Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Leikkaukseen

+4
anne.heide
Soile
Möhköfantti
Solina
8 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Leikkaukseen Empty Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Solina Pe Marras 04, 2011 10:30 pm

moikka kaikki

nyt olisi leikkaus edessä eli maanantaina 14.11 lahdessa...tästä se matka sit lähtee...vähän jännittää että miten menee ja miten tulisin pärjäämään... affraid

Solina

Viestien lukumäärä : 8
Paikkakunta : Kymenlaakso
Registration date : 13.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Möhköfantti Pe Marras 04, 2011 10:48 pm

onneee viimestä viikkoo viedään \o/
ite oon 12pv lauantaina leikkuupöydällä
Möhköfantti
Möhköfantti

Viestien lukumäärä : 156
Paikkakunta : oulun seutu
Registration date : 14.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Solina Pe Marras 04, 2011 10:53 pm

onnea myös sulle leikkaukseen,kyllä vähän jännittää..millä mielellä sä olet?

Solina

Viestien lukumäärä : 8
Paikkakunta : Kymenlaakso
Registration date : 13.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Soile La Marras 05, 2011 12:05 am

Moikka Solina! Hienoa kun sulla on h-hetki noin lähellä. Kössikö sut leikkaa? Luonnollistahan se on että hiukan jännittää, kyllä se kuuluu asiaan, mutta hyvin kaikki menee! Itse olen ihan intona kun sain tänään ajan leikkaavalle kirurgille ja gastroon, no sitä en toimenpiteenä odota mutta se vie asiaa eteenpäin..tai sitten tyssää siihen. Piinaavaa tämä odottelu. Paljonko sulla meni gastrosta/kirurgin ajasta tuohon leikkausaikaan? Odotan innolla että kerrot kuulumisia tässä matkan varrella kun itse vasta odottelen...
T:Soile
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Solina La Marras 05, 2011 12:53 am

moikka Soile

kössin tapasin mutta joku muu vissiin leikkaa...gastro oli aikoja sitten omalla paikkakunnalla ja tapasin kirurgin myös omalla paikkakunnalla eli kuusankoskella.siitä meni noin 2kk kun ollaan tässä hetkessä.kun alkaa leikkauksen jälkeen sairasloma niin kerkiää norkoilla täällä netissä niin kirjoittelen kuulumisia...kyllä se gastro menne sullakin hyvin se on pikainen homma ja sit kaikki on ohi...tsemppiä..

Solina

Viestien lukumäärä : 8
Paikkakunta : Kymenlaakso
Registration date : 13.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Soile La Marras 05, 2011 12:58 am

Kiitos Solina tsemppauksesta ja tiedoista:) Mullaon tuo gastro ja kirurgi-aika samalla kertaa eli tuo kössi tekee sen gastron. Mä taas joltain muistaakseni kuulin siis tuolla sairaalalla, että Kössi myös leikkaa...että on Päiksin kirurgi joka käy vaan vierailulla täällä Kuusankoskella tekemässä näitä haastatteluja ja gastroja. Eli koska sun leikkaus on? Jännittää ja mukava kuulla muiden kertomuksia:)
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Soile La Marras 05, 2011 1:00 am

Voi minun kanssani...tuollahan se ekassa viestissä lukee tuo sinun leikkauspäiväsi eli aika pian:) Onnea matkaan ja kirjotellaan!Voi olla että joskus nähdään livenäkin jossain ryhmässä kun ymmärsin että sellasiakin järjestetään...
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja anne.heide Ma Marras 07, 2011 1:01 am

Onnea leikkaukseen Solina ja möhköfantti Very Happy mullakin leikkaus kohta eli 7.11 kysiin 8.11 leikkuu affraid jännätään yhessä!!
anne.heide
anne.heide

Viestien lukumäärä : 177
Paikkakunta : kuopio
Registration date : 27.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Soile Ma Marras 07, 2011 2:46 am

Onnea ja tsemppiä kaikille leikkaukseen meneville...minä odottelen myös innolla sitä kun palaatte kertomaan kokemuksistanne:) Menee tää odotusaika itselläkin joutuisasti kun käy lukemassa näitä tarinoita täällä <3
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Solina Ti Marras 08, 2011 10:53 pm

moikka taas

kova odotus on leikkaukseen,pieni miinus on nyt tullut kun toi eneily ei oikein toimi...aluksi lähti 9kg mutta nyt 5 päivää ei oikein mitään...tavote oli 11-13kg...söin 600 kaloria ja nyt otin mukaan 500g kasviksia..mitens muilla on mennyt?

Solina

Viestien lukumäärä : 8
Paikkakunta : Kymenlaakso
Registration date : 13.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Solina Ke Marras 09, 2011 2:28 am

auttakaa....syönkö liian vähän kun ei oikein paino putoa??

Solina

Viestien lukumäärä : 8
Paikkakunta : Kymenlaakso
Registration date : 13.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Fisu Ke Marras 09, 2011 2:51 am

Solina, aluksi lähtevät "rymäyksellä" nesteet, sitten tiputus vähän rauhoittuu. Saatko juotua vähintään 2l vettä päivässä? Ei paljon muuta voi tehdä kuin pitää kalorit alle 600, juoda runsaasti vettä ja käydä pitkillä rauhallisilla lenkeillä. Juoda tulee enemmänkin jos hikoilee liikunnassa.

600kcal ajaa taatusti kehon pidemmällä aikavälillä säästöliekille, mutta leikkausta edeltävänä dieettinä sitä ei oteta huomioon - tarkoitus on vain pudottaa nopeasti sisäelinten ympärille kertynyttä rasvaa, erityisesti maksasta (ja maksan sisältä).

Fisu

Viestien lukumäärä : 99
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 15.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Solina Ke Marras 09, 2011 5:01 am

mitens on kun olen nyt ruvennut juomaa noita valmiita naturdietin juomia(esim,suklaabanaani ja patukoita) vai olisiko parempi jatkaa pusseilla?juon kumminkin 600kaloria päivässä noillakin juomilla...auttakaa...

Solina

Viestien lukumäärä : 8
Paikkakunta : Kymenlaakso
Registration date : 13.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Möhköfantti Ke Marras 09, 2011 5:03 pm

Mulle sanottiin että valmiit juomat ja patukat ei kuulu eneen. Koska pitää niitä sisäelimii saada pienenemään nopeasti Smile
Möhköfantti
Möhköfantti

Viestien lukumäärä : 156
Paikkakunta : oulun seutu
Registration date : 14.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Piuku To Marras 10, 2011 2:00 am

Juuri näin. Kirjoitin eilen pitkän jutun että miksi ei, ja sössin jotain, teksti hävis enkä jaksanut skriivata uudestaan. Kaloria niissä on paljon ja mun ohjeissa sanottiin, että hätätilanteessa voi yhden patukan tai valmiin juoman käyttää kerran viikossa.

Piuku

Viestien lukumäärä : 189
Paikkakunta : Seinäjoki
Registration date : 26.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Solina To Marras 10, 2011 2:52 am

joo tänään päätin että huomenna jatkan pusseilla,ei mulla ole tässä kun 4 päivää aikaa vähän pudottaa vielä tavoite oli 11kg ja nyt on 9 takana joten toivon parasta että onnistuu....leikkaushan on 14.päivä...

Solina

Viestien lukumäärä : 8
Paikkakunta : Kymenlaakso
Registration date : 13.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Soile To Marras 10, 2011 3:59 am

Hyvin on sulla mennyt:) Viikonloppu vielä ja sitten ...ja onkin jo!!!Tsemppii ja onnea siihen sekä toipumiseen!!!
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Solina La Marras 12, 2011 12:30 am

moikka

vielä pari päivää ja sitten leikataan....kova on odotus...maanantaina sairaalaan ja leikkauspöydälle,mutta edelleen nyt ei paino putoa.en tiedä onko kroppa jossain säästöliekillä...???

Solina

Viestien lukumäärä : 8
Paikkakunta : Kymenlaakso
Registration date : 13.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Soile La Marras 12, 2011 1:14 am

Moikka!Sä olet kalkkiviivoilla jo, turha murehtia painoa nyt, joskus se vaan jumittaa vaikka kuukautiskierron takia tms. ja leikkaus voi kanssa sitten turvottaa mutta kyllä se siitä sitten laskuun lähtee...eihän näitä laikkauksia tehtäisi näin paljoa jos ne ei tuottaisi tulosta. Tsemppii vaan! Mä olen gastrossa tänään ja tosi kipee..mut lähete lähtee eteenpäin ja se oli tavoitekin...ja Lahteen olen sitten jonossa....joskus 3kk sisällä pitäs olla mun leikkaus. Joten mielellään tässä kuulostelen sun kokemuksia kun sieltä palailet. Toivotaan että kaikki menee hyvin!Smile
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja haidi66 La Marras 12, 2011 2:34 am

heino teille jotka ootte päässy leikkaukseen, tervetuloa meidän jo leikatuiden joukkoon Very Happy
haidi66
haidi66

Viestien lukumäärä : 184
Ikä : 58
Paikkakunta : loviisa
Registration date : 23.10.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja samiko La Marras 12, 2011 2:40 am

moikka

mullakin oli tapaaminen sen kössin kanssa mutta silti mut leikkaa joku toinen lääkäri tai oikeastaan kaksihan niitä on siellä...mullakin on paino pudotus pysähtynyt kokonaan...kwhtaanko mennä sairaalassa vaaalle kun ei ole 10 päivään pudonnut yhtään,mutta en ole kyllä lihonnutkaan...apua!!!...

samiko

Viestien lukumäärä : 72
Paikkakunta : kouvola
Registration date : 12.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Soile La Marras 12, 2011 4:12 am

Tuntuu olevan kovin yleistä että enen aikana ja leikkauksen jälkeenkin tulee noita jumeja ettei paino laske, mutta ne on tilapäisiä eikä niistä kannata hermoilla. Tsemppiä vaan! Kössin itsekin tapasin (kait?) tänään siellä gastrossa, ainakin kutsukirjeessä luki niin, mutta ei hän kyllä esittäytynyt. Ei ollut hyvä kokemus ja kovasti olin odottanut sitä kirurgin tapaamista ja se meni "ihan ohi" kun syljin ja niistin sitä verta ja silmistä vuosi vedet ja oikeesti kuset housussa siitä kouristelusta. Oli aivan kamala olo jo pelkästään siitä syömättä olosta ja tää päälle. Ei ollut hohdokas tapaaminen, mutta onneksi nyt lähete kuitenkin menee eteenpäin. Ymmärtääkseni. Kuvittelin, kun tätä päivää odotin niin kovin, että hiukan enemmän tietäisin tulevasta.
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja samiko La Marras 12, 2011 5:09 am

moikka

eikö kössi sanonut koska sut leikataan??mä tapasin erikseen kun oli jo kaikki tutkimukset tehty niin se tuli käymään kuusankoskella niin silloin se sano mulle ton tulevan leikkauksen ajankohdan...yksi inhottava on kun ne ottaa ne nieluviljelyn eihän se satu mutta on inhottavan tuntusta kun oksettaa.mulla ainakin otti 2 päivänä peräkkäin sen labrassa....

samiko

Viestien lukumäärä : 72
Paikkakunta : kouvola
Registration date : 12.11.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Soile La Marras 12, 2011 5:37 am

No ei sanonut muuta kun, että lähete lähtee eteenpäin ja yleensä sellasen 3kk kuluessa leikkaus. Mä tosiaan kans odotin tarkempaa tietoa, toisn olin niin "ryytynyt" siitä toimenpiteen yrittämisestä, että olin aika heikkona. Kertoi vaan ne leikkauksen riskit ja sen että vie ulostenäyte labraan ensviikolla ja hae purkki labrasta. Ilmottelevat jos on heliko. Kuusaalla tuo tapaaminen oli tänään. Olen käynyt jo toisella kirurgilla/sisätautilääkärillä/ultrassa ja labrassa ja ravitsemusterapeutilla ja ensiviikolla mulla on keuhkolääkäri joka viimekädessä sanoo, voiko mut leikata eli nukuttaa vai onko liian iso riski. Nieluviljelystä ei ole ollu puhetta mun kohdalla.
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Soile La Marras 12, 2011 5:47 am

Kaikki lääkärit ovat kysyneet yhden saman kysymyksen:Oletko itse halunnut leikkaukseen vai onko joku suositellut. En tiedä miksi se on niin tärkeetä, kait se oma tahto siinä on tärkee, tietenkin.
Soile
Soile

Viestien lukumäärä : 622
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 20.06.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Leikkaukseen Empty Vs: Leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa