Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

+26
Ruustinna
Megamisu
Laihduttava
Sarppa
anne.heide
kissus nytkö jo
Nana
Gilraen84
tigertytto
Lovely
MRA123
Poutapilvi
Wee2be
katka
Tepa43
BigMama
onnellinen
joku80
Bulla65
Juuliska
anemo
Lyltsy
ritu
bulleriina
Tyrannosaurus
muuminmamman4
30 posters

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? Empty MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja muuminmamman4 To Syys 16, 2010 8:00 pm

Moikka! Ihan mielen kiinnolla kyselen miten muilla GBP leikatuilla on paino lähtenyt laskemaan? Siis paljon oli paino leikkauspäivän aamuna ja sen semmosta :)
Minulla oli leikkausaamuna paino 126,7kg ja tänään 9 päivää leikkauksesta paino oli 121,3kg :D Kovasti sain kyllä neuvoja että saan liian vähän kaloreita ja pitäis yrittää syödä enemmän! Syön nyt noin 4 kertaa päivässä lämmintä sosetta 1dl verran!
muuminmamman4
muuminmamman4

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 48
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 18.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Tyrannosaurus To Syys 16, 2010 9:12 pm

Multa ei ole hirveästi lähtenyt painoa. Leikkausaamuna 2.3.2010 painoin 131 ja nyt n.101.
Tyrannosaurus
Tyrannosaurus

Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 47
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 27.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja bulleriina To Syys 16, 2010 9:36 pm

Moi!

Leikkausaamuna 16.2. 112 kg ja tänään 87 kg. Ennen eneilyä 125 kg.

Olen enemmän kuin tyytyväinen!

bulleriina

Viestien lukumäärä : 182
Paikkakunta : Kouvola
Registration date : 09.04.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja ritu To Syys 16, 2010 11:26 pm

-40kg

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Lyltsy To Syys 16, 2010 11:47 pm

113,5 kg leikkausaamuna, 17 viikkoa, -18.4 kg.

Käy ostamassa esim. energiajuomaa apteekista, jolla turvaat proteiinin saannin. Mä söin 7-8 ateriaa päivässä ekan kuukauden. Nykyään 5-6 ateriaa

Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja anemo Pe Syys 24, 2010 1:54 am

Kertoisitko Lyltsy hieman terkemmin mitä ateriasi pitävät sisällään. Muutama esimerkki olisi kiva tietää. Minulla on laihdutusvauhti hidastunut mateluksi. En yhtään ymmärrä miksi.
anemo
anemo

Viestien lukumäärä : 31
Paikkakunta : Häme
Registration date : 24.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Lyltsy Pe Syys 24, 2010 3:56 am

Aamupala - rahkavälipala, jogurttia, tai paahtoleipä meetvurstilla, kinkulla, juustolla
Lounas - kanaa, lihaa, kalaa, papuja, vähän salaattia, tänään esim. chilii con carne + vähän riisiä, pari siivua tomaattia, salaattikastiketta
Välipala - useimmiten jälkiruoka lounaalta, tänään pannaripala + marjahilloketta
Välipala - omena, banaani, jugurtti, rahkaa, pulla, pähkinöitä tms.
Päivällinen - kalaa, lihaa, fetaa, homejuustoa tms. , kasviksia tai salaattia, harvoin riisiä, makaronia tai perunaa, tänään pieni kanafile, paistettua sipulia ja paprikaa, nachoksia cuacamolella
Iltapala - rahkaa, tai esim. hapankorppua juustolla, kinkulla, homejuustolla tonnikalaturkkilainenjugurttimössöllä tms.

Vettä 1,5 litraa, kahvia maidolla pari kuppia töissä, multivita plus, kalkkitabut, joskus viikonloppuaamuisin teetä.

Ja siis mun käyttämät maitotuotteet ja juustot ei ole mitään kevyttuotteita.

Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Juuliska Pe Syys 24, 2010 4:41 pm

Aloitin ENEn 10.4.2010, GBP-leikkaus oli 19.5. ja eilinen paino oli tasan 30kg keveämpi kuin huhtikuussa. Pääsi aika spontaani kiljahdus kun vaa'an lukemia hämmästelin aamupöpperöissäni =)

Enkä kyllä voisi olla tyytyväisempi! Suhde ruokaan on muuttunut totaalisesti: se, joka ennen hallitsi elämää, onkin nyt enää pakollisessa pienessä sivuroolissa. Välillä kylläkin unohtelen syödä tarpeeksi, kun ei yksinkertaisesti ole nälkä eikä tee mitään mieli... Tavallisessa arkirytmissä muistaminen on parempaa kuin matkoilla tai mökillä tai viikonloppuisin yleensä.

Urheilen nykyään paljon: kuntonyrkkeilyä, zumbaa, pumpia, lenkkeilyä (joo-o, mä käyn JUOKSUlenkeillä ja haaveilen puolimaratonista?! eli tilanne on äärimmäisen vakava =D ). Liikunnan, suht nuoren iän ja mahtavien geenien ansiosta ei roikkunahkaa ole ainakaan vielä tullut, onneksi!

Maha on kaikkineen pysynyt mahtavasti menossa mukana ja olen aika hyvin oppinut pärjäämään myös työillallisilla alku-, pää- ja jälkiruokineen. Mistään ei ole tarvinut luopua, mutta entiset herkut ovat vaihtuneet toisiin, kevyempiin. Vaatekoko on muuttunut alta puolessa vuodessa 50/52 => 42/44, ihmiset hädin tuskin tuntevat kaupungilla ja ne, jotka tuntevat, ällistelevät ääneen radikaalia muutosta paitsi ulkoisessa olemuksessa, myös siinä henkisessä. Olen nuorentunut varmaan 10 vuotta sekä henkisesti, että fyysisesti. Ja poikaystäväkin pullistelee ylpeydestä "uusi" tyttöystävä kainalossaan ;o) Että elämä on ihanaa!=)

Tsemiä ja hyvää mieltä ihan jokaikisen palstalaisen syksyyn!


Viimeinen muokkaaja, Juuliska pvm Pe Syys 24, 2010 7:24 pm, muokattu 1 kertaa
Juuliska
Juuliska

Viestien lukumäärä : 25
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 30.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Bulla65 Pe Syys 24, 2010 6:30 pm

Ihanaa tekstiä Juuliska, ai että tuntuu hyvältä kuulla, miten nuoren ihmisen elämä on muuttunut noin paljon onnellisemmaksi ja paremmaksi! Kaikkea hyvää sulle ja poikaystävällesi jatkossakin :).
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja joku80 Pe Syys 24, 2010 6:46 pm

Ihanaa Juuliska! Kuulostaa niin hyvälle! Tsemppiä jatkossakin. :)

joku80

Viestien lukumäärä : 190
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 04.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja onnellinen Pe Syys 24, 2010 7:07 pm

Leikkaus tehtiin 21.04 2009. ja painoa oli 113,600. Nyt lähes 1,5 vuoden päästä paino on 86,500 eli tippunut n.27kg. Ja edelleen tippuu n. 1,5-2kg kuukaudessa.
Olen tällainen hissunkissun varmanpäälle menijä.
Ekaks näkyi kasvoista sitten reidet ja takamus ja käsivarret. Maha on vieläkin aika paksu vaikkakin ympärysmitta näyttää senteissä tasan 100.
Muistan itsekkin että 3kk jälkeen leikkauksesta paino pyöri samoissa lukemissa yli kuukauden ja sitten taas laskuun.Näitä painon seisauksia voi tulla useampiakin mutta ei huolta lähtee sitten taas aikanaan laskuun.

Minulle on ollut apua maitokahvista silloin kun ruoka ei ole maistunut, eli
lämmitän ison kupin maitoa mikrossa ja siihen purukahvia ja puol tl. sokeria. Tuo on auttanut siihenkin että olen voinut pudottaa kalkkitapletit yhteen.
Makaroonit ja paistettu ruoka ei oikein sovi minulle vieläkään mutta kaikki muu menee. Hassuinta on ollut että mieliteot ovat tehneet täydellisen kupperskeikan eli ennen en ollut mikään makean ystävä ja nyt on niitä makeanhimuoja omasta mielestäni liikaakin mutta onni onnettomuudessa ei voi paljon kerralla herkutella. Ennen en pannut sokeria kahviin mutta nyt on pakko kun on muuten liian karvasta jopa filtterkahvi.
Suurempia ihon riippumista ei ole, allitkin olen saanut pidettyä siedettävissä mitoissa kun päivittäin nostelen n.30kertaa 3kg käsipainoja, en kerralla koko määrää, vaan päivän mittaan.
Syy että hakeuduin koko leikkaukseen oli 2 diapettis jonka arvot rupes hyppelee laidasta laitaan, no se sairaus jäi leikkauspöydälle ja arvot ovat pysyneet edelleen 5-6 aamuisin mitattuna. Myös 2 kk sitten lopetin viimmeisen puolitaplettia veren painelääkityksestä ja arvot ovat normaalit.
Mutta nyt on kait jotain nivelrikkoon viittaavaa ja pitäs ruveta tutkituttamaan tarkemmin.
Eli kaiken kaikkiaan olen tosi tyytyväinen leikkaukseen ja elämän muutokseen kaikkea jaksaa paremmin.

onnellinen

Viestien lukumäärä : 57
Paikkakunta : Jerusalem
Registration date : 03.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja BigMama Ti Syys 28, 2010 2:22 pm

heips, mulla GBP oli 24.11.09 painoa silloin 142. Nyt 51 kiloa kevyempänä painan 91kg.
Alku lähtöpainona oli 158, eneillen sain sen 16 kg pois.
Olo mitä mahtavin, vaatekoko pudonnut kanssa sieltä 58/60:stä 42/44, eli aikas moinen muutos tullut :)

Onnea kaikille..
BigMama
BigMama

Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 35
Paikkakunta : porvoo
Registration date : 09.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Tepa43 To Syys 30, 2010 10:19 pm

Alku bmi oli 45,5 115kg leikkuu aamuna 15.12.-09 se oli 92kg nyt se on pysynyt 60-62kilossa! Se kävi 57kg, mutta se tuntu jo vähän liian vähälle!
Tässä kun pysyisin niin olisin onnellinen. Nopeesti tää on mennyt sisätauti lääkäri sanoi, että ei tän leikkuun pitäis näin tehokas olla,mutta ei ne musta mitään vikaa löytänyt! Siispä oon kai sit joku poikkeus tapaus onnellinen poikkeus.
Vuosi sitten vaatteeni oli xxxl tai 52 nyt on s ja 36-38 ei oikeen ittekkään taho uskoo,mutta näin se on! Toivottavasti elo pysyy jatkossakin hyvänä en oo tänä vuonna ollu kipeenä kertaakaan muutenkin virtaa on koneessa niin paljon, että hain lisätöitä ja sainkin. Olen nyt harrastava parturi ja päätoiminen kaupan täti ensviikosta lähtien! No juu tämmöstä sähellystä täällä taidan lähtee kävelee!
Tsemppii kaikille![left]
Tepa43
Tepa43

Viestien lukumäärä : 877
Ikä : 58
Paikkakunta : Eura
Registration date : 13.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja joku80 Ma Loka 11, 2010 3:10 pm

Mulla kiinnostaa myös teidän kommentit omasta painonpudotuksestani.

Neljä viikkoa on nyt leikkkauksesta (tasan) ja painoa pudonnut 7,3kg. Onko se teistä ok? Itse tietysti odotin enemmän, toisaalta olen erittäin onnellinen tästä pudotuksesta, koska aikaisemmin en ole saanut millään dieetillä painoa näin reilusti pois. Eneilyn alusta tähän päivään painoa on lähtenyt 11,2kg. Bmi laskenut vaikeasta ylipainosta huomattavaan tai merkittävään ylipainoon (sekin kuulostaa tarpeeksi pahalta.)

Ruokailu on vielä hieman vaikeaa, enemmän pitäisi syödä. En varmasti saa tarpeeksi kaloreita enkä vettä. Nyt aloin kirjaamaan syömisiä ja juomisia. Tuota painoa vaan tulee kytättyä koko aika ja hermoiltua, tippuuko se hyvin vai ei. Nyt selkeästi hidastunut pudotus... Toisaalta, olen saanut jo lähes kolmanneksen läskeistäni pois! :) Hirvittää kumminkin, että jos en saakaan enempää pudotettua. Vähintään 20kg pitäisi vielä saada tiputettua, siltikin olisin vielä lievästi ylipainoinen.

Liikuntaa en ole paljon harrastanut, heikottaa vielä liikaa. Ja kynnys liikunnan aloittamiseen on melkoisen korkea, eniten kuitenkin vaikeiden polvivaivojen vuoksi. Vähän olen lisäillyt sellaista hyötyliikuntaa kotosalla, siivoillut ja puuhastellut enemmän, tai no ehkä liikaakin koska nyt pari päivää tuntunut liian rasittuneelta keho tai maha ja sitten kasvot valkoisina joutunut levähtelemään...

Kommentteja ja vinkkejä odotellen...

Epävarma JOKU80

joku80

Viestien lukumäärä : 190
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 04.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja katka Ma Loka 11, 2010 7:07 pm

Mahtavia pudotuksia teillä!!Täällä olis vielä semmonen 70-80kg pudotettavaa ja leikkaus vielä kaukainen haave.Sieltä se kuitenkin joskus tulee ja sitä odotellessa yritän tiputtaa mahd paljon.Olis sillon helpompi se leikkauskin...
katka
katka

Viestien lukumäärä : 96
Paikkakunta : jyväskylä
Registration date : 05.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Wee2be Ma Loka 11, 2010 7:09 pm

Mulla tasan viikko leikkuusta ja 3,5 kiloa mennyt - paino tosin alko tippumaan vasta torstaina, sitä ennen se nousi :D La aamusta 2 kiloa... Luulen, et ekat viikot paino meneekin alas aika humisten, mut sit se tasaantuu, jumahtaakin ja tippuu hissukseen.. Jännä miten eri ihmisillä erilailla.. :)
Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 42
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ti Loka 12, 2010 4:01 am

Joku80 Peijaksessa sanottiin, että keskimäärin paino putoaa ekan kk aikana 8 kg oli leikkaustapa mikä tahansa eli erinomainen tulos sulla. Mulla meni muistaakseni juuri se 8 kg kuukaudessa, vaan ei 4 viikossa (miten voikaa unohtaa jo sellaiset asiat)
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja muuminmamman4 Ti Loka 12, 2010 1:35 pm

Nyt minäkin voin antaa jonkinlaista tulosta ;D Mulla on nyt mennyt alas se 10kg leikkauksesta! Ihana olo on nyt jo :) Minä en vaan ollut uskoa sitä lukemaa minkä näin vaakalla! Ei jumankauta, odotin mun tyttöä viimeks kun paino oli samassa! Ja nyt vaan alaspäin, eiks niin jee? Mua on vaan alkanut "pelottaa" kun pystyn juomaan TODELLA nopeeta ja ei tossa syömisessä enää kestä 20-30 minsaa vaan näkkäri uppoaa alle 10 minuutissa! Yritän kovasti muistaa että pitäis hitaasti mutustaa mutta kun ei niin ei!!

Ei muuta kun päivänjatkoja teille =)
muuminmamman4
muuminmamman4

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 48
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 18.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja joku80 Ti Loka 12, 2010 1:46 pm

Kiitos kommenteista wee2be ja Poutapilvi!

Olisi kiva kuulla lisää teidän kaikkien kokemuksianne painonpudotuksesta GBP-leikkauksen jälkeen... Ja kommenttejanne mun pudotuksesta, kun mä hätäilen... :/

joku80

Viestien lukumäärä : 190
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 04.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja joku80 Ke Loka 13, 2010 1:39 pm

Muuminmamman4, sulla on hieno uusi kuva! :) Ja kommentteja painon pudotuksesta kaipailen edelleen...

joku80

Viestien lukumäärä : 190
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 04.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja joku80 Ma Loka 25, 2010 5:51 pm

Nostetaanpa ketjua...

Kummasti sitä vain on huolissaan siitä, syökö oikein ja putoaako paino tarpeeksi. Nyt 1,5kk leikkauksesta ja painoa lähtenyt reipas 10kg. Tosi mielissäni olen, kuitenkin huolissanikin... Onko pudotus ok? Reipas 20kg pudotusta vielä, niin olisin normaalipainon ylärajalla. Ristiriitaiset tunteet: toisaalta enää niin vähän ja toisaalta niin paljon. Vaikea uskoa, että siihen pääsee, toisaalta nyt leikattuna voin uskoa, että siihen voi oikeasti päästä. Hassua ja sekavaa! Vaan sellaista tämä on, tunteiden vuoristorataa välillä... ;)

Kommentteja ja kokemuksia, pliis! :)

joku80

Viestien lukumäärä : 190
Paikkakunta : Oulu
Registration date : 04.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja MRA123 Ma Loka 25, 2010 6:21 pm

Tosi hyvin sulla on mielestäni lähtenyt paino!!

Mulla tulee leikkauksesta keskiviikkona 3 viikkoa ja tarkalleen en kyllä tiedä mikä paino on tällä hetkellä, en ehtinyt aamulla käydä vaakalla.. : )
Mut mulla paino pudonnu n. 2kg/vko eli jos tämä viikko samoilla kaavoilla menty niin kohta oli 6kg plakkarissa. Olen ihan tyytyväinen tahtiini. On mukava käydä vaakalla kun lähes aina se näyttää vähemmän ja vähemmän, vaikkakin ihan vähän mutta kuitenkin!
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja muuminmamman4 To Tammi 06, 2011 1:34 am

Moikka! Niin siitä leikkauksesta on jo kulunut aikaa huikeat 4kk Shocked
Paino ei nyt enää kovinkaan kauheena ole tippunut mutta pääasia että tippuu! Joulukuussa kun kävin kontrollikäynnillä sain vain positiivistä palautetta =) Paino kuulemma on laskenut niin kuin pitääkin =)
Elikkä leikkausaamuna paino oli 126,7kg ja 20/12 paino oli 106 kg =)
Kovasti nyt odotan että rikkoisin sen 100kg mutta se taitaa kestää! No kait tuo paino ihan hyvin on tippunut! Ärsyttää vaan nuo ihmiset kun JOKA kerta udellaan että onko paljon mennyt alas (ihmisiä joita nään melkein joka päivä) Sitten kun sanoo että ei se nyt sillein tällä hetkellä niin sitten ne pyörittää silmiä ja sanoo että ai,jaa no sun pitää tehdä kovemmin töitä että se putoaa confused Evil or Very Mad
muuminmamman4
muuminmamman4

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 48
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 18.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Lovely To Tammi 06, 2011 2:38 am

Kyllä se satanen on sulla pian historiaa Very Happy
Oisko toi kysely just yks niistä jutuista miks jotkut ei kerro leikkauksestaan.
Ihana kuva Sinusta, olenkin kaipaillut tietojasi.
Joko oot tanssit aloottannu?
Kevättä kohti flower
Lovely
Lovely

Viestien lukumäärä : 271
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 24.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Lyltsy To Tammi 06, 2011 3:00 am

Joo, tosi kiva kuulla susta muuminmamma4. Ja että syömiset sujuu paremmin ja diabeteslääkitys on historiaa.

Mua kanssa ahdistaa tuo muutaman ihmisen ( äiti, työkaveri) kysely harvase viikko että paljonko on pudonnut/painat. Musta hyvä vastaus on että puolisen kiloa viikossa, vaikkei olisikaan tai olis pudonnut enempi. Yritä jättää kommentit omaan arvoonsa, ei me pudoteta painoa ketään toista varten, eikä olla tilivelvollisia kenellekkään. Välillä putoaa, välillä ei.

Mulla on siis kohta 8 kk leikkauksesta, ja 33 kiloa kaikkinensa lähtenyt, joista 29 kg leikkausen jälkeen. Mua ei haittaa lainkaan jos tahti hiipuu pariin kiloon kuukaudessa, kun tavoite/normaalipainoon on 10 kiloa matkaa. Vaakallakaan en muista enää käydä joka viikko, olen aika tyytyväinen jo nykyiseen olotilaan, BMI 28. Jos pääsen kesään mennessä siihen 75 kiloon, niin kiva, jos en niin sekin on ok.

Paksunahkaisutta itse kullekin toivon..
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa