Kuinka paljon teillä on leikkauksen jälkeen paino pudonnut?
+78
Hansu46
BLOCCO
m30/157
Pallokala
maija
Minttu33
Rovatar
Haisuli
Pirre
toukka79
Lyltsy
Leppis
Megamisu
Pampula
Poks
Pienimuttapyöreä
Nana
Laihduttava
Susqu
MRA123
m71
Lovely
Elämä edessä
Mimmu
Matami-xxl
matami
Poutapilvi
laihis
Heluna
Wee2be
Ann
kuutamo
bulleriina
Bulla65
Tantta
tigertytto
BigMama
terveysmatkailija
Annestaata
Tyrannosaurus
Helähdys
sörkänsalli
backir63
sannikki
musti0205
Nipazu
ritu
Tinttamari
luke64
Tepa43
läskitär-69
Susanne
Nitinati
Tikrustiina75
kalle57
triio
ukkomara
Annelie
Typpis
muotovalio
isomummi
PMM77
joku80
alati roculis
Milli Menninkäinen
mimosa
sinizii
ihanasti lihava
Norsu
countrywoman
wiccan
lootus75
onnellinen
möhrötti
Pia
sleeve
atmin
emäntä-85
82 posters
Sivu 5 / 7
Sivu 5 / 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Vs: Kuinka paljon teillä on leikkauksen jälkeen paino pudonnut?
Erinomaista tahtia se paino kaikkilla on pudonnut. Mullakin keskimäärin karvan yli 1kg/vk leikkauksen jälkeen. Jumeja ollut 2vk ja 2 vk heti leikkauksen jälkeen ja nyt tuntuu olevan jumi päällä. Toivottavasti ei kestä kauan:)
Matami-xxl mulla tissit rupes kutistuu jossain vaiheessa ehkä 3-4kk leikkauksesta ja nyt ne on sovussa muun kropan kanssa. Tosin maha ja takamusta kiertää vielä uimarengas ja iso sellainen. Taidan kuulua Adminin lailla niihin, jolta ei maha niin vaan katoa. Se on aina ollut ongelmista suurin, mutta onhan tässä vielä pudotettavaakin ja aikaa mennyt vasta vähän. Jalat ovat aika tikkumaiset, mikä outoa minulle:D
Matami-xxl mulla tissit rupes kutistuu jossain vaiheessa ehkä 3-4kk leikkauksesta ja nyt ne on sovussa muun kropan kanssa. Tosin maha ja takamusta kiertää vielä uimarengas ja iso sellainen. Taidan kuulua Adminin lailla niihin, jolta ei maha niin vaan katoa. Se on aina ollut ongelmista suurin, mutta onhan tässä vielä pudotettavaakin ja aikaa mennyt vasta vähän. Jalat ovat aika tikkumaiset, mikä outoa minulle:D
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Mahtavia pudotuksia teillä! Mulla tasan kaksi kuukautta GBP-leikkauksesta ja painoa lähtenyt siitä reilu kaksitoista, yhteensä reipas kuusitoista kiloa. Kymmenen kilon päästä BMI on lievän ylipainon puolella!
Jännittää, miten pudotus etenee ja eteneekö. Helposti tulee vertailtua omaa pudotustaan muihin ja pelkää, että itse tekee jotain väärin kun lukemat eivät ole älyttömiä. Toisaalta lähtöpainokin pitäisi ottaa huomioon, mistä kukakin aloittaa laihtumistaan leikkauksen jälkeen. Silti tuntuu tosi hyvältä ja alan pikku hiljaa uskoa, että minäkin voin päästää normaalipainoon tai ainakin ihan lähelle sitä. Malttamattomana odotan tulevaa!
Syöminen vieläkin opettelua ja mukava päästä ravintoterapeutin juttusille ensi viikolla. Laihtumisen jo huomaa ja tuntee olemuksessa. Vaatteet on jo mennyt uusiksi, vyötäröltä lähtenyt arvioilta 15cm! Tarkkaa lukua en tiedä, ei ollut rohkeutta mitata viimeisiä lukemia ennen leikkausta... Lapseni halasi minua, ja ihmetteli miten hänen kätensä ovat syksyn mittaan kasvaneet ihan hirveästi, koska hän yltää niin hyvin minua halaamaan! <3 Mieli heittää välillä häränpyllyä toivosta epätoivoon, ilosta pelkoon: laihdunko vielä vai enkö laihdu. Silti mieli on positiivisesti virittäytynut: se aurinko on alkanut pilkahdella ja välillä paistaa räköttää tänne risumajaankin! Unelmista voi tulla totta.
Jännittää, miten pudotus etenee ja eteneekö. Helposti tulee vertailtua omaa pudotustaan muihin ja pelkää, että itse tekee jotain väärin kun lukemat eivät ole älyttömiä. Toisaalta lähtöpainokin pitäisi ottaa huomioon, mistä kukakin aloittaa laihtumistaan leikkauksen jälkeen. Silti tuntuu tosi hyvältä ja alan pikku hiljaa uskoa, että minäkin voin päästää normaalipainoon tai ainakin ihan lähelle sitä. Malttamattomana odotan tulevaa!
Syöminen vieläkin opettelua ja mukava päästä ravintoterapeutin juttusille ensi viikolla. Laihtumisen jo huomaa ja tuntee olemuksessa. Vaatteet on jo mennyt uusiksi, vyötäröltä lähtenyt arvioilta 15cm! Tarkkaa lukua en tiedä, ei ollut rohkeutta mitata viimeisiä lukemia ennen leikkausta... Lapseni halasi minua, ja ihmetteli miten hänen kätensä ovat syksyn mittaan kasvaneet ihan hirveästi, koska hän yltää niin hyvin minua halaamaan! <3 Mieli heittää välillä häränpyllyä toivosta epätoivoon, ilosta pelkoon: laihdunko vielä vai enkö laihdu. Silti mieli on positiivisesti virittäytynut: se aurinko on alkanut pilkahdella ja välillä paistaa räköttää tänne risumajaankin! Unelmista voi tulla totta.
joku80- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 04.10.2008
Onnittelut kaikille hienoista pudotuksista!
Minulla on leikkauksen (GBP) jälkeen pudonnut 25 kiloa, ja kokonaispudotus on 42 kiloa 8,5 kuukaudessa.
Lisäksi myös hiukset ovat pudonneet. Hiuksista on jäljellä alle kolmasosa.
Kampaajani on ihan kauhuissaan. Olen kokeillut kaikki mahdolliset lisävitamiinit + muut valmisteet. Mutta mikään ei ole auttanut.
Minulla on leikkauksen (GBP) jälkeen pudonnut 25 kiloa, ja kokonaispudotus on 42 kiloa 8,5 kuukaudessa.
Lisäksi myös hiukset ovat pudonneet. Hiuksista on jäljellä alle kolmasosa.
Kampaajani on ihan kauhuissaan. Olen kokeillut kaikki mahdolliset lisävitamiinit + muut valmisteet. Mutta mikään ei ole auttanut.
Mimmu- Viestien lukumäärä : 19
Registration date : 13.02.2010
Hei Mimmu ja muut!
Hyvä tietää etukäteen tuo hiusten harveneminen!!
No, minä sitten jo nyt suunnittelen uutta, lyhyttä tukanmallia. Kuvassa minulla on pidennykset, joten "oma tukkani" on jo nyt aika lyhyt. Mutta kuinkakohan paljon se päälaki mahtaa paistaa sitten läpi?
Hyvä tietää etukäteen tuo hiusten harveneminen!!
No, minä sitten jo nyt suunnittelen uutta, lyhyttä tukanmallia. Kuvassa minulla on pidennykset, joten "oma tukkani" on jo nyt aika lyhyt. Mutta kuinkakohan paljon se päälaki mahtaa paistaa sitten läpi?
Elämä edessä- Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 70
Registration date : 01.11.2009
Hei,
lyhyt tukanmalli on varmasti parempi vaihtoehto.
Kyllä se päälaki valitettavasti paistaa läpi muutamista kohdista.
Joutuu aina hieman peilin kanssa "virittelemään" hiuksia.
lyhyt tukanmalli on varmasti parempi vaihtoehto.
Kyllä se päälaki valitettavasti paistaa läpi muutamista kohdista.
Joutuu aina hieman peilin kanssa "virittelemään" hiuksia.
Hyvä vinkki "kaljuun" kohtaan laittaa mustaa luomiväriä, vaikka olis vaaleetkin hiukset.
Lyhyitä hiuksia olen suunnitellut myös:)
Lyhyitä hiuksia olen suunnitellut myös:)
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Mulla alkoi kunnon sulkasato kk leikkauksesta. Onneks on ollut mistä pudottaa. Nyt, kun paikallinen vesi on tosi kalkkiipitoista ja olen sitä toista kk juonut lakkasi hiustenlähtö viimein. Puolet tukasta lähtenyt, joten oli kyllä jo aikakin! Kalkkia suosittelisin ja tosi tosi isoina annoksina. Kynnetkit ovat kasvaneet kohisten eikä katkea millään.
heips kaikki ja onnittelut kullekkin pudotuksista ja rohkeudesta lähteä tähän leikkiin. itsellä oli leikkaus 11.10-10 ja 11.11-10 vaaka näytti 10,4kg
bmi oli pudonnut 44,9stä 4i joten suunta taitaa olla oikea.
proteinin saanti mulla ok mutta juominen....se juominen on niin hiton hankala.
antakaa neuvoja miten saisin yli litran mesteitä menemään vrk. olen kokeillut kaikki huikkapullot sun muut mutta mieluinen juotava on se ongelma. aktimellia voisin juoda ja mehukeittoa mutta =)) siis jotain oikeet juotavaa vihjatkaa te joilla enemmän jo kokemusta....
bmi oli pudonnut 44,9stä 4i joten suunta taitaa olla oikea.
proteinin saanti mulla ok mutta juominen....se juominen on niin hiton hankala.
antakaa neuvoja miten saisin yli litran mesteitä menemään vrk. olen kokeillut kaikki huikkapullot sun muut mutta mieluinen juotava on se ongelma. aktimellia voisin juoda ja mehukeittoa mutta =)) siis jotain oikeet juotavaa vihjatkaa te joilla enemmän jo kokemusta....
m71- Viestien lukumäärä : 12
Registration date : 07.05.2010
lisäys vielä et leikkausmuoto oli ohitus ;D
m71- Viestien lukumäärä : 12
Registration date : 07.05.2010
Hieno tulos m71!
Mulla leikkaus oli 13.10 ja tänään 15.11 paino tippunut leikkauksesta 8,7kg.
Bmi 40,6->37,7.
Olen ihan tyytyväinen pudotukseen, vaikka välillä meinaa jumia.
Tuo juominen on mullakin hankalaa. Nyt juon kotitekoista viinimarjamehua niin, että lähes koko ajan on mehulasi vieressä, kun olen sisällä.
Tsemppiä!
Mulla leikkaus oli 13.10 ja tänään 15.11 paino tippunut leikkauksesta 8,7kg.
Bmi 40,6->37,7.
Olen ihan tyytyväinen pudotukseen, vaikka välillä meinaa jumia.
Tuo juominen on mullakin hankalaa. Nyt juon kotitekoista viinimarjamehua niin, että lähes koko ajan on mehulasi vieressä, kun olen sisällä.
Tsemppiä!
laihis- Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 30.09.2010
Mä juon funlight mehuja, vettä ja nyttemmin menee jo hiilihapollinenkin juoma kun ei koko ajan juo. Mutta täytyy myöntää että juominen meinaa olla vaikeaa, olo kyllä rankaisee aika nopeasti jos ei juo.
Mä ennen join ihan muutenkin tosi paljon ja ramppasin vessassa sitten senkin edestä, nyt saa todellakin muistuttaa tosta juomisesta itseään. Harmittaa ihan kun ei saa juotua tarpeeksi ja sitä kaipaan että voisin juoda nopeasti isomman määrän...
Mut en kyllä kadu leikkausta, en missään tapauksessa. Olo on niiin toisenlainen jo vaikka leikkauksesta ei vielä kahta kuukauttakaan. Jihuu
Mä ennen join ihan muutenkin tosi paljon ja ramppasin vessassa sitten senkin edestä, nyt saa todellakin muistuttaa tosta juomisesta itseään. Harmittaa ihan kun ei saa juotua tarpeeksi ja sitä kaipaan että voisin juoda nopeasti isomman määrän...
Mut en kyllä kadu leikkausta, en missään tapauksessa. Olo on niiin toisenlainen jo vaikka leikkauksesta ei vielä kahta kuukauttakaan. Jihuu
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Ohitusleikkaus Kysissä 28.10.2009
Paino korkeimmillaan syyskuu 2009 114kg
Paino marraskuu 2010 74kg
Erittäin tyytyväinen olen leikkauksen vaikutukseen. Elämän laatu parani huomattavasti. On ollut muutama jumi, tällä hetkelläkin on, mutta nyt annan pudota painoa omaa tahtia, ei ressiä, tähänkin olen jo tyytyväinen.
Mulla lähti myös hurjasti hiuksia keväällä, oli todella sulkasato! Kuulin www.juurikasvu.org foorumilta, että porukat on syöneet koirille, kissoille, hevosille tarkoitettuja tabuja ja saaneet hiukset kasvamaan. No ostin tuota ainetta eli BIOTIINI FORTE-tabletteja, niitä saa apteekista halvemmalla, mutta eläimille se on tarkoitettu. Tuolla aineella alkoi hiukset kasvaa vauhdilla, tuuhenivat myös. Joten mie kehotan ostamaan noita tabuja!!! Niiden hinta apteekissa on jotain 13-15€ väliltä(60kpl). Mä otin ja otan edelleen tabuja 3/ päivä.
Biotiini, metioniini- ja sinkkivalmiste ylläpitää turkin ja ihon hyvinvointia sekä normaalia hedelmällisyyttä. Kissoille, koirille ja hevosille.
Tuoteseloste/1 tabl:
* Metioniinia 40 mg
* Sinkkiä 15 mg
* Biotiinia 5 mg
Annostus/vrk:
* Koirat ja kissat: 1 tabl./10 kg , Hevoset: 3 tablettia
Paino korkeimmillaan syyskuu 2009 114kg
Paino marraskuu 2010 74kg
Erittäin tyytyväinen olen leikkauksen vaikutukseen. Elämän laatu parani huomattavasti. On ollut muutama jumi, tällä hetkelläkin on, mutta nyt annan pudota painoa omaa tahtia, ei ressiä, tähänkin olen jo tyytyväinen.
Mulla lähti myös hurjasti hiuksia keväällä, oli todella sulkasato! Kuulin www.juurikasvu.org foorumilta, että porukat on syöneet koirille, kissoille, hevosille tarkoitettuja tabuja ja saaneet hiukset kasvamaan. No ostin tuota ainetta eli BIOTIINI FORTE-tabletteja, niitä saa apteekista halvemmalla, mutta eläimille se on tarkoitettu. Tuolla aineella alkoi hiukset kasvaa vauhdilla, tuuhenivat myös. Joten mie kehotan ostamaan noita tabuja!!! Niiden hinta apteekissa on jotain 13-15€ väliltä(60kpl). Mä otin ja otan edelleen tabuja 3/ päivä.
Biotiini, metioniini- ja sinkkivalmiste ylläpitää turkin ja ihon hyvinvointia sekä normaalia hedelmällisyyttä. Kissoille, koirille ja hevosille.
Tuoteseloste/1 tabl:
* Metioniinia 40 mg
* Sinkkiä 15 mg
* Biotiinia 5 mg
Annostus/vrk:
* Koirat ja kissat: 1 tabl./10 kg , Hevoset: 3 tablettia
Susqu- Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 57
Registration date : 16.11.2010
Hei,
Tosi hyvä vinkki, mut pakosti alkoi naurattaa...
Meinaan toi annostus, hevoset 3 tablettia.... hahahaaa, ihanaa
Tosi hyvä vinkki, mut pakosti alkoi naurattaa...
Meinaan toi annostus, hevoset 3 tablettia.... hahahaaa, ihanaa
MRA123- Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Registration date : 29.09.2009
Kato, melekeen hevosen kokonenha mie oon Ja "turkki" kiiltää ja voi hyvin
Susqu- Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 57
Registration date : 16.11.2010
Hei Susqu!
ISO KIITOS tuosta Biotiini forte -vinkistä.
Aloitan "hevoskuurin" heti huomenna.
Poutapilven suosittelemaa, kalkkia isoilla annoksilla olen jo kokeillutkin jonkin aikaa.
Sen tehosta en vielä osaa sanoa. Mutta testaan kyllä kaikki mahdolliset konstit.
ISO KIITOS tuosta Biotiini forte -vinkistä.
Aloitan "hevoskuurin" heti huomenna.
Poutapilven suosittelemaa, kalkkia isoilla annoksilla olen jo kokeillutkin jonkin aikaa.
Sen tehosta en vielä osaa sanoa. Mutta testaan kyllä kaikki mahdolliset konstit.
Mulle tehtiin ohitus 2.3.2010 kun olin 131 kilonen.
Tänään 18.11.2010 painan 94,4. Eli nyt on reilussa kahdeksassa kk:ssa lähtenyt melkein 37kg. Tukkaa lähtee. Välillä nahat roikkuu, mut sit neki tulee perässä, toistaseks ainakin...
Tänään 18.11.2010 painan 94,4. Eli nyt on reilussa kahdeksassa kk:ssa lähtenyt melkein 37kg. Tukkaa lähtee. Välillä nahat roikkuu, mut sit neki tulee perässä, toistaseks ainakin...
Tyrannosaurus- Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 48
Registration date : 27.05.2009
Mahtavaa Tyrannosaurus!!!
laihis- Viestien lukumäärä : 83
Registration date : 30.09.2010
Heissan kaikki!
Täällä on jo monta sivuu en jaksanu lukee kaikki, joten en muista oonko jo kertonu oman stoorini!
No kertaus on opintojen äiti.....vaimitensenytmeni!
Maaliskuu -09 kun kuulin ekakerran lääkärin sanovan mulle että mulle auttais tämmönen GBP niin painoin sillon 115kg (oon kyl ollut joskus yli 120kg) ja vaiheiden jälkeen joulukuussa -09 15.12. oli leikkaus painoin sillon 92kg ja nyt melkein vuosi leikkuusta 24.11. painan 60kg!
Mulla ei oo hiukset lähteneet en tiedä vieläkö voi alkaa lähtö!
En syö mitään ylimääräistä muuta kuin nää lääkärin määräämät 1 Multitabs ja 1 Calsichev D3 forte/päivä!
Oon vissiin tässätapauksessa osunut onnellisten tähtien alle!
Tää on pakko julkistaa on niin surkuhupaisa jutska ei oikeen tiedä itkiskö vai naurasko............oon päättänyt nauraa!
Siis ennen oli rintsikat 125DD niin nyt just ostin liivit näille lässähtäneille sämpylöille koon 80B...........repikää siitä!
Tsemppiiiiiiiii KAIKILLE!
T: Tepa
Täällä on jo monta sivuu en jaksanu lukee kaikki, joten en muista oonko jo kertonu oman stoorini!
No kertaus on opintojen äiti.....vaimitensenytmeni!
Maaliskuu -09 kun kuulin ekakerran lääkärin sanovan mulle että mulle auttais tämmönen GBP niin painoin sillon 115kg (oon kyl ollut joskus yli 120kg) ja vaiheiden jälkeen joulukuussa -09 15.12. oli leikkaus painoin sillon 92kg ja nyt melkein vuosi leikkuusta 24.11. painan 60kg!
Mulla ei oo hiukset lähteneet en tiedä vieläkö voi alkaa lähtö!
En syö mitään ylimääräistä muuta kuin nää lääkärin määräämät 1 Multitabs ja 1 Calsichev D3 forte/päivä!
Oon vissiin tässätapauksessa osunut onnellisten tähtien alle!
Tää on pakko julkistaa on niin surkuhupaisa jutska ei oikeen tiedä itkiskö vai naurasko............oon päättänyt nauraa!
Siis ennen oli rintsikat 125DD niin nyt just ostin liivit näille lässähtäneille sämpylöille koon 80B...........repikää siitä!
Tsemppiiiiiiiii KAIKILLE!
T: Tepa
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Tepa mä ostin täältä reissusta itselleni toiveikkasti rintsarit kokoa D aikaisemman DD tilalle. Muuten hyvä, mutta paikallinen D koko vastanee Suomen C tai B:tä. Nännit sai piiloon ja loput suunnilleen roikkui kuppien ulkopuolella:D Minä yltiöoptimistisena luulin jo, että kyll D koko on ihan ok. Markkinoilla rintsareiden hinta oli vaivaiset 2-3€/kpl, joten vaikka ei sovittamaan päässytkään niin eipä tuo haittaa. Kaappiin pistän odottamaan joskos teen "tepat"
kyl ne sämpylät saa rullattuu aika näpsiin rintsuihin!
Iloista pikkujoulu aikaa kaikille!
t: tyhjätisu tonttu
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
Mäpäs vastailen ketjun alkuperäiseen aiheeseen. Eli ensimmäisen kuukauden pudotus leikkauksesta on noin 7 kg. Olen tosi tyytyväinen, vaikka välillä tuntuikin että paino jumittaa
Mut leikattiin viime viikon perjantaina eli 19.11. Viikko mennyt siis leikkauksesta ja paino on pudonnut leikkauksesta 4,2 kg eli yhteensä 13,7 kg
Olen erittäin tyytyväinen :)ai niin, mulle tehtiin GBP
Tsemppiä kaikille!
Olen erittäin tyytyväinen :)ai niin, mulle tehtiin GBP
Tsemppiä kaikille!
Nana- Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 12.09.2010
Mäkin vastaan alkuperäiseen!
Painoa tippunut 17 kg - sleevattu 07.09.2010 Turussa.
Mulla oli tavoite päästä "ysikymppiseksi" tulevan sunnuntain sukujuhliin, ja
kappas - SIINÄHÄN ollaan!
Painoa tippunut 17 kg - sleevattu 07.09.2010 Turussa.
Mulla oli tavoite päästä "ysikymppiseksi" tulevan sunnuntain sukujuhliin, ja
kappas - SIINÄHÄN ollaan!
Pienimuttapyöreä- Viestien lukumäärä : 12
Registration date : 15.10.2010
Mut leikattiin maaliskuussa 2011 ja leikkauksen jälkeen tuskailin pitkään kun paino ei pudonnut ( toisin sanoen olin malttamaton ). Nyt leikkauksesta on jo melkein viisi kuukautta! Meneepäs aika nopeasti. Ja olen laihtunut 30kg. Ennen leikkausta painoin 150kg ja tänään enää "vaivaiset" 120kg. No, toivottavasti matka jatkuu alaspäin, nyt olen ollut taas muutaman viikon jumissa. Hieman huolestuttaa kyllä painon takaisin nousu koska pystyn todellakin syömään enemmän kuin desin tai kaksi kerralla... Tosin ruokavalio on jonkin verran muuttunut, oikeastaan tosi paljon. Nykyään himoitsen salaatteja ja lihaa, ennen ei tullut kuuloonkaan..
Poks- Viestien lukumäärä : 10
Registration date : 24.03.2011
Minut leikattiin lokakuussa 2010 ja allekirjoituksestani näkee painon putoamistahdin. Välillä mennyt vähän hitaammin, mutta pääasia että suunta on koko ajan alaspäin. Tällä hetkellä leikkauksesta on 10 kuukautta ja kiloja lähtenyt 35. Eli keskimäärin 3,5 kiloa kuukaudessa. Olen tähän tahtiin oikein tyytyväinen koska näyttää siltä että ihoni pysyy tahdissa mukana aika hyvin enkä varmaankaan tule tarvitsemaan ylimääräisten ihopoimujen leikkausta
Pampula- Viestien lukumäärä : 28
Registration date : 09.08.2010
Sivu 5 / 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sivu 5 / 7
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa