Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

miten suhtauduttiin?

3 posters

Siirry alas

miten suhtauduttiin? Empty miten suhtauduttiin?

Viesti kirjoittaja maalu Ke Maalis 17, 2010 4:18 pm

Miten työyhteisössä suhtauduttiin kun kerroit meneväsi leikkaukseen ja jääväsi sairaslomalle?
Itse olen mahdollisesti vaihtamassa työpaikkaa ja jotenkin tuntuu ikävältä kertoa jo työhaastattelussa että edessä on tällainen juttu. Kertomattakaan ei voi olla.
Tietenkin voi olla että työantaja jättää valitsematta minut toimeen tästä syystä.
Ensi sijalla minulla on kuitenkin tämä leikkaus eli olen valmis menettämään haluamani työpaikan tämän vuoksi.
Paljon on mietittävää.

maalu

Viestien lukumäärä : 52
Paikkakunta : pori
Registration date : 16.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

miten suhtauduttiin? Empty Vs: miten suhtauduttiin?

Viesti kirjoittaja Tepa43 Ke Maalis 17, 2010 8:22 pm

Tsemppiiiiiii maalu!

Itse olen yrittäjä en osaa sanoo sulle miten kannattaa tehdä, mutta toivon sulle onnea työhaastatteluun!
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

miten suhtauduttiin? Empty Vs: miten suhtauduttiin?

Viesti kirjoittaja haaho Ke Maalis 17, 2010 11:56 pm

Minä aloitin uudessa työssä tammikuussa, mutta kun terveydentilasta kysyttiin, niin sanoin, että se on hyvä. Työhaastattelijalla ei itseasiassa ole oikeutta kysyä terveydentilaa tai esim. raskautta tms. Sitten kun helmikuussa ilmoitin leikkauksesta, pomo suhtautui siihen ainoalla oikealla tavalla, eli ei kysellyt, että miksi jään sairauslomalle, vain sen, että parane ja huolehdi itsestäsi. Työpaikalla asiat järjestyy, älä murehdi. Minun neuvoni on, että sinun ei missään tapauksessa kannata riskeerata uutta työtäsi sen vuoksi, että pääset elämän laatua parantavaan leikkaukseen. Se on sitten sen ajan murhe.

haaho

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 51
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 16.07.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

miten suhtauduttiin? Empty Vs: miten suhtauduttiin?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa