Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

menossa............

2 posters

Siirry alas

menossa............ Empty menossa............

Viesti kirjoittaja xanor60 Su Helmi 15, 2009 3:58 am

olen menossa vaasaan laihdutusleikkaukseen ja mulle on ollu tosi helppoa hakeutuminen sinne. mulla on takana yli 20v laihdutusyrityksiä,jotkut ihan tulostakin tuottaneet mutta 12v 5lapsen yh äitinä ei ole paljo jättäny aikaa omalle itselle ja omaan hyvinvoinnin parantamiseen joten kilot kertyneet myös liikkumattomuudesta johtuen.kävin täällä kokkolassa yksit.gastroenterologian kirurgilta hakemassa lähetteen ja seuraavaksi kävin vaasassa yksit.gastrokopiassa lokakuussa. marraskuun alussa kävin ravintoterapeutilla ja nyt sain tietää leikkaavalta kirurgilta että saan postia lähiaikoina. kun saan ajan ja menen osastolle sisälle tehdään samana päivänä maksan ja sapen ultra ja verikokeet,keuhkokuvat ja sydänfilmi. eikä sit muuta ku seuraavana aamuna saliin ja teen elämäni toiseksi parhaan päätöksen..paras oli se kun päätin ottaa jumalan armon jeesuksessa vastaan. tässä on kohta menny aikaa 8kk mutta leikkaava kirurgi on ollu eri lomilla tänä aikana yht 3kk et nopeesti on menny..muita vaasassa leikattuja tai sinne menossa.. kirjotelkaa. ilmottelen ainakin kun kaikki on ohi ja miten on menny.. sunny

xanor60

Viestien lukumäärä : 3
Paikkakunta : kokkola
Registration date : 15.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

menossa............ Empty Vs: menossa............

Viesti kirjoittaja päivi Ke Helmi 18, 2009 2:39 pm

cat hei oletkos syönnyt xanor lääkettä,kun nikkisi on sellainen,kerro jos olet ja miten se auttoi sua.mulla on se lääkitys edessä,ennen en pääse sinne leikkaukseen. -päivi. cherry
päivi
päivi

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 58
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 12.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

menossa............ Empty xanor60

Viesti kirjoittaja xanor60 Ke Helmi 18, 2009 10:09 pm

päivi kirjoitti:cat hei oletkos syönnyt xanor lääkettä,kun nikkisi on sellainen,kerro jos olet ja miten se auttoi sua.mulla on se lääkitys edessä,ennen en pääse sinne leikkaukseen. -päivi. cherry
heips..en ymmärrä mitä tekemistä tolla xanorilla on laihdutusleikkauksen kans???xenical kyl on lääkärin määräämä laihdutuslääke mut tää ei liity mitenkään tää xanor ko.asiaan..meniköhän sulla nimet sekaisin??mä söin acompliaa 5kk joka oli mulle se viim.keino kaiken muun jälk.ja kun se ei tehonnut, pääsin tähän leikkaukseen. sain muuten tän viikon ma tiedon et mut leikataan 1.4.09.jess..toi xanorhan on rauhottava ja mm paniikkiin ym..mutta jos jäi kysyttävää niin meilaa...

xanor60

Viestien lukumäärä : 3
Paikkakunta : kokkola
Registration date : 15.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

menossa............ Empty Vs: menossa............

Viesti kirjoittaja päivi To Helmi 19, 2009 3:13 am

cat sori,tais mennä sekasin kaikki x:llä alkavat nimet Embarassed

-päivi cherry
päivi
päivi

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 58
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 12.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

menossa............ Empty Vs: menossa............

Viesti kirjoittaja päivi To Helmi 19, 2009 1:19 pm

cat huomenta bounce kun en saannut taaskaan unta niin rupesin miettimään,että kun on leikattu,niin voiko sen 2 dl lisäksi syödä hedelmää ja kasviksia???

kuka osaisi neuvoa,tietämätöntä No No No


-päivi cherry
päivi
päivi

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 58
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 12.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

menossa............ Empty Vs: menossa............

Viesti kirjoittaja xanor60 To Helmi 19, 2009 2:54 pm

päivi kirjoitti:cat huomenta bounce kun en saannut taaskaan unta niin rupesin miettimään,että kun on leikattu,niin voiko sen 2 dl lisäksi syödä hedelmää ja kasviksia???

kuka osaisi neuvoa,tietämätöntä No No No


-päivi cherry
Very Happy ei hätä ole tuon näkönen..otappas yhteyttä tällä sivustolla admin nikkiin ja kysy siltä kun hän on leikattu jo 2v sitte ja on ollu vaasaan menijöille tukihenkilönä.olen itekkin häneen yht.mun ymmärtääkseni se ruokahalu on leikkauksen jälkeen niin pieni et se 2dl riittäis kyl..mut n.2tunnin väleinhän sit pitää syödä se eka kk vellimäistä ruokaa ja toka kk sosemaista..sit saa syödä kaikkee mut ei kuulemma jaksa kun se mini vatsalaukku tulee niin täyteen jo esim.piimälasista.. Wink mun serkku oulus leikattiin kohta 2v sitte ja sil on nyt paino tippunu 74kg. Surprised mullakin on tavote se 70kg pois..kannan toisen ihmisen painoa mukana.. järkkyä,, No palataan.

xanor60

Viestien lukumäärä : 3
Paikkakunta : kokkola
Registration date : 15.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

menossa............ Empty Vs: menossa............

Viesti kirjoittaja päivi To Helmi 19, 2009 4:31 pm

cat vieläkö löytäs nuorekkaita iiisooojen typyköiden vaatteita edullisesti..... Basketball

-päivi. cherry
päivi
päivi

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 58
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 12.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

menossa............ Empty Vs: menossa............

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa