Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Leikkaukseen

+3
Adele
hansu
heiduska72
7 posters

Siirry alas

Leikkaukseen Empty Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja heiduska72 Ti Marras 16, 2010 11:16 pm

Kävin viime viikolla, Peijaksessa kirurgin ja ravitsemusterapeutin juttusilla. Leikkauaika sovittiin 20 joulukuuta, joten joulu menee liemillä.
Enedietin aloitin jo viime perjantaina, pittä saada 9kg pois ennen leikkausta. Usko vaan on koetuksella kun mietin tippuuko se paino vai eikö. Neutral


Viimeinen muokkaaja, heiduska72 pvm Ke Marras 17, 2010 6:47 pm, muokattu 1 kertaa
heiduska72
heiduska72

Viestien lukumäärä : 57
Ikä : 51
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 12.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja hansu Ti Marras 16, 2010 11:46 pm

Jos Enen suorittaa pussein, niin kyllä se tippuu. Itse olin enellä suht saman aikaa ja painoa lähti 12kg. Mutta sisua se kyllä vaatii! Lykkyjä eneilyyn ja onnea leikkausajasta.
hansu
hansu

Viestien lukumäärä : 784
Ikä : 48
Paikkakunta : etelä-savo
Registration date : 09.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Adele Ke Marras 17, 2010 12:33 am

Mä olen ollut nyt 2 viikkoa enellä, käytän Nutriletin pusseja, tänään oli paino tipunut 5,6 kiloa Smile

Adele

Viestien lukumäärä : 81
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 28.05.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja BLOCCO Ke Marras 17, 2010 5:43 am

Kyllä onnistuu! Pari kolme päivää alussa on vaikeinta, mutta sitten se alkaa varmasti sujua.
6.10. - 17.10. olin ENNEä valmistavalla ruokavaliolla ja ENEllä olen ollut nyt neljä viikkoa. Painoa on lähtenyt jo yli 20 kg.
Teen pussiannokset veden kanssa yleensä 3 - 4 dl suuruisiksi - ja lämpimiin keittoihin sekoitan usein tekemäni raastesalaatin sekaan, silloin annoskoko on usein 4 - 5 dl. Se on jo aivan täyttävä ateria! Kylmät annokset sekoitan Lidlin saskiaan ja pakkaan 1/2 l pulloon - kätevä matka-annos!
Laitan usein kylmää kahvia puolet ja esim. Nutriletin suklaata puolet ja pidän annosta pakkasessa jonkin aikaa ennen nauttimista.
Jos tarvii eväitä niin laitan raastesalaatin asemesta rasiaan esim. 50 g tomaatin ja 50 g porkkananpätkän niin on se 100 g vihannesannos kätevästi mukana.
Seurasin, että minulla menee 4,5 l tuota kivennäisvettä vuorokaudessa ihan juomalla. Lisäksi kahvia ja teetä melko runsaasti. Hassua: Mitä enempi juon sitä enempi laihdun.
No tämä on meillä kaikilla yksilöllistä, mutta ravintoneuvojan ohjeilla homma kylä toimii!
Motivaatiota kannattaa hakea siitä mikä on tavoitteesi. Onnistuneita ENEilijöitä on paljon. Samoin on jo paljon hyvin onnistuneita leikkauksia.

Täältä palstoilta saadaan hyvää vertaistukea, mutta täällä palstalla me helposti raportoimme silloin, kun homma tökkii tai silloin kun asiat eivät suju toivomallamme tavalla tai silloin kun terveydenhoitohenkilökunta mielestämme käyttäytyy meitä kohtaan väärin tai muuten mokaa. Sekin on tietty tärkeää ja näin me saadaan tukea toisiltamme ja tietoa siitä miten kulloinkin menetellä. ENEilyssä on mielestäni onnistumisen salaisuus se, että noudattaa ravitsemusterapeutin/ravintoneuvojan ohjeita. Ei pidä miettiä miltä jauhepussiruoka maistuu, vaan pitää keskittyä siihen, että, kun minä hoidan tämän homman, niin saan tuloksia, joiden avulla pääsen tavoittelemaani leikkaukseen!


BLOCCO

Viestien lukumäärä : 201
Paikkakunta : Pirkanmaa/T:reen naapurista
Registration date : 19.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja lyllerö Ke Marras 17, 2010 6:17 am

mäkin sain enellä 35 kiloa pois...mut nyt ne kaikki tullu takaisin , et täytynee alkaa kaivaa pussit taas esiin... :/

lyllerö

Viestien lukumäärä : 36
Paikkakunta : mikkelin kupee
Registration date : 05.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja MRA123 Ke Marras 17, 2010 2:51 pm

Hyvä Blocco, olen samaa mieltä, ei kannata "turhaan" vaivata päätä, tekee vaan tasan niin kuin on ohjeet annettu, varmasti paino putoaa.
Jos ei niin sitten on hyvä tutkia esim. aineenvaihduntapuolen juttuja.

Silloin ainakin voi "hyvillä mielillä" mennä puntariin kun tietää että on tehnyt kaikkensa asian eteen, ei saa syödä liian vähän, ei liikaa...

Tsemppiä ja voimia kaikille eneilijöille, herkkua se ei todellakaan ole mut mikä ei tapa, vahvistaa! Hyvä me kaikki
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ke Marras 17, 2010 4:13 pm

Hyvä Blocco, kiitos erinomaisesta tekstistä ja suuret onnittelut noin mahtavasta painonpudotustuloksesta lyhyellä ajalla!! Onnea myös Heiduskalle eneilyssä ja onnittelut tietysti myös saamastasi leikkausajasta.
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja BLOCCO To Marras 18, 2010 12:25 am

kiitos MRA ja Bulla65;-) Kuten historia osoittaa niin jojoilu onnistuu. Mutta nyt on tosiaan tarkoitus että tyylin
"30 kg pois, 40 kg lisää, 30 kg pois 40 kg lisää"-systeemistä pääsisi leikkauksen avulla loppuelämän ihannepainoon.
Joka päivä käyn tällä palstalla, vaikken aina kirjoita.
Oli upeeta käydä tänään jumpassa tuolla kunnan kuntokeskuksessa. FT ei ollu nähnyt kolmeen viikkoon ja ihmetteli ja alkoi muuttamaan vempaimien painojen ja vastusten määrää - mulla on kuulemma lähtenyt perunasäkki jo mahan kohdalta;-)
laitan tuonne "ene-kuoppia" topiciin kirjeenvaihtoa jota kävin ratitsemusterapeutin kanssa - taas oli 400 g lähtenyt eilisestä. Näillä mennään, vaikka läpi harmaan kiven ´- no ainakin leikkauspöydälle, josta noustaan uuteen elämään...

BLOCCO

Viestien lukumäärä : 201
Paikkakunta : Pirkanmaa/T:reen naapurista
Registration date : 19.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa