Viimehetken paniikkia!!
4 posters
Viimehetken paniikkia!!
Heipat taas kaikille!
Minä tuskailen kotosalla viimeistä iltaa ennen leikkausta...järjestelen asioita, siivoilen jne..toisinsanoen pyörin paikasta toiseen saamatta juurikaan mitään järkevää aikaiseksi.
Huomisaamuna lähden köröttelemään kohti Kyssiä, leikkaus on sitten ylihuomenna!! Jännittää kyllä ihan törkeästi jo! Ja pelottaa
Ja ahdistaa, etenkin huomisaamuiset hyvästelyt perheen kanssa.. Täytyy vaan skarpata.....
Onneksi olen saanut lukea täältä toisten kokemuksia! Ilman tätä vertaistukea, olisin varmaan vielä enemmän paniikissa. Nyt on edes jonkinlaista käsitystä siitä, mitä on edessä, vaikkakin jokaisella on omanlaisensa tarina. Kiitos vaan kaikille kohtalotovereille!!!
Palailen kuulumisiin, kunhan taas pääsen koneen ääreen.
Minä tuskailen kotosalla viimeistä iltaa ennen leikkausta...järjestelen asioita, siivoilen jne..toisinsanoen pyörin paikasta toiseen saamatta juurikaan mitään järkevää aikaiseksi.
Huomisaamuna lähden köröttelemään kohti Kyssiä, leikkaus on sitten ylihuomenna!! Jännittää kyllä ihan törkeästi jo! Ja pelottaa
Ja ahdistaa, etenkin huomisaamuiset hyvästelyt perheen kanssa.. Täytyy vaan skarpata.....
Onneksi olen saanut lukea täältä toisten kokemuksia! Ilman tätä vertaistukea, olisin varmaan vielä enemmän paniikissa. Nyt on edes jonkinlaista käsitystä siitä, mitä on edessä, vaikkakin jokaisella on omanlaisensa tarina. Kiitos vaan kaikille kohtalotovereille!!!
Palailen kuulumisiin, kunhan taas pääsen koneen ääreen.
Selma- Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 18.04.2009
Vs: Viimehetken paniikkia!!
Hyvin se menee! Tsemppiä roppakaupalla - uutisia odotellaan:)
sparkle- Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 24.04.2009
tsemppiä täältäkin. Kyllä se hyvin menee...
Vielä leikkauspäivämäärä itse odottelen, mutta syksyllä tullaan perässä.
T.
Vielä leikkauspäivämäärä itse odottelen, mutta syksyllä tullaan perässä.
T.
Norsu- Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 16.12.2008
HEI SELMA!
Mietinkin jo missä olet kun ei ole kuulunut mitään ajattelin , että olet jo ollut leikauksessa. Pidän sulle kovasti peukkuja ja toivon että huomasit tuon toisen otsakkeen alla olevan upea leikkauskertomus. NORSULLEKIN olis mielestäni hyvää luettavaa. Upeasti kerrottua ja mieltä rauhoittavaa. Mutta selma jo varmaan jo nukkuu toivottavasti!!! Olet ajatuksissa ja ilmoitahan kun valmista tulee.
"IHANASTI"lihava
Mietinkin jo missä olet kun ei ole kuulunut mitään ajattelin , että olet jo ollut leikauksessa. Pidän sulle kovasti peukkuja ja toivon että huomasit tuon toisen otsakkeen alla olevan upea leikkauskertomus. NORSULLEKIN olis mielestäni hyvää luettavaa. Upeasti kerrottua ja mieltä rauhoittavaa. Mutta selma jo varmaan jo nukkuu toivottavasti!!! Olet ajatuksissa ja ilmoitahan kun valmista tulee.
"IHANASTI"lihava
ihanasti lihava- Viestien lukumäärä : 54
Registration date : 19.04.2009
Täällä vaan Selma kukkuu..
Kiitos teille tsemppauksista!! Mulla on tässä ollut niin paljon järjesteltävää kotijoukoille, että ei jouda edes nukkumaan... sitä kun täytyy ohjeistaa tämän suurperheen taloudenpito jollekin, etenkin näin kevätjuhla-aikaan, niin valmistelua riittää...nooh, ei se mitään, nukuttaapahan sitten ehkä paremmin, kun on tarpeeksi sippinä sänkyyn kömpiessä!
Kuulumisia kirjoittelen heti, kun vaan koneen ääreen pääsen.
Ja kiitti tosiaan linkkivinkistä, oli todella hyvä leikkauskertomus Matilla!!
Kuulumisia kirjoittelen heti, kun vaan koneen ääreen pääsen.
Ja kiitti tosiaan linkkivinkistä, oli todella hyvä leikkauskertomus Matilla!!
Selma- Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 18.04.2009
Leikkauspäivä 14.04.09 kirjoitti:HEI SELMA!
NORSULLEKIN olis mielestäni hyvää luettavaa. Upeasti kerrottua ja mieltä rauhoittavaa.
"IHANASTI"lihava
Kiitos vinkistä. Ehdin tuon jo polkea eikunsiis lukea sinä aamuna, kun olin menossa HYKSiin ja olen lukenut uudelleenkin sen jälkeen. Ihan on kuin omaa tarinaansa olis lukenut siihen saakka että Peijaksesta tulee kutsu saapua esivalmisteluihin. Jos koko homma menee yhtä hyvin kuin Matilla niin
T.
Norsu- Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 16.12.2008
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa