Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen?

+5
sarsibaani72
haaho
Piajakisut
hillosilmä
samiliini
9 posters

Siirry alas

Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen? Empty Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja samiliini Ti Loka 14, 2008 4:36 am

Minä kävin Taysissa sisätautilääkärin vastaanotolla ja ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää onko tällä palstalla toisia? Smile
samiliini
samiliini

Viestien lukumäärä : 3
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 14.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen? Empty Tampereelle menossa!!

Viesti kirjoittaja hillosilmä Ti Joulu 09, 2008 3:25 am

Kävin elokuussa sisätautilääkärillä ja toiveissa olisi leikkaus ensi vuoden aikana. Tampereellahan vasta aloitellaan leikkauksia ja jono on pitkä.... mutta hyvillä mielin odottelen vuoroani! Tsemppiä sinulle cheers
hillosilmä
hillosilmä

Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 08.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen? Empty Tampereelle leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Piajakisut Ti Helmi 17, 2009 7:04 pm

Moi!

Mä kävin TAYSissa viime kuussa ravitsemusneuvojalla ja sisätautilääkärillä. Nyt odottelen aikaa gastroskopiaan ja muihin kokeisiin. Jos mitään ongelmia ei ilmene niin leikkaukseen pitäisi kuulemma päästä jo tämän vuoden puolella... Very Happy
Piajakisut
Piajakisut

Viestien lukumäärä : 25
Ikä : 52
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 17.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen? Empty Tampereelle!

Viesti kirjoittaja hillosilmä Ke Helmi 18, 2009 6:44 pm

Ise kävin eilen ravitsemusneuvojan vastaanotolla ja nyt odottelen myös eteenpäin pääsyä! Olettaisin, että loppuvuodesta vois päästä leikkaukseen. Olisi kiva vaihtaa kuulumisia muiden Tamperelle menijöiden kanssa. Jännittääkö tai mietityttääkö tuleva? affraid
hillosilmä
hillosilmä

Viestien lukumäärä : 9
Registration date : 08.12.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen? Empty Taysissa leikkaus

Viesti kirjoittaja haaho Ke Heinä 22, 2009 4:26 am

Moi!

Joko olette saaneet leikkausaikoja Tampereelle? Mä kävin ravitsemusterapeutilla ja hän sanoi soittelevansa elokuun lopussa leikkauspäivämäärän. Kuulemma vuoden vaihteeseen/ensivuoden alkuun se joka tapauksessa menee. Ravitsemusterapeutti puhui leikkauksesta kuin päätös olisi jo tehty, ja puhui enimmäkseen ennen ja jälkeen leikkauksen tapahtuvasta ruokailutapojen muutoksesta. Oli todella positiivista, ettei tarvinnut siellä enää päätöstään puolustella tai aloittaa mitään "vielä yhden dietin" kokeilemista.. Mulla on sisätautilääkäri vasta ensi viikolla, mutta kriteerit täyttyvät eikä estettä pitäisi leikkaukselle olla.

Nyt kun on itse leikkauspäätöksen tehnyt, niin olisin valmis menemään leikkaukseen vaikka tältä istumalta. Ei millään malttaisi enää odottaa kuukausikaupalla.

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 51
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 16.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen? Empty Vs: Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja sarsibaani72 Ti Heinä 28, 2009 12:58 am

Minäkin odottelen TAYS:iin pääsyä. Ensi viikolla gastroskopia ja syyskuun lopulla ravitsemussuunnittelija+psykologin vastaanotto. Leikkaus ajankohtaa en vielä tiedä, sanoivat että menee syksyyn, mutta luulen kyllä että menee pitemmälle.

sarsibaani72

Viestien lukumäärä : 3
Paikkakunta : valkeakoski
Registration date : 08.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen? Empty Vs: Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja haaho Ti Heinä 28, 2009 2:55 pm

Sisätautilääkäri näytti vihreää valoa ja nyt odottelen g-skopia -aikaa. Todennäköisesti olemme samoihin aikoihin sitten leikkuupöydällä. Parempi ennemmin kuin myöhemmin. Olisi ihanaa pakata kaikki isot kesävaatteet lopullisesti pois käytöstä.

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 51
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 16.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen? Empty Vs: Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja sarsibaani72 Ti Heinä 28, 2009 8:44 pm

Sanos muuta, ensi kesänä olisi kiva jo saada hieman pienenpää vaatetta päälle Very Happy Olis ihan kiva jos sairaalla olisi kaveri ja muutenkin jatkossa vaihdella kuulumisia. Alkaa kyllä hieman rassaan kun ei vielä tiedä sitä leikkaus päivää, kun meikäläiselle pitäisi kaikki tapahtua tässä ja nyt.

sarsibaani72

Viestien lukumäärä : 3
Paikkakunta : valkeakoski
Registration date : 08.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen? Empty Vs: Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja haaho Ke Heinä 29, 2009 2:32 am

Sanos muuta. Kun on päätöksensä leikkauksesta tehnyt, on valmis operaatioon vaikka huomenna. Tuntuu, että pitäs hoitaa tää homma alta pois, että pääsee elämään loppuelämäänsäSmile

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 51
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 16.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen? Empty Vs: Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja Tuuli Su Elo 30, 2009 3:46 am

Mun leikkaus on 23.9.2009.
Ravitsemustäti soitti keskiviikkona, että nyt alkoi dieetti.
Dieettiä kolme päivää takana ja oon jo ihan kypsä! Nälkä ei enää paljoa vaivaa, mutta mielitekooni haluaisin edes perunan.
Kuulemma saan samaan huoneeseen toisen leikellyn, että "oppitunnit" pidetään oikein porukalla.

Tuuli

Viestien lukumäärä : 3
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 30.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen? Empty Vs: Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja haaho Ma Elo 31, 2009 5:19 am

Olitko Tuuli kauan jonossa? Mä olen tulossa vasta perästä ja mietin, että kauanko vielä menee. Eneilystä sen verran, että kokeile naturdietin enevalmisteita, ovat paremman makuisia kuin esim nutrilettit. Ainakin suklaa ja cafe latte on ihan hyviä. Sekoitan ne yleensä noin puoleen litraan vettä/pussi. Parhaimman pirtelön saat kun teet seoksen valmiiksi jääkaappiin paria tuntia aiemmin, käytännössä niin, että otat jääkaapista ruuaksi ja sekoitat uuden jääkaappiin odottamaan seuraavaa ateriaa. Jos on mahdollista käyttää tehosekoitinta, aina parempaa tulee.

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 51
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 16.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen? Empty Vs: Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja Tuuli Ma Elo 31, 2009 10:35 pm

Tän vuoden puolella on lähete tehty.
Katsovat minut ehkä jo niin vaivaiseksi, että ottivat pian listoille.

Kävinpä heti sekoittamassa yhden annoksen nutrilettia valmiiksi kaappiin. Yököttää silti ajatuskin, että se pitää sieltä joskus hakee. Pitänee testata ND:n lattee ja suklaata. tongue

Tuuli

Viestien lukumäärä : 3
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 30.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen? Empty Vs: Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja sisar hento valkoinen Ti Syys 01, 2009 1:32 am

Tuuli! Taidan olla sun kämppis. Mullakin leikkaus 23.9 Tays:ssa! Jännitetään tässä viä yli 3 viikkoa. Pussiruoka tökkii, 6 päivää takana. Muuten kaikki sujuu hyvin. Smile

sisar hento valkoinen

Viestien lukumäärä : 17
Paikkakunta : tampere
Registration date : 06.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen? Empty Vs: Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja suhmura La Joulu 19, 2009 1:57 pm

Eilen tuli soitto ravitsemusterapeutilta ja leikkausaika tuli! Jee! Odotus palkittiin vihdoin. Laughing
suhmura
suhmura

Viestien lukumäärä : 18
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 27.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen? Empty Vs: Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja sisar hento valkoinen La Joulu 19, 2009 2:25 pm

Onnea ja tsemppiä! Oot hyvissä käsissä Tampereella. Mulla leikkauksesta tulee keskiviikkona 3 kk ja ENE:ilyn aloituksesta paino tippunut 20 kg. Ihanaa!

sisar hento valkoinen

Viestien lukumäärä : 17
Paikkakunta : tampere
Registration date : 06.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen? Empty Vs: Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja Tuuli Ma Joulu 21, 2009 12:44 pm

Ai kämppis ehti taas ensin... Heippa vain sinullekin.

Hyvä Suhmura! Onnittelut "leikkausarpajaisissa". Kyllä se siitä.

Minulla on "vasta" 16kg pudotusta, mutta en kadu hetkeäkään, että menin leikkaukseen. Tätä tietoa ennen leikkausta eniten muilta kaipasin. Eli kyllä kannattaa.

Tuuli

Viestien lukumäärä : 3
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 30.08.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen? Empty Vs: Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja sisar hento valkoinen Ma Joulu 21, 2009 4:59 pm

Juu, moi vaan kämppiskin! Laitan sulle henk koht viestiä, kunhan ehdin. Viimeistään joulun pyhien aikana.
Meidän erilainen painonpudotusvauhti johtuu siitä, että mulla oli alunperinkin huomattavasti enemmän pudotettavaa. Muutenkin se on yksilöllistä. Mutta joo, en ole myöskään yhtä pientä hetkeäkään katunut. Yksi asia, mitä pelkäsin, oli se, pystynkö enää nauttimaan hyvästä ruoasta, mutta nyt vasta pystynkin! Jouluruokiakin valmistelen ja odotan himolla.
Kaikille hyvää joulua!

sisar hento valkoinen

Viestien lukumäärä : 17
Paikkakunta : tampere
Registration date : 06.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen? Empty Vs: Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja MRA123 Su Joulu 27, 2009 3:25 pm

Hei,
Te jotka olette leikattu Taysissa, kauan olitte jonossa ja mikä leikkaus teille tehtiin? Olen täällä tulossa perässä kovaa vauhtia (toivottavasti), tietäis vaan mikä vois olla realistinen odotusaika? Mun omalääkäri ei kirjoita lähetettä ennen kuin olen vetäissyt ene-kuurin kertaalleen läpi, oikein odotan että pääsisin aloittamaan, vaikka kyllä tiedän että helppoa ei tule olemaan! Tammikuussa pääsen tositoimiin, ja ainakin paino putoaa jollei muuta! Sekin tosi plussaa! Onneksi on tämä palsta Very Happy mistä saa tietoa! Hyvät uuden ja paremman vuoden toivotukset teille kaikille!!!
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen? Empty Vs: Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja sisar hento valkoinen Ma Joulu 28, 2009 4:34 am

Mulla lähete lähti 23.12-08 ja tasan 9 kk myöhemmin, 23.9.2009, olin leikkauksessa. Ohitus tehtiin. Odotusajat saattavat olla nykyään pidemmät jonojen kasvaessa. Paino laski ENEilyllä n. 7 kg ja yhteensä on nyt mennyt yli 20 kiloa. Tampereella tehdään ainoastaan ohituksia toistaiseksi, mutta sen olisin valinnutkin, jos olisin joutunut/päässyt valitsemaan. Hyvää loppuvuotta ja vielä parempaa uutta vuotta vaan kaikillle minunkin puolestani!

sisar hento valkoinen

Viestien lukumäärä : 17
Paikkakunta : tampere
Registration date : 06.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen? Empty Vs: Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja haaho Ke Tammi 27, 2010 12:50 am

Mä sain lähetteen 17.5.09 terveyskeskuksesta, heinäkuussa oli sekä sisätautilääkäri että ravitsemusterapeutti. Kirurgin aikaa ja gastroskopiaa jouduinkin odottelemaan, ne oli 8.1.10. Eilen sain puhelun, että ene tars aloittaa kun leikkaus on 24.2. Eli 9 kuukautta se sitten vei. Kirugi teki 50% työaikaa viime syksyn ja sen tähden odottelu venyi, muussa tapauksessa olisin saattanut päästä leikkaukseen jo viime vuoden puolella.

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 51
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 16.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen? Empty Vs: Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja haaho Ke Tammi 27, 2010 5:13 pm

Mulle sopii lähes koska vaan ja missä vaan. Asustelen keskustassa ja käyn päivätöissä.

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 51
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 16.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen? Empty Vs: Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja MRA123 Ke Tammi 27, 2010 6:38 pm

Voishan tuota yrittää, asun Lempäälässä ja välillä voi olla hankala päästä (muksut Very Happy) mutta ehdotelkaa niin katsotaan pääsiskö tulemaan!
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen? Empty Vs: Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja haaho To Tammi 28, 2010 7:02 pm

Päättäkää te, jotka tulette kauempaa, että missä nähdään ja milloin. Mä tulen sitten messiin.

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 51
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 16.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen? Empty Vs: Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja MRA123 Su Tammi 31, 2010 10:04 pm

Moikka,

Ilmeisesti minä olen ainoa "kauempaa tuleva" ?
Flunssaa pukkaa siihen malliin että ihan tulevalle viikolle en haluaisi tapaamista ehdotella, seuraavalla viikolla on tyttäreni (8v.) polvileikkaus joten taitaa olla parasta että jos piakkoin haluatte tapailla niin sopikaa te "kaupunkilaiset" keskenänne, mut ilmoittakaa mullekin aika ja paikka. Jos suhdanteet ok niin voisin rynnistää mukaan, kuulostaako hyvältä?
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen? Empty Vs: Onko kukaan menossa Tampereelle leikkaukseen?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa