekas13- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 04.08.2009
Hyvä Balint! Sulla on ajatelmat "hanskassa"
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Minkälaiset on voinnit leikatuilla. Onnea molemmille!
Matias- Viestien lukumäärä : 143
Registration date : 03.09.2009
Onnittelut täältäkin!
Päivittäkäähän vointejanne meille odottaville.
Päivittäkäähän vointejanne meille odottaville.
Megamisu- Viestien lukumäärä : 87
Registration date : 23.11.2010
Olo leikkauksen jälkeen
Moi
Aika hyvä olo ja kivut pysyy kurissa tehokkailla lääkkeillä,nukkuminen oli sairaalassa rankkaa,mutta kyllä nyt kotona sekin varmaan onnistuu ja hyvin,en vielä tajua mun mahalaukun pienuutta,mutta dumbing oireita ei ole vielä tullut kun syö usein pieniä lusikallisia ja muistaa tauottaa syömisen.Mä olisin myös päässyt jo kotiin Ke 12.1 mutta omien lääkärien puuttuminen esti sen.Hyvää jatkoa muille leikkausta odottaville tai sieltä tulleille.
Aika hyvä olo ja kivut pysyy kurissa tehokkailla lääkkeillä,nukkuminen oli sairaalassa rankkaa,mutta kyllä nyt kotona sekin varmaan onnistuu ja hyvin,en vielä tajua mun mahalaukun pienuutta,mutta dumbing oireita ei ole vielä tullut kun syö usein pieniä lusikallisia ja muistaa tauottaa syömisen.Mä olisin myös päässyt jo kotiin Ke 12.1 mutta omien lääkärien puuttuminen esti sen.Hyvää jatkoa muille leikkausta odottaville tai sieltä tulleille.
Balint- Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 24.11.2010
Onnea ja paranemista.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Onnittelut balint ja Gilraen tosi nopeeta kotiuduitte.
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Dogibägistä vielä. Leikkaus tekee mulle myös sen että ei tee mieli ottaa dogibägiä kun on annoksensa jo syönyt. Ei tee mieli syödä samaa ruokaa lisää, edes myöhemmin.
Lyltsy- Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Registration date : 28.03.2010
Kukkuu, otin eilen hirvipaistin sulamaan. Tänään laitan sen uuniin. Illalla hyvän salaatin kera yms. popsin sen. Ehkä lasi pari hyvää punkkua. Vielä kun pystyy syömään < ei ole hiilareita. Itsensä tsemppaamista tulevaan koitokseen. Onko paha?
Terveisin : Matias
Terveisin : Matias
Matias- Viestien lukumäärä : 143
Registration date : 03.09.2009
Kuulostaa mun suuhun tosi hyvälle
Olen tipattomalla tammikuulla, joten noi viinit jätän tälläkertaa väliin
Olen tipattomalla tammikuulla, joten noi viinit jätän tälläkertaa väliin
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Kuulostaa hyvälle Matias Mulla on kanssa pakkasessa isältä saatuja hirvenlihoja, kerroppas kuinka saat paistista mehevän, mulla meinaa aina vähän kuivahtaa
Adele
Adele
Adele- Viestien lukumäärä : 81
Registration date : 28.05.2010
Onnea kovasti!!!!!hienoa että kaikki sujui hyvin!!pikaista toipumista!
anne.heide- Viestien lukumäärä : 177
Registration date : 27.12.2010
Onnea ja tsemppiä molemmille!
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Sori, että päivitän vasta nyt kuulumisia. Olo on ihan hyvä, vatsassa oli vain epävireinen konsertti koko aamupäivän, alko aamuyöstä. Vointi kuitenkin kohentunut selvästi.
Gilraen84- Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 40
Registration date : 16.12.2010
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa