[b]Vihdoinkin kotona[/b]
5 posters
Sivu 1 / 1
[b]Vihdoinkin kotona[/b]
Pääsin eilen kotiin Peijaksesta. Ensimmäinen leikkaus oli 30.5 ja kaikki näytti menevän hyvin. Olin kotona vähän toista viikkoa, sitten alkoi kivut ja pahoinvointi. Käskivä tulla ensiapuun ja sieltä siirsivät K4. Otettiin viikon aikana 4 kertaa tietokonekuva ja lopulta viime torstaina 16.5 leikattiin uudestaan ja tyhjennettiin vanha mahlaukku ja irroiteltiin kiinnikkeitä ohutsuolesta joka oli hieman tukkeutunut. Nyt tulee dreeni ulos, mutta ei tarvitse pitää pussia kuin pari tuntia päivässä. Noin kaksi viikkoa. Uusi kuvaus on jo viikon päästä. Ensimmäisen ja toisen leikkauksen välissä ehti painokin pudota jo 7 kg.
Todella hyvin hoitivat ja sain kipu ja pahoinvointi lääkettä aina kun tarvitsin. Ja muutenkin toteuttivat kaikki toiveet, mitkä olivat realistisia.
Ja toki tähän leikkaukseen kun lähtee, tiedostaa riskit. Niin kuin missä muussakin leikkauksessa. Nyt on hyvä mieli.
Pääsee keskittymään syömiseen ja juomiseen.
Todella hyvin hoitivat ja sain kipu ja pahoinvointi lääkettä aina kun tarvitsin. Ja muutenkin toteuttivat kaikki toiveet, mitkä olivat realistisia.
Ja toki tähän leikkaukseen kun lähtee, tiedostaa riskit. Niin kuin missä muussakin leikkauksessa. Nyt on hyvä mieli.
Pääsee keskittymään syömiseen ja juomiseen.
Tinka63- Viestien lukumäärä : 10
Registration date : 01.04.2011
Vs: [b]Vihdoinkin kotona[/b]
No voi voi sentään, että piti tuollaistakin sitten sattua . Onneksi sait ajoissa apua ja hyvää hoitoa. Toivotaan nyt, että jatko sujuu onnekkaimmissa merkeissä. Hyvää toipumista sinulle!
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Kiitos tsemppauksesta
Sulle on käynyt vähän kuin minulle mutta kyllä siitä paranee onneksi ei kerennyt yhtä pahaksi kuin mulla ja pääsit kotia toipumaa, Paranemisia
Mulla tuossa kuvassa maha komplikaatio leikkauksien jälkeen toivottavasti sulla ei yhtäpaljon haavoja.
Mulla tuossa kuvassa maha komplikaatio leikkauksien jälkeen toivottavasti sulla ei yhtäpaljon haavoja.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Toipumisia! Mulla kävi suunnilleen samoin, mutta jo vuorokauden päästä leikkauksesta. Vanhaan mahaan ehti kertyä lähes 2 litraa verta ja sappinesteitä. Kauanko sinulla dreeni on? Minulta poistetaan kun leikkauksesta n. 8 viikkoa, kuulemma kirurgisesti. Toivottavasti nyt toipuminen sujuu!
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Sanottiin, että jos kuvissa on kaikki hyvin niin kolmeviikkoa. Miten jaksat sen 8 viikkoa. Mulla ainakin on se dreenin kohta niin kipeä, että pitää särkylääkkeitä syödä pitkin päivää
Mistäköhän johtuu että joillekkin tulee tollasta vaivaa?eikö lääkärit voi tehdä asialle etukäteen jotain että ei tulisi?
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Tigertytto: niitä vaan sattuu joillekkin ja mitä enempi näitä leikkauksia tehdään niin enempi tulee tietoon komplikaatioita mut ei niitä etukäteen kannata pelätä ja yleensä niistä hengissä selvitään vaikkakin toipuminen vähän viivästyy ja potuttaa jos joutuu pitkään sairaalassa olemaan.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Kiitos vastauksestasi Ritu..ja ei mua haittaa jos pidempään joutuu sairaalassa olemaan kunhan henki kulta ei lähde..ja tietty sitä haluis et kaikki menis hyvin mut jos nyt jotain sattuis sattumaan niin toivottavasti saavat korjattua tilanteen.
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Tinka, se on nyt 2 jo ollut joten enää 6 jäljellä. Ja kai jollain tavalla aukko arpeentunut, ei ole kipuja. Vähän hirvittää sit se poisto, toivottavasti laittavat tajuttomaksi tai ainakin tunnottomaksi.
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa