Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Leikkaukseen menossa

+4
pirjo
lie
Mertzi
Rozeanne
8 posters

Siirry alas

Leikkaukseen menossa Empty Leikkaukseen menossa

Viesti kirjoittaja Rozeanne Pe Loka 10, 2008 5:45 pm

Alkuperäinen viesti poistettu vahingossa Evil or Very Mad


Viimeinen muokkaaja, Rozeanne pvm Ke Loka 29, 2008 8:44 pm, muokattu 2 kertaa
Rozeanne
Rozeanne

Viestien lukumäärä : 75
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 19.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen menossa Empty Vs: Leikkaukseen menossa

Viesti kirjoittaja Mertzi Su Loka 12, 2008 4:55 pm

Kerrothan sitten minkälaista oli se gastroskopia? Tai teidän että se ei ole mukavaa ja kaikki kokevat sen varmasti omalla tavalla mutta kuitenkin Smile Yritin laittaa allekirjoituksen jossa kirjoitin historian koska olen aloittanut tämän taipaleen. Katsotaan onnistuuko se kun tallennan tämän viestin. Haluaisin myös tickerin mutta en saanut sitä onnistumaan. Olisiko ideaa että porukka kirjoittaisi vähän historiaa noin ajallisesti allekirjoitukseensa. Silloin se tieto näkyisi joka viestissä. Minulle on ainakin tärkeätä vähän nähdä kuinka kauan porukalla on kestänyt ekasta lääkärin yhteydenotosta leikkaukseen asti. Mitä mieltä olette?

Mertzi

Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 09.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen menossa Empty Vs: Leikkaukseen menossa

Viesti kirjoittaja Rozeanne Su Loka 12, 2008 8:17 pm

Minäpä laittelen kuulumisia sitten kun skopia ohitse. Yhden kerran olen ollut siinä piinapenkissä, joten jännitys on melkoinen, kun tiedän millaista se on (minulla yökkäily on ihan älyttömän kovaa Crying or Very sad ) mutta siitä huolimatta, koetan mennä avoimin mielin.

Tein Mertzin innoittamana allekirjoituksen (jos nyt saan sen näkyyn), ja huomasin, että olemme hänen kanssa ihan samoissa lukemissa! Ja ollaan samanikäisiäkin Smile
Rozeanne
Rozeanne

Viestien lukumäärä : 75
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 19.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen menossa Empty Vs: Leikkaukseen menossa

Viesti kirjoittaja Rozeanne Pe Loka 17, 2008 4:52 pm

Rozeanne kirjoitti:Tänään tuli kutsu gastroskopiaan, vatsan ultraääneen ja puhalluskokeisiin. Gastroskopia on jo viikon päästä perjantaina, sitten ma ultra ja ti puhallus. Jokainen tutkimus on siis omana päivänään, tuleepa KYSin käytävät taas tutuiksi Rolling Eyes
Kuun lopussa näyttää olevan lääkärin soittoaika... verikokeethan mulla oli OK leikkausta ajatellen.

Valehtelisin jos väittäisin, ettei jännitä yhtään, huokailuttaa ihan kiitettävästi. Embarassed silent pale


Gastroskopia ohi, se oli yhtä brutaalia kuin muistinkin, oli todella hankalat oltavat, mutta nyt on ohi.
Mieliala ei ole ollenkaan niin helpottunut kuin luulin olevan, päinvastoin! Sad
Hoitaja oli piilovit*uileva nainen, kyseli pariin otteeseen, että oletko nyt aivan varma leikkauksesta. Heitin sitten vastakysymyksen, että mitä hän tarkoíttaa tuolla kysymyksellä ja lisäsin vielä, että hän antaa niin negatiivisen kuvan leikkauksesta, että onko hänellä jotain leikkausta vastaan tai tietoa pahoista ongelmista?!
Hänellä itsellään kuulema paino-ongelmia ja nyt laihtunut "kolme kiloa kuin tuosta vaan" amalgaamipaikkojen saneerauksella ja joillain luontaistuotteilla-- minä olen tavallisesti hyvin positiivinen ja rauhallinen ihminen, mutta nyt olisi tehnyt mieli pamauttaa tuota hoitsua päin näköä Evil or Very Mad Ihan niinkuin minä en olisi kaikkeani yrittänyt ja yrittänyt ja yrittänyt! Voi hemmetti...
Siinä oli taas ihminen niin väärässä hetkessä, että ei ole tosikaan Sad Sad Sad

Sen verran sain huonoa uutista, että ohutsuoli ei ole parantunut keliakiasta, joten leikkaukseni taitaa siirtyä hamaan tulevaisuuteen. Hirmu pettynyt olo pale
Rozeanne
Rozeanne

Viestien lukumäärä : 75
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 19.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen menossa Empty Tänään vuorossa ultra

Viesti kirjoittaja Rozeanne Ma Loka 20, 2008 2:33 pm

Tänään vatsan ultra...
Pettymys keliakialöydöksestä on ollut mielessä aika paljon, mutta en halua musertua sen alle. Taistellen vaan eteenpäin, ei kannata jäädä tuleen makaamaan.

Vuoden päästä oleva uusi gastroskopia itää jo epätoivon ja pelonsiementä mieleen, minun kannattanee jutella lääkäreiden kanssa siitä, että eikö tutkimusta voi tehdä "humauksessa". On sen verran vaikea tutkimus mulle, että apukeinoja pitää harkita.

Onko kenelläkään tiedossa ketään, kenen leikkaus olisi siirtynyt keliakian takia tai sellaista, jolle gastroskopia tehdään humauksessa/nukutuksessa?

EDIT: Ultrassa ei mitään erikoista. Maksa on vähän rasvoittunut (on kuulema normaalia keskivartalolihavuudessa), munuaiset, perna ja sappi ok. sunny
Leikkaus tämän tutkimuksen tiimoilta ok.
Rozeanne
Rozeanne

Viestien lukumäärä : 75
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 19.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen menossa Empty Vs: Leikkaukseen menossa

Viesti kirjoittaja Rozeanne Ke Loka 29, 2008 8:45 pm

Heippa kaikille! Spirometria oli viikko sitten ja meni hyvin. Lääkäri soitteli tänään tuloksista, minun leikkaukseni sitten siirtyy keliakia löydöksen takia, mutta miten kauas on vielä epäselvää. Saan tähän vastauksen 1-2 viikon kuluessa.
Pahin pettymys on jo käyty läpi, mutta tämä Kaikki mulle ja heti-kärsimättömyys pitäisi saada hillintään... siinäpä sitä onkin tekemistä What a Face

Aion roikkua täällä palstalla ja seurata teidän muiden kuulumisia, päivitelkäähän niitä ahkerasti. Kiva, kun on tälläinen foorumi olemassa, pidetään se siis hengissä Wink
Rozeanne
Rozeanne

Viestien lukumäärä : 75
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 19.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen menossa Empty ei muuta kuin malttia

Viesti kirjoittaja lie To Marras 20, 2008 12:32 am

Hei
mut on leikattu 23.4.2007 yli vuoden odotuksen jälkeen (tähystyksessä löytyi 2 vatsahaavaa, jotka piti hoitaa alta pois) mutta sanonpa vaan, että odotus kannatti nyt -59 kg ja olen kuin uusi ihminen, energiaa löytyy vaikka muille jakaa, joten koita kestää vaan!!! Helppo tietysti sanoa kun oma odotus on ohi.
Rozeanne kirjoitti:Heippa kaikille! Spirometria oli viikko sitten ja meni hyvin. Lääkäri soitteli tänään tuloksista, minun leikkaukseni sitten siirtyy keliakia löydöksen takia, mutta miten kauas on vielä epäselvää. Saan tähän vastauksen 1-2 viikon kuluessa.
Pahin pettymys on jo käyty läpi, mutta tämä Kaikki mulle ja heti-kärsimättömyys pitäisi saada hillintään... siinäpä sitä onkin tekemistä What a Face

Aion roikkua täällä palstalla ja seurata teidän muiden kuulumisia, päivitelkäähän niitä ahkerasti. Kiva, kun on tälläinen foorumi olemassa, pidetään se siis hengissä Wink

lie

Viestien lukumäärä : 6
Registration date : 02.11.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen menossa Empty Leikkaus varmistui

Viesti kirjoittaja Rozeanne To Tammi 15, 2009 4:46 pm

Hei pitkästä aikaa! Lääkäri soitti, kirurgien kanssa on ollut kokous ja minut on laitettu nyt leikkausjonoon Smile
Leikkaus on todennäköisesti maalis-huhtikuussa. Tarkkaa aikaa en vielä tiedä. Uutta tähystystäkään ei tarvita, ja perussairauteni tilakin on mietitty ja tutkittu-- se voi pahentua ensi alkuun, mutta sen kestää, kun tietää että se siitä sitten rauhoittuu.

Nyt on pääskysen kokoisia perhosia mahassa geek
Rozeanne
Rozeanne

Viestien lukumäärä : 75
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 19.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen menossa Empty Onneksi olkoon leikkaukseenpääsystä

Viesti kirjoittaja pirjo To Tammi 15, 2009 6:36 pm

Minä odottelen vieläkin vuoroani sinne leikkaukseen pääsyäni.17joulukuuta sain ajan ja kun olin lähdössä soittivat peruutuksen.Eilen soitin taas sairaalaan kun uusi aika piti tulla heti joulun jälkeen,enkä ole mitään kuullut.Nyt luvattiin että olen jonossa viidennelle viikolle,eikä sekään ole mitään varmaa.Tuntuu ettei jaksa enää uskoa niiden puheisiin kun tätä on jatkunut jo puolivuotta.Minuthan piti leikata akuutisti heti kesälomien jälkeen.Nyt täälä on vatsatautia liikkeellä ja radiossa sanottiin että Uppsalan akateemisella sairaalalla on jouduttu sulkemaan osastoja sen takia.En usko että mitään aikaa tulee vielläkään.Ihanaa että sinä pääset vihdoinkin leikkaukseen ja toivottavasti sairautesikin paranee leikkauksen myötä.tv Pirjo

pirjo

Viestien lukumäärä : 5
Registration date : 10.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen menossa Empty Vs: Leikkaukseen menossa

Viesti kirjoittaja Rozeanne Pe Tammi 16, 2009 3:17 am

pirjo kirjoitti:Minä odottelen vieläkin vuoroani sinne leikkaukseen pääsyäni.17joulukuuta sain ajan ja kun olin lähdössä soittivat peruutuksen.Eilen soitin taas sairaalaan kun uusi aika piti tulla heti joulun jälkeen,enkä ole mitään kuullut.Nyt luvattiin että olen jonossa viidennelle viikolle,eikä sekään ole mitään varmaa.Tuntuu ettei jaksa enää uskoa niiden puheisiin kun tätä on jatkunut jo puolivuotta.Minuthan piti leikata akuutisti heti kesälomien jälkeen.Nyt täälä on vatsatautia liikkeellä ja radiossa sanottiin että Uppsalan akateemisella sairaalalla on jouduttu sulkemaan osastoja sen takia.En usko että mitään aikaa tulee vielläkään.Ihanaa että sinä pääset vihdoinkin leikkaukseen ja toivottavasti sairautesikin paranee leikkauksen myötä.tv Pirjo

Kiitos Pirjo Smile
Onpa harmillista tuo sinun tilanteesi, niin lähellä, mutta ei sitten kuitenkaan! Toivon, että omalle kohdalleni KYSissä ei kävisi moista siirtelyä.
Pidän peukkuja, että pääsisit Pirjo sinäkin sinne leikkaukseen mahdollisimman pian!
Rozeanne
Rozeanne

Viestien lukumäärä : 75
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 19.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen menossa Empty Onnea leikkaukseen pääsyn johdosta!!

Viesti kirjoittaja Big mama Ke Tammi 28, 2009 3:06 pm

Rozeanne kirjoitti:Alkuperäinen viesti poistettu vahingossa Evil or Very Mad
Sinun sitkeytesi ja periksi antamattomuus kannatti! Toivon sinulle onnea leikkaukseen.

Big mama

Viestien lukumäärä : 11
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 27.01.2009

http://www.helenasuhonen.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen menossa Empty Vs: Leikkaukseen menossa

Viesti kirjoittaja Rozeanne Ke Tammi 28, 2009 7:54 pm

Sinun sitkeytesi ja periksi antamattomuus kannatti! Toivon sinulle onnea leikkaukseen.

Kiitos I love you
Rozeanne
Rozeanne

Viestien lukumäärä : 75
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 19.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen menossa Empty Leikkauspäivä on tiedossa

Viesti kirjoittaja Rozeanne Ma Helmi 09, 2009 6:32 pm

Posti toi tänään kutsun sairaalaan. Menen osastolle su 1.3. ja leikkaus tehdään maanantaina 2.3. Smile
Mieliala on innokas, mutta tottakai myös jännittää.
Rozeanne
Rozeanne

Viestien lukumäärä : 75
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 19.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen menossa Empty Vs: Leikkaukseen menossa

Viesti kirjoittaja Pia Ma Helmi 09, 2009 8:37 pm

Onneksi olkoon, voin niin samaistua sinun tunnetilaasi tällä hetkellä!

Aurinkoista ja keveämpää kevättä sinulle! sunny
Pia
Pia

Viestien lukumäärä : 63
Ikä : 41
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 12.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen menossa Empty Fiiliksiä

Viesti kirjoittaja Rozeanne Ke Helmi 11, 2009 3:50 am

Eilinen meni sulatellessa uutista. Surprised Fiilikset on hyvät, mutta toki jännitystä on ilmassa.
Ravitsemusterapeuttikin soitti eilen, laitteli s-postilla luettavaa, ja lupasi palata asiaan viikkoa ennen leikkausta. Minä olen ainoa leikattava sillä viikolla, kun menen. Hiihtolomaviikosta johtuen, ei ravitsemusterapeutteja ole tuolloin talossa, joten hoidamme ohjeistuksen puhelimessa ja ennen leikkausta. Saas nähdä muistanko niistä ohjeistä sitten mitään Razz

ENEilyn aloitin tänään, ehtii maksan rasva edes hiukan vähentyä. Edelleen mua yllättää tämä, miten nopeasti minä tähän hommaan pääsin. Hyvä juttu, vaan silti ihmettelen. Sanokaa jo, että älä enää ihmettele Very Happy
Rozeanne
Rozeanne

Viestien lukumäärä : 75
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 19.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen menossa Empty Vs: Leikkaukseen menossa

Viesti kirjoittaja Mertzi Su Helmi 15, 2009 3:59 am

Älä enään ihmettele Very Happy

Mertzi

Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 09.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen menossa Empty Vs: Leikkaukseen menossa

Viesti kirjoittaja Mertzi Su Helmi 15, 2009 4:02 am

Kävin ravintoterapeutilla viime viikolla, nyt odotan kutsua sisäelinten tutkimukseen ja sitten leikkaukseen. Toivottavasti tulee ennen kesää. Tänään slarvailen oikein kunnolla ja huomisesta alkaan valmistautuminen tulevaa kohti, elän niin terveelllisesti kun mahdollista ja kerään voimia ja kuntoa leikkausta ajatellen.

Mertzi

Viestien lukumäärä : 15
Registration date : 09.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen menossa Empty Vs: Leikkaukseen menossa

Viesti kirjoittaja päivi To Helmi 19, 2009 3:24 am

cat älä enää ihmettele !!! mä olen vasta tieni alussa,mutta elän toivossa että jonain päivänä mutkin leikataan Laughing tsempiä leikkaukseen ja kun kykenet,niiin kerrothan meille kaiken. Basketball

-päivi. cherry
päivi
päivi

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 58
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 12.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen menossa Empty Vs: Leikkaukseen menossa

Viesti kirjoittaja päivi To Helmi 19, 2009 4:25 pm

cat olen miettinyt tässä että saapiko sitä syödä leikkauksen jälkeen kasviksia ja hedelmiä,kunhan ensin on syönnyt sen pussukansa täyteen??? Question

ja mistä sais halvalla isojen tyttöjen vaatteita???? Basketball


-päivi. cherry
päivi
päivi

Viestien lukumäärä : 21
Ikä : 58
Paikkakunta : helsinki
Registration date : 12.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen menossa Empty Vs: Leikkaukseen menossa

Viesti kirjoittaja Rozeanne Pe Helmi 27, 2009 1:20 am

Leikkauspäivä lähenee... nyt alkaa jännittämään rabbit
Rozeanne
Rozeanne

Viestien lukumäärä : 75
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 19.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen menossa Empty Vs: Leikkaukseen menossa

Viesti kirjoittaja ritu Pe Helmi 27, 2009 6:30 pm

sunny Paljon onnea leikkaukseen Rozeanne turhaan sitä jännität kyllä kaikki hyvin menee, kuulumisia ootellaan.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen menossa Empty Vs: Leikkaukseen menossa

Viesti kirjoittaja Rozeanne Pe Helmi 27, 2009 6:39 pm

Kiitos kannustuksesta I love you
Kaksi yötä enää, ja sitten ollaan tosi lähellä leikkausta.

Leikkaava kirurgi soitti, säikähdin ensin, että nyt on leikkaus peruttu..onneksi ei! Kysyi haluaisinko suostua siihen, että leikkaukseni kuvattaisiin TV-sarjaan. Kieltäydyin kunniasta! Iski niin totaalinen rimakauhu geek
Rozeanne
Rozeanne

Viestien lukumäärä : 75
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 19.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen menossa Empty Vs: Leikkaukseen menossa

Viesti kirjoittaja Rozeanne Su Maalis 01, 2009 7:44 am

Nukkumatti on karannut, sitä odotellessa surffailen vielä täällä. jocolor Taitaa jännitys tehdä tämän, ei saa unta... muutaman tunnin päästä lähtö sairaalaan! Äkkiä nämä kolme viikkoa meni, ENEillen toisena päivänä paremmin kuin toisena, mutta ENEillen kuitenkin.

Tulen sitten kertomaan kuulumiseni kunhan kykenen. Mahtaa mulla olla vaikee melkein viikko ilman nettiä... voi nenä Very Happy

Hyviä vointeja jokaiselle ja pitäkää mulle peukkuja sunny
Rozeanne
Rozeanne

Viestien lukumäärä : 75
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 19.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen menossa Empty Vs: Leikkaukseen menossa

Viesti kirjoittaja ritu Ti Maalis 03, 2009 3:12 pm

flower Sinut on jo leikattu Rozeanne, ootellaan jännityneenä kertomusta miten sairaalassa mennyt, pikaista toipumista.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen menossa Empty Vs: Leikkaukseen menossa

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa