Masu 1v, leikkaus 28.11.2011
+34
Massiivi
Orkidea
suski76
peikkomuori
lisbet
Kimby
Mili
haicu
Leppis
Ulde
2Shy
LauraL
tigertytto
Bulla65
Cerise
saimaannorppa
Isotuija
Maiski
Lovely
Pallokala
kissus nytkö jo
toukka79
Tarjanna
Minni67
Minttu33
Marjis
AnnukkaK
ni72
Piitu
Elämä edessä
Pimpula
dunbar
eräpena
Aurora
38 posters
Sivu 2 / 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Vs: Masu 1v, leikkaus 28.11.2011
Miul on tehty 2 sektiota ja molemmissa leikkaussuunta oli pysty. Kirurgi sanoi ettei se ole este mutta voi olla et joutuu tekee useamman rejän jos on paljon kiinnikkeitä
Marjis- Viestien lukumäärä : 46
Registration date : 03.12.2010
No huh huh kun nopeaa toimintaa
Lähete lähti 10.5 tänään tipahti postiluukusta taysin paksukirje, jossa aika ravitsemusterapeutille 11.7 ja sisätautilääkärille 25.8. Mä luulin että saan odotella hamaan tulevaisuuteen
Samalla tuli nivaska taytettäviä papereita.
Voi kun olen HAPPY
Lähete lähti 10.5 tänään tipahti postiluukusta taysin paksukirje, jossa aika ravitsemusterapeutille 11.7 ja sisätautilääkärille 25.8. Mä luulin että saan odotella hamaan tulevaisuuteen
Samalla tuli nivaska taytettäviä papereita.
Voi kun olen HAPPY
Aurora- Viestien lukumäärä : 190
Registration date : 29.04.2011
Ja lähete labraan tuli myös.
paljon tsemppiä eteenpäin elämässä ja uuden alun saamisessa elämässä. Sitä se on kun saa paljon painoa pois. Kyllä sitä ihminen muuttuu kun saa painolastia pois kehosta.
Minttu33- Viestien lukumäärä : 125
Registration date : 08.06.2010
Jee Aurora
Varmaan eneilet ton rav. terapeutti --> sis lääkäri välin, mulla meni ajat toisin päiv, eli päivää ennen oli lekuri ja sitten vasta ravitsemus
Lääkäri ja ravitsemusterapeutti oli mulla helmikuun lopulla, ja gastro nyt 13.5, eli nyt odottelen koepalojen tuloksia ja kutsua ultraan. Syyskuuta mulle povas leikkuuajaksi, koska kesällähän siinä käsittääkseni on ainakin lääkärin loman verran taukoa.
Jos suht samalla aikataululla, ilman helicoja sun muita, niin voisit olla hyvinki loppuvuodesta puukon alla
Varmaan eneilet ton rav. terapeutti --> sis lääkäri välin, mulla meni ajat toisin päiv, eli päivää ennen oli lekuri ja sitten vasta ravitsemus
Lääkäri ja ravitsemusterapeutti oli mulla helmikuun lopulla, ja gastro nyt 13.5, eli nyt odottelen koepalojen tuloksia ja kutsua ultraan. Syyskuuta mulle povas leikkuuajaksi, koska kesällähän siinä käsittääkseni on ainakin lääkärin loman verran taukoa.
Jos suht samalla aikataululla, ilman helicoja sun muita, niin voisit olla hyvinki loppuvuodesta puukon alla
Minni67- Viestien lukumäärä : 195
Ikä : 57
Registration date : 02.11.2010
Mä luulin että kestää kauemmin siksi olen niin yllättynyt.
Toivotavasti olen leikkurissa jo tämän vuoden puolella ja eneilen parhaillaan osittain karppaan myös.
Mun kaveri on innostunut käymään kuntosalilla ja kehuskeli miten jaloilla nostaa 75 kg, mä sanoin että mun kintut on kannatelleet 170kg ruhoa jo monta vuotta Mietin että mahtaa sitten hurjat lihakset kuoriutua joskus.
Mieheltä sain kimpun kauniita tuoksuvia liljoja tsempiksi ja onnitteluksi noista ajoista.
Toivotavasti olen leikkurissa jo tämän vuoden puolella ja eneilen parhaillaan osittain karppaan myös.
Mun kaveri on innostunut käymään kuntosalilla ja kehuskeli miten jaloilla nostaa 75 kg, mä sanoin että mun kintut on kannatelleet 170kg ruhoa jo monta vuotta Mietin että mahtaa sitten hurjat lihakset kuoriutua joskus.
Mieheltä sain kimpun kauniita tuoksuvia liljoja tsempiksi ja onnitteluksi noista ajoista.
Mahtavaa että olet jo noin hyvässä vauhdissa eneilyn kanssa. Ja meillä tosiaan on ajat melkein peräkkäin Hienoa seurata sun touhujas ja tosi kivaa että meitä Tampereen suunnalta olevia on porukassa nyt niin monta.
Mä taidan kans alkaa eneilyn jo etukäteen. Nyt on niin hirvee draivi päällä ja melkein naurattaa koko ajan. Tekis mieli tehdä asian eteen jo jotakin.. Eihän etukäteisestä eneilystä ole mitään haittaakaan?
Mä taidan kans alkaa eneilyn jo etukäteen. Nyt on niin hirvee draivi päällä ja melkein naurattaa koko ajan. Tekis mieli tehdä asian eteen jo jotakin.. Eihän etukäteisestä eneilystä ole mitään haittaakaan?
Tarjanna- Viestien lukumäärä : 10
Registration date : 20.05.2011
Enemmin ja vähemmin eneilty 2.5 asti ja 10kg poissa.
Ei se eneily ennen tutkimuksia haittaa, näyttää vaan olevan motivaatio kohdallaan.
Voisi laittaa tulosvedon kuka meistä on ensin pöydällä
Ei se eneily ennen tutkimuksia haittaa, näyttää vaan olevan motivaatio kohdallaan.
Voisi laittaa tulosvedon kuka meistä on ensin pöydällä
Mä rekkauduin tuonne ruotsalaisten sivulle ja herrran juumala mitä muutoksia, musta tulee joskus missi
Täällä alkaakin olla mukavasti tamperelaisia ja pirkanmaalaisia Pipsa on pistänyt vipinää töppösiin ja leikkausten määrä on kasvanut huimasti. Itselläni nyt 4 viikkoa leikkauksesta Hasassa ja hyvin menee..kaukana toki vielä missistä
toukka79- Viestien lukumäärä : 185
Registration date : 05.08.2010
Hienoa Toukka, kyllä se missi sieltä vielä kuoriutuu
Pipsa tosiaan kirjoitteli että jono on 6kk että pitää varmaan paikkansa.
Pipsa tosiaan kirjoitteli että jono on 6kk että pitää varmaan paikkansa.
Keskiviikosta tulossa herkkä Mulla on se sokerirasitus ja nippu labroja.
Raskausaikana nuo rasitukset ollet kamalia, viimeeksi meinasi hypo yllättää kun en ollut syönyt.
Viikolla 30 on toinen labrakäynti ja silloin otetaan kaikki ilmeisesti tuohon leikkaukseen tarvittavat kokeet.
Mä lähden hakemaan karvaista hellyyttä 2 viikkoisilta mäyräkoiran pennuilta
Raskausaikana nuo rasitukset ollet kamalia, viimeeksi meinasi hypo yllättää kun en ollut syönyt.
Viikolla 30 on toinen labrakäynti ja silloin otetaan kaikki ilmeisesti tuohon leikkaukseen tarvittavat kokeet.
Mä lähden hakemaan karvaista hellyyttä 2 viikkoisilta mäyräkoiran pennuilta
Tsemppiä labroihin ja erityisesti tohon sokerirasitukseen. Se ei oo kiva homma mutta kun muistat palkinnon niin se kamala juomakin maistuu skumpalta
Tarjanna- Viestien lukumäärä : 10
Registration date : 20.05.2011
Rasitus ja labrat meni hyvin, hieman huippasi mutta olo parani loppuun mennessä. Se juotava litku on vaihtunut siitä "colan" makuisesta vadelman makuiseen mehutiivisteeseen, eli hiton pahaa ja makeaa.
Sydänfilmi oli ok ja pulssi 63.
Aamulla mittasin pojan mittarilla sokerin ja se oli 6.5, pitää mennä kurkkimaan nuo raja-arvot jostakin. Perjantaina olen viisaampi.
Sydänfilmi oli ok ja pulssi 63.
Aamulla mittasin pojan mittarilla sokerin ja se oli 6.5, pitää mennä kurkkimaan nuo raja-arvot jostakin. Perjantaina olen viisaampi.
Mä vetäisi palkokasvit nenuun, tuolla yhdellä palstalla kirjoitellaan lihavuusleikkauksista Niitä tehdän keskustelijoiden mielestä ihan turhaan ja on rahojen haaskausta, jos joku haluaa kurkata niin saa multa osoitteen privana, täällä ei varmaan voi laittaa linkkiä yleiseen jakoon
mä haluan kanssa nähdä mitä ne puhuu.. Tulkoot vaan palkokoasveja nenuun. Ja kyllä niitä kateellisia riittää ihan omassakin piirissä parhaimmat on panneet välit poikki kun olen laihtunut. Olen ajatellut että se on se hinta joka minun on maksettava tästä uudesta ulko näöstäni ja terveemmästä elämästäni
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1978821-laihdutusleikkaus-mita-mielta/
Tuossa keskustelun linkki.
Mulla onneksi kaikki olleet mukana ja tukeneet hyvin
Tuossa keskustelun linkki.
Mulla onneksi kaikki olleet mukana ja tukeneet hyvin
Kyllä toi keskustelu tuolla vahvistaa mun ajatusta siitä, että en kerro leikkauksestani kenellekkään perheeni lisäksi.
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Mä teetän varmaan paidan jossa edessä lukee lihavuusleikattu ja taakse että valtion piikkiin.
Aurora toi on hyvä
Pallokala- Viestien lukumäärä : 390
Registration date : 07.09.2010
Aurora- toi oli hyvä!!! Mut lisää siihen loppuun, et ei vais... Omilla verorahoilla maksettu. Mua ainakin ärsyttää tuo yhteiskunnan verovaroista keskustelu. Olen ollut yli kymmenen vuotta jo työelämässä ja maksanut taatusti leikkaukseni jo moneen kertaan.
dunbar- Viestien lukumäärä : 329
Registration date : 11.01.2009
Just noin omilla verorahoilla maksettu
nimim. 40vuotta veroja maksanut
nimim. 40vuotta veroja maksanut
Lovely- Viestien lukumäärä : 271
Registration date : 24.07.2010
Jos meitä ei sais hoitaa miksi sitten narkomaaneja ne ei aineistaan maksa ainakaan veroja?!
kissus nytkö jo- Viestien lukumäärä : 592
Registration date : 09.09.2010
Voi murut Siellä oli jo järkevää keskustelua
Mulla on kurkku kipeä ja miehellä hammas jo toista päivää, tänään lupasi mennä päivystykseen viimein.
Eilen tilasin itselleni kesävaatteita viimeistä kertaa kokoa 54-56, toivottavasti vuoden päästä alkaa jo nelosella.
Mulla on kurkku kipeä ja miehellä hammas jo toista päivää, tänään lupasi mennä päivystykseen viimein.
Eilen tilasin itselleni kesävaatteita viimeistä kertaa kokoa 54-56, toivottavasti vuoden päästä alkaa jo nelosella.
Keskustelu meidän hoidosta ja kalleudesta on sairasta , keuhkosyöpä tupakoitsijoilla on varmalla paljon hinnakkaampaa yhteiskunnalle ja narkkarit myös! Asioista vauhkoo ne joilla ei ole parempaa tietoa aiheesta.
On laskettu (kuulemma ) että insuliini potilaan kohdalla leikkaus on maksanut itsensä vuoden sisällä ja normaali terve sairaalloisen ylipainoisen leikkaus olisi 5 vuoden sisällä maksanut operaation hinnan yhteiskunnalle! Mistä muusta leikkauksesta saadaan näin suuria hyötyjä + elämän laadun koheneminen potilaalle ja potilaan lähipiirille sekä työyhteisölle.
Vanhan laulun sanat "lihavat on lepposia" on perseestä.
On laskettu (kuulemma ) että insuliini potilaan kohdalla leikkaus on maksanut itsensä vuoden sisällä ja normaali terve sairaalloisen ylipainoisen leikkaus olisi 5 vuoden sisällä maksanut operaation hinnan yhteiskunnalle! Mistä muusta leikkauksesta saadaan näin suuria hyötyjä + elämän laadun koheneminen potilaalle ja potilaan lähipiirille sekä työyhteisölle.
Vanhan laulun sanat "lihavat on lepposia" on perseestä.
Maiski- Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Registration date : 15.03.2011
Sivu 2 / 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Similar topics
» LEIKKAUS OHI 1.6.2011
» Eneily jatkuu.. Leikkaus 18.4.2011
» katka matkalla mallinmittoihin ;) leikkaus 21.11.2011!!
» Eneily jatkuu.. Leikkaus 18.4.2011
» katka matkalla mallinmittoihin ;) leikkaus 21.11.2011!!
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa