Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

+13
Maiski
toukka79
simri
Wee2be
Tantta
Riski_iita
MRA123
Poutapilvi
Kesä77
Bulla65
kanttura
Heluna
Pirre
17 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! Empty Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Pirre To Elo 26, 2010 7:48 pm

Tervehdys kaikille!

Tässä jo jonkin aikaa taustalla seuranneena päätin rohkaista itseni ja esittäytyä.

Eli oon vajaa 30-vuotias nainen ja kyllästynyt siihen, että nämä massiiviset kilot vaikuttaa niin paljon mun ja myös läheisteni elämään. Ennen olin todella seurallinen ja menevä, nykyisin haluan viettää aikaani vain mulle ”turvallisessa” ympäristössä ja seurassa, jossa kilojani ei tuijoteta. Haluaisin enemmän matkustella, perustaa perheen avomieheni kanssa, kierrellä kaupoissa, ostaa ihan normi kaupasta ihania vaatteita, mennä huvipuistoihin jne, viettää ihan vain sellaista NORMAALIA elämää. Nyt jumitan kilojeni kanssa..huoh..

Itsetuntoni on niin huono, että pelkkään ruokakauppaan meneminenkin on jo haastavaa. Tuntuu, ett kaikki tuijottaa ja virnuilee. Vaikka totuus tuskin on tuo, tuntuu vain, että jokainen katse on pilkallinen, että jokainen vieras heittää kohta kommenttia ”Vi**u, mikä läski!” Häpeän itseäni ja kilojani niin paljon, että oikein ”odotan” muidenkin suhtautuvan samoin kiloihini. Säälittävää.

Vuosi sitten tuli sitten jokinlainen heräämys kilojeni suhteen, mitta vain tuli täyteen ja jo oli aikakin. Menin lekurille ja jännitin ihan hulluna , ett nonii, se sanoo, syö vähemmän ja liiku enemmän ja muutenkin syyllistää. Mutta ei, vastaanotto oli ihana ja lekuri todella ymmärtäväinen ja kannustava. Sain lähetteen ravitsemusterapeutille, joka myös osoittautui mukavaksi. Turhaan taas jännitin kohtaamista. Nyt vuoden aikana olen tiputtanu päälle 20kiloa, mikä tosin on vain pieni määrä tästä katastrofista, mutta suunta on kuitenkin oikea. Olen vuoden aikana paljon piristynyt ja saanut hippusen itseluottamustani takaisin, olo on parempi kuin vuosi sitten.

Suuremmilta sairauksilta olen välttynyt, mitä nyt selkä ei kestä pidempiä kävelyitä ja kolesterolit hieman koholla ja nivelet ottaa koville tämän painon alla. Mutt, muuten ok..

Leikkaukseen olen saanut lähetteen lekurilta ja siltä tiimoilta olen tavannut kerran sisätautilekurin ja nyt pääsin ensi kuussa alkavaan ENE-ryhmään, sitten helmikuussa katsotaan uudelleen, jos pääsisin leikkaukseen *peukut pystyssä*. Haluan elämäni takaisin! Haluan ihan vain ELÄMÄÄ! En halua enää vältellä sosiaalisiatilanteita, olisi ihana nähdä vanhoja kavereita ja kauan sitten nähtyjä sukulaisia, haluan töihin, ei tarvitsisi miettiä, kun menee uuteen paikkaan kylään, että kestääkö tuoli jne!

Mulla on aivan mahtava mies, joka on aina ollut turvanani ja nyt myös tukenut ja kannustanut mua koko tän laihdutusrupeaman aikana. Kiitos kuuluu myös mun perheelle ja ystäville, mutt en usko, ett kukaan oikeesti tietää mitä tää kaikki on. Miltä musta Oikeesti tuntuu olla näiden kilojen kanssa. Uskon, ett vaan ne ketkä on ollu samas tilanteessa, voi täysin ymmärtää sen kaiken häpeän ja elämisen kaikkien kilojen kanssa. Sen takia tämä foorumi ja muiden kokemusten lukeminen ja muiden onnistumiset, on just sitä mistä saa sitä voimaa jaksamiseen eteenpäin.

Tällä hetkellä painoa on viel massiiviset 171,5kiloa..Joten matkaa on vielä PALJON! Jestas..kylläpä tuntu vaikeelta kirjottaa toi lukema muiden nähtäväksi.. Ehkä se elämä viel hymyilee joku päivä ja mä löydän viel itseni, koska tämä tyyppi, joka kantaa tota kilomäärää, niin se en oo mä. Ehkä mä joskus vielä löydän itseni noiden kilojen alta.




Viimeinen muokkaaja, Pirre pvm La Toukokuu 14, 2011 6:35 pm, muokattu 1 kertaa
Pirre
Pirre

Viestien lukumäärä : 40
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 11.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Heluna To Elo 26, 2010 8:00 pm

Hei Pirre ja lämpimästi tervetuloa tänne meidän seuraan=)
Itselläni ollut ihan samoja tuntemuksia kuin sinullakin mutta pikkuhiljaa mennään eteenpäin=) uusi elämä odottaa nurkan takana ja totta on ettei kukaan muu ymmärrä näitä tuntemuksia kuin sellainen joka on ne itse kokenut. Nauratti tuo kommenttisi "ei tarvitsisi miettiä, kun menee uuteen paikkaan kylään, että kestääkö tuoli jne!" meinaan kun itse aina mietin ihan samaa ja etsin tukevimman tuolin minkä löydän tai jään seisomaan hehheh. Sulla on hyvä juttu kun miehesi tukee ja olethan jo saanut hyvin ales tuota painoa, hyvä=) Siitä se lähtee. Onnea matkallesi ja ilmoittelehan kun saat asiaa eteenpäin=)
terv.
Heluna

Heluna

Viestien lukumäärä : 155
Ikä : 48
Paikkakunta : Nurmijärvi
Registration date : 19.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja kanttura To Elo 26, 2010 8:45 pm

Tervetuloa ja kiitos koskettavasta esittäytymisestä!

Minulla on myös aivan sama tunne, että "oikea kanttura" on jossain tämän rasvakuoren uumenissa vankina, mutta hiljalleen kilo kilolta taistelen kohti vapautta. Aivan varmasti Sinä pääset tavoitteeseesi ja takaisin kiinni siihen sosiaaliseen elämään, jota nyt kovasti kaipaat!

Tsemppiä ja voimia matkaan!


kanttura

Viestien lukumäärä : 40
Paikkakunta : Leppävirta
Registration date : 19.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Pirre To Elo 26, 2010 9:04 pm

Kiitos teille lämpimästä vastaanotosta :)

Eiköhän se aurinko ala kohta paistaa tässäkin risukasassa, tsemppiä myös teille ja kaikille muillekkin kilojen kanssa taisteleville!
Pirre
Pirre

Viestien lukumäärä : 40
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 11.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Bulla65 To Elo 26, 2010 9:04 pm

Lämpiämästi tervetuloa mukaan Pirre, ihanan esittelyn saitkin aikaiseksi! Onnittelut uudesta, paremmasta suunnasta, 20 kg:n pudotus on jo mahtava alku ja on vaatinut sulta paljon työtä!

Kyllä minäkin uskon, että vielä se hoikka Pirre löytyy sun massasi alta, usko pois vaan. Ihanaa, että sulla on ymmärtäväinen aviomies, omaisten tuki on kyllä tosi tärkeä. Mun jo aikuinen poika sanoi mulle eilen mua halatessaan, että äiti sä oot ihan selvästi laihtunut ja että hän on ylpeä minusta, kun olen alkanut kuntoilemaan joka toinen päivä; ai että se tuntui hyvältä kuulla! :). Onnea sulle jatkossakin, kirjoittelethan aina välillä missä mennään.
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Kesä77 To Elo 26, 2010 9:10 pm

Tervetuloa Pirre tänne meidän seuraan. Tuo on totta että jos ei ole ollut itse lihava niin ei voi mitenkään tietää miltä se oikeasti tuntuu. Nyt vain nokka kohti uutta elämää ja laihempaa minää.
Kesä77
Kesä77

Viestien lukumäärä : 20
Paikkakunta : Kerava
Registration date : 15.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Poutapilvi To Elo 26, 2010 10:07 pm

Ihastuttava esittely Pirre=) Lämpimästi tervetuloa mukaan. Hienoa, että sulla on tukiverkko kunnossa. Se auttaa kovasti ja täältä löydät varmasti lisäapua ja kohtalotovereita.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja MRA123 To Elo 26, 2010 10:58 pm

Tervetuloa minunkin puolestani tänne palstalle "kohtalotoverien" joukkoon!
Kaikilla meillä läskeillä varmasti on omat "traumamme" on vaan tosi kiva kuulla ettei ole yksin niiden kanssa....:))
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Riski_iita To Elo 26, 2010 11:00 pm

Loistava tulos tuo 20 kg, ja tsemppiä jatkoille :) Olet hienossa vauhdissa!! Mä ymmärrän sua todella hyvin, itsekkin olen ollut ennen tosi seurallinen, menevä, iloinen ja aina joukon hauskuuttaja ja keskiössä. ... mutten enää. Tuntuu tosi pahalle, mutta tästä me noustaan kun kilot karisee, eikö?? :)
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 29.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Tantta Pe Elo 27, 2010 3:22 pm

Hei Pirre, kiva kun tulit mukaan.
Me ollaan vahan sama kaliiberia sun kanssa. Ma olin 170kg kun ekan kerran lahestyin kirurgia. Leikattiin, ei ongelmia.
Sulla on hyvin lahtenyt painoa nyt jo, onnea siita ja onnea myos jatkoon.
Parasta on silloin kun puoliso on tukena ja turvana.
Sun ajatukset on niin samanlaisia kuin mulla on ollut lahestulkoon koko ikani, on erittain vaikeata niista paasta eroon kun itse ei oikein edes huomaa, etta on jonkun verran laihtunut. Mulla on nut pudonnut noin 56 kiloa ja se on paljon, peilista mua katsoo laihempi ja hemmetin ryppyinen otus, joka mieleltaan on edelleen aivan mielettoman lihava. Mutta toivottavasti pikkuhiljaa nama aivotkin uskoo, etta painoa on pudonnut.
Ma toivon sulle kaikkea hyvaa ja paljon tsemppia tassa projektissa.
Tantta
Tantta

Viestien lukumäärä : 296
Paikkakunta : Brysseli
Registration date : 21.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Wee2be Pe Elo 27, 2010 8:14 pm

Tervetuloa :) Hyvä alku sulla jo on, 20 kiloa ei ole mikään pikkujuttu :) Mulla on muuten tasan 100g enemmän painoa kun sulla, et on meitä muitakin isoja :) Ootko kuinka pitkä? :)¨

Tsemppiä matkaan!!
Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 42
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Pirre Pe Elo 27, 2010 9:23 pm

Bulla65, Ihana poika sulla ja noin kauniit sanat varmaan auttaa jaksamaan :)

Riski_iita, Todellakin täältä noustaa ja löydetään taas se vanha minuus!!! Tsemiä sullekkin!!!

Tantta, Aivan mielettömän hyvin oot saanu painoa pudotettua!!! Ehkä ne aivotkin kohta herää ja tajuaa sen sun uuden ja upean peilikuvan, sitä odotellessa ;)

Wee2bee, Kiva kuulla, ett en ole ainut joka pyörii näillä kiloilla etiäpäin ;) Sun BMI:stä päätellen oot mua paljo pidempi, itel tätä vartta kertynyt ..huimat.. 160cm :) Oon siis ku omena, pieni ja pyöreä :D

Ihana lukea teidän kaikkien kannustavia viestejä! Kiitos siitä teille, ootte ihan mahtavia!!!
Pirre
Pirre

Viestien lukumäärä : 40
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 11.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja simri Pe Elo 27, 2010 9:29 pm

Tervetuloa joukkoon!

simri

Viestien lukumäärä : 73
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 05.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Wee2be Pe Elo 27, 2010 10:18 pm

Olen juu 175 pitkä, mutta mitäs siitä..elopainoa on ihan riitämiin. :) Vertaistuki on paras tuki ja vain toinen läski voi ymmärtää toista läskiä :D
Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 42
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Pirre Ti Syys 07, 2010 5:56 pm

Voi järkytys.. Kuun lopussa alkaa 10viikon ENE-dieetti! Miten siit selviää? Ikinä en ole edes muistaakseni maistanut mitään allevoja, nutriletteja jne.
Kuinka pian muut ovat päässeet leikkaukseen käytyään eka ton 5kk kestävän ENE-ryhmän?

Taas sitä jännitti ryhmään menemistä, mutt porukka olikin ihan mielettömän mahtavia tyyppejä! Vaikka itse siel taas tyhmänä ujona istuin, mutt kyll se tästä..Mä lämpenen hitaasti ;)..
Pirre
Pirre

Viestien lukumäärä : 40
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 11.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja MRA123 Ti Syys 07, 2010 6:50 pm

Moi Pirre,

Siitä selviää kun päättää selvitä, kyllä se kirvelee mutta on sen väärti!

Alkuvaiheesta kun pääsee niin alkaa tottumaan, mikäs minä olen puhumaan ite olen eneillyt kertaalleen vaan 5viikkoa ja nyt mennään 4viikkoa kun leikkaus on 29.9. eli en kyl ole noin pitkään tuota tehny....

Paras neuvo multa on se että älkää aloittako "kylmiltään" vaan "laskeutukaa" pari päivää ennen aloitusta, eli hiilarit ym. pois. Sit ei tule niin kauheen paha olo, muutoin saa kulkea pari ekaa päivää oksuvati mukana...

TSEMPPIÄ!!! :))
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Pirre Ma Syys 13, 2010 6:01 pm

Kiitos MRA123 :). Ja onnea sulle leikkaukseen!!!

10 viikkoa kestän vaikka hammasta purren, kunhan vaan pääsis taas askeleen lähemmäs leikkausta! Onx kaikki joutunu käymään ton ENE-ryhmän läpi? Ku tuntuu, ett eneilyä on muilla lähinnä vaan se muutama viikko ennen leikkausta..
Pirre
Pirre

Viestien lukumäärä : 40
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 11.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Pirre Pe Marras 19, 2010 3:33 am

Nyt eneilyä 7viikkoa ja paino on nyt 152,9kg. Eli reilu 18kg lähtenyt pusseilla! Vaikka hyvin mennyt, niin silti odotin, että ois jo -20kg täynnä :roll: . Nyt siis vuoden takasesta n.40kg ihraa sulanut :D

Tää eneily on ihan pebusta..Mutt, sisulla mennään loppuun saakka!
Pirre
Pirre

Viestien lukumäärä : 40
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 11.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Pirre To Huhti 07, 2011 1:30 am

Nyt se on tiedossa! Eli leikkausaika on 10.5 Peijaksessa! Ihan mieletöntä!!! Tätä on odotettu!!! Smile

Nyt eneilyä ens kuun alkuun asti. Loppukuusta tulotarkastus ja sit vaan odottelua veitsen alle Smile

Viel ei oo mikään hirveä jännitys päällä, mutt eiköhän sekin tilanne muutu, ku päivätkin vähenee Wink

Pirre
Pirre

Viestien lukumäärä : 40
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 11.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja toukka79 To Huhti 07, 2011 3:10 am

Onnea! Ei oo pitkä aika sullakaan leikkaukseen. Yhdessä siis eneillään toukokuun alkuun Smile
toukka79
toukka79

Viestien lukumäärä : 185
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 05.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Maiski To Huhti 07, 2011 2:01 pm

Oikein isosti onnitellen, aika menee siivillä kohti leikkauspäivää cheers
Maiski
Maiski

Viestien lukumäärä : 139
Ikä : 62
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 15.03.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja lisbet Pe Huhti 08, 2011 1:42 am

Onnea leikkuuajasta, Pirre! Ja tsemppiä ENEilyyn! Smile

lisbet

Viestien lukumäärä : 127
Paikkakunta : turku
Registration date : 24.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Elämä edessä Pe Huhti 08, 2011 1:46 pm

Hienoa Pirre!
Käydään leikkuuaika "käsi kädessä", sillä minulla on leikkuu sinua seuraavana päivänä! Hyvää vointia meille molemmille!!! Very Happy
Elämä edessä
Elämä edessä

Viestien lukumäärä : 883
Ikä : 69
Paikkakunta : Mikkeli
Registration date : 01.11.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Pirre Pe Huhti 08, 2011 6:14 pm

Kiitos paljon kaikille sunny

Ja tsemppiä muillekkin leikkaukseen meneville ja niitä odottaville! Smile Pitkä odotus takana, mutt nyt sekin vaiva palkitaan! Ainakin toivottavasti mikäli mikään ei mee pieleen ja lykkää leikkausta..Sit hyytyy kyllä hymy..

"Elämä edessä" Onnea myös sulle leikkaukseen! Pidän sulle peukkuja samalla, ku litkin mun huimaa puolen desin ruoka-annosta Wink
Pirre
Pirre

Viestien lukumäärä : 40
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 11.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Riski_iita Pe Huhti 08, 2011 8:10 pm

Very Happy laskeskelin että meillä on 32 yötä leikkaukseen. Otetaanko aamukampa??

Mites eneilyt sujuu?
Riski_iita
Riski_iita

Viestien lukumäärä : 188
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 29.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan! Empty Vs: Pirre esittäytyy..--> Sleeve-leikkaus tehty 10.5--> 13.5 himaan!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa