Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kuinka paljon teillä on leikkauksen jälkeen paino pudonnut?

+78
Hansu46
BLOCCO
m30/157
Pallokala
maija
Minttu33
Rovatar
Haisuli
Pirre
toukka79
Lyltsy
Leppis
Megamisu
Pampula
Poks
Pienimuttapyöreä
Nana
Laihduttava
Susqu
MRA123
m71
Lovely
Elämä edessä
Mimmu
Matami-xxl
matami
Poutapilvi
laihis
Heluna
Wee2be
Ann
kuutamo
bulleriina
Bulla65
Tantta
tigertytto
BigMama
terveysmatkailija
Annestaata
Tyrannosaurus
Helähdys
sörkänsalli
backir63
sannikki
musti0205
Nipazu
ritu
Tinttamari
luke64
Tepa43
läskitär-69
Susanne
Nitinati
Tikrustiina75
kalle57
triio
ukkomara
Annelie
Typpis
muotovalio
isomummi
PMM77
joku80
alati roculis
Milli Menninkäinen
mimosa
sinizii
ihanasti lihava
Norsu
countrywoman
wiccan
lootus75
onnellinen
möhrötti
Pia
sleeve
atmin
emäntä-85
82 posters

Sivu 7 / 7 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Siirry alas

Kuinka paljon teillä on leikkauksen jälkeen paino pudonnut? - Sivu 7 Empty Vs: Kuinka paljon teillä on leikkauksen jälkeen paino pudonnut?

Viesti kirjoittaja BLOCCO Ke Loka 19, 2011 5:32 am

15.06.2010: 164 kg, BMI 45,9 (sair.lihav.)leikkauspäätös
16.10.2010: 157 kg, BMI 44,0 (sair.lihav.) 1. ENE alkoi
28.11.2010: 131 kg, BMI 36,7 (vaik.lihav.) 1. ENE päättyi, tulos 52 pv, 26 kg
07.09.2011: 136 kg, BMI 38,1 (vaik.lihav.) 2. ENE alkoi ("takapakkia" oli 5 kg, kun leikkausaika pääsi jonkun muun peruessa yllättämään;-))
26.09.2011: 126 kg, BMI 35,3 (vaik.lihav.) 2. ENE päättyi, tulos 20 pv, 10 kg
28.09.2011: leikkaus GBP, (sairaalassa paino n. 130 kg)
01.10.2011: 128 kg, BMI 35,8 (vaik.lihav.) kotiutuspaino
18.10.2011: 121 kg, BMI 33,9(merk.lihav.)
eli kokonaispainonpudotusta 16 kk:n aikana 43 kg
painonlasku kolme viikkoa leikkauksesta 5-9 kg
(jos laskee pudotuksen painosta 2 pv ennen leikkausta niin 5 kg, sairaalassolon maximipainosta 9 kg ja kotiutuspainosta 7 kg)
Tavoite: pikkuhiljaa alle 100 kg
(lievän lihavuuden yläraja 106 kg, normaalipainon yläraja 89 kg, aikuisiässä kevyimmilläni 1970 82 kg) :bball:
(tuossa pitäis olla koris-hymiö, ei taida nuo hymiöt kaikilla näkyä, kun teen täällä macintosh-ympäristössä näitä sepustuksiani)
Tärkeintä on kuitenkin se, että diabetes näyttää jääneen leikkauspöydälle. Elin taudissa vaihetta, jossa pillerilääkitystä oltiin muuttamassa pistoshoidoksi!
Nyt on käytössä enää yksi insuliiniherätetabu (actos)...
No loka-, marras- ja joulukuun lääkärirumba varmistanee jatkolääkitysten määrän niin diabeteksessa, verenpaineessa kuin muissakin pitkäaikaissairauksissani...

Viimeinen muokkaaja, BLOCCO pvm Pe Loka 21, 2011 2:51 am, muokattu 1 kertaa

BLOCCO

Viestien lukumäärä : 201
Registration date : 19.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kuinka paljon teillä on leikkauksen jälkeen paino pudonnut? - Sivu 7 Empty Vs: Kuinka paljon teillä on leikkauksen jälkeen paino pudonnut?

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Ke Loka 19, 2011 12:51 pm

Hei kaikille!
Näin 22 viikkoa leikkurista laskin tänään, että 0,8 kg / viikko on pudonnut. Vauhti on hidastunut, mutta sehän on luonnollista.n Hyvää oloa kaikille!! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009

Viesti kirjoittaja Wee2be To Loka 20, 2011 12:25 pm

54 viikkoa ja 51,7 kiloa. Vajaa kilo per viikko mennään. Tahti oikein hyvä, alussa meni enemmän, nyt pienempiä pudotuksia. Smile
Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 43
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Viesti kirjoittaja Minttu33 To Loka 20, 2011 6:22 pm

Puotapilvi

No ajattelin tuota 75 kg painoa sopivaksi itselleni tavoitteeksi silloin joskus prosessiin alkuvaiheessa ja lääkärinkin mielestä se on ihan hyvä tavoite. Ei tässä olla tarkoitus mitään missiä tai mallia tehdä vaan että olisi hyvä olo. No onhan se tuo bmi jotain lähellä bmi 25-24.
Minttu33
Minttu33

Viestien lukumäärä : 125
Registration date : 08.06.2010

Viesti kirjoittaja Hansu46 Pe Loka 21, 2011 1:04 am

Tänään 6 vkoa leikkuusta ja Taysissa "jälkitarkastus".Ennen leikkuuta 12 kg pois ja leikkauksen jälkeen 12 kg pois,eli 24 kg yhteensä 3 kuukauden aikana.Veriarvot olivat hyvät,seuraava käynti ravitsemusterapeutille 17.11. ja 7.12. sisätautipolille.Hyvältä tuntuu,hitaasti,mutta varmasti.BMI vielä jotain 47.Tsemppiä kaikille,ilman leikkausta en olisi koskaan selvinnyt tästä itsekseni ja kaikki muut keinot on jo kokeiltu aiemmin.Olen tyytyväinen,matka jatkuu.Mun tavoite on leikkauksesta puoli vuotta,silloin-50 kg,sitä kohti!Lopullista sopivaa painoa en ole vielä miettinyt,edetään pienemmissä erissä!Tosi ystävät tukevat ja ymmärtävät,kateelliset ja epäilevät jäävät omaan arvoonsa. rabbit

Hansu46

Viestien lukumäärä : 29
Registration date : 24.07.2011

Viesti kirjoittaja dunbar Pe Loka 21, 2011 2:27 am

Mun allekirjoituksesta näkee kuinka mulla on mennyt... Alussa tippui sen kilon viikossa. Nyt puoli kiloa per viikko. Jonkin verran harmittaa tuo painonlaskun hidastuminen. On kai tullut itsellekin "matkaväsymys" laihduttamisen suhteen. Toisaalta pitäisi olla iloinen jo saavutetusta ja nauttia. Mulla on tavoitepainoon matkaa 13kg. Tavoitteenani on kukistaa 80kg. Ensi keväänä olisin tällä vauhdilla siinä painossa.

dunbar

Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009

Viesti kirjoittaja Soile Pe Loka 21, 2011 4:56 am

Kyllä on kaikilla mahtavia painonpudotuksia:) Onnittelut!!! Tässä kun leikkaukseen vasta jonottaa ja viimeiset 10v ei ole kun paino noussut, paitsi synnytykse jälkeen hetkellisesti...tuntuu että kaikki mikä tulee lähtemään on voitto!!! Kiihkeästi jo odottelen omaa leikkausaikaa...
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Registration date : 20.06.2011

Viesti kirjoittaja luke64 To Loka 27, 2011 1:07 am

kuinka toi tikkeri tehään?
MIHIN TÄÄ LINKKI LAITETAAN, ALLEKIRJOITUKSEN KOHALLE ,EI AINAKAAN.http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wxkmSTT/
luke64
luke64

Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 60
Registration date : 10.11.2009

Viesti kirjoittaja luke64 To Loka 27, 2011 2:03 am

luke64
luke64

Viesti kirjoittaja Poutapilvi To Loka 27, 2011 2:12 am

Luke kun olet tehnyt oman tickerisi tulee sellainen pitkä ratirimpsu, jonka kopioita ja laitat tänne palstalle allekirjoitukseesi. Se oli muistaakseni useamman rivin linkki ja siinä oli joku maininta, että liittämällä tämän meileisi tms. saat tickerisi näkyviin.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010

Viesti kirjoittaja luke64 To Loka 27, 2011 2:17 am

kiitti ohjeestasi, mulla antaa tollasen linkin jonka liitän allekijoitukseen, ja tulos on näkyvillä.
luke64
luke64

Viesti kirjoittaja Poutapilvi To Loka 27, 2011 2:19 am

Asiaa tarkemmin tutkittuani eli ihan lopussa on kohta
Cut and paste code for most boards and web pages:

bbCode:
(Message Boards code, FertilityFriend.com's boards, phpBB based boards, Invision Power Board, vBulletin...)

JA SEN ALLA ON LAATIKKO, JOSTA KOPIOT LINKIN JA LISÄÄT SEN ALLEKIRJOITUKSEESI
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010

Viesti kirjoittaja tigertytto Ti Marras 01, 2011 7:01 am

Mulla tuntuu jotenkin jumitavan en tiedä sitten syönkö väärin..liian vähän tai paljon tai vääriä ruokia Sad leikkuu oli 23.8 ja painoa lähtenyt 13-14 kiloa..se vaihtelee ja pomppii noitten lukemien välissä.
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009

Viesti kirjoittaja Pallokala Ti Marras 01, 2011 1:57 pm

tigertyttö, malttia vaan. Ja muista juoda, se on avain onneen Laughing .

Mulla lähtenyt 1,07 kg/viikko eli leikkauksen jälkeen (21 viikkoa) 22,5 kg.
Ja jumeja on ollut, välillä kuukaudenkin sahannut samassa. Sit taas humahtaa pari kolme kiloo ihan huomaamatta. Alussa lähti ihan sikanopeesti ja siihen ehti jo tottua, mutta ymmärrettävää että tasaamisaikojakin tulee.
Pallokala
Pallokala

Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010

Viesti kirjoittaja Piuku Ti Marras 01, 2011 11:14 pm

Mullaoli tippunu kolmessa kuukaudessa leikkauksen jälkeen tasan 10kg. Nyt on jumittanu tasan kuukauden paino lähes samassa. Olen kirjannut ruokia tarkistus mielessä (etten olis syöny liikaa kaloreja) ja juonut vettä ja maitoa vähintään 1,5L päivässä + kaffeet päälle. Tänä aamuna sitten paino oli tippunut 1,3kg. JEE... Siitä huolimatta olen koko kuukauden "huomannut" kiinteytymistä, joten kroppa on tehnyt ahkerasti töitä jumituksesta huolimatta. Ostin nimittäin Hesan reissulla viimekuun alkupuolella uudet farkut, jotka olivat aika naftit päällä. Nyt olen kuukauden kuluessa siirtänyt napin paikkaa kireämmälle kaksi kertaa ja pultut on ruvennut lusajamahan. Kaikkiaan paino on tippunut nyt 29kg. Mä en taas meinaa saada ittiäni lenkille millään, vaikka jalkoihinkaan ei enää satu ollenkaan. Kävin kyllä pitkästä aikaa uimahallis perjantaina ja siellä aijon käydä joka viikonloppu ainakin, aina kun ei ole menoja.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Registration date : 26.10.2010

Viesti kirjoittaja haidi66 La Marras 12, 2011 2:42 am

leikkaus tapa ohitus ja paino pudonnu elokuun alusta 22kg ja alkupaino oli 88 ja nyt 66kg siis nyt vuonna 2011
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Registration date : 23.10.2011

Viesti kirjoittaja Soile La Marras 12, 2011 3:08 am

Hieno saavutus:) Olit leikattavista aika pieni...alkupaino 88 kg? Miten ihmeessä pääsit leikkaukseen? Mulla on 100 kg:n painolla ja liitännäissairauksilla ollut vakuuteltava monella tapaa että sain lähetteen eteenpäin! Mutta onneksi sain. Missä sut on leikattu?
Soile
Soile

Viesti kirjoittaja haidi66 Ma Marras 14, 2011 1:36 am

heips!! kyllä se paino putoo vaikka söisit vaan vähän ja muista et ihmisii kuolee nälkää, eli jos ruoka ei maistu niin syöt sen mikä menee alas, turha väkisin on alkaa syödä Very Happy ainakin mulla tippuu jatkuvasti ja syön sen mitä haluun ja kalorit jää takuulla alle 1000, ellei viel vähemmän Embarassed vaik pitäs muka syödä enenmmän mut jo s ei oo nälkä ni mä en ainakaan alal väkisin syömään vaan kuuntelen mitä kroppa sanoo j hyvin toimii Very Happy
haidi66
haidi66

Viesti kirjoittaja haidi66 Ma Marras 14, 2011 2:09 am

moi soile Very Happy mulla on niin paljon oheis sairauksia ja mut on leikattu tilkassa ja tietty yksityisellä puolella ja enhän mä oo ku 160cm pitkä niin kyllä toi 38kg on ihan liikaa mulle, nyt jo hyvä olla ku saanu ton 22kg pois, mut viellä on jäljellä 11kg tiputettavaa ja olis kyllä pääsy julkiselle puolell, mut en ala jonottaa melkeen kahta vuotta, sit olisin kyllä painanu sen 120kg, eli onneks tuli mentyy nyt, eikä sit Very Happy
haidi66
haidi66

Viesti kirjoittaja Soile Ma Marras 14, 2011 3:13 am

Hei haidi66, kiva kun vastasit:) No mulla on pituutta kans vain 163cm ja paljon oheissairauksia. Hienoahan se on että pääsit leikkaukseen!!!Itsekin niin toivon että homma etenisi. Varsinkin keuhkosairauksien takia on tosi hankalaa nää 30-40 liikakiloakin. Painoin vielä 11v sitten 65kg eli itselläni nää ovat tulleet vielä tosi nopeasti ja juuri sairastelun myötä. No, tiistaina keuhkolääkäri ottaa kantaa. Peukkuja kiitos:)
Luuletko muuten että toipumista voisi helpottaa kun ei olla ihan niin isoja kun monet??? Tai ootko huomannu siitä mitään etuja kun itse olet jo homman läpi käynyt???
Soile
Soile

Viesti kirjoittaja haidi66 Ma Marras 14, 2011 9:44 pm

juu kyllä me toivutaan leikkauksesta viikossa, niin mäkin toivuin kun oli paljon hyelpompi leikata kun ei oo ylipainoo 100kg ja mulla kans keuhko ahtaumuma niin jo sekin oli yks syy ja mielenterveys myös kun mä painoin tossa vajaat 2v sitte 57 ja sairauden takii lihopsin 30kg nyt jo ihan toinen olo ku pudonnu 22kg, tsemppiä sulle ja toivotaan et pääset leikkaukseen nopeesti Very Happy
haidi66
haidi66

Viesti kirjoittaja Soile Ma Marras 14, 2011 11:08 pm

Hei!Kiitos tsemppauksesta...Meillä näköjään samoja sairauksia...Mulla myös se keuhkoahtauma jonka aiheuttanut alfa1-antitrypsiinin puutos ja lihominen tapahtunut myös melko nopeasti sairauksien ja lääkitysten myötä. Masennuksesta kärsinyt itsekin, ehkä Seronil myös lihottaa ja kortisoni sekä hormonikierukka. Koska nuorempana ja ennen näitä lääkityksiä ei ollut paino-ongelmia. Tiistaina tosiaan keuhkolääkäri ottaa kantaa olenko leikkauskelpoinen. Eli sehän on jo huomenna! Mulla kyllä gastroskopia epäonnistui ja se huolestuttaa minua, vaikka gastrokirurgi sanoi ettei se ole välttämätön. Ulostenäytteestä katsovat heliko-bakteerin.
Soile
Soile

Viesti kirjoittaja Soile Ma Marras 14, 2011 11:15 pm

Haidi66!!Tuli muuten mieleen myös kysyä sinulta leikkausmuotoa, kun sulla myös keuhkosairaus...Onko sillä leikkaustyypin valintaan merkitystä? Mä olen kehittänyt jostain tiedoista tai mielikuvista ?? sellasen ajatuksen että keuhkosairaille ei voi tehdä ohitusta vaan tehdään sleeve? Ja syy olisi se että joudutaan jatkossakin syömään ajoittain kortisonia ja sen olisi tarkoitus imeytyä ohutsuolessa eikä mahalaukussa. Onkohan tässä mitään perää???
Soile
Soile

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Sivu 7 / 7 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa