VIHDOINKIN!!!
+5
Poutapilvi
Marde
ritu
annie64
Tangotar-70
9 posters
VIHDOINKIN!!!
Vihdoinkin odotettu kirje kolahti postilaatikkoon.
Menen KYS:an sunnuntaina 28.2. ja "puukko heilahtaa" 1.3.2010. On tätä odotettukin! Nyt sitten eneillään pari viikkoa... ja palellaan.
Kuulin ravintoterapeutilta, että samalla viikolla leikataan joku toinenkin. Olisko joku täältä foorumilta?
Tsemppiä ja sitkeyttä kaikille odottajille ja jonoissa olijoille. Kyllä se aika sieltä tulee, vaikka välillä tuntuu, ettei odottaminen lopu koskaan...
Menen KYS:an sunnuntaina 28.2. ja "puukko heilahtaa" 1.3.2010. On tätä odotettukin! Nyt sitten eneillään pari viikkoa... ja palellaan.
Kuulin ravintoterapeutilta, että samalla viikolla leikataan joku toinenkin. Olisko joku täältä foorumilta?
Tsemppiä ja sitkeyttä kaikille odottajille ja jonoissa olijoille. Kyllä se aika sieltä tulee, vaikka välillä tuntuu, ettei odottaminen lopu koskaan...
Tangotar-70- Viestien lukumäärä : 57
Registration date : 03.12.2008
Vs: VIHDOINKIN!!!
Hei hienoa! Mä itse sain tiedon 9.2 ja menen KYS:iin sisään 16.2
tuli joku peruutuspaikka tai jotain. Anyway vihdoinkin se on menoo ny!
Tsemmpiä -Annie64
tuli joku peruutuspaikka tai jotain. Anyway vihdoinkin se on menoo ny!
Tsemmpiä -Annie64
annie64- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 09.09.2009
Onneksi olkoon Annie!!! Tsemppiä leikkaukseen.
Heippa,ja terveiset Kuopiosta. Leikkaus on nyt takana ja kaikki meni tosi hyvin.
KYS:issä on mukava ja osaava henkilökunta ja he saivat jännitykseni laukeamaan kertomalla koko ajan missä mennään ja mitä nyt seuraavaksi tehdään jne. Leikkaus siis onnistui hyvin,kipuja oli TODELLA vähän (pelkäsin paljon pahempaa). Kotiin pääsin vasta eilen,
kun perjantaina en saanut vielä tarpeeksi nesteitä menemään alas (ei vaan jaksanut/pystynyt) ja pelotti että jos tulisi huono olo.
Mutta kun "syö" vellit tarpeeksi hitaasti niin ei mulle ainakaan tullut yhtään huono olo.
Eli tsemppiä vaan sulle , älä suotta jännitä , olet osaavissa käsissä! T.annie64
KYS:issä on mukava ja osaava henkilökunta ja he saivat jännitykseni laukeamaan kertomalla koko ajan missä mennään ja mitä nyt seuraavaksi tehdään jne. Leikkaus siis onnistui hyvin,kipuja oli TODELLA vähän (pelkäsin paljon pahempaa). Kotiin pääsin vasta eilen,
kun perjantaina en saanut vielä tarpeeksi nesteitä menemään alas (ei vaan jaksanut/pystynyt) ja pelotti että jos tulisi huono olo.
Mutta kun "syö" vellit tarpeeksi hitaasti niin ei mulle ainakaan tullut yhtään huono olo.
Eli tsemppiä vaan sulle , älä suotta jännitä , olet osaavissa käsissä! T.annie64
annie64- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 09.09.2009
Kiitos annie64 ja onnea sulle onnistuneesta leikkauksesta!!! Toipumistoivotuksia ja tervehdyttäviä ajatuksia sulle oikein paljon.
Joo, viikon päästä sitä jo pötkötellän KYS:ssa ja odotellaan maanantaiaamua. Vielä ei jännitä, mutta viikon päästä voi olla aika jännät oltavat... Mua on leikattu 4 kertaa aikaisemminkin ja viimeiset 2 leikkausta on tehty KYS:n kirurgisella, joten siinä mielessä touhu on tuttua ja mulla on jonkinlainen kuva siitä, mitä on odotettavissa. Eneily on sujunu hyvin, mulla on ihan hyvä ja energinen olo, nälkää ei juurikaan ole ja jaksan liikkua (tunti vesijuoksua + 45min. vesijumppa 2-4krt/vko). Huomenna menen taas puntariin ja saas nähdä onko mitään tapahtunu tällä viikolla, toivottavasti on. Viime viikon saldo oli -3,2kg.
Joo, viikon päästä sitä jo pötkötellän KYS:ssa ja odotellaan maanantaiaamua. Vielä ei jännitä, mutta viikon päästä voi olla aika jännät oltavat... Mua on leikattu 4 kertaa aikaisemminkin ja viimeiset 2 leikkausta on tehty KYS:n kirurgisella, joten siinä mielessä touhu on tuttua ja mulla on jonkinlainen kuva siitä, mitä on odotettavissa. Eneily on sujunu hyvin, mulla on ihan hyvä ja energinen olo, nälkää ei juurikaan ole ja jaksan liikkua (tunti vesijuoksua + 45min. vesijumppa 2-4krt/vko). Huomenna menen taas puntariin ja saas nähdä onko mitään tapahtunu tällä viikolla, toivottavasti on. Viime viikon saldo oli -3,2kg.
Hyvää ja ihanaa viimmeistä viikkoa sinulle Tangotar, ens sunnuntaina sullekkin alkaa uusi elämä ensin tuppaavat sinut täyteen KYSissä sapuskaa ja Maanantaiaamuna kärräävät leikkuriin PALJON ONNEA ja koiota pysyä terveenä. Jos jumalat suo niin nähään sitten sairaalassa.
ritu- Viestien lukumäärä : 433
Registration date : 17.09.2008
Kiitos Ritu! Siellä minä sua odottelen uuden masuni kanssa...
Moi! Täällä myös yksi, joka odotti leikkaukseen pääsyä melkein kaksi vuotta ja nyt leikattiin 23. helmikuuta Lahdessa. Olo vähän hutera, mutta kuuluu kai asiaan, kun leikkauksesta on reilu kolme päivää. Ruoka maistuu hyvältä kaikki se 1/2 - 1 dl, mikä mahtuu. Täytyy kehua Lahden sairaalaa, palvelu oli kympin arvoista. Paino oli ennen leikkausta edeltävää diettiä 140 ja leikkaukseen mennessä 127. En ollut pussikuurilla, vaan söin "normiruokaa" n. 800 kcal/päivä (sairaalan ohjeen mukaan). Leikkausta ei ainakaan mun kokemukseni perusteella kannata pelätä, sappileikkauksen jälkeen olin paljon kipeämpi. Ja ei hetkeäkään kaduta
Marde- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 27.02.2010
Onneksi olkoon Marde!!!
Se on menoa nyt. Olo on ainakin vielä ihan levollinen. Oon valmistautunu hyvin, paino on tippunu -19kg, peruskunto on noussu, kun olen liikkunu ihan säännöllisesti. Kyllähän se jännityskin vielä iskee, viimeistään huomenaamuna.
On tätä odotettukin!
Se on menoa nyt. Olo on ainakin vielä ihan levollinen. Oon valmistautunu hyvin, paino on tippunu -19kg, peruskunto on noussu, kun olen liikkunu ihan säännöllisesti. Kyllähän se jännityskin vielä iskee, viimeistään huomenaamuna.
On tätä odotettukin!
Tsemppiä matkaan!
Poutapilvi- Viestien lukumäärä : 807
Registration date : 24.02.2010
Onnea matkaan tangotar! Perässä tullaan. Odotamme malttamattomana uutisia kun kotiudut.
Tyrannosaurus- Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 48
Registration date : 27.05.2009
Onnea matkaan tätäkin kautta!
Nuku hyvin tänään.....huomenna alkaan uus jännä elämä!
Nuku hyvin tänään.....huomenna alkaan uus jännä elämä!
Tepa43- Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Registration date : 13.05.2009
No niin, kotona ollaan taas!
Leikkaus oli maanantaina ja se sujui ihan hyvin muuten, mutta perna oli saanut "osumaa" ja tuli vuoto, jota sitten liimailtiin leikkauksen aikana. Hemppari laski ja oli alimmillaan 89, joten torstaita vasten yöllä mulle tiputettiin 2 pussia verta.
Syöminen on alkanu sujua ihan hyvin, kunhan muistaa pureskella hyvin, syödä varovasti ja hitaasti. Nesteitäkin menee ihan mukavasti, tosin täytyy tarkkailla, että niitä menee ihan oikeasti riittävä määrä.
Kyllä tämä tästä ja tyytyväinen olen, että leikkaukseen lähdin!
Leikkaus oli maanantaina ja se sujui ihan hyvin muuten, mutta perna oli saanut "osumaa" ja tuli vuoto, jota sitten liimailtiin leikkauksen aikana. Hemppari laski ja oli alimmillaan 89, joten torstaita vasten yöllä mulle tiputettiin 2 pussia verta.
Syöminen on alkanu sujua ihan hyvin, kunhan muistaa pureskella hyvin, syödä varovasti ja hitaasti. Nesteitäkin menee ihan mukavasti, tosin täytyy tarkkailla, että niitä menee ihan oikeasti riittävä määrä.
Kyllä tämä tästä ja tyytyväinen olen, että leikkaukseen lähdin!
Onneksi ei käynyt pahemmin ja olet kotona taas! Onnea jatkonkin suhteen!
Tyrannosaurus- Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 48
Registration date : 27.05.2009
onneks olkoon Tangotar-70. Äsken sain kokea, mitä seuraa, kun syö liian nopeasti. Yökkäyttään pisti ja täyty ikäänkuin oksentaa. No kyllä muistaa taas ensi kerralla. Olo on muuten tosi hyvä. Lenkillä on tullut käytyä vaimon kanssa ja tosi hyvä mieli
Marde- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 27.02.2010
Onnea Tangotar-70 uudelle masulle ! Ja hyvä että liimailutkin saatiin tehtyä.
Onnekas13- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 04.08.2009
Kiitos!
Olen ollu syömisten kanssa varovainen, joten ihan mukavasti on lähteny sujumaan ja saan nesteitäkin alas ihan mukavasti.
Olen ollu syömisten kanssa varovainen, joten ihan mukavasti on lähteny sujumaan ja saan nesteitäkin alas ihan mukavasti.
Onnea kotiutumisesta sinulle Tangotar vielä täälläkin, vaikka jo viestitelty.
kotona toipuminen on mukavaa ja helppoa, sillä sairaalan voittaa aina omat kotiolot, varsinkin kun on apujoukkkoja siellä, niin ei tarvitse itse tehdä alkuun mitään raskasta.
kotona toipuminen on mukavaa ja helppoa, sillä sairaalan voittaa aina omat kotiolot, varsinkin kun on apujoukkkoja siellä, niin ei tarvitse itse tehdä alkuun mitään raskasta.
KIITOS!
Yllättävän hyvin olen toipunu, syömiset ja juomiset ei oo tökkiny ja kipujakaan ei juurikaan ole, joten hyvin on sujunu tähän asti. Olen sitä mieltä, että mitä paremmin leikkaukseen valmistautuu sekä fyysisesti että psyykkisesti, sitä nopeammin leikkauksesta toipuu ja kuntoutuu.
Yllättävän hyvin olen toipunu, syömiset ja juomiset ei oo tökkiny ja kipujakaan ei juurikaan ole, joten hyvin on sujunu tähän asti. Olen sitä mieltä, että mitä paremmin leikkaukseen valmistautuu sekä fyysisesti että psyykkisesti, sitä nopeammin leikkauksesta toipuu ja kuntoutuu.
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa