Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

+13
Maiski
toukka79
simri
Wee2be
Tantta
Riski_iita
MRA123
Poutapilvi
Kesä77
Bulla65
kanttura
Heluna
Pirre
17 posters

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! - Sivu 2 Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Pirre Pe Huhti 08, 2011 8:23 pm

Kyl se kampa pitää koht sit ottaa jo esiin Very Happy Eneilyt sujuu.., mutt ei mee enää kovin helposti kurkusta alas. Ällöttää koko litku! Mutt, eneilen vaikka päälläni seisten, ku tietää mitä on odotettavissa!
Se 10viikkoa pussikeittoja laitto kyl sellasen kammon koko eneilyyn, ett toi hajukin on jo jotain niin hirveetä...mutt, sisulla mennään etiäpäin! Eikö? Wink
Mites sulla on sujunut?
Pirre
Pirre

Viestien lukumäärä : 40
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 11.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! - Sivu 2 Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Riski_iita Ma Huhti 11, 2011 5:20 pm

Noooh.... niin ja näin... Eli sen olen pitänyt mitä itse itselleni lupasin. Eli arkipäivät eneillään ja viikonloppuna voi hiukan lipsua. Eneily on ruoilla ja pussikeitoilla, ei varsinaisilla ene-tuotteilla ( sillä ne tuli ylös alta aika yksikön Sad ) Sillä tavalla eneilin sen 10 viikkoakin, muuten ei olis onnannut. Mutta tästä puhutaankin ihan kuiskaten, en kamalasti viitsi malliani mainostaa Smile

Yksi tavoite vilahti jo näkysällä .... eli lukemat vaakaan. Very Happy Olin ollut siinä uskossa että se on rikki, mutta sitten kauhukseni huomasin että se mittaakin "vain" 150kg:n asti, eli ei ihme jos mulla se piiputtaa. Ihme on ettei ole lasilevy ritsahtanut mäsäksi kun olen kehoni hälle asattanut..... Hui!!

Mutta näillä mennään, ja tsemppaillaan eikö?? Enää 18 yötä enen päättymiseen ja 29 yötä leikkuuseen Very Happy Very Happy
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 29.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! - Sivu 2 Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Pirre Ti Huhti 12, 2011 3:55 pm

Multakin se Peijaksen rt kyseli, ett olisinko mielummin ruokaenellä, ku kerroin miten kamalaa litkua ne keitot on..mutt, olin jo valmiiks varustautunut keitoilla ja mulle ne on helpommat, ku ei tarvitse sen enempää miettiä ja laskea, ett mitä suuhunsa tunkee. Jos vaan kaikki menee hyvin leikkauksen jälkeen, nii en ees enää ikinä vilkaisekkaan noita ene-keittoja!!! Niitä ei todellakaan tule ikävä Very Happy

Joo, tsemppaillaan, ei enää kauan tartte!!! cheers
Pirre
Pirre

Viestien lukumäärä : 40
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 11.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! - Sivu 2 Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Piitu Ke Huhti 13, 2011 1:47 am

Tervetuloa palstalle, onnea upeasta alkupudotuksesta ja tsemppiä eneen!

Piitu

Viestien lukumäärä : 218
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 14.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! - Sivu 2 Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Riski_iita Ke Huhti 27, 2011 1:05 pm

Mites sulla on mennyt?? Enää 2 yötä enen loppumiseen, ja 13 yötä uuteen mahaan.... joko jänskättää?
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 29.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! - Sivu 2 Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Pirre Ke Huhti 27, 2011 4:23 pm

[b]Riski_iita[/b] En ole kuin 6kiloa saanut pois alkukuun aloituksesta..Vähän ollut vähäistä toi eneily. Nyt tehnyt viel tiukempaa, ku sen 10viikon aikana. Tuntuu, ett laatta lentää jokaisella nielasulla..Pari pussia saanut päivässä imettyä (totta, kohta ohi tää litkuilu, jeee). Vieläkään ei jännitä, ehkä se sit viimeistää alkaa 9.5 Wink Mites sulla menny? Smile

Eilen olin siinä tulotarkastuksessa ja oli kyl pitkä päivä! vähän ennen kol.08 olin siel ja jälkeen klo.15 pääsin. Labrajonoihin en osannu yhtään varautua..Labra oli jo ihan täynnä heti aamusta!

Vein ensin toimistoon pissanäytteet ja jonotin samalla verikokeisiin. Sit jouduin mennä jo välissä keuhkojentoimintakokeeseen, jonne mut oli buukattu vast 29päivä..Onneks oli peruuntunut asiakas ja pääsin kuitenkin. Nyt jo sit kelailin, ett kaikki muutkin on 29päivä ja ne on kirjottaneet mulle väärän päivän..Mutt, onneks ei ollutkaan, ku toi moka.

Sit juoksin keuhkoröntgeniin ja sielkin sai odotella ihan kivasti..Nyt sit pääsin takas labraan ja tietty mun numero oli menny jo ohi. Eiku uus numero. Klo.11 ois tapaaminen fyssarin kans ja klo.11 pääsin sielt labrasta sit..No, kiireellä ettii osastoa. Löyty, sit ilmoittauduin ja ne kyseli, ett missä EKG.. Häh.. Ei mulle oo sellasest puhuttu ja ei sitä siis oo otettu. No, pääsin kuitenkin sit fyssarille. Istuuduin, niin sit tulikin jo kirurgi hakemaan mut keskusteluun, siin meni about 5minsaa. Taas fyssarin luo (nii joo siel oli mun lisäks 2naista ja yks mies, jotka oli kans menos leikkaukseen, mutt eri päivinä, ku mä).

Sitten ryhmässä ravitsemusterapeutin luo. Se otti puhutteluun ensin yksitellen, sitten ryhmässä ja sitten mentiin koelounaalle Smile Mitä vaan sai ottaa, mutt max.2desiä. Mä loistin ja osasin ottaa oikein Wink. Sitä piti sitten syödä h i t a a s t i ja pureskella hyvin. Ja juoda ei saanut samalla. Haettiin sit tavaramme ravitsemusterapeutin huoneesta ja lähdettiin porukalla takaisin osastolle.

Nyt odoteltiin sairaanhoitajien ja nukkumatin haastattelua. Ehkä tunti puoltoista meni, nii pääsin hoitsuja tapaamaan. Ne sit otti samalla sen puuttuvan EKG:n, verenpainetta (vaikka ne ei siinä onnistuneet..), jaloista mittoja, leikkausta edeltävänä iltana otettavan pillerin ja YYYYH napapiikin!!!! Ja muutenkin kertoivat tulevasta. Tosi mukavia hoitsuja oli Smile

Enää ois anestesialekurin odottelu. Lopulta pääsin sen puheille ja se oli kans suht nopeasti ohi. Sit HIMAAN Very Happy

Oli kyl niin poikki koko päivästä, ku himaan pääs Very Happy

Niinjoo..kuulin sit mukavia siltä kirurgilta..Koska mulle meinattiin tehdä ensin se ohitusleikkaus, mutt sitten endossa otettujen näytteiden jälkeen selvisi, ett mun mahalaukun limakalvoilla on tulehdus, joten siksi päädyttiin sleeveen. Joudun vähintään vuosittain mennä siihen maailman kauheimpaan tutkimukseen eli letkua nielemään. Ne tsekkailee mun vatsan kalvopintoja, koska tost mikä mull on, niin voi herkästi tulla syöpä..nice.. Noo..sit selvii paremmin siitäkin, ku lähettää mahalaukun ylijäämäosan patologille, joka pääsee sit paremmin tutkimaan mun tulehdusta.
Pirre
Pirre

Viestien lukumäärä : 40
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 11.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! - Sivu 2 Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Riski_iita Ke Huhti 27, 2011 5:46 pm

No hyvänen aika, olit sitten jo eilen siellä!! Miten mä luulin että olisit perjantaina niinkuin minäkin?? confused Kukakohan siellä sitten silloin on?? Mun mielestä mulle on merkattu kaikki tutkimukset samalle päivälle, .... toivottavasti olen oikeassa. Ei kukaan ainakaan puhunut muista päivistä.....

En osaa sanoa miten mulla on menny, kun se vaaka ei näytä oikein Sad perjantaina se sitten selviää. Mutta vaikeeta ei ole ollut, mutta saattaakin sitten olle niin ettei tuloksiakaan ole tullut. Pelkään näin. Smile
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 29.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! - Sivu 2 Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Pirre Ke Huhti 27, 2011 9:01 pm

Mä olin kans siin luulossa, ett mullakin oli se 29.päivä..mutt, sitt onneks tarkistin, ku kirjoitit perjantaista ja mietin, ettei mul kyl ollu viikon lopussa Very Happy

Eiköhän sulla kuitenkin alaspäin se paino on mennyt Smile Peukkuja!!!
Pirre
Pirre

Viestien lukumäärä : 40
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 11.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! - Sivu 2 Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Pirre La Toukokuu 14, 2011 6:19 pm

LEIKKAUS TAKANA!!!! Eli 10.5 leikattiin Peijaksessa Sleeve. Eilen pääsin himaan. Leikkaus meni hyvin, mutt jouduin tarkkailuosastolle, ku hapetuksessa jotain oli pielessä. Sekin siitä sit tasoittui vähän paremmaks, ett pääsin seuraavana päivänä omalle osastolle.

On tää kyl aika opettelua, tämä syöminen ja juominen Smile Viel ei oo sellaista todella kylläistä oloa tullut. Hissukseen nautiskelen mun Gourmet-ruokia..Sisäfilepihvii, lohkoperunoita..... Rolling Eyes Tai no, ainakin melkein...

Kipuja on, mutt ei mitään sietämättömiä. Selällään pystyy vaan nukkumaan ja melko istuvassa asennossa.

Nesteitä oon saanut vähän päälle ja alle sen 2000ml. Eli ihan hyvin Smile Nestelistaa pidän viel kotonakin, ett pysyn vähän mukana tilanteesta.
Hirveesti röyhtäyttää joka huikka. Vesi on ehkä tuntunut inhottavimmalta nieltynä, mutt pakko sitäkin on litkiä.

Olin sit hieman sekoillu, ku ne sielt leikkaamosta kärräs mua heräämöön. Väitin, ett siin oli yhdellä mieshoitsulla ja naishoitsulla jotain säpinää keskenään..Mä kuulemma tiedän sen..Tää naispuolinen sit sano olevansa naimisissa, johon sit sanoin, ett sen takia ne pitääkin sitä suhdetta salassa..hmm... Very Happy
Taitaa ne kaikkea kuulla siel.. Wink



Pirre
Pirre

Viestien lukumäärä : 40
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 11.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! - Sivu 2 Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja eräpena La Toukokuu 14, 2011 6:27 pm

onnea uuteen... Very Happy
eräpena
eräpena

Viestien lukumäärä : 622
Ikä : 64
Paikkakunta : laukaa
Registration date : 15.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! - Sivu 2 Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Maiski Su Toukokuu 15, 2011 2:09 pm

Onnea uudelle Pirrelle, elämä hymmyillee Razz
Harmi se letkun nieleminen, mutta jospa siihenkin tottuu, hyvä kun olet seurannassa ei tule ikäviä yllätyksiä.

Onneva viel kerta sunny
Maiski
Maiski

Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 15.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! - Sivu 2 Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Su Toukokuu 15, 2011 2:17 pm

Hienoa Pirre!!! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! - Sivu 2 Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 2 Edellinen  1, 2

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa