Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Menossa sleeve-leikkaukseen Tallinnaan

5 posters

Siirry alas

Menossa sleeve-leikkaukseen Tallinnaan Empty Menossa sleeve-leikkaukseen Tallinnaan

Viesti kirjoittaja Manti Ma Kesä 06, 2016 11:36 pm

Hei,
Olen uusi tällä palstalla ja kovasti haluaisin erilaista tietoa leikkaukseen ja sen jälkeiseen elämään liittyen. Olen varannut ajan heinäkuun alkuun Tallinnasta, jossa minulle tehdään sleeve-leikkaus. Mitään ene-diettiä sieltä ei vaadittu. Pari vuotta aikaisemmin olen kylläkin vähäenergiseen dieettiin tutustunut ja pudottanutkin sillä yli 10 kg. Toki kaikki tulleet takaisin korkojen kera. Itse asiassa painoindeksini ei ole kovin korkea. Se on 31,25 silti suunta näyttää olevan koko ajan ylös päin. Liitännäissairauksia ei varsinaisesti ole, paitsi pari vuotta vaivanneet kovat nivelkivut, joiden diagnoosi on yhä selvittämättä.

Mikä ajatuksenne on tuosta ene-dieetistä, pitäisikö sillä olla, vaikkei sitä olekaan määrätty?

Manti

Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 56
Paikkakunta : Lahti
Registration date : 30.05.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa sleeve-leikkaukseen Tallinnaan Empty Vs: Menossa sleeve-leikkaukseen Tallinnaan

Viesti kirjoittaja trintilla Ti Kesä 07, 2016 2:55 am

Mulle tehtiin sleeve leikkaus tallinnassa, ja ainoa mitä määrättiin ennen leikkausta oli, että kuukauteen ei punaista lihaa eikä alkoholia. Tarkoitus oli siis pienentää maksaa, jotta leikkaus onnistuis helpommin. En siis Eneillyt.

Toki sitä eneilyä voi harrastaa etykäteen vaikka ei ole määrätty, tottuupa nestemäiseen ruokaan Wink
trintilla
trintilla

Viestien lukumäärä : 406
Paikkakunta : Ylöjärvi
Registration date : 12.02.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa sleeve-leikkaukseen Tallinnaan Empty Vs: Menossa sleeve-leikkaukseen Tallinnaan

Viesti kirjoittaja Annniina Ti Kesä 07, 2016 3:15 pm

Tervetuloa Manti joukkoomme keventymään Smile
Täältä saat lukemalla muiden tarinoita valtavasti informaatiota kaikkeen leikkaukseen liittyvästä ja kyselemällä vielä lisää.

Annniina

Viestien lukumäärä : 550
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 09.02.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa sleeve-leikkaukseen Tallinnaan Empty Vs: Menossa sleeve-leikkaukseen Tallinnaan

Viesti kirjoittaja Kerppinen Ti Kesä 07, 2016 8:35 pm

Mantille tervetuloa juttuporukkaan!
Ymmärtääkseni Suomessa tehtyihin leikkauksiin liittyy aina tuo tiukka ene-kuuri. Minimissään 4 viikkoa, jonka itsekin pidin. Kirurgin mukaan tavoitteena oli saada vatsan alueen rasvamäärä ja maksan koko pienenemään mahdollisimman paljon, juuri ennen leikkausta, leikkausriskiä pienentämään. Samalla tottui sitten jo pienempiin ruokamääriin Smile
Käytännöt vaihtelee, täällä se oli ene ihan pakko pitää tai leikkaus olisi jopa voitu perua, jos tietty kilomäärä ei olisi pudonnut  Neutral
Kannattaa kysyä leikkavalta taholta, mä tein just niin kuin käskettiin Smile
Kerppinen
Kerppinen

Viestien lukumäärä : 157
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 03.12.2015

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa sleeve-leikkaukseen Tallinnaan Empty Vs: Menossa sleeve-leikkaukseen Tallinnaan

Viesti kirjoittaja Mehumuki Su Heinä 10, 2016 5:25 pm

Moikka Manti!

Leikkasiko sinut Rein Adams Fertilitas-klinikalla? Minut leikkasi, 5.7. Minultakaan ei vaadittu enedieettiä, tai mitään muutakaan dieettiä, koska "et ole niin lihava". Maksa oli kuulemma ollut normaali ja rasvaton Smile

Mitään en ole katunut niin paljon kuin tätä Sleeve leikkausta heti herättyäni. Kun huono olo ja kivut väistyivät niin katumuskin jo helpotti.

Mehumuki

Viestien lukumäärä : 36
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 10.07.2016

Takaisin alkuun Siirry alas

Menossa sleeve-leikkaukseen Tallinnaan Empty Vs: Menossa sleeve-leikkaukseen Tallinnaan

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa