Masu 1v, leikkaus 28.11.2011
+34
Massiivi
Orkidea
suski76
peikkomuori
lisbet
Kimby
Mili
haicu
Leppis
Ulde
2Shy
LauraL
tigertytto
Bulla65
Cerise
saimaannorppa
Isotuija
Maiski
Lovely
Pallokala
kissus nytkö jo
toukka79
Tarjanna
Minni67
Minttu33
Marjis
AnnukkaK
ni72
Piitu
Elämä edessä
Pimpula
dunbar
eräpena
Aurora
38 posters
Sivu 4 / 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Vs: Masu 1v, leikkaus 28.11.2011
No mulle ei sanottu kyllä mitään sektio arvista ja mut on leikattu kolmesti eri kohdasta...
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Mä saan BIB-pallukan
Aurora- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 29.04.2011
Kivaa! BIBin kanssa on varmaan helpompi eneillä. Kannattaa olla liikkeellä heti alusta alkaen, se helpottaa paljon kuvotusta, kuulemma.
2Shy- Viestien lukumäärä : 62
Registration date : 31.03.2010
Kiits, tuosta luinkin että pitää liikkua.
Labrat oli eilen, anemiaa ei enää ole hb oli 137. Maksan arvot hieman koholla mikä selittynee rasvalla.Muuten oli ihan ok, ja muista saan tietää vasta sisätautilääkärillä.
Juhannuksesta on nyt poissa 15 kg
Juhannuksesta on nyt poissa 15 kg
Hienoa Aurora!!
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Mulla on ollut kulunut viikko aika ahterista mutta paino ei ole lisääntynyt
Nyt aletaan olla ruodussa ja kahden viikon spurtti on otettava ennen lekuria
Ja mä sorruin niinkin alhaisiin asioihin kun karjalanpiirakka juustolla, se on näköjään mun heikkous
Ja mä olen kyllästynyt nutriletin ja naturdietin pussuihin ja allevoa ei löydy mistään...
Nyt aletaan olla ruodussa ja kahden viikon spurtti on otettava ennen lekuria
Ja mä sorruin niinkin alhaisiin asioihin kun karjalanpiirakka juustolla, se on näköjään mun heikkous
Ja mä olen kyllästynyt nutriletin ja naturdietin pussuihin ja allevoa ei löydy mistään...
Aurora..oletko sä vaan 2 viikkoa enellä?mistä mahtaa johtua että toiset on 4 vko..yksityisellä ei välttämättä ollenkaan..ja jotkut 2 vko??
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Mulla olis pari pakettia Allevoa ylimääräsenä
Minni67- Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Registration date : 02.11.2010
Mitä makua?
Tigertyttö Mä olen eneillyt 11.7 asti ja sisätautilääkäri on 25.8 siihen saakka eneily on tavoitteena ja nyt tuli lipsuminen, ja tosiaan leikkausajasta ei vielä hajuakaan:)
Aurora, laitoin sulle yksärin noista Allevoista
Minni67- Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Registration date : 02.11.2010
No ei tullut perille, katellaanko ens viikolla? Jos hiiviskelet hervannassa päin Tai minä keskustassa..
Kakka hakkaa kalsareihin...
Huomenna sisätautilääkäri ja jännittää, kertokaa mitä siellä tehdään.
Painoa saatu alas, mutta yrittelin tupakoinnin lopettamista itse niin tuli jonkin verran takaisin että pitää tuohon pyytää joku lääke jos auttaisi.
Huomenna sisätautilääkäri ja jännittää, kertokaa mitä siellä tehdään.
Painoa saatu alas, mutta yrittelin tupakoinnin lopettamista itse niin tuli jonkin verran takaisin että pitää tuohon pyytää joku lääke jos auttaisi.
No mulla ainakin haastateltiin painonpudotushistoriasta, käytiin läpi liitännäissairaudet, diabeteksen tila yms. Ja sitten punnittiin ja mitattiin vyötärönympärys ja lääkäri kertoi, miten paljon painoa pitää pudottaa että pääsee prosessissa eteenpäin, oliskohan se ollut mulla muistaakseni jotakin 7 % omasta painosta, mutta koska olin jo ehtinyt pudottaa painoa työterveyslääkärin lähetteen ja tämän sisätautilääkärin vastaanoton käynnin välisenä aikana, en joutunut enää "uudestaan" todistamaan, että pystyn pudottamaan tuon 7 %, vaan sisätautilääkäri laittoi suoraan lähetteen kirurgiselle osastolle.
Jos en tuota painoa olisi jo pudottanut, olisi ollut seuraava vastaanottoaika 3 kk:n kuluttua samalla lääkärillä ja jos paino olisi pudonnut tarvittavan, lähete kirurgille olisi laitettu silloin. Ei siellä siis sen kummepia tehty, ainakin mun sisätautilääkäri oli hyvin positiivinen koko leikkausasian suhteen, ei tarvinnut "todistella tai anella" mitään . Onnea matkaan!
Jos en tuota painoa olisi jo pudottanut, olisi ollut seuraava vastaanottoaika 3 kk:n kuluttua samalla lääkärillä ja jos paino olisi pudonnut tarvittavan, lähete kirurgille olisi laitettu silloin. Ei siellä siis sen kummepia tehty, ainakin mun sisätautilääkäri oli hyvin positiivinen koko leikkausasian suhteen, ei tarvinnut "todistella tai anella" mitään . Onnea matkaan!
Bulla65- Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 59
Registration date : 14.04.2010
Kiitos Bulla
Eli eteenpäin laitettiin, gastroskopia ja bib-pallo tulossa seuraavaksi ja ne tehdään samalla kertaa. Kuinkahan kauan pitää tuota odottaa, leikkausta povattiin ensi talvelle mutta kun täällä ei ole jonoja Hasaan niin ei ole varmuutta jos pääsee tämän vuoden puolella.
Painon pudotusta kehui kovasti 17 kg, pitkäaikaissokeri oli laskenut kesäkuun alun 6.0, nyt 5.5 että hienosti sujuu. Kalci+D pitää ostaa lisäksi, selitti tuolla kilppariarvon koholla oloa.
Mutta juu hyvämieli ja kiva lääkäri oli samoin tuo hoitaja joka toivotti mulle hyvää veneilyä Eikä siellä oikestaan tullut mitään uutta esille mitä en olisi tienny paitsi seurannasta leikkauksen jälkeen joka kestää useita vuosia.
Eli eteenpäin laitettiin, gastroskopia ja bib-pallo tulossa seuraavaksi ja ne tehdään samalla kertaa. Kuinkahan kauan pitää tuota odottaa, leikkausta povattiin ensi talvelle mutta kun täällä ei ole jonoja Hasaan niin ei ole varmuutta jos pääsee tämän vuoden puolella.
Painon pudotusta kehui kovasti 17 kg, pitkäaikaissokeri oli laskenut kesäkuun alun 6.0, nyt 5.5 että hienosti sujuu. Kalci+D pitää ostaa lisäksi, selitti tuolla kilppariarvon koholla oloa.
Mutta juu hyvämieli ja kiva lääkäri oli samoin tuo hoitaja joka toivotti mulle hyvää veneilyä Eikä siellä oikestaan tullut mitään uutta esille mitä en olisi tienny paitsi seurannasta leikkauksen jälkeen joka kestää useita vuosia.
Kiva kuulla Aurora että käyntisi oli positiivinen ja asiat menevät taas eteenpäin . Noin se pitäisi olla meillä kaikilla, että käynneistä jää hyvä ja positiivinen mieli, ei se lihavan ihmisen elämä ole muutenkaan juuri tuon lihavuuden vuoksi mitään herkkua ja se aiheuttaa niin paljon pahaa mieltä. On iso askel lähteä hakemaan itselleen apua ja jos vielä jossakin hoitovaiheessa tulee lisää taakkaa, se on jo liikaa.
Tuo kohtelu oli ihan huippua ja ainoa mikä nyppii on se että en tehnyt tätä aikaisemmin.
Lauantaina oltiin koko perheen kanssa lähikunnassa ulkoilemassa ja retkellä, kävelyä tuli noin 10km Aika heikko happi sen jälkeen.
Laskeskelin että voisin saada vielä 20 kg pois ennen leikkausta ja se olisi hyvä.
Enemmänkin saa mennä jos lähtee.
Lauantaina oltiin koko perheen kanssa lähikunnassa ulkoilemassa ja retkellä, kävelyä tuli noin 10km Aika heikko happi sen jälkeen.
Laskeskelin että voisin saada vielä 20 kg pois ennen leikkausta ja se olisi hyvä.
Enemmänkin saa mennä jos lähtee.
Minä kävin tänään TYKSissä 3 kk:n tarkastuksessa kirurgilla ja oli kyllä niin mukava mies ettei paremmasta väliä! Kaikki oli hyvin, vointini ja veriarvoni ovat erinomaiset. Todella hyvä juttu, että otat tosissasi tuon painonpudotuksen, siitä on varmasti paljon hyötyä sinulle monella eri tapaa, jatka vaan samaan malliin!
Hyvä Bulla65!!!!
Ulde- Viestien lukumäärä : 160
Registration date : 21.01.2010
Bulla WAU!
Joo, tosissani kyllä olen ja kerran olen 50 kg tiputtanut niin kai se toinenkin menee tai 100 kg. Mulle riittäisi tuo 80 kg elopaino mainiosti, kuivankesän oravaksi en halua.
Just muistin että ei keskusteltu mun tupakoinnista mitään, piti ottaa puheeksi lääkärissä, jos saisi jonkun korvaavan lääkkeen.
Joo, tosissani kyllä olen ja kerran olen 50 kg tiputtanut niin kai se toinenkin menee tai 100 kg. Mulle riittäisi tuo 80 kg elopaino mainiosti, kuivankesän oravaksi en halua.
Just muistin että ei keskusteltu mun tupakoinnista mitään, piti ottaa puheeksi lääkärissä, jos saisi jonkun korvaavan lääkkeen.
Mä kävin tänään valintaladossa ja ostin muutaman Atkinssin suklaa patukan 30g ja 141 kcal per patukka ja aivan ihanaa on Oli pakko testata kun on kehuttu.
Mä lähden lauantaina kaverin kanssa autolla kotiseudulle ja käydään kyllä ulkona syömässä jossakin kivassa ravintolassa.
Vapaa valinnoissa oli ene pussukat tarjouksessa!
Mä lähden lauantaina kaverin kanssa autolla kotiseudulle ja käydään kyllä ulkona syömässä jossakin kivassa ravintolassa.
Vapaa valinnoissa oli ene pussukat tarjouksessa!
Tarjoustaloissa on myös proteiinijuomat ja patukat sekä nutralettejä tarjouksessa. Esim. 4xToffee-caramel patukka 5,95.
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Vähäx siistiii(nuoriso slangilla) Bulla Onnittelut hienosti menneestä laihdutksestasi
tigertytto- Viestien lukumäärä : 1222
Registration date : 16.02.2009
Kiitos tytöt . Mukavalta tuntuu itsestänikin, kyllä 30 kg läskiä on jo niin iso määrä, että se tuntuu ja näkyy! Vielä on pitkä matka edessä, mutta pikkuhiljaa, pikkuhiljaa...
Sivu 4 / 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Similar topics
» LEIKKAUS OHI 1.6.2011
» Eneily jatkuu.. Leikkaus 18.4.2011
» katka matkalla mallinmittoihin ;) leikkaus 21.11.2011!!
» Eneily jatkuu.. Leikkaus 18.4.2011
» katka matkalla mallinmittoihin ;) leikkaus 21.11.2011!!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa