Rosmariinin matkassa
+15
tuulahdus
stina66
Maria-76
rolli82
Simppu
Huugibuugi
iceage100
koskpir
Jazzi
Pallokala
Soile
Leppis
eräpena
Elämä edessä
Rosmariini
19 posters
Sivu 3 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Vs: Rosmariinin matkassa
Viikot vaan vähenee...
Tänään kävin ravitsemusterapeutin juttusilla ja sain viime hetken ene-ohjeet. Nooh, enen alottelin jo eilen, joten tää päivä meni jo omalla painollaan pusseja syöden.
Just sopivast Tokmanni ilmotti, et erä Modifasteja on 4,90€/paketti joka on tooosi vähän. Apteekis ja Citymarketis Modit maksaa likemmäs 20€/paketti.
Neljä viikkoa pussittelua ja sit leikkuriin.
Tänään kävin ravitsemusterapeutin juttusilla ja sain viime hetken ene-ohjeet. Nooh, enen alottelin jo eilen, joten tää päivä meni jo omalla painollaan pusseja syöden.
Just sopivast Tokmanni ilmotti, et erä Modifasteja on 4,90€/paketti joka on tooosi vähän. Apteekis ja Citymarketis Modit maksaa likemmäs 20€/paketti.
Neljä viikkoa pussittelua ja sit leikkuriin.
Rosmariini- Viestien lukumäärä : 216
Registration date : 16.02.2011
Tsemppiä eneilyyn! Mulla muuten painonlasku jo rauhottu. Nyt vissiin mennään pikkuhiljaa. Olen panostanut nyt, että saan proteiinia sen 60 mg, jottei lihakset hävii kokonaan.
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Kiitos!
Kiva, et siu paino laskee, vaik vaan pikkuhiljaa. Hyvin oot kummiski saanu painoo pois.
Kiva, et siu paino laskee, vaik vaan pikkuhiljaa. Hyvin oot kummiski saanu painoo pois.
Tää kolmas pussittelu päivä on enää yhtä pussia vailla... Tosin tänä päivänä on pikkasen ollut päänsärkyä. Oon omast mielest juonu tarpeeks, mut en kait sit kummiskaan... Pitkiin aikoihin ei ole migreeniä ollu, mut nyt juimii ikäväst. Kaitpa sitä pitää Imigran ottaa koht puolin, kun tuo Miranax ei auttanut.
Päänsärky meni yön aikana ohi, mikä oli hyvä asia. Tänään olen taas muistanut juoda vähän väliä.
Neljäs pussittelupäivä on taas viimistä pussia vailla... Äkkiä nää päivät vierähtää.
Neljäs pussittelupäivä on taas viimistä pussia vailla... Äkkiä nää päivät vierähtää.
Kuudes pussittelu päivä, viimistä pussia vailla. Hyvin menee.
Tänään käytiin miehen kans kaupassa ja mies jossain vaihees kysyi, et siedätyshoitoa, vai? Tutkiskelin kaupassa kaikkea mahdollista ruokaa vaikka en saakkaan syödä niitä. Ja ei tehnyt ees mieli!! Hyvä minä!
Tänään tuli sairaalalta papereita ja niissä mm. toivoteltiin tervetulleeks leikkaukseen ja osastolle. Torstaina 13.9 pitää mennä sairaalalle haastatteluun, spirometriaan, keuhkokuvaan ja verikokeisiin. Tuli tunne, et nyt se on menoa... Toivottavasti kaikki menee hyvin.
Tänään käytiin miehen kans kaupassa ja mies jossain vaihees kysyi, et siedätyshoitoa, vai? Tutkiskelin kaupassa kaikkea mahdollista ruokaa vaikka en saakkaan syödä niitä. Ja ei tehnyt ees mieli!! Hyvä minä!
Tänään tuli sairaalalta papereita ja niissä mm. toivoteltiin tervetulleeks leikkaukseen ja osastolle. Torstaina 13.9 pitää mennä sairaalalle haastatteluun, spirometriaan, keuhkokuvaan ja verikokeisiin. Tuli tunne, et nyt se on menoa... Toivottavasti kaikki menee hyvin.
Hui! En osaa edes kuvitella tuota tunnetta, niin kaukainen vielä.
Mutta sinulle onnea matkaan!
Mutta sinulle onnea matkaan!
Huugibuugi- Viestien lukumäärä : 108
Registration date : 02.07.2012
Rosmariini, pian se on meillä edessä!!!! Mun flunssa vaan on edelleen niin paha, että en tiä mitä tiistain spirometria näyttää ja pääseekö koko leikkaukseen... Mua on alkanu nyt jännittään ihan sikkenä :/ jännittääks sua? Mä oon jo harkinnu koko projektista vetäytymistäki...
Simppu- Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 29.02.2012
Kiitos Huugibuugi.
Ja Simppu, ku näi pitkälle oot jo päässy ni älä vetäydy! Kyl se onnistuu ja joulun aikaan oot tyytyväinen itseesi ja saavutuksiisi. Toivottavasti flunssasi menee ohi ja jos se sen takia siirtyy ni sit siirtyy.
Ihmeen rauhallinen oon ollu, enkä omasta mielestä viel ees jännitä. Kahden viikon kuluttua voin olla jo toista mieltä.
Kaks viikkoo oon pussitellu ja painoa on lähtenyt 3,8kg. Miun ei ole pakko laihduttaa enää jotain tiettyä määrää, kunhan saan sisäelinten ympärillä olevan rasvan pienenemään. Ravitsemusterapeutti mietti että jospa painoni tippuis pussittelulla 4-6 kiloo. Nooh, neljä kiloo on täyttyy ihan koht ja pussittelua o jäljel toinen kaks viikkoo.
Viikol olin opintomatkal ja sielkii pysyin sallittujen syömisten linjalla, mitä nyt ravintolan salaattiin kuului pienehkö lohipala, jonka söin. Mut ei se lohi diettiä kaatanut. Hotellin aamupalal söin kiltisti salaattia, kurkkua, tomaattia ja join teetä. Ja olin niin pirun ylpee itestäni.
Ja Simppu, ku näi pitkälle oot jo päässy ni älä vetäydy! Kyl se onnistuu ja joulun aikaan oot tyytyväinen itseesi ja saavutuksiisi. Toivottavasti flunssasi menee ohi ja jos se sen takia siirtyy ni sit siirtyy.
Ihmeen rauhallinen oon ollu, enkä omasta mielestä viel ees jännitä. Kahden viikon kuluttua voin olla jo toista mieltä.
Kaks viikkoo oon pussitellu ja painoa on lähtenyt 3,8kg. Miun ei ole pakko laihduttaa enää jotain tiettyä määrää, kunhan saan sisäelinten ympärillä olevan rasvan pienenemään. Ravitsemusterapeutti mietti että jospa painoni tippuis pussittelulla 4-6 kiloo. Nooh, neljä kiloo on täyttyy ihan koht ja pussittelua o jäljel toinen kaks viikkoo.
Viikol olin opintomatkal ja sielkii pysyin sallittujen syömisten linjalla, mitä nyt ravintolan salaattiin kuului pienehkö lohipala, jonka söin. Mut ei se lohi diettiä kaatanut. Hotellin aamupalal söin kiltisti salaattia, kurkkua, tomaattia ja join teetä. Ja olin niin pirun ylpee itestäni.
Joo, en mä luovuta. Tänään oli sellanen päivä, että jos oisin muuten vaan laihdutellut niin oisin ratkennu syömään vaikka mitä :O Mä eilen leivoin suolaista ja makeeta ja maistoin ihan vaan pienet palat ja SYLKÄSIN roskiin kun maun sain Halusin vaan tietää voiko sitä tarjoilla Ihanaa sitten kun on leikattu niin voi maistaa jotain leipomusta ihan oikeesti pienen palan
Sullahan ei oo mitään kauheita paineita ton enen kaa, toisinku mulla, 14 kiloa pitäs saada... Onhan nyt menny jo 20, mutta rt:n käynnistä vielä 1,2 kiloa pitäs saada reilus viikos
Sullahan ei oo mitään kauheita paineita ton enen kaa, toisinku mulla, 14 kiloa pitäs saada... Onhan nyt menny jo 20, mutta rt:n käynnistä vielä 1,2 kiloa pitäs saada reilus viikos
Simppu- Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 29.02.2012
Joo, enen kaa ei todellakaan ole paineita. Ihan hyvä.
Tänään on ollut vaikea päivä pysyä pusseilla. Mut sisulla on menty.
Tänään on ollut vaikea päivä pysyä pusseilla. Mut sisulla on menty.
Tänään kävin ravitsemusterapeutin juttusilla ja sain ohjeita leikkauksen jälkeiseen ruokailuun.
Leikkauksen jälkeisenä päivänä nautitaan nestemmäistä ruokaa, jota nautitaan varovasti pieniä määriä. Toisena leikkauksen jälkeisenä päivänä siirrytään soseutettuun ruokaan ja muutaman päivän kuluessa vähitellen pehmeärakenteiseen ruokaan. Syödään hitaasti ja tunnustellaan mikä on sopiva määrä syödä.
Jännitys vaan kohoaa...
Leikkauksen jälkeisenä päivänä nautitaan nestemmäistä ruokaa, jota nautitaan varovasti pieniä määriä. Toisena leikkauksen jälkeisenä päivänä siirrytään soseutettuun ruokaan ja muutaman päivän kuluessa vähitellen pehmeärakenteiseen ruokaan. Syödään hitaasti ja tunnustellaan mikä on sopiva määrä syödä.
Jännitys vaan kohoaa...
voi että, sä oot jo niin lähellä "määränpäätäsi". ihanaa tsemppiä loppu koitokseen-
rolli82- Viestien lukumäärä : 227
Registration date : 30.04.2012
^ Kiitos tsempeistä!
Juu, määränpää lähestyy uhkaavasti. Nyt vaan yritän väistellä flunssasia ihmisiä, ettei leikkuriaika peruunnu.
Juu, määränpää lähestyy uhkaavasti. Nyt vaan yritän väistellä flunssasia ihmisiä, ettei leikkuriaika peruunnu.
Tänään kävin sairaalalla haastattelussa, verikokeissa, sydänfilmissä, spirometriassa ja keuhkokuvassa. Melkeen kolme tuntii vierähti siel.
Aluks vähän jänskätti, mut mukava henkilökunta sai miut rentoutumaan ja välil naurettiin maha kippurassa. Selvisi, että miut leikataan toisena. (Olisin halunu olla eka...) Pienen neuvottelun jälkeen selvisi, että kirurgi haluaa leikata ekana vaativammat potilaat ja toisena sitten helpommat tapaukset. Mie oon nyt sit se helpompi tapaus eli painoa vähemmän ja BMI pienempi kuin "Mikkeliläisellä rouvalla". Terkkuja vaan sinne, jos lueskelet tätä.
Kaikki on OK leikkausta varten. Edelleen välttelen flunssasia ihmisiä.
Viimiset ene-päivät alkakoon!
Aluks vähän jänskätti, mut mukava henkilökunta sai miut rentoutumaan ja välil naurettiin maha kippurassa. Selvisi, että miut leikataan toisena. (Olisin halunu olla eka...) Pienen neuvottelun jälkeen selvisi, että kirurgi haluaa leikata ekana vaativammat potilaat ja toisena sitten helpommat tapaukset. Mie oon nyt sit se helpompi tapaus eli painoa vähemmän ja BMI pienempi kuin "Mikkeliläisellä rouvalla". Terkkuja vaan sinne, jos lueskelet tätä.
Kaikki on OK leikkausta varten. Edelleen välttelen flunssasia ihmisiä.
Viimiset ene-päivät alkakoon!
Tsemppiä huomiseen Rosmariini
Maria-76- Viestien lukumäärä : 119
Ikä : 47
Registration date : 07.02.2012
Kiitos Maria-76!!
Tsemppiä leikkaukseen!
Leppis- Viestien lukumäärä : 352
Registration date : 17.06.2011
Kiitos Leppis!
Pikku hiljaa pitäs alkaa pakkaamaan laukkua sairaalakeikkaa varten ja laittaa sauna lämpiämään. Hyvillä mielin oon, eikä kauheesti ees viel jännitä.
Pikku hiljaa pitäs alkaa pakkaamaan laukkua sairaalakeikkaa varten ja laittaa sauna lämpiämään. Hyvillä mielin oon, eikä kauheesti ees viel jännitä.
Tsemppiä Rosmariini!
Huugibuugi- Viestien lukumäärä : 108
Registration date : 02.07.2012
Tseppiä huomiseen Perästä tullaan (22.10). Ilmoittele kuulumisia kun jaksat.
stina66- Viestien lukumäärä : 92
Registration date : 16.02.2012
Kiitos Huugibuugi ja stina66!
Kaikkea hyvää huomiselle! Ja muutenkin.
tuulahdus- Viestien lukumäärä : 86
Registration date : 16.11.2011
Kiitos Tuulahdus!
Rosmariini häipyy vähin äänin peiton alle herätäkseen aamulla uuteen jännittävään päivään.
Rosmariini häipyy vähin äänin peiton alle herätäkseen aamulla uuteen jännittävään päivään.
Tsemppiä Rosmariini, oottelen jo innolla sinun kuulumisia
Milja- Viestien lukumäärä : 71
Registration date : 02.09.2012
Sivu 3 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa