Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Menossa leikkaukseen peruutusajalla

+7
Nanne Napaneera
pumpulipallo
HyeeNa!
apila
Tallukka
Tuplanainen
*Kata*
11 posters

Siirry alas

Menossa leikkaukseen peruutusajalla Empty Menossa leikkaukseen peruutusajalla

Viesti kirjoittaja *Kata* Ke Helmi 05, 2014 2:43 am

IIK, mutta silti isosti JEE! Tänään 159cm/ 113,6kg
Kaikki tapahtuukin nopeasti ja olen nyt sitten ihan sekaisin onnesta.
"Projektin" suunittelu on aloitettu noin vuosi sitten, olen käynyt useilla lääkärinvastaanotoilla (työterveys) jossa olemme lääkärin kanssa vieneet ajatuksen tasolla tätä läpi. Päätös leikkaukseen hakeutumisesta vahvistui varmuudella vasta marraskuussa'13. Silloin oli minun ensimmäinen sairaalakäynti, lääkäri totesi minun olevan sopiva tähän. Päätettiin leikkaava sairaala, (alueemme käyttää kahta) Tammikuussa leikkaavan sairaalan hoitaja ilmoitti lähetteen saapuneen ja minun siirtyvän jonoon joka on n3-6kk. Viime viikolla hän soitti uudestaan ja kysyi mikä tilanne olenko aloittanut pussikeittokuurin jne. Kuuria olen aloitellut, eli korvannut osan päiväaterioista pussilla, muuta vasta vain viikon ajan.

Ja nyt eilen hän soitti uudestaan, "sinut voidaan leikata ensi viikolla" APUA sydän pysähtyi menin ihan sekaisin "joo OK" vastasin. Leikkaava lääkäri oli katsonut että minut voidaan leikata vaikka en ole ehtinyt olla 1kk pussikuurilla. Nyt sitten tässä yritän parhaani mukaan syödä vain nestemäisesti Very Happy Tiukille ottaa ja päätä särkee  cyclops  Jotenkin vain tuli tunne että tänne foorumille on nyt tultava jakamaan tämä, onko kenelläkään muulla ollut tälläistä tilannetta? Silti olen todellakin valmis!!

*Kata*

Viestien lukumäärä : 11
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
Registration date : 05.02.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa leikkaukseen peruutusajalla Empty Vs: Menossa leikkaukseen peruutusajalla

Viesti kirjoittaja Tuplanainen Ke Helmi 05, 2014 2:53 am

Onnea Kata leikkausajasta! Hienoa! cheers cheers 
Tuplanainen
Tuplanainen

Viestien lukumäärä : 250
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 04.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa leikkaukseen peruutusajalla Empty Vs: Menossa leikkaukseen peruutusajalla

Viesti kirjoittaja *Kata* Ke Helmi 05, 2014 2:55 am

Kiitos Tuplanainen! Very Happy 

*Kata*

Viestien lukumäärä : 11
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
Registration date : 05.02.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa leikkaukseen peruutusajalla Empty Vs: Menossa leikkaukseen peruutusajalla

Viesti kirjoittaja Tuplanainen Ke Helmi 05, 2014 3:46 am

Minulla oli leikkauspäivänä painoa 118,4 kg ja pituutta sentti enemmän kuin sinulla. Ja hyvin onnistui leikkaus. Mutta joka tapauksessa kannattaa tsempata nyt tämä viikko niillä "herkkupusseilla". Saat pian palkinnon...
Tuplanainen
Tuplanainen

Viestien lukumäärä : 250
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 04.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa leikkaukseen peruutusajalla Empty Vs: Menossa leikkaukseen peruutusajalla

Viesti kirjoittaja Tallukka La Helmi 08, 2014 3:58 am

Onnittelut leikkausajasta! Samasta kaupungista ollaan. Minut leikattiin 27.11.2013 Vaasassa.
Tallukka
Tallukka

Viestien lukumäärä : 31
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
Registration date : 25.09.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa leikkaukseen peruutusajalla Empty Vs: Menossa leikkaukseen peruutusajalla

Viesti kirjoittaja *Kata* La Helmi 08, 2014 4:26 am

Tallukka Kiitos ja kuinka kaikki on sujunut?

*Kata*

Viestien lukumäärä : 11
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
Registration date : 05.02.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa leikkaukseen peruutusajalla Empty Vs: Menossa leikkaukseen peruutusajalla

Viesti kirjoittaja apila La Helmi 08, 2014 3:01 pm

Onnea Kata! Minulla kans asiat etenivät nopeasti, kun olin yksityisellä puolella. Parissa kuukaudessa sain leikkausajan. Enekuurilla sain vain muutaman kilon pois ja lähtöpainoni melkein sama kuin sulla. Kohta on puoli vuotta leikkauksesta ja yhteensä on paino tippunut 28,7 kg ja kaikki on mennyt hienosti. Ajatustyötä olin tehnyt ennen leikkaustakin, mutta kun leikkausajan sai, tuntui, että siitä vasta todellinen ajatusten sekamelska alkoi. Olen niin tyytyväinen nyt. Nyt pystyy liikkumaan, pukeutumaan jo normivaatteisiin eikä vaikeuksia ole ollut. Muutama dumpingoire on ollut, mutta kaikki ruuat menee. Annoskokoja täytyy nyt miettiä, ettei vaan tulisi liikaa syötyä, mutta pääosin kalorimäärät on n.1000 kcal. Tsemppiä vaan jatkoon =)

apila

Viestien lukumäärä : 133
Paikkakunta : Riihimäki
Registration date : 01.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa leikkaukseen peruutusajalla Empty Vs: Menossa leikkaukseen peruutusajalla

Viesti kirjoittaja *Kata* La Helmi 08, 2014 4:22 pm

Tänään 110 kg, olen yrittänyt olla reipas. Kanaa olen syönyt yhden fileen verran ja pari näkkäriä kun meinasi heikottaa. Fiilis on hieman "pöllistynyt" läheiset tukevat hyvin ja henkilöt joille olen kertonut ovat iloisia puolestani. Työnantaja suhtautuu loistavasti, he tietävät mikä operaatio tämä on kun yksi työkaveri on juuri kuukausi sitten palannut saikulta. Se osittain antaa myös uskoa tähän, hän on mies ja kaikki hänellä onnistui. Toki tukihenkilökin minulla on, tuttavani on leikattu 2v sitten ja hän on kulkenut polun loppuun ja päässyt eroon "nahkoistaankin".

Kiitos kaikille Tsempistä! I love you

*Kata*

Viestien lukumäärä : 11
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
Registration date : 05.02.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa leikkaukseen peruutusajalla Empty Vs: Menossa leikkaukseen peruutusajalla

Viesti kirjoittaja HyeeNa! La Helmi 08, 2014 6:02 pm

Onneks olkoon! Huisia että sait noin yhtäkkiä ajan! Smile Tsemppiä!
HyeeNa!
HyeeNa!

Viestien lukumäärä : 985
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.08.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa leikkaukseen peruutusajalla Empty Vs: Menossa leikkaukseen peruutusajalla

Viesti kirjoittaja pumpulipallo La Helmi 08, 2014 9:30 pm

 bounce Tsemppiä operaatioon suht uudelta palstalaiselta myös!!!

Aika huikeeta varmasti kun pääseekin vähän nopeutetusti! Mitä täällä olen kerennyt lukemaan näitä kirjoituksia, niin pitkässä juoksussa tuntuu olevan projektien eteneminen, mutta sitten kun sinne pääsee se kyllä se tuntuu monen kohdalla olleen ihan uuden elämän alku, uudesti syntymä, ja asiat ovat menneet niinkuin on suunniteltukin, monessakin mielessä!  Suurin osa vaikuttaa tyytyväiseltä joten nähdäkseni varsin todennäköistä että kaikki menee nappiin!!!Ja onneksi on tällainen palsta olemassa kun täältäkin saa mahtavasti tietoa ja vertaistukea  Very Happy

pumpulipallo

Viestien lukumäärä : 6
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 09.01.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa leikkaukseen peruutusajalla Empty Vs: Menossa leikkaukseen peruutusajalla

Viesti kirjoittaja Tallukka La Helmi 08, 2014 10:01 pm

Mulla on mennyt kaikki oikein hyvin. N. kilo/viikko paino menee alaspäin. Isompia jumeja ei ole ollut, ei myöskään dumpingia tai muitakaan ongelmia. Harvakseltaan tulee päivitettyä omaa viestiketjua täällä, mutta tärkeimmät virstanpylväät ja kokemukset sinne käyn kirjaamassa. Tsemppiä matkaan! Leikataanko sinut Vaasassa vai Oulussa?
Tallukka
Tallukka

Viestien lukumäärä : 31
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
Registration date : 25.09.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa leikkaukseen peruutusajalla Empty Vs: Menossa leikkaukseen peruutusajalla

Viesti kirjoittaja *Kata* La Helmi 08, 2014 11:37 pm

Minut leikataan Vaasassa. Operaatiota nopeutti ärhäkät sapikivet jotka leikataan samalla.
Tänään on vähän kysynyt hermoja kun olen leiponut ja laittanut pojan synttärijuhlia jotka alkavat kohata Smile

*Kata*

Viestien lukumäärä : 11
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
Registration date : 05.02.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa leikkaukseen peruutusajalla Empty Vs: Menossa leikkaukseen peruutusajalla

Viesti kirjoittaja *Kata* Ma Helmi 10, 2014 11:17 pm

Tänään oli esikäynti kaikki ok, keskivikkona leikataan IIKK!

*Kata*

Viestien lukumäärä : 11
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
Registration date : 05.02.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa leikkaukseen peruutusajalla Empty Vs: Menossa leikkaukseen peruutusajalla

Viesti kirjoittaja Nanne Napaneera Ma Helmi 10, 2014 11:47 pm

Onnea matkaan *Kata* minunhin puolestani!!! cheers 
..minultakin operoitiin samalla reisulla sappikivet.(suurimmat 4cm halkaisijaltaan)
Nanne Napaneera
Nanne Napaneera

Viestien lukumäärä : 516
Paikkakunta : Kuopio
Registration date : 16.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa leikkaukseen peruutusajalla Empty Vs: Menossa leikkaukseen peruutusajalla

Viesti kirjoittaja NettaMaria Pe Helmi 14, 2014 12:18 am

Onnea Kata Very Happy 

Pikkumasun johdosta ja tsemppiä toipumiseen. Itselläni on operaatio 25.2 yksityisellä Tallinnassa  Embarassed 

NettaMaria

Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 65
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 29.01.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa leikkaukseen peruutusajalla Empty Vs: Menossa leikkaukseen peruutusajalla

Viesti kirjoittaja *Kata* Su Helmi 16, 2014 4:06 pm

Keskiviikkona 12.2 leikattiin Vaasassa, hyvin meni samalla poistettiin sappirakko.
Leikkauspäivä meni ihan tokkurassa ja lääkkeiden voimalla. Torstaina pääsin kotiin, ihan hyvillä fiiliksillä. Paino 12.2 /110,3kg, 16.2/ 107,2kg.
Pahaaoloa pukkaa välillä mutta ihan hyvin olen kotiutunut. Maitopohjaiset ruuat ei meinaa mennä alas. Mehukeitto osoittautunut nyt helpoimmaksi. Mielitekoja ON perhe elää rinnalla ihan normaalia ruokarytmiään niin tuoksut jo tekevät tiukkaa, mutta päivä kerrallaan!!

*Kata*

Viestien lukumäärä : 11
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
Registration date : 05.02.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa leikkaukseen peruutusajalla Empty Vs: Menossa leikkaukseen peruutusajalla

Viesti kirjoittaja Tuplanainen Su Helmi 16, 2014 4:38 pm

Onnea pikkumasusta ja sujuvaa toipumista sinulle, Kata!  cheers  sunny 
Kokeilehan erilaisia sosekeittoja, vaikkapa Valion Violaa. Tai surauttele sauvalla itse soseita.
Tuplanainen
Tuplanainen

Viestien lukumäärä : 250
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 04.06.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa leikkaukseen peruutusajalla Empty Vs: Menossa leikkaukseen peruutusajalla

Viesti kirjoittaja *Kata* To Helmi 27, 2014 4:44 pm

Millaista tahtia teillä on painopudonnut?
Mulla on nyt pysynyt viikon samassa 106kg, olo alkaa olla ihan hyvä välillä huonovointisuutta on ilmassa mutta sen kestää. Ihan hyvin voin jo syösdä.
Mulle on vähän epäselvää mikä tahti painon putoamiseen pitäisi olla....

*Kata*

Viestien lukumäärä : 11
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
Registration date : 05.02.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa leikkaukseen peruutusajalla Empty Vs: Menossa leikkaukseen peruutusajalla

Viesti kirjoittaja Käivelö To Helmi 27, 2014 7:58 pm

Yksilöllistä tuo painon putoaminen. Mulla oli parhaillaan leikkauksen jälkeen yli 3 viikon jumi, jossa paino sahasi 1kg sisällä. Siitä se sitten lähti putoamaan.

Käivelö

Viestien lukumäärä : 27
Paikkakunta : Pohjois-Karjala
Registration date : 29.11.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa leikkaukseen peruutusajalla Empty Vs: Menossa leikkaukseen peruutusajalla

Viesti kirjoittaja meevin To Helmi 27, 2014 10:17 pm

Keskiarvona kai noin kilo/viikko. Alkuun toisilla nopeastikin, sitten rauhoittuu tahti. Itsellä vähän hitaammin menee, mutta koko ajan hissukseen kuitenkin putoaa. 10kg lähtenyt leikkuuaamusta ja aikaa mennyt vajaa 3kk.

meevin

Viestien lukumäärä : 517
Paikkakunta : keskisuomi
Registration date : 21.11.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa leikkaukseen peruutusajalla Empty Vs: Menossa leikkaukseen peruutusajalla

Viesti kirjoittaja *Kata* Pe Helmi 28, 2014 11:42 pm

 pirat Salmiakin himo iski ja voitti.. Juu söin pari merkkaria, ekana maistuikin kirpeälle ja vähän pahalle, mutta nyt se on kokeiltu ja ei tarvii vähään aikaan niitäkään kaipailla! On se jännä miten ennen teki kokoajan makeaa mieli niin nyt tekee mieli enemmän ruokaa. Vielä kun tuon veden juonnin oppisi kunnolla!

*Kata*

Viestien lukumäärä : 11
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
Registration date : 05.02.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa leikkaukseen peruutusajalla Empty Vs: Menossa leikkaukseen peruutusajalla

Viesti kirjoittaja Eija-Stiina La Maalis 01, 2014 3:05 am

Mulla tekee joskus salmiakkia mieli, oliskon suolan kaipuu Very Happy

Eija-Stiina

Viestien lukumäärä : 288
Paikkakunta : Satakunta
Registration date : 27.06.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa leikkaukseen peruutusajalla Empty Vs: Menossa leikkaukseen peruutusajalla

Viesti kirjoittaja *Kata* Ke Maalis 05, 2014 4:48 pm

Kolme viikkoa on nyt mennyt leikkauksesta olo on ihan ok.
Paino tänä aamuna 104kg Smile

*Kata*

Viestien lukumäärä : 11
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
Registration date : 05.02.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa leikkaukseen peruutusajalla Empty Vs: Menossa leikkaukseen peruutusajalla

Viesti kirjoittaja *Kata* Ke Toukokuu 28, 2014 12:29 am

Tämä kirjoittelu on ihan unohtunut kun täysi arki on palannut.
Kertauksena minut on leikattu 12.2.14, 159cm/ 113,6kg
lääkärin tarkastus oli maanantaina sielllä 159cm/ 93kg.

Mutkia on ollut matkassa mutta ei kaduta pätkääkään Smile

*Kata*

Viestien lukumäärä : 11
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
Registration date : 05.02.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa leikkaukseen peruutusajalla Empty Vs: Menossa leikkaukseen peruutusajalla

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa