Kotona vihdoinkin...ainakin käymässä
+2
ritu
Tinka63
6 posters
Sivu 1 / 1
Kotona vihdoinkin...ainakin käymässä
Minä kuulun siihen 5-10%, joille tuli komplikaatioita. Ohitus tehtiin 30.5. Sen jälkeen on tehty 3 leikkausta. Vanha vatsa, joka on jätetty sinne, alkoi oireilla. Sieltä johtavaan suoleen tuli tukos ja sitä on sitten korjailtu ja vanhaa vatsaa on tyhjennelty. Olen alkuperäisen leikkauksn jälkeen ollut sairaalassa pätkissä melkein kuukauden. Mitään hoitovirhettä ei ole tehty, vaan oma elimistöni on vähän kääntynyt minua vastaan. Eilen luovutin petipaikkani ja huomenna menen taas Peijakseen tarkistukseen. Peg-letku tulee sieltä vanhasta vatsasta ulos ja näillä näkymin se otetaan pois vasta elokuun puolen välin paikkeilla. Saan syödä vain liemiruokia, vaatii mielikuvitusta keksiä mielekkäitä uusia makuja. Joku kysyi, kadunko tähän leikkaukseen menoa. Vastaan: en kadu, enhän voinut etukäteen tietää mitä tästä tulee eteen. Täytyy yrittää vain nähdä asioiden yli eteenpäin. Paino on pudonnut leikkauksen jälkeen noin 17kg ja vuoden alusta 28kg. Kohta häämöttää 110kg ja sitten tavoitellaan 100kg. Jos jollakulla muulla on ollut ongelmia vanhan vatsan kanssa olisi kiva tietää miten olette osanneet säilyttää pirteän mielen ja kuinka nopeasti olette kaikenkaikkiaan toipuneet.
Tinka63- Viestien lukumäärä : 10
Registration date : 01.04.2011
Vs: Kotona vihdoinkin...ainakin käymässä
Mulla oli samantyyppisiä ongelmia tuon sinne jätetyn vatsankanssa vaati kaksi uusintaleikkausta ja kaksiviikkoa sairaalassa letku mahassa mutta sitten se hukkasuoli rupesi päästämään sappihaimanesteet läpi ja letku poistettiin ja pääsin kotiin. voimia kyllä se paistaa aurinko risukasaan
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Voimia Sinulle!
Sokerihiiri- Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 06.03.2011
Kiitos sinulle Ritu viestistäsi, taisit vastata aikaisempaan viestiinikin. Huomenna on taas Peijas päivä. Nyt kuitenkin näyttää siltä, että vihdoinkin oltaisiin menossa parempaan päin. Tylsää on vain se, että joudun edelleen syömään vain nestemäistä ruokaa. Meinaa mielikuvitus loppua kesken, kun yrittää miettiä mitä suolaista syötävää löytyisi. Epätoivoa kuvaa hyvin se, miten laitoin sauvasekoittimella hienoksi tomattitonnikalaa, sekoitin sen kermaviiliin, paljon sitruunamehua ja sitruunapippuria. Väri ei ollut miellyttävää, mutta maku, ah niin ihanaa.
Tinka63- Viestien lukumäärä : 10
Registration date : 01.04.2011
Mulle Knorrin juustokeitto oli taivaallista syötävää kun piti saada nestemmäistä mutta suolaista suuhun.
Kimby- Viestien lukumäärä : 644
Ikä : 53
Registration date : 28.11.2009
Tsemppiä ja voimia! Itse suosin gaspazcho keittoa (kylmää tomaatti-vihanneskeittoa). En norm. ole tomaattikeittojen ystävä, mutta tämä on ihanaa.
Kaupan hyllyiltä löytyy myös runsaasti erilaisia valmiskeittoja (siis ei pussi vaan ihan nestemäisiä). Ovat kalliimpia, mutta herkullisia. Kylmähyllystä löytyy Arlan KELDA-nimisiä taivaallisia puolen litran tetroja mm.thai keitto(tulinen, ihana!), äyriäiskeitto, tomaatti jne. Suosittelen kokeilemaan. http://www.arlaingman.fi/tuotteet/valmisruoat/keitot/kelda-spicy-thai/
Kaupan hyllyiltä löytyy myös runsaasti erilaisia valmiskeittoja (siis ei pussi vaan ihan nestemäisiä). Ovat kalliimpia, mutta herkullisia. Kylmähyllystä löytyy Arlan KELDA-nimisiä taivaallisia puolen litran tetroja mm.thai keitto(tulinen, ihana!), äyriäiskeitto, tomaatti jne. Suosittelen kokeilemaan. http://www.arlaingman.fi/tuotteet/valmisruoat/keitot/kelda-spicy-thai/
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Hurjalta kuulostaa, voimia sinulle! Knorrin tomaatti-basilika keitto maistuu minusta vieläkin hyvältä, samoin Vian tomaatti-vuohenjuustokeitto. Hieman tyyriimpää, mutta maukasta!
Toivottavasti koettelemuksesi on pian ohi ja pääset nauttimaan pikkumasusta ja opettelemaan syömistä.
Toivottavasti koettelemuksesi on pian ohi ja pääset nauttimaan pikkumasusta ja opettelemaan syömistä.
2Shy- Viestien lukumäärä : 62
Registration date : 31.03.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa