Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Menossa leikkaukseen

4 posters

Siirry alas

Menossa leikkaukseen Empty Menossa leikkaukseen

Viesti kirjoittaja marjo Pe Loka 10, 2008 4:09 pm

Moikka!!!

Olen 33v nainen etelä suomesta.Olen menossa ohitusleikkaukseen 18.11,joka jännittää ihan hirveesti.Painoa minulla on 144.6 ja pituutta 170cm.Lapseedessani ja nuoruudessani olin normaalipainoinen ,mutta reilut kymmenen vuotta sitten painoni alkoi nousemaan .Ja lukuisista laihdutuksista huolimatta painoni on vain nousu suuntainen.
Haluaisin kuulla miten muilla on mennyt leikkauksen jälkeen ja onko kauhea kipu leikkauksen jälkeen ja kuinka kauan on ollut sairaslomalla yms.

t.Marjo

marjo

Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 10.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa leikkaukseen Empty onnittelut sinulle

Viesti kirjoittaja pirjo Pe Loka 10, 2008 7:59 pm

Minäkin odotan aikaa samaan leikkaukseen.Minulle tehtiin 9vsitten se panta,mutta nyt se poistetaan ja tehdään sama kuin sinullekin.Ensimmäinen leikkaus tehtiin tähystyksellä,vatsalaukun kohdalle tehtiin 5reikää joista instrumentit vietiin sisälle.Aluksi ei pysynyt vesikään sisällä ja oli kuin tiejyrän alle jäänyt,mustelmilla koko kroppa.Vuosia se toimi aikahyvin ja paino laski ,noin 66kiloa.Sitten jouduin liikuntakyvyttömäksi,liukastuin ja polvi meni rikki.Kun ei pystynyt 1,5vuoteen liikkumaan paino nousi 15kiloa.Ei ole ollut helppoa tottua oikeisiin ruokatottumuksiin.kun rakastaa ruuanlaittoa ja leipomista.Nyt tämä panta on syöpynyt vatsansisään ja siksi se poistetaan.Täällä on monta jotka ovat tehneet tämän vatsalaukunohituksen ja ovat tyytyväisiä,voivat syödä kaikkia mutta vähän kerralla.Onnea matkaan sinullekin tv Pirjo

pirjo

Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 10.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa leikkaukseen Empty kohtalotoveri

Viesti kirjoittaja aukki57 To Loka 30, 2008 4:44 pm

Terve vaan, olen menossa leikkaukseen jo reilun viikon kuluttua. Olen kirjoittanut aikaisemmin tänne otsikolla "epäilyttää". Nyt kun luen tämän palstan vain myönteisistä kokemuksista, olen saanut pahimmat pelot häviämään. Itse leikkaus ja siihen liittyvät asiat eivät niinkään peloita, kun se, että pitää puhua siitä, ettei ole muuten pystynyt kuin näin radikaalilla toimenpiteellä. Vaikka mitäpäs se muille kuuluu. Pitkään lihavana ollut ihminen on vain joutunut rakentamaan nin paljon henkisiä suojauksia, että pelotkin tuntuvat kohdistuvan niihin. Ei olisi pahitteeki, jos leikkaukseen menevä voisi edes kerran keskustella jonkun psykologin kanssa uudesta minäkuvasta ja asiaan liittyvistä hämmennyksistä. Minua mm. hävetti se, että näinä säästöaikoina nimulle annetaan yleisistä varoista tällaista hoitoa. No siihen lääkäri tosin sanoi, että elämän ikäisen diabeteksen ja siihen liittyvien asioiden hoito tulee kalliimaksi.
Varmaankin ennen leikkausta 11.11. käyn täällä nyt päivittäin tankkaamassa uskoa ja rohkaisua, joten, antakaa palaa....

Mitä kuuluu lokakuussa leikatuille?

Aukki 57

aukki57

Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 14.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa leikkaukseen Empty helmikuussa eteenpäin

Viesti kirjoittaja TankkiMami Pe Joulu 19, 2008 5:57 am

Minulle tuli eilen postia, helmikuulle varattu aika mahalaukun tähystykseen ja vatsan ultraan---jännittää ! Kuikahan pitkän ajan joutuu leikkausaikaa odottamaan...?

TankkiMami

Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 19.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa leikkaukseen Empty Vs: Menossa leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa