Eneily oksettaa ja heikottaa
+11
toukka79
Minni67
ni72
Piitu
eräpena
katka
Minnie
Inkku
pillipulla
Sun
teisku
15 posters
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Eneily oksettaa ja heikottaa
Niin tullaan. Tsemppiä.
eräpena- Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 65
Registration date : 15.12.2010
Moikka,
mä olen eneilly joskus 10 vkoa putkeen xtravananzassa ja tärkeintä on pussien lisäksi ,että juo 5-8 litraa vettä ja ottaa lisää suolaa,jos alkaa heikottaa tai kramppaa.
Itse olen menossa 5.5. kirurgin vastaanotolle Terveystaloon Kamppiin ja jos näyttävät vihreää valoa, niin leikkaus olisi jo 13.6.
Olen ajatellut olla enellä 10.5.alkaen, eli reilun kuukauden. Terveystalolla tosin RT sanoi,että siellä vaaditaan vain 3 kg:n pudotus.
mä olen eneilly joskus 10 vkoa putkeen xtravananzassa ja tärkeintä on pussien lisäksi ,että juo 5-8 litraa vettä ja ottaa lisää suolaa,jos alkaa heikottaa tai kramppaa.
Itse olen menossa 5.5. kirurgin vastaanotolle Terveystaloon Kamppiin ja jos näyttävät vihreää valoa, niin leikkaus olisi jo 13.6.
Olen ajatellut olla enellä 10.5.alkaen, eli reilun kuukauden. Terveystalolla tosin RT sanoi,että siellä vaaditaan vain 3 kg:n pudotus.
Sokerihiiri- Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 06.03.2011
Xtravaganzasta on tullu ilmi kielteisiä kokemuksia maailmalla, ihan kuolemantapauksia. 5-8 litran juominen on liikaa elimistölle (lähde: yle radio S eli ruotsin radio). Oikea määrä on n. 2 litraa ja maksimissaan 3 litraa terveydenhuollon ammattilaisten mukaan. Jos on tässä leikkausprosessissa sisällä niin kannattaa noudattaa RT:n ohjeita.
En piruja halua seinille maalata missään nimessä..jokainen googlatkoon ja tehköön omat johtopäätökset. Suomen xtravaganzan maapäällikkö kommentoi Suomen medialle, että ikinä ei olla ohjeistettu Suomessa että tulisi juoda 5-8litraa..nähtävästi on..voivoi
En piruja halua seinille maalata missään nimessä..jokainen googlatkoon ja tehköön omat johtopäätökset. Suomen xtravaganzan maapäällikkö kommentoi Suomen medialle, että ikinä ei olla ohjeistettu Suomessa että tulisi juoda 5-8litraa..nähtävästi on..voivoi
toukka79- Viestien lukumäärä : 185
Registration date : 05.08.2010
Moikka,
joo mä muistelen kyllä,että ainakin 5 litraa olisi sanottu joskus...
luin itsekin nuo Ruotsin tapahtumat ja siitä viisastuneena en kyllä juo niin paljoa, en pystyisinkään...
Aion myös enellä syödä muutakin kuin pussia nyt kun luin nuo jutut.
joo mä muistelen kyllä,että ainakin 5 litraa olisi sanottu joskus...
luin itsekin nuo Ruotsin tapahtumat ja siitä viisastuneena en kyllä juo niin paljoa, en pystyisinkään...
Aion myös enellä syödä muutakin kuin pussia nyt kun luin nuo jutut.
Sokerihiiri- Viestien lukumäärä : 93
Registration date : 06.03.2011
Moi teisku meil on samana päivänä leikkaus 2.5. Mulla oli tänään -12 kg ened dietil kun olen ollut .
En vaan saa nita lämpösiä pusseja enään alas tulee paha olo kun edes haistaa sen. Mutta kylmät menee alas.
Ensi viikol olis viel ryhmä rt luona ja kirurgin aika ja laprat ym.
En vaan saa nita lämpösiä pusseja enään alas tulee paha olo kun edes haistaa sen. Mutta kylmät menee alas.
Ensi viikol olis viel ryhmä rt luona ja kirurgin aika ja laprat ym.
ni72- Viestien lukumäärä : 59
Registration date : 12.09.2010
Missä sinut leikataan?
Mua alkaa jo hieman jännittää...
Vappupäivänä olis oltava klo 12 jo osastolla Lahdessa.
Mitenhän siellä saa sen sunnuntain kulumaan..
Eikö olekin ihan hirveitä ne kuumat pussit!!!
Mulla menee enää vain tomaattikeitto alas.
Sit olen syänyt noita Gambridgen puuro-pusseja. Ne on tosi hyviä, omena-kaneli.
Toivottavasti en joudu enää IKINÄ ajattelemaankaan koko pussikeittoja tämän jälkeen!
Tsemppiä ja onnea sulle leikkaukseen!
Miten ehdit vielä ensi viikolla rt:n luokse?
Mua alkaa jo hieman jännittää...
Vappupäivänä olis oltava klo 12 jo osastolla Lahdessa.
Mitenhän siellä saa sen sunnuntain kulumaan..
Eikö olekin ihan hirveitä ne kuumat pussit!!!
Mulla menee enää vain tomaattikeitto alas.
Sit olen syänyt noita Gambridgen puuro-pusseja. Ne on tosi hyviä, omena-kaneli.
Toivottavasti en joudu enää IKINÄ ajattelemaankaan koko pussikeittoja tämän jälkeen!
Tsemppiä ja onnea sulle leikkaukseen!
Miten ehdit vielä ensi viikolla rt:n luokse?
teisku- Viestien lukumäärä : 110
Ikä : 64
Registration date : 28.08.2010
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa