Kuinka paljon teillä on leikkauksen jälkeen paino pudonnut?
+78
Hansu46
BLOCCO
m30/157
Pallokala
maija
Minttu33
Rovatar
Haisuli
Pirre
toukka79
Lyltsy
Leppis
Megamisu
Pampula
Poks
Pienimuttapyöreä
Nana
Laihduttava
Susqu
MRA123
m71
Lovely
Elämä edessä
Mimmu
Matami-xxl
matami
Poutapilvi
laihis
Heluna
Wee2be
Ann
kuutamo
bulleriina
Bulla65
Tantta
tigertytto
BigMama
terveysmatkailija
Annestaata
Tyrannosaurus
Helähdys
sörkänsalli
backir63
sannikki
musti0205
Nipazu
ritu
Tinttamari
luke64
Tepa43
läskitär-69
Susanne
Nitinati
Tikrustiina75
kalle57
triio
ukkomara
Annelie
Typpis
muotovalio
isomummi
PMM77
joku80
alati roculis
Milli Menninkäinen
mimosa
sinizii
ihanasti lihava
Norsu
countrywoman
wiccan
lootus75
onnellinen
möhrötti
Pia
sleeve
atmin
emäntä-85
82 posters
Sivu 3 / 7
Sivu 3 / 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Vs: Kuinka paljon teillä on leikkauksen jälkeen paino pudonnut?
leikkauksesta 1kk-6kg
musti0205- Viestien lukumäärä : 44
Registration date : 25.08.2009
Minulla se paino junnaa vaan, leikkauksesta 3 kk. ja 10kg mennyt.yht.18kg
Heti kun aloitin kiinteämmän ruuan syömisen paino on mennyt tosi hitaasti alaspäin.Olen siitä vähän huolissani, että onko tämä nyt sitten oikein, jotenkin ajattelin että menisi nopeammin.
Pystyn syömään hyvin kaikkea, mutta masu täyttyy pienistä aterioista ja jos vähänkin syö liikaa tulee oks.olo
Olen kyllä syönyt kahvin kanssa ohuen pullanpalan tai korpun siis sokerikorpun, en vaan jaksa uskoa että se paio sen takia junnaa.
Kiitos teille kaikille hyvästä foorumista
T:S
Heti kun aloitin kiinteämmän ruuan syömisen paino on mennyt tosi hitaasti alaspäin.Olen siitä vähän huolissani, että onko tämä nyt sitten oikein, jotenkin ajattelin että menisi nopeammin.
Pystyn syömään hyvin kaikkea, mutta masu täyttyy pienistä aterioista ja jos vähänkin syö liikaa tulee oks.olo
Olen kyllä syönyt kahvin kanssa ohuen pullanpalan tai korpun siis sokerikorpun, en vaan jaksa uskoa että se paio sen takia junnaa.
Kiitos teille kaikille hyvästä foorumista
sannikki- Viestien lukumäärä : 80
Registration date : 05.07.2009
Sannikki, älä huolestu. Painosi on pudonnut hyvää vauhtia. Toteutat vaan sinulle määrältään sopivaa ruoka-annosta (älä kuitenkaan syö liikaa, niin että joudut oksentamaan). Nesteitä tarvitsee juoda kyllä välillä, mutta niissäkin muistettava annoskoko. Vatsan kyllä saa heti venytettyä liian suurilla annoksilla ja näin se alkaakin vaatimaan lisää ruokaa. Ëli nälän tunne palaa pian takaisin. Jumituksia on ja kuuluu kuvioon. Tänä aikana voit huomata kuinka iho tulee mukaan ja alkaa kutistua. Hitaampi ja tasaisempi painonpudotus saattaa joidenkin kohdalla välttää abdominoplastiatarvetta.
alati roculis- Viestien lukumäärä : 77
Registration date : 08.07.2009
Mulla on leikkauksesta nyt 7kk ja painoa pudonnut 35kg, just tajusin iteki!
sinizii- Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 39
Registration date : 05.03.2009
Vau, sinizii.Hyvin on mennyt, olet jo ihan pieni,hih ja kiitos sinulle alati roculis, tosi lohduttavasta kirjoituksesta.
Yritän nyt paremmin tarkkailla syömisiä ja juomisia, koska se että vatsalaukku nyt leikkauksen jälkeen venyisi, olisi tosi kamalaa.
Mukavaa viikonloppua
Yritän nyt paremmin tarkkailla syömisiä ja juomisia, koska se että vatsalaukku nyt leikkauksen jälkeen venyisi, olisi tosi kamalaa.
Mukavaa viikonloppua
sannikki- Viestien lukumäärä : 80
Registration date : 05.07.2009
Nii ja sannikki, mulla kans paino on jumittanut monessa kohtaa ja pitkään. Sit ku se menee alas ni se sillai "ryöpsähtää", nopeita pudotuksia jonkun aikaa kunnes taas jumittaa. Et ihan normaalia se. Välillä kyllä itekin on vähän turhautunut, kun useinmiten ne pudotuskaudet on selvästi lyhyempiä kuin jumitus. Mutta koska nyt painan vähemmän kuin vuosiin on syytä olla iloinen ja ajatella positiivisesti.
sinizii- Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 39
Registration date : 05.03.2009
Leikkausesta muutaman viikon päästä vuosi aikaa ja painoa on tippunut -42kg
Pia- Viestien lukumäärä : 63
Ikä : 42
Registration date : 12.10.2008
Painonpudotus
Lähtöpaino 5/2009 108 kg
Painonpudotus terveellisesti syöden tavallista ruokaa 10kg
Leikkaus 9/2009 paino 98kg
Paino 13.1.2010 82 kg. Siis leikkauksen jälkeen -16kg ja yhteensä -26kg.
Tavoitteena n.70-75kg jotta BMI olisi normaali ja sairausriski pienempi.
Painonpudotus terveellisesti syöden tavallista ruokaa 10kg
Leikkaus 9/2009 paino 98kg
Paino 13.1.2010 82 kg. Siis leikkauksen jälkeen -16kg ja yhteensä -26kg.
Tavoitteena n.70-75kg jotta BMI olisi normaali ja sairausriski pienempi.
backir63- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 06.08.2009
Pitää oikein luntata allekirjoituksesta...
Leikkauksesta aikaa 9 viikkoa, painonpudotus -19kg, josta 9kg ennen leikkausta ja 10kg sen jälkeen.
35kg jäljellä! Pitäis onnistua
Leikkauksesta aikaa 9 viikkoa, painonpudotus -19kg, josta 9kg ennen leikkausta ja 10kg sen jälkeen.
35kg jäljellä! Pitäis onnistua
sörkänsalli- Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 06.10.2009
Leikkauksesta n. 1 kk paino pudonnut - 6 kg Kokonaispudotus 15 kg
Käännetäämpä painon pudotus voipaketeiksi eli 30 voipakettia on kadonnut !!!
Käännetäämpä painon pudotus voipaketeiksi eli 30 voipakettia on kadonnut !!!
Helähdys- Viestien lukumäärä : 4
Registration date : 21.12.2009
Hienoja pudotuksia teillä!!!!
Laitan omanikin tänne vaikken ole vielä edes leikkauksessa käynyt.
Kun hain lähetteen painoin 147.
Kirurgin juttusilla 134.
19.2 Tulotarkastuksessa 132.
Tavote ois ennen 2.3 olevaa leikkausta tiristää pois ainakin tuo kuleksiva 2kg.
Laitan omanikin tänne vaikken ole vielä edes leikkauksessa käynyt.
Kun hain lähetteen painoin 147.
Kirurgin juttusilla 134.
19.2 Tulotarkastuksessa 132.
Tavote ois ennen 2.3 olevaa leikkausta tiristää pois ainakin tuo kuleksiva 2kg.
Tyrannosaurus- Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 48
Registration date : 27.05.2009
Minun lähtöpaino oli miltein 130kg
Tällähetkellä painan 109,5kg. Juuri punnitsin.
Minut leikattiin viimevuoden toukokuuussa.
Helppoa ei ole ollut,mutta helpompaa kuitenkin kun jos en olisi mennyt leikkaukseen.
Olen suht tyytyväinen. Odotan jotta liukkaus häipyy niin pääsen lempiharrastukseni pariin joka on pyöräily.
Uimaliputkin hankein mutta en kehtaa mennä uimahalliin.En kyllä osaa uida,mutta olen opeteellut jumppaamaan ja kävelemään vedessä. Olen ollut kuntoutuksissa jossa on ollut allas mahdollisuudet.
Tällähetkellä painan 109,5kg. Juuri punnitsin.
Minut leikattiin viimevuoden toukokuuussa.
Helppoa ei ole ollut,mutta helpompaa kuitenkin kun jos en olisi mennyt leikkaukseen.
Olen suht tyytyväinen. Odotan jotta liukkaus häipyy niin pääsen lempiharrastukseni pariin joka on pyöräily.
Uimaliputkin hankein mutta en kehtaa mennä uimahalliin.En kyllä osaa uida,mutta olen opeteellut jumppaamaan ja kävelemään vedessä. Olen ollut kuntoutuksissa jossa on ollut allas mahdollisuudet.
Annestaata- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 05.03.2010
Tsemppiiiiiiii Annestaata!
Täällä toinen satakuntalainen!
huhtikuussa -09 115kg ja
leikkaus aamuna 15.12.-09 91,5kg
mulla tulee 15.3. 3kk leikkauksesta paino nyt 76kg
olen tosi tyytyväinen!!!!
Täällä toinen satakuntalainen!
huhtikuussa -09 115kg ja
leikkaus aamuna 15.12.-09 91,5kg
mulla tulee 15.3. 3kk leikkauksesta paino nyt 76kg
olen tosi tyytyväinen!!!!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Hei!
Sinä joka sanoit myös olevasi satakunnasta.
Itse olen porista. Koska sinut on leikattu. Olet ainakin ihan kivoissa lukemissa.
Minulla on kyllä viellä matkaa taisteltavanani.
En ole oikein tyytyväinen ennen kun painoni on alle 100kg. Sittenkin on vielä hyvää matkaa taistella kiloja alas.
Mutta muuten on kaikki menny ihan mukavasti. Oikein menee rinta rottingille,kun joku tulee sanoon "OOtpas sinä laihtunu,mitä oikein olet tehny ittelles.
En ole ihan kaikille kertonu leikkauksesta,kun ihan lähimmille ihmisille.
Minä olen niin toivoton täällä foorumissä tai mikä tämä ny on. Kun lähin hakemaan paikkaa missä voin Kirjottaa sinulle niin unohin Kattoo yhteystietosi tms. Sen nyt muistan että olt myös satakunnasta.
Laitan tämän nyt liikkeelle ja katon kui meikun käy.
Sinä joka sanoit myös olevasi satakunnasta.
Itse olen porista. Koska sinut on leikattu. Olet ainakin ihan kivoissa lukemissa.
Minulla on kyllä viellä matkaa taisteltavanani.
En ole oikein tyytyväinen ennen kun painoni on alle 100kg. Sittenkin on vielä hyvää matkaa taistella kiloja alas.
Mutta muuten on kaikki menny ihan mukavasti. Oikein menee rinta rottingille,kun joku tulee sanoon "OOtpas sinä laihtunu,mitä oikein olet tehny ittelles.
En ole ihan kaikille kertonu leikkauksesta,kun ihan lähimmille ihmisille.
Minä olen niin toivoton täällä foorumissä tai mikä tämä ny on. Kun lähin hakemaan paikkaa missä voin Kirjottaa sinulle niin unohin Kattoo yhteystietosi tms. Sen nyt muistan että olt myös satakunnasta.
Laitan tämän nyt liikkeelle ja katon kui meikun käy.
Annestaata- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 05.03.2010
Annestaata......laitoin sulle yksityisviestin...........
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Heippa.
Enpä ole taas aikoihin kirjoitellut tänne joten vähän väliaikatietoja; leikattu 7.9.09 lähtöpaino n.153kg? 100kg meni poikki Maaliskuussa, ja nyt paino 97kg eli -57kg joten alaspäin ollaan vielä menossa. Puolivuotistarkastuksessa oli kaikki hyvin, lääkäri erittäin tyytyväinen tulokseen (ei läheskään niin tyytyväinen kuin minä). Lieviä vaikeuksia ruokailun kanssa vieläkin, pitäisi muistaa syödä hitaammin samoin vaikeuksia voimakkaiden ruokien kuten maksa ja naudanliha paistin tai pihvin muodossa(valitettavasti). Mutta kokonaisuutena olen ERITTÄIN tyytyväinen!!!
T:Kalle
Enpä ole taas aikoihin kirjoitellut tänne joten vähän väliaikatietoja; leikattu 7.9.09 lähtöpaino n.153kg? 100kg meni poikki Maaliskuussa, ja nyt paino 97kg eli -57kg joten alaspäin ollaan vielä menossa. Puolivuotistarkastuksessa oli kaikki hyvin, lääkäri erittäin tyytyväinen tulokseen (ei läheskään niin tyytyväinen kuin minä). Lieviä vaikeuksia ruokailun kanssa vieläkin, pitäisi muistaa syödä hitaammin samoin vaikeuksia voimakkaiden ruokien kuten maksa ja naudanliha paistin tai pihvin muodossa(valitettavasti). Mutta kokonaisuutena olen ERITTÄIN tyytyväinen!!!
T:Kalle
kalle57- Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 14.09.2009
moi.
mulla on tippunu 81% ylipainosta.
Eli kiloina -21kg.
5kg to go.
mulla on tippunu 81% ylipainosta.
Eli kiloina -21kg.
5kg to go.
luke64- Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 60
Registration date : 10.11.2009
Lähtöpaino 116 kg, enellä lähti 4 kg, leikkauksen (23.3) jälkeen (vajaa kuukausi) on lähtenyt 11 kg.
Paino nyt (17.4.) 101 kg. Normaalipainoon yli 30 kg jäljellä.
edit. 20.6. painoa 93 kg. Näyttäis lähtevän nyt noin kilon viikossa, hyvin tasaisesti. Melkein puolet ylipainosta pois :-)
edit. 17.7. painoa sama 93 kg. Jumi iski ja neljä viikkoa olen ollut samassa painossa. Loma ja karpalolonkero syynä, tiedän sen kyllä. Onneksi kohta loppuu helteet ja lonkerot.
Paino nyt (17.4.) 101 kg. Normaalipainoon yli 30 kg jäljellä.
edit. 20.6. painoa 93 kg. Näyttäis lähtevän nyt noin kilon viikossa, hyvin tasaisesti. Melkein puolet ylipainosta pois :-)
edit. 17.7. painoa sama 93 kg. Jumi iski ja neljä viikkoa olen ollut samassa painossa. Loma ja karpalolonkero syynä, tiedän sen kyllä. Onneksi kohta loppuu helteet ja lonkerot.
Viimeinen muokkaaja, terveysmatkailija pvm Su Heinä 18, 2010 12:14 am, muokattu 3 kertaa
terveysmatkailija- Viestien lukumäärä : 39
Registration date : 26.03.2010
Lähtöpaino: 139,3kg (BMI 48,5)
Nyt: 69,6kg (BMI 24,2)
Eli aikalailla tarkaan puolet pienempänä... :-)
Nyt: 69,6kg (BMI 24,2)
Eli aikalailla tarkaan puolet pienempänä... :-)
PMM77- Viestien lukumäärä : 33
Registration date : 24.01.2009
Heips, leikkauksesta nelisen kuukautta ja painoa 35kiloa lähtenyt.
BigMama- Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 36
Registration date : 09.10.2009
Mitäs mieltä olette...siis te jo leikatut....onko teillä lähtenyt yhtä hyvin painoa ennen leikkkausta...kuin nyt leikkauksen jälkeen???
Meinaan vaan sitä kun mulla paino putoaaa TODELLA HUONOSTI vaikka olisin millaisella dietillä tahaansa...niin pelottaa että mitäs jo mun paino ei lähde sitten leikkauksenkaan jälkeen.....
Meinaan vaan sitä kun mulla paino putoaaa TODELLA HUONOSTI vaikka olisin millaisella dietillä tahaansa...niin pelottaa että mitäs jo mun paino ei lähde sitten leikkauksenkaan jälkeen.....
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Heippa sina epaileva tuomas, kylla se paino putoo sitten leikkauksen jalkeen. Se ihan kuin solahtaa pois ensimmaisten kuukausien aikana. Sitten tuntuu tasaantuvan ha hidastuvan, mutta kylla se pudotus jatkuu.
Mulla on nyt 42kg pudonnut siita lahtopainosta ja vaikuttaa silta, etta kylla se pudotus jatkuu edelleen. Ma olen paljon laihduttanut elamani aikana, mutta mita vanhemmaksi olen tullut, sita vaikeammin on kilot lahteneet.
Leikkauksen jalkeen on ollut ihan toista.
Mulla on nyt 42kg pudonnut siita lahtopainosta ja vaikuttaa silta, etta kylla se pudotus jatkuu edelleen. Ma olen paljon laihduttanut elamani aikana, mutta mita vanhemmaksi olen tullut, sita vaikeammin on kilot lahteneet.
Leikkauksen jalkeen on ollut ihan toista.
Tantta- Viestien lukumäärä : 296
Registration date : 21.12.2009
Kiitos Tanttaseni *hymy*
Sitä vaan epäilee ja epäilee tosi paljon kun tämä painon kanssa taistelu on oikeasti mulle tosi vaikeaa...ja varmasti se on sitä myöskin teille muillekkin mutta jotenkin vaan tuntuu että mulla lähteee erittäin vaikeasti kilokin pois...tekee kaikkensa ja siltikin vaaka näyttäää koko ajan samaa,niin se masentaaa kamalasti ja usko koko hommaan meinaa mennä...mutta nyt kun tuo leikkaus on tähtäimessä niin se antaa voimia jaksaa ja jaksaa tätä taistelua.
onhan mun painoni pudonnut puolessatoita vuodessa 10 kiloa mutta mun mielestäni se olisi voinut pudota paljon enemmänkin näillä ruokavalioilla mitä minä syön...
Sitä vaan epäilee ja epäilee tosi paljon kun tämä painon kanssa taistelu on oikeasti mulle tosi vaikeaa...ja varmasti se on sitä myöskin teille muillekkin mutta jotenkin vaan tuntuu että mulla lähteee erittäin vaikeasti kilokin pois...tekee kaikkensa ja siltikin vaaka näyttäää koko ajan samaa,niin se masentaaa kamalasti ja usko koko hommaan meinaa mennä...mutta nyt kun tuo leikkaus on tähtäimessä niin se antaa voimia jaksaa ja jaksaa tätä taistelua.
onhan mun painoni pudonnut puolessatoita vuodessa 10 kiloa mutta mun mielestäni se olisi voinut pudota paljon enemmänkin näillä ruokavalioilla mitä minä syön...
Tigertyttö, sulla ja mulla on tismalleen samoja huolenaiheita, aina kun kysyt jotakin, niin mä olen pähkäillyt just sitä samaa :). Tää foorumi on kyllä taivaan lahja, olen saanut jo näinä muutamina mukanaolopäivinä vastauksia niin moniin kysymyksiini lukemalla vanhoja viestejä ja kyselemällä lisää. On aivan fantastista, että "vanhat" jäsenet jaksavat vastata aina vaan uudelleen ja uudelleen usein ehkä samoihinkin kysymyksiin.
Joskus kun mua alkaa epäilyttämään, että mahdanko mä ikinä voida laihtua niin paljon kun pitäis, ajattelen hetken aikaa niinkin surullisia asioita kuin toisen maailmansodan aikaisia keskitysleirejä ja kehitysmaiden nälkää näkeviä ihmisiä... ne kertovat korutonta kertomaansa, että kaikkien ihmisten on mahdollista laihtua, myös Tigertyttö sun ja mun...vai oletko joskus nähnyt lihavia ihmisiä keskitysleiridokumenteissa tai muissa kuvissa? Onneksi lääketiede on niin kehittynyt, että meidän ei tarvitse mennä äärimmäisyyksistä toiseen ja nähdä nälkää, vaan voimme hoitaa asian lääketieteen tuella, koska emme siihen muuten pysty.
On tietysti luonnollista, että meillä monta kertaa laihduttaneilla ja kaikkensa sen asian eteen tehneillä on mennyt usko itseemme ja kykyyn laihtua, mutta onneksi nämä ihanat ihmiset kertovat täällä rohkaisevia esimerkkejä loistavilla painonpudotuksillaan kerta toisensa jälkeen. Toivottavasti mekin pääsemme joskus vuorostamme kertomaan täällä hienoista pudotuksistamme :).
Joskus kun mua alkaa epäilyttämään, että mahdanko mä ikinä voida laihtua niin paljon kun pitäis, ajattelen hetken aikaa niinkin surullisia asioita kuin toisen maailmansodan aikaisia keskitysleirejä ja kehitysmaiden nälkää näkeviä ihmisiä... ne kertovat korutonta kertomaansa, että kaikkien ihmisten on mahdollista laihtua, myös Tigertyttö sun ja mun...vai oletko joskus nähnyt lihavia ihmisiä keskitysleiridokumenteissa tai muissa kuvissa? Onneksi lääketiede on niin kehittynyt, että meidän ei tarvitse mennä äärimmäisyyksistä toiseen ja nähdä nälkää, vaan voimme hoitaa asian lääketieteen tuella, koska emme siihen muuten pysty.
On tietysti luonnollista, että meillä monta kertaa laihduttaneilla ja kaikkensa sen asian eteen tehneillä on mennyt usko itseemme ja kykyyn laihtua, mutta onneksi nämä ihanat ihmiset kertovat täällä rohkaisevia esimerkkejä loistavilla painonpudotuksillaan kerta toisensa jälkeen. Toivottavasti mekin pääsemme joskus vuorostamme kertomaan täällä hienoista pudotuksistamme :).
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
joo bulla65..olen huomannut itsekkin useasti että samoja ajatuksia ja mielipiteitä meillä on :)
Mulla on sellanen olo että jos mä voin oikeesti laihtua joskus niin olen varmaan niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin onnellinen että itken onnesta koko ajan:)
Mulla on sellanen olo että jos mä voin oikeesti laihtua joskus niin olen varmaan niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin onnellinen että itken onnesta koko ajan:)
Sivu 3 / 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sivu 3 / 7
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa