Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Lihavuusleikkaus

+8
sarsibaani72
haaho
Tuulikki79
wiccan
salmikri
Norsu
onnellinen
etra
12 posters

Siirry alas

Lihavuusleikkaus Empty Lihavuusleikkaus

Viesti kirjoittaja etra La Heinä 04, 2009 11:16 pm

Liityin juuri rekisteröityneeksi käyttäjäksi tälle sivustolle. Olen tosi kömpelö käyttämään tämän kaltaisia ajatusvaihto kanavia, mutta koetetaan.

Olen yli viisikymppinen mies, jolla on pituutta 170 senttiä ja painoa noin 160 kiloa. Kaikki mahdolliset keinot olen koittanut, että saisin painoani pudotettua tai ainakin ehkäistäkseni sen nousua. Mutta olen hävinnyt tämän kamppailun. Lääkärit ovat kyllä auliisti huomauttaneet ylipainosta jos ehkä en ole sitä itse sattunut huomaamaan. Erilaisia ravitsemukseen liittyviä oppaita olen myös saanut parin mapillisen verran, mutta tuntuu kuitenkin siltä ettei tämä lihavuus johdu pelkästään tiedon puutteesta.

Nyt tässä reilu vuosi sitten pääsin asiantuntevan lääkärin hoitoon Herttoniemen diabetespoliklinikalle ja sain häneltä lähetteen Meilahden endokrinologian poliklinikalle, jossa todettiin, että lihavuusleikkaus on kohdallani aiheellinen. Siitä asiat sitten lähtivät rullaamaan kaikkine leikkaukseen liittyvine tutkimuksineen. Kuluvalla viikolla sain tietää leikkauspäivän, joten asia on siltä osin voiton puolella. On ollut aika raskasta odottaa näiden tutkimusten tuloksia, ettei vain niistä löydy mitään mikä ehkäisisi leikkauksen. Onneksi ei löytynyt.

Nyt tällä hetkellä yritän pudottaa painoani 10 prosenttia, jotta leikkaus olisi helpompi tehdä. Toivottavasti onnistun tässä nähtävästi viimeisessä laihdutuskuurissani. Mieli on ainakin hyvä ja odotan innokkaasti tulevaa elämää ilman tätä massiivista läskipanssaria, joka on estänyt elämästä ihmisarvoista elämää.

Terveisin Etra

etra

Viestien lukumäärä : 5
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 04.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikkaus Empty terve

Viesti kirjoittaja onnellinen Su Heinä 05, 2009 3:46 am

Terve tuloa mukaan porukkaan.

Minäkin aristelin alussa kirjoittelua ja avautumista muille ihmisille, ja ennen kaikkea osaanko ilmaista itseäni ymmärrettävästi ja vieläkö suomen kieli ja sen kirjoittaminen sujuu olenko 30 vuotta sanoista jäljessä. niin kauan olen ollut maasta pois ja suomea käytän n. kerran kuukaudessa ja silloinkin useasti sekakielellä eli "suomi-hebrea-englantikieltä" Sitten rohkaistuin ja hyvä niin. Surprised

Kuten olet jo varmaan lukenut ite jätin sokeritaudein(2) leikkauspädydälle je veren paine on nykyään lääkärin mukaan kuin nuorella neidolla.

Itse odottelen innolla 100kg rikkoutumista on kilosta kiinni. bounce jocolor

Menestymistä koko sydämmestäni sinulle etra niin laihdutuksessa kuin leikkauksessakin. sunny sunny sunny

onnellinen

Viestien lukumäärä : 57
Paikkakunta : Jerusalem
Registration date : 03.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikkaus Empty Laihdutusleikkaus

Viesti kirjoittaja etra Su Heinä 05, 2009 2:11 pm

[quote="onnellinen"]Terve tuloa mukaan porukkaan.

Minäkin aristelin alussa kirjoittelua ja avautumista muille ihmisille, ja ennen kaikkea osaanko ilmaista itseäni ymmärrettävästi ja vieläkö suomen kieli ja sen kirjoittaminen sujuu olenko 30 vuotta sanoista jäljessä. niin kauan olen ollut maasta pois ja suomea käytän n. kerran kuukaudessa ja silloinkin useasti sekakielellä eli "suomi-hebrea-englantikieltä" Sitten rohkaistuin ja hyvä niin. Surprised

Kuten olet jo varmaan lukenut ite jätin sokeritaudein(2) leikkauspädydälle je veren paine on nykyään lääkärin mukaan kuin nuorella neidolla.

Itse odottelen innolla 100kg rikkoutumista on kilosta kiinni. bounce jocolor

Menestymistä koko sydämmestäni sinulle etra niin laihdutuksessa kuin leikkauksessakin. sunny sunny sunny

Kiitos kannustavasta viestistäsi. On liikuttavaa, todeta, että ihmiset välittävät toisistaan kannustamalla heitä. Vaimoni liikkuttui kyyneliin asti lämpimästä viestistäsi. Tämä sairaaloinen lihavuuteni on ollut meitä vaimoni kanssa pelottanut asia, sillä lääkärien ja muun tiedon mukaan minulla ei olisi ilman tätä leikkausta pitkääkään elinikää jäljellä. Varmaan meillä kaikilla on ollut samanlaisia kuoleman pelko ajatuksia leikkausta odottaessa.

Terveisin Etra
(p.s hyvin sujuu suomenkieli) Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

etra

Viestien lukumäärä : 5
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 04.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikkaus Empty Vs: Lihavuusleikkaus

Viesti kirjoittaja Norsu Ma Heinä 06, 2009 12:38 am

Tervetuloa mukaan täältäkin!

Kyllä tää sairaaloinen ylipaino on karsea taakka kun se on kohdalle osunut. Itse olen mennossa kuun lopulla vihdoinkin kirurgin pakeille. Voi kun saatas silloin määriteltyä se tarkka leikkuupäivä jo.

T. elephant
Norsu
Norsu

Viestien lukumäärä : 84
Paikkakunta : Riihimäki
Registration date : 16.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikkaus Empty Leikkauspäivä

Viesti kirjoittaja etra Ma Heinä 06, 2009 2:10 am

Norsu kirjoitti:Tervetuloa mukaan täältäkin!
Itse kun sain sen, oli helpotus tosi iso. Jatkuvasti on saanut stressata milloin se tulee, joten ajatuksiin ei ole viime aikoina muuta mahtunut. Uskon tietäväni tunteesi odotellessasi sitä " suurta päivää". Smile
Terveisin Etra

Kyllä tää sairaaloinen ylipaino on karsea taakka kun se on kohdalle osunut. Itse olen mennossa kuun lopulla vihdoinkin kirurgin pakeille. Voi kun saatas silloin määriteltyä se tarkka leikkuupäivä jo.

T. elephant

etra

Viestien lukumäärä : 5
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 04.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikkaus Empty Leikkauspäivä

Viesti kirjoittaja salmikri Ke Heinä 08, 2009 6:16 pm

Hei,

Minulla on aika varattuna syysykuun alussa Jorvin sairaalaan, jossa arvioidaan pääsyäni leikkaukseen. Tietääkö joku, miten kauan kestää ennen kuin pääsee leikkaukseen Peijaksen sairaalaan (jos päätös on myönteinen) Question

t.


Viimeinen muokkaaja, salmikri pvm Ke Heinä 08, 2009 6:18 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : kirjoitusvirhe)

salmikri

Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 31.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikkaus Empty riippuu mistä roikkuu

Viesti kirjoittaja wiccan Ke Heinä 08, 2009 6:44 pm

Se on aina aika yksilöllisistä. varmistetaan että kaikki keinot on käyty läpi laiduttamiseksi. itsellä kaikki meni puoli vuotta eteenpäin kun vastasin kyselyyn saaneeni joskus ahmimiskohtauksia, lääkäri ei kuunnellut vaikka vakuutin niiden olevan takana ja lykkäsi päätöstään. Evil or Very Mad
lopulta suositus oli "taskussa", siitä meni 4 kk vatsan tähystykseen ja siitä n. 2 kk leikkaukseen.
Nyt kotona toista viikkoa leikkauksesta. Very Happy painoa on tippunut mutta leikkausturvotus ja reaktio verenohenne lääkkeeseen ovat turvottaneet mahan isommaksi kuin koskaan. Haavat ovat parantuneet mahtavasti, ei jää isoja arpia, paitsi ehkä dreenihaavasta, se kun on pisimpään auki. Rolling Eyes

Nyt täytyy kiirehtiä ajamaan kanit lukkojen taakse jotta pääsee leffaan. sunny
wiccan
wiccan

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 41
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 14.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikkaus Empty Vs: Lihavuusleikkaus

Viesti kirjoittaja Tuulikki79 Pe Heinä 10, 2009 2:43 am

etra kirjoitti:Liityin juuri rekisteröityneeksi käyttäjäksi tälle sivustolle. Olen tosi kömpelö käyttämään tämän kaltaisia ajatusvaihto kanavia, mutta koetetaan.

Olen yli viisikymppinen mies, jolla on pituutta 170 senttiä ja painoa noin 160 kiloa. Kaikki mahdolliset keinot olen koittanut, että saisin painoani pudotettua tai ainakin ehkäistäkseni sen nousua. Mutta olen hävinnyt tämän kamppailun. Lääkärit ovat kyllä auliisti huomauttaneet ylipainosta jos ehkä en ole sitä itse sattunut huomaamaan. Erilaisia ravitsemukseen liittyviä oppaita olen myös saanut parin mapillisen verran, mutta tuntuu kuitenkin siltä ettei tämä lihavuus johdu pelkästään tiedon puutteesta.

Nyt tässä reilu vuosi sitten pääsin asiantuntevan lääkärin hoitoon Herttoniemen diabetespoliklinikalle ja sain häneltä lähetteen Meilahden endokrinologian poliklinikalle, jossa todettiin, että lihavuusleikkaus on kohdallani aiheellinen. Siitä asiat sitten lähtivät rullaamaan kaikkine leikkaukseen liittyvine tutkimuksineen. Kuluvalla viikolla sain tietää leikkauspäivän, joten asia on siltä osin voiton puolella. On ollut aika raskasta odottaa näiden tutkimusten tuloksia, ettei vain niistä löydy mitään mikä ehkäisisi leikkauksen. Onneksi ei löytynyt.

Nyt tällä hetkellä yritän pudottaa painoani 10 prosenttia, jotta leikkaus olisi helpompi tehdä. Toivottavasti onnistun tässä nähtävästi viimeisessä laihdutuskuurissani. Mieli on ainakin hyvä ja odotan innokkaasti tulevaa elämää ilman tätä massiivista läskipanssaria, joka on estänyt elämästä ihmisarvoista elämää.

Terveisin Etra

Hei!
Hienoa Etra että olet saanut asioita rullaamaan ja siihen mitä sanoit että olet hävinnyt taistelun lihavuutta vastaan ei pidä paikkaansa, tästä vasta lähtee Smile Nyt lähetän vain runsaasti sinulle tsemppiä ja toivottavasti pääset pian leikkaukseen niin uusi elämä voi alkaa cheers
Itse olin leikkauksessa 1.6 ja olen niin onnellinen jo nyt kun huomaan painon putoavan ja elämän laadun paranevan päivä päivältä Smile Olen itse 30 vuotias ja odotan että saan itseni normaali painoiseksi koska minulla on haaveita joita haluasin toteuttaa Smile Toivon sinulle kärsivällisyyttä koska se lopulta palkitaan!

Tuulikki

Tuulikki79

Viestien lukumäärä : 2
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 07.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikkaus Empty Lihavuusleikkaus

Viesti kirjoittaja etra Ti Heinä 28, 2009 5:50 pm

Nyt olen ENED:llä, leikkaus kuukauden kuluttua. Onneksi kaikki tutkimukset on nyt läpikäyty. Missään ei ole löytynyt mitään estettä leikkaukseen. Kummallinen olo, kun asia alkaa viimein realisoitumaan. Koko ajan ollut pelko siitä, että jokin asia estäisi leikkauksen.

Varmaan on helpottunut olo silloin, kun pääsee toipumaan leikkauksesta. Vaikea kuvitella elämää huomattavasti kevyempänä. Tällä hetkella paino 157 kiloa ja pituus 170 cm. Tälläinen ylipaino on estänyt kyllä tehokkaasti kaiken normaalin elämän. Vaikka kyllä minä sen tiedän, ettei kaikki elämän ongelmat ratkea pelkästään tähän leikkaukseen, mutta niitä on ehkä helpompi sietää, kun ei aina ole näin väsynyt ja tympääntynyt elämäänsä. Joten on mukava lukea tätä palstaa, jossa ihmiset kertovat onnistuneesta leikkauksesta ja nopeasta toipumisesta. Odottavin mielin kohti H-hetkeä.

etra

Viestien lukumäärä : 5
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 04.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikkaus Empty Vs: Lihavuusleikkaus

Viesti kirjoittaja haaho Ti Heinä 28, 2009 6:18 pm

Hieno homma Etra! Ensi kesänä kaahailet jo pyörällä yleiselle rannalle siinä missä muutkin. Mä odottelen vielä leikkausaikaani, mutta itse ajattelen, että josko ensi kesänä ei enää olisi koko ajan hiki otsalla ja tukala olo.

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 51
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 16.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikkaus Empty Vs: Lihavuusleikkaus

Viesti kirjoittaja sarsibaani72 Ti Heinä 28, 2009 9:34 pm

Tsemppiä Etra! Minulla ei ole leikkausaika vielä tiedossa, viikon päästä gastroskopia ja koko ajan pelko takapuolessa että jotain "vikaa" löytyy ja en pääsekkään leikkaukseen, on kyllä kaikki toivo nyt leikkauksessa, jos se kariutuu en tiedä enää mitä tekisin. Yritän koko ajan syödä kevyesti mutta paino vaan ei tipu ja sitten menee hermot ja kaikki repee käsistä. Ja ENEily on sitten seuraava asia mikä pelottaa...miten se sinulla mennyt?

sarsibaani72

Viestien lukumäärä : 3
Paikkakunta : valkeakoski
Registration date : 08.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikkaus Empty Eneily

Viesti kirjoittaja etra Ke Heinä 29, 2009 2:25 pm

sarsibaani72 kirjoitti:Tsemppiä Etra! Minulla ei ole leikkausaika vielä tiedossa, viikon päästä gastroskopia ja koko ajan pelko takapuolessa että jotain "vikaa" löytyy ja en pääsekkään leikkaukseen, on kyllä kaikki toivo nyt leikkauksessa, jos se kariutuu en tiedä enää mitä tekisin. Yritän koko ajan syödä kevyesti mutta paino vaan ei tipu ja sitten menee hermot ja kaikki repee käsistä. Ja ENEily on sitten seuraava asia mikä pelottaa...miten se sinulla mennyt?

Terve sarsibaari!Kohtalaisesti eneily on mennyt. Se kannustaa, kun ajattelee, etä tämä on todennäköisesti viimeinen kerta joillain laiharilla. Nälkä kieltämättä on ja kaikkea mikä on ruuan näköistä ja hajuista tekee mieli. Keittoja tulee vähän rikastettua herkkusienillä ja sekavihannespusislla, mutta kai se on sallittua. Minulla oli kanssa tuo gastroskopia pelon aihe, mutta lääkäri lohdutti, että jos jotain löytyykin niin se hoidetaan pois, eikä viivästytä leikkausta. Kaikki on kuitenkin ollut kunnossa, joten huolestumiset ovat olleet turhia. Vieneet vain turhaa mielenrauhaa. Tiedän muuten tuon tunteen, että yrittää syödä kevyesti, mutta paino ei putoa. Minulta on mennyt jo ajat sitten kyky nauttia ruuasta, sillä pisti suuhun mitä tahansa aina on syyllinen olo. Mutta ei kai kukaan voi olettaakaan, että paino putoaisi voimakkaasti, ilman jotain radikaalia kuten ened. Minulla ei ainakaan ollut este leikkaukseen vaikka en ollut onnistunut pudottamaan painoa tutkimusvaiheessa. Koeta jaksaa, taitavat nuo sinunkin tuntemukset olla tuttuja meille kaikille leikkaukseen menijöille ja valmistautuville.

etra

Viestien lukumäärä : 5
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 04.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikkaus Empty Puukkoa odotellessa.

Viesti kirjoittaja tonnikeijukainen Ti Elo 04, 2009 3:52 am

Hei. Olen juuri eilen rekisteröitynyt tänne ja olen todella iloinen kun löysin tämän ihanan porukan. On ollut ilo ja lohdutus lukea onnistuneita tarinoita. Itse olen 32v nainen, pituus 172 ja paino nyt 143kg. Lähetteen teki leikkaukseen lapsettomushoitojen ylilääkäri, eli kolme keinohedelmöitystä takana, tuloksetta ja koeputkihedelmöitys kielteinen lihavuuden takia. pale viime vuonna tiputin Ened- ryhmässä 23 kg, jotka tulivat puolessa vuodesssa takaisin, johtuen osittain että olin kaksi kuukautta sairaslomalla selkäleikkauksen takia... Siis selityksiä, niitähän minä osaan. Embarassed Mutta nyt olen menossa OBE- miitinkiin 4.9 johon mennessä on oltava 10 kg poissa( vielä 4 jäljellä) ja ehkä leikkaus lokakuulla viimeistään marraskuussa. Täällä Itä- suomessa leikataan vain kerran kuussa ja jos lääkärit on paikalla Mad Tänään kväin leikkaavalla lääkärillä gastroskopiassa yksityisellä puolella, maksoi 293e, jotta saisin nopeammin leikkausajan( toivossa on hyvä elää)mutta onhan sitä rahaa laitettu huonompaankin...kuten ruokaan...ja karkkiin...
clown
Joten vaikka luulisi että olen leikkaukseen menossa vain tulevien, toivottavasti, lapsien saanniin takia, niin nyt ajan lähestyessä olen vakuuttunut että teen sen ihan itseni takia. Haluan sitä itselleni!! Koko ikäni olen ollut iso jA NYT MINULLA ON VIHDOINKIN MAHDOLLISUUS olla pienempi. Kaikkeni olen yrittänyt...laihdutuskuurit jo 14 vuotiaasta lähtien ja kun ravintoterapeutin kanssa laskettiin kertoja/tapoja niin päästiin 25 kertaan/ tapoja. Löytyi laihdutussukkahousut, hierontapöydät, Atkinsin, Painonvartijat, kaalisopat, lentoemäntä yms.mömmöt päälle. Joten turha on kenenkään tulla sanomaan, että oletko nyt varmasuti kokeillut kaikkia mahdollisia keinoja. MINÄ OLEN!!! Very Happy
Joten innolla odotellen ENED viikkoja( ainoastaan Modifast Suklaata) ja lopullinen läskien häätöä. Ihanaa!!!
Nyt lopettelen tässä ja toivottelen kaikille ihanaa syksyn odotusta.

Sanna

tonnikeijukainen

Viestien lukumäärä : 10
Paikkakunta : joensuu
Registration date : 03.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikkaus Empty Vs: Lihavuusleikkaus

Viesti kirjoittaja Admin Ti Elo 04, 2009 4:52 am

Tervetuloa sinulle Sanna "tonnikeijukainen" ja toivottavasti löydät täältä avun itsellesi leikkauksiin ja sen jälkeiseen elämään liittyen.
Jokaisella on oma tarinsansa ja syynsä, mutta meitä kaikki yhdistää se, että olemme ylipainoisia, joille oma terveys ja sen parantamisen mahdollisuudet ovat ajaneet hakeutumaan tähän leikkaushoitoon.

Itse toivotan kaikki uudet tervetulleiksi jo jos tulee kysyttävää, niin kysykää ja lukekaa muiden kirjoituksia, sillä jokainen luettu kokemus antaa itselle uutta tietoa leikkausta ajatellen.

Minulta voi kysellä asiasta lisää vaikkapa yv-viestiä käyttäen, mikä antaa mahdollisuuden kertoa asiasta henkilökohtaisempiinkin kysymyksiin, ilman, että joutuu täällä yleisessä foorumissa liian tunnistettavia asioita itsestään kertomaan.

t Sirpa (Admin)
Admin
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 05.09.2008

https://laihdutusleikkaus.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikkaus Empty takaisintullut

Viesti kirjoittaja onnellinen Ke Elo 05, 2009 12:21 am

Jospa tämä on se paikka johon voin kertoa viimeiset kuulumiseni.

Loma meni Suomessa mahtavasti. Oli aurinkoa, sadetta, kylmää, tuulta ja tyyntä.
Fazerin sininen maistui mutta ihan kohtuudella, korkeintain kaksi palaa kerralla,makkaraakin meni grillatessa vähän vajaa yksi, lonkeroja sain menemään korkeintaan kaksi illanratoiksi, mutta alkoholista huomasin sen ettei sitten tehnyt yhtään mieli, se ensimmäinen kulaus piti ottaa niinkuin pakolla, sen jälkeen meni kyllä loppu pullo helpommin, mutta tosiaan alkoholi on tullut aika vastenmieliseksi.
En laskenut kaloreita enkä torjunut mielitekojani, olinhan lomalla. Ne mieliteot oli sitten kyllä niitä entisen elämän pinttymiä aivoissa. Kun sain sen muka "makuelämyksen" tyydytettyä, niin asia oli pois päiväjärjestyksestä, enää ei himottanut ollenkaan joku kaukainen lapsuuden maku. En kyllä laihtunut kuin kaksi kiloa niinä kolmena viikkona, ruokailu ei ollut säännöllistä ja vedenjuontikin tahtoi unohtua vaikka olin lähteen vierellä. Nythän voin taas aloittaa kontrollielämän uudelleen.
100 meni sitten minullakin rikki paino on nyt 99 Laughing ja olo paljon paljon kevyempi.

Lento oli sellainen Baltic Aeirin ruuaton lento ja sopi minulle mitä mainioimmin, oli omat eväät mukana eli jugurttipukki ja voileipä ja vesipullo. Ja mikä ihaninta turvavyötä jouduin kiristämään ja pöytä ei jäänyt vino asentoon vaan laskeutui alas asti kun maha ei ollut tiellä.

Mutta on kyllä ihan kivaa olla taas kotonakin ja lämmössä joka ei rasita niinkuin ennen.
sunny
Kauniita kesänjatkoja teille kaikille niin leikatuille leikkaukseen meneville ja muuten vain empimville sinne koto Suomeen.
Terveisin ruisleipää pureskeleva.

onnellinen

Viestien lukumäärä : 57
Paikkakunta : Jerusalem
Registration date : 03.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikkaus Empty Vs: Lihavuusleikkaus

Viesti kirjoittaja Admin Ke Elo 05, 2009 1:43 am

Onnellinen, onnea sadan alituksesta, sitä itsekin toivoen odottelen, mutta kestää vielä aikansa, mutta ei kiirettä, kyllä se sieltä tulee, kun niin on päättänyt.

Lomalla saa olla lomalla myös syömisten suhteen, sillä ei se leikattuna se ajattelematta syöminenkään kovin pahaksi pääse menemään, kun se vatsa sanoo, milloin riittää, milloin on jo sopivasti masussa ravintoa.

Vai että ruisleipää veit kotiinbviemisinä, no se onkin täällä ainutlaatuista sille ei muut maat voi mitään. Laughing
Admin
Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 107
Registration date : 05.09.2008

https://laihdutusleikkaus.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikkaus Empty Vs: Lihavuusleikkaus

Viesti kirjoittaja EllunKana Ti Elo 11, 2009 5:34 pm

Muutama sana Etralle!

Moikka vaan ja tervetuloa munkin puolestani joukkoon hurmaavaan!
Mut on leikattu marraskuussa 2008 ja nyt on 43kg pois.
Sen verran vain halusin sinulle tähdentää kun mainitsit, että tämä eneily olisi viimeinen dieetti elämässäsi, että kyllä leikkauksen jälkeenkin päällä on elinikäinen dieetti. Jotkut leikatut eivät tunne pahoja oloja liian rasvaisesta tai liian makeasta ruoasta vaan pystyvät syömään ihan mitä vaan. Silloin kyllä joutuu miettimään mitä syö ja minkä verran.
Itse voin todella pahoin liian rasvaisesta ruoasta, kuten esim. ranskanperunoita en pysty edes ajattelemaan. Samoin liian makea tekee saman jutun.
Huono olo menee ohi vain makoilemalla kyljellään vartin verran.

Oikein paljon tsemppiä loppuajan eneilyyn ja Onnea leikkaukseen!

t. EllunKana

EllunKana

Viestien lukumäärä : 1
Paikkakunta : Päijät-Häme
Registration date : 10.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikkaus Empty "kyllä leikkauksen jälkeenkin päällä on elinikäinen dieetti..."

Viesti kirjoittaja alati roculis To Elo 13, 2009 3:56 am

Totta jokainen sana! Kun suurin painon pudotus saadaan noin kolmessa kuukaudessa leikkauksen jälkeen, niin koko loppuikähän onkin yhtä laihdutuskuuria, mikäli haluaa päästä edes lähellekään normaalipainoa. Eri asia on sitten, mihin painoon itse kukin on kohdallaan tyytyväinen ottaen huomioon iän, sukupuolen, ulkonäön tai muutoin oman terveydentilansa omaa jaksamistaan unohtamatta.

alati roculis

Viestien lukumäärä : 77
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 08.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Lihavuusleikkaus Empty Vs: Lihavuusleikkaus

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa