Kuinka paljon teillä on leikkauksen jälkeen paino pudonnut?
+78
Hansu46
BLOCCO
m30/157
Pallokala
maija
Minttu33
Rovatar
Haisuli
Pirre
toukka79
Lyltsy
Leppis
Megamisu
Pampula
Poks
Pienimuttapyöreä
Nana
Laihduttava
Susqu
MRA123
m71
Lovely
Elämä edessä
Mimmu
Matami-xxl
matami
Poutapilvi
laihis
Heluna
Wee2be
Ann
kuutamo
bulleriina
Bulla65
Tantta
tigertytto
BigMama
terveysmatkailija
Annestaata
Tyrannosaurus
Helähdys
sörkänsalli
backir63
sannikki
musti0205
Nipazu
ritu
Tinttamari
luke64
Tepa43
läskitär-69
Susanne
Nitinati
Tikrustiina75
kalle57
triio
ukkomara
Annelie
Typpis
muotovalio
isomummi
PMM77
joku80
alati roculis
Milli Menninkäinen
mimosa
sinizii
ihanasti lihava
Norsu
countrywoman
wiccan
lootus75
onnellinen
möhrötti
Pia
sleeve
atmin
emäntä-85
82 posters
Sivu 1 / 7
Sivu 1 / 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Kuinka paljon teillä on leikkauksen jälkeen paino pudonnut?
Kootaampas tännekin listaa Laita lähtöpaino, leikkaus tapa ja tämän hetkinen tilanne
emäntä-85- Viestien lukumäärä : 31
Ikä : 39
Registration date : 26.05.2009
Vs: Kuinka paljon teillä on leikkauksen jälkeen paino pudonnut?
Lähtöpaino 168 kiloa.
Ohitusleikkaus
Paino nyt 105 kiloa ja hiljalleen putoaa.
Ohitusleikkaus
Paino nyt 105 kiloa ja hiljalleen putoaa.
atmin- Viestien lukumäärä : 10
Registration date : 05.09.2008
Lähtöpaino 106kg / bmi 38....gastric sleeve 03/09...paino nyt 91kg(kesäkuu-09) tilanne lokakuussa-09 -27kg
Viimeinen muokkaaja, sleeve pvm La Loka 10, 2009 2:00 am, muokattu 1 kertaa
sleeve- Viestien lukumäärä : 23
Registration date : 15.03.2009
lähtöpaino 133,4kg/ BMI 44.2 joulukuussa 2008, sleeve helmikuussa 2009 ja nyt 104,8kg/BMI 34.4
Pia- Viestien lukumäärä : 63
Ikä : 42
Registration date : 12.10.2008
Lähtöpaino 135 ja risat.
Ohitus tehtii.
Paino ny 86 edelleen mennään alaspäi hiljaa.
Ohitus tehtii.
Paino ny 86 edelleen mennään alaspäi hiljaa.
möhrötti- Viestien lukumäärä : 67
Registration date : 05.09.2008
lähtöpaino 114 kuukauden jälkeen 104 joista suurin osa tippui kolmen ensimmäisen viikon aikana, nyt sitten taas alenemista n. 2-3 kg per viikko.
onnellinen- Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 03.06.2009
emäntä-85 kirjoitti:Kootaampas tännekin listaa Laita lähtöpaino, leikkaus tapa ja tämän hetkinen tilanne
Minulla
lähtöpaino 170kg
leikkaustapa Gasric bypass eli ohitus
paino nyt viimeisimmän tiedon mukaan 88,5kg
Leikkaus tehtiin kuopiossa (KYS) 06.10.2008
lootus75- Viestien lukumäärä : 91
Ikä : 48
Registration date : 21.09.2008
herranjumala....
aivan mahtava pudotus tuossa edellä- ONNEA!!!! siitä se lähteee... tai siis lähti... tai siis.... ehkä meen nukkumaan.
ehkä hieman vähemmän pelottaa torstai....
Kanitar
ehkä hieman vähemmän pelottaa torstai....
Kanitar
wiccan- Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 42
Registration date : 14.06.2009
Hienoa!
Mahtava pudotus, siis 8 kk ja yli 80 kg, MAHTAVAA..
countrywoman- Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 24.03.2009
Antaa meikäläisellekin toivoacountrywoman kirjoitti:Mahtava pudotus, siis 8 kk ja yli 80 kg, MAHTAVAA..
countrywoman- Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 24.03.2009
ei vaan tipu
kirjoittelin jo tänne aijemminkin ja olin niin positiivinen. Mutta nyt viikkojen jälkeen paino pysyy itsepintaisesti siinä 102,300 eikä hievahda alaspäin ollenkaan. Sahaa vain muutama sata gramaa ylös ja alas mutta tuon alle ei mene. Leikkaava lääkäri kyllä sanoi että painonpudotus tässäkin hommassa on hyvin yksilöllistä. Mulla on sitten tippunut vain 10,5 kg kahdessa kuukaudessa. Kun pitäis aina etsiä ne hyvätpuolet joka asiasta niin ajattelen sitten vain että tällainen pudotus on parempi kroppaa ja sisuksia ajatellen ja ihokin ehkä vähemmän riepottaa.
Ruokahalujen puolestahan sitä vois olla kokonaan syömattä mutta tulee sellainen tyhjä olo. No ainakin makeen syöminen on vasta nyt jäänyt pois aikaisemmin ei tuntunut pahalta mutta nyt ei maistu.
Tovottavasti se aurinko paistaa tähänkin risukasaan joskus.
se oli se ohitus leikkaus ja 21,04.09
Ruokahalujen puolestahan sitä vois olla kokonaan syömattä mutta tulee sellainen tyhjä olo. No ainakin makeen syöminen on vasta nyt jäänyt pois aikaisemmin ei tuntunut pahalta mutta nyt ei maistu.
Tovottavasti se aurinko paistaa tähänkin risukasaan joskus.
se oli se ohitus leikkaus ja 21,04.09
Hei onnellinen,
Kyllä se paino siitä jatkaa taas putoamistaan. Aiempien laihisten ajalta on kyllä muistissa, että paino välillä junnasi paikallaan useita viikkoja vaikka oli kuinka dietissä orjallisesti pysynyt kaidalla tiellä. Eli kyllä se siitä taas jatkaa putoamistaan. Malttia!
T.
Kyllä se paino siitä jatkaa taas putoamistaan. Aiempien laihisten ajalta on kyllä muistissa, että paino välillä junnasi paikallaan useita viikkoja vaikka oli kuinka dietissä orjallisesti pysynyt kaidalla tiellä. Eli kyllä se siitä taas jatkaa putoamistaan. Malttia!
T.
Norsu- Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 16.12.2008
[quote="onnellinen"]kirjoittelin jo tänne aijemminkin ja olin niin positiivinen. Mutta nyt viikkojen jälkeen paino pysyy itsepintaisesti siinä 102,300 eikä hievahda alaspäin ollenkaan.
Hei onnellinen!
Mul jumittaa kans, mut nu kokenemmat sanos , et johtuu liian vähästä syömisestä. Laske oma peruskulutus, eli se mitä kulutat makaamalla soffalla ja miinusta siitä 500kcal ja yritä survoo ne joka päivä tai muuten kroppa heittää täysin säästöliekin päälle. Tsemppiäja otappas jostain 10,5kg mukaas ja raahaa sitä vaik puolpäivää ja taas voit olla onnellinen.
Hei onnellinen!
Mul jumittaa kans, mut nu kokenemmat sanos , et johtuu liian vähästä syömisestä. Laske oma peruskulutus, eli se mitä kulutat makaamalla soffalla ja miinusta siitä 500kcal ja yritä survoo ne joka päivä tai muuten kroppa heittää täysin säästöliekin päälle. Tsemppiäja otappas jostain 10,5kg mukaas ja raahaa sitä vaik puolpäivää ja taas voit olla onnellinen.
ihanasti lihava- Viestien lukumäärä : 54
Registration date : 19.04.2009
kiitos lohdutuksen sanoista
Sinulle norsu ja ihanasti lihava.
Olen kokoikäni inhonnut kaloreiden laskua joten siihen hommaan en varmaan nytkään rupea. Paljonko sohvalla makuu vie kaloreita? Entä ruuanlaitto siivous pyykinpesu ja ripustus. Meillä on niin suuri huusholli että lähes jokapäivä täytyy tehdä noita.
Ruokaan itselläni on tullut nyt täysi YÖK. Yritän vain päivät pitkät mietiskellä mitä mulla tekis mieli eikä tee mitään, syynä voi olla nämä mahottoman kuumat ilmat tänäänkin 33. ja öisin 24 ja lisää lämpöa on luvassa.
Jos siitä nyt taas jotain positiivistä etsii niin nykyisin kestän kuumuutta paremmin, ennen oli kuin uunissapaistettu tomaatti eikä edes tennishikinauha estänyt hikea valumasta silmille ja se ei ollut yhtään kivaa.
Suomeen tullessa kesäisin ihmiset kattovat vähän syrjään kun olin niin iloinen niistä "kesäpakkasista" ja sateesta.
Täällä kun talvet vastaa suunnileen Suomen kesää. Nyt toivoisin kuitenkin että aurinko paistelis parin viikon päästä, niin uskaltais uimaan möksällä.
Vettä kuitenkin menee litra tolkulla mutta siinä kai ei ole erikoisemmin kaloreita. Mitenkähän kauan tää säästöliekillä oleminen kestää.
Olen kokoikäni inhonnut kaloreiden laskua joten siihen hommaan en varmaan nytkään rupea. Paljonko sohvalla makuu vie kaloreita? Entä ruuanlaitto siivous pyykinpesu ja ripustus. Meillä on niin suuri huusholli että lähes jokapäivä täytyy tehdä noita.
Ruokaan itselläni on tullut nyt täysi YÖK. Yritän vain päivät pitkät mietiskellä mitä mulla tekis mieli eikä tee mitään, syynä voi olla nämä mahottoman kuumat ilmat tänäänkin 33. ja öisin 24 ja lisää lämpöa on luvassa.
Jos siitä nyt taas jotain positiivistä etsii niin nykyisin kestän kuumuutta paremmin, ennen oli kuin uunissapaistettu tomaatti eikä edes tennishikinauha estänyt hikea valumasta silmille ja se ei ollut yhtään kivaa.
Suomeen tullessa kesäisin ihmiset kattovat vähän syrjään kun olin niin iloinen niistä "kesäpakkasista" ja sateesta.
Täällä kun talvet vastaa suunnileen Suomen kesää. Nyt toivoisin kuitenkin että aurinko paistelis parin viikon päästä, niin uskaltais uimaan möksällä.
Vettä kuitenkin menee litra tolkulla mutta siinä kai ei ole erikoisemmin kaloreita. Mitenkähän kauan tää säästöliekillä oleminen kestää.
Osallistuin tutkimukseen joka tehtiin leikkauksen yhteydessä ja siinä oli sitten mm. rasvaprosentin mittaus jonka perusteella se ohjelma laski myös, että kaikkea muuta paitsi rasvaa on tällä hetkellä n. 90kg (laihtuessa lihaksetkin pienenee joten harmi vain, en olisi rasvaton hoikkeliini vaikka saavuttaisin tuon painon;)) ja sen, että jos nukkuisin 24h niin välttämättömien elintoimintojen ylläpitämiseen vaaditaan yli 2000kaloria, oisko ollut jopa lähemmäs 2500. Jotenkin tuntuu uskomattomalta.. Mutta se onkin sellainen "noin" arvio. Mut jos niin, niin eikö voisi kuvitella sitten että ku olen tällaiseksi kasvanut että kiskon ihan järkyttäviä määriä ruokaa?? Tosin niin varmaan kiskoinki, todellisuuden taju lieni hämärtynyt ruokamäärien suhteen..
sinizii- Viestien lukumäärä : 147
Ikä : 39
Registration date : 05.03.2009
emäntä-85 kirjoitti:Kootaampas tännekin listaa Laita lähtöpaino, leikkaus tapa ja tämän hetkinen tilanne
Paino nyt 85kg, mutta kyllä kait se putoaa kun töissä en ehdi syömään mitään, elämäntilanne on päin helvettiä ja sitten vielä kävelen työmatkat noin yhteensä noin 3km päivässä. Ei tee mieli syödä kun mies haisee jatkuvasti kaljalle. Hiuksia lähtee edelleenkin mielestäni normaalia enemmän vaikka syön maksimi määrät kalkkia, magnesiumia ja vitamiineja varmaan pitää hommata peruukki tätä menoa. Laitoin just mailia kuopioon ravitsemusterapeutille että onko mitään muuta tehtävissä kuin hommata se peruukki.
loottus 75
Lohdutuksen ja kannustuksen sanoja Sinä nyt tarvitsisit roppa kaupalla.
Ensinnäkin hieno painonpudottelua. JA SE VIELÄ JATKUU.....
Ajattele aina töihin kävellessä, että tulipas tääs tehtyä päivän urheilulenkki niin ei ota päähän. Muttä syömisestä kyllä kannattais yrittää mitää kiinni. Paraskin neuvoja olen koska itselläni tahtoo olla sama ongelma.
Ukon kaljettulusta on varmaan suurta harmia eikä kovinkaan paljon kannusta sinun ommaa mieltäsikään. Mutta olet jo sen ikäinen tyttö että voit joskus ajatella myös itsekkäästi ja tehdä ja toimia niin kuin se on sinulle itsellesi parhaaksi jos toinen haluaa situa kaljapullon vieressä so on sitten hänen asiansa. Toivottavasti ei ole enää pieniälapsia huonoaoloa näkemässä.
Niistä hiusten lähdöstä olin itsekkin huolissani ja siitä on kirjoiteltu yhdessä ketjussa ja siinä oli jotain jota kannatti ottaa, en muista nyt sitä nimeä mutta kyllä se sieltä ketjusta löytyy,
Muista nauttia kesästä ja ajattele positiivisesti
Ensinnäkin hieno painonpudottelua. JA SE VIELÄ JATKUU.....
Ajattele aina töihin kävellessä, että tulipas tääs tehtyä päivän urheilulenkki niin ei ota päähän. Muttä syömisestä kyllä kannattais yrittää mitää kiinni. Paraskin neuvoja olen koska itselläni tahtoo olla sama ongelma.
Ukon kaljettulusta on varmaan suurta harmia eikä kovinkaan paljon kannusta sinun ommaa mieltäsikään. Mutta olet jo sen ikäinen tyttö että voit joskus ajatella myös itsekkäästi ja tehdä ja toimia niin kuin se on sinulle itsellesi parhaaksi jos toinen haluaa situa kaljapullon vieressä so on sitten hänen asiansa. Toivottavasti ei ole enää pieniälapsia huonoaoloa näkemässä.
Niistä hiusten lähdöstä olin itsekkin huolissani ja siitä on kirjoiteltu yhdessä ketjussa ja siinä oli jotain jota kannatti ottaa, en muista nyt sitä nimeä mutta kyllä se sieltä ketjusta löytyy,
Muista nauttia kesästä ja ajattele positiivisesti
Ois kiva tietää myös missä ajassa noi pudotukset on tapahtunut..
Upeita pudotuksia!!!!Tuntuu etten jaksa ite oottaa,vaikka mulla ei oo ku kuukausi.
Toi on kyllä niin totta toi syömisen tärkeys.Paino ei todellakaan putoa jos ei syö riittävästi.Niinkuin yksi lääkäri mulle taannoin sanoi,että syö vaikka salmiakkia kolmen tunnin välein,niin laihdut,kun se etten olisi syönyt mitään.Niin hullulta kuin se tosiaan kuulostaa.Olen ite yrittänyt tätä täsmä-syömistä mekaanisestikkin opetella tässä vuoden verra-ei se helppoa ole.Mulla on olohuoneen seinällä iso kehystetty kyltti:PURESKELE.Se pistää kummasti jauhamaan.
Hullua,kaikkea sitä tekee.
Älyttömän hyvä kirja luettavaksi,saa kirjastoista,tai kirjakaupasta:Lupa syödä.
Siinä kirjoittaja käy läpi aika maanläheisesti tätä syömisen problematiikkaa.
Se on suunnattu syömishäiriöisille,ja käsitteleekin aiheita siltä kannalta että ahmit,ja kertoo että MIKSI ahmit,tai sitten esim mitä teet itsellesi jos oikeesti jätät leivänpäältä kevytlevitteen pois,siinä toivossa että laihdut.
Se ei ole mikään laihdutus opas,mutta äärimmäisen hyvä opus meille kaikille suhteesta ruokaan.
En voi kun suositella.
Mennään taas päivä kerrallaan!
Toi on kyllä niin totta toi syömisen tärkeys.Paino ei todellakaan putoa jos ei syö riittävästi.Niinkuin yksi lääkäri mulle taannoin sanoi,että syö vaikka salmiakkia kolmen tunnin välein,niin laihdut,kun se etten olisi syönyt mitään.Niin hullulta kuin se tosiaan kuulostaa.Olen ite yrittänyt tätä täsmä-syömistä mekaanisestikkin opetella tässä vuoden verra-ei se helppoa ole.Mulla on olohuoneen seinällä iso kehystetty kyltti:PURESKELE.Se pistää kummasti jauhamaan.
Hullua,kaikkea sitä tekee.
Älyttömän hyvä kirja luettavaksi,saa kirjastoista,tai kirjakaupasta:Lupa syödä.
Siinä kirjoittaja käy läpi aika maanläheisesti tätä syömisen problematiikkaa.
Se on suunnattu syömishäiriöisille,ja käsitteleekin aiheita siltä kannalta että ahmit,ja kertoo että MIKSI ahmit,tai sitten esim mitä teet itsellesi jos oikeesti jätät leivänpäältä kevytlevitteen pois,siinä toivossa että laihdut.
Se ei ole mikään laihdutus opas,mutta äärimmäisen hyvä opus meille kaikille suhteesta ruokaan.
En voi kun suositella.
Mennään taas päivä kerrallaan!
mimosa- Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 03.05.2009
Lähtötilanne elikkä leikkaukseen menin painolla 145.7kg joka oli 7kg vähemmän kuin ennen eneilyä. Ja tulos on nyt päälle vuosi leikkauksesta -61kg.
Milli Menninkäinen- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 10.09.2008
Lähtö 118 kg 02/08, lähete 06/08 112 kg, kirurgi 09/08 103 kg, GBP 11/08 98 kg, kirurgi 03/09 82 kg. Nyt jojoillaan 78-80 kg:ssa eli painonpudotus ei ole ollut helppoa minulle. Nivelvaivojen vuoksi ei oikein voi liikuntaakaan lisätä.
alati roculis- Viestien lukumäärä : 77
Registration date : 08.07.2009
Uskomattomia pudotuksia!
Onnea, te onnelliset! Loistavia lukemia olette pudottaneet.
Joskus, toivon mukaan, munkin paino putoaa. Pelottaa vain etukäteen, että entäs jos ei putoakaan. Kun ei ole pudonnut juurikaan mitenkään muutenkaan. Lääkäri epäili jotain aineenvaihduntasairautta, mutta mitään ei testeissä näy. Entäpä, jos mulla onkin esim.kilpirauhasen vajaatoiminta ja sit mut leikataan??? Jaiks, vähän hirvittää.
Joskus, toivon mukaan, munkin paino putoaa. Pelottaa vain etukäteen, että entäs jos ei putoakaan. Kun ei ole pudonnut juurikaan mitenkään muutenkaan. Lääkäri epäili jotain aineenvaihduntasairautta, mutta mitään ei testeissä näy. Entäpä, jos mulla onkin esim.kilpirauhasen vajaatoiminta ja sit mut leikataan??? Jaiks, vähän hirvittää.
joku80- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 04.10.2008
joku80 kirjoitti:Onnea, te onnelliset! Loistavia lukemia olette pudottaneet.
putoaa se, mullakin putosi ensin parikymmentä kiloa ihan huomaamatta.
Kokonaispudotus -54,6kg (tammikuulta 2009)
Leikkauksen jälkeen -48,0kg (helmikuulta 2009)
(päivitetty 7.12.2009)
Leikkauksen jälkeen -48,0kg (helmikuulta 2009)
(päivitetty 7.12.2009)
Viimeinen muokkaaja, PMM77 pvm Ti Joulu 08, 2009 1:08 am, muokattu 2 kertaa
PMM77- Viestien lukumäärä : 33
Registration date : 24.01.2009
kuinka paljon painoa pudonnut...
lähtö paino 117kg, ohitus leikkaus 22.4-09 painoa silloin 107 ja nykyinen paino 84. toiveissa olisi pudottaa vielä 10-20 kiloa. katsotaan aikanaan milloinka tavoite on täytetty. hitaasti mutta varmasti alaspäin.
isomummi- Viestien lukumäärä : 13
Registration date : 21.03.2009
meni rikki
Lähtöpaino 113,600kg 21.4.09. Nyt 4.8.09 99,200kg eli sata on alitettu ja mieli hyvä. Toisaalta hitaasti menee mutta varmasti. Ja leikkaus oli ohitus.
Sivu 1 / 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sivu 1 / 7
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa