Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

+26
Ruustinna
Megamisu
Laihduttava
Sarppa
anne.heide
kissus nytkö jo
Nana
Gilraen84
tigertytto
Lovely
MRA123
Poutapilvi
Wee2be
katka
Tepa43
BigMama
onnellinen
joku80
Bulla65
Juuliska
anemo
Lyltsy
ritu
bulleriina
Tyrannosaurus
muuminmamman4
30 posters

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 2 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Poutapilvi To Tammi 06, 2011 4:08 am

Hassua miten moni uskaltautuu kysymään paljonko on pudonnut ja on sitten silmät ymmyrkäisenä, kun kertoo hieman valkoisen valheen. Tällä kertaa siis pienentäen pudotettujen kilojen määrää (aikaisemmin tuli sanottua paino aina pienemmäksi, jos joku lääkäri sitä urkki). Ei tunnu ihmiset ymmärtävän, että jos painaa yli 100kg, niin 15-20kg painonpudotus ei vaan näy missään. Kyllähän sen itse tuntee ja tietää ja tuskalla sen on usein taistellutkin.

Mulle on suurinosa sanonut, että oletpa sä laihtunut syksyllä paljon. Ei auta kuin sanoa, että kyllä tää on ollut koko viime vuoden projekti ja jatkuu edelleen.

Jonkun nasevan vastauksen siihen samojen ihmisten jatkuvaan uteluun voisit keksiä tyyliin "on pudonnut x kg, mutta onkos se tullut sulle kylään?"
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 2 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja muuminmamman4 To Tammi 06, 2011 3:51 pm

Moiks Kamut =)
Joo ei ole paljoo enää että menee se 100 rikki! Tämän aamun paino oli huikeat 104kg What a Face
Olin todella yllättynyt että olin taas 2kg mennyt alas! Tanssia en ole ikävä kyllä päässyt vieläl harrastamaan kun tuo mun selkä oikkuilee ja en voi "ketkutella" Mutta kävelyä ja pyöreilemistä olen harrastanut pikkasen! Maanantaina minulla alkaa työt joten tulee taas lisäliikuntaa kun pyörällä polkee töihin ja takas! Ihanaa päästä töihin! Viimeks olen ollut töissä 8 vuotta sitten Shocked ... No tavallaan kait kotiäitinä oleminen on töitä? No,niin ! Nyt aamupalaa lapsille ja itselle sitä ihqa ihanaa kanamunaa pale ......
muuminmamman4
muuminmamman4

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 48
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 18.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 2 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja tigertytto To Tammi 06, 2011 6:52 pm

Voiiii muuminmamman mulla on vielä haaveissa työhön pääsy..itsekkin olen ollut lasten kanssa kotiäitinä sekä auto-onnettomuuden takia kotona jo liian monta vuotta Sad
Nyt haaveena että leikkaus ja sen myötä lähtevät kilot antaisi mulle paremman mahdollisuuden käyttää onnettomuudessa rikki mennyttä jalkaani.ja sen myötä jaksamista olla jaloillaan ja TYÖELÄMÄSSÄ Very Happy
Haave ammatti olisi lähihoitaja I love you
tigertytto
tigertytto

Viestien lukumäärä : 1222
Paikkakunta : turku
Registration date : 16.02.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 2 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Lovely To Tammi 06, 2011 9:13 pm

Kyllä kotiäitinä oleminen työstä käy, mutta kaikkee hyvää sulle "oikeeseen työ työhön".
Lovely
Lovely

Viestien lukumäärä : 271
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 24.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 2 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja muuminmamman4 To Tammi 06, 2011 10:29 pm

No no! En minä mitään pahaa ole tarkoittanut sillä että menen oikeeseen työhön! Wink Olenhan minä itse ollut kotiäitinä 8 vuotta 4 lapsen kanssa! Kyllä siis tiedän mitä on olla kotiäiti! Se on vaan eri lähtee töihin kodin ulkopuolelle ja ainakin rahallisesti se muuttaa minun elämää, siis saan enemmän rahaa mennessäni töihin kun ollessani kotiäitinä! Kotiäitinä oleminen on ollut ihanaa ja rasittavaa ja olisin varmaan vieläkin kotona mutta rahallisesti se ei ole enää mahdollista! Ja koska lapset alkaa olemaan sen ikäsiä niin en heitä halua kotona vaan roikuttaa!
Ja jos ollaan rehellisiä niin en olis edes harkinnut töihin lähtöä jos mun paino olis vieläkin ollut sen 147kg....
muuminmamman4
muuminmamman4

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 48
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 18.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 2 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja muuminmamman4 To Tammi 06, 2011 10:34 pm

Moiks Tikru! Joo lähihoitajan ammatti minuakin kiinnostais =) Tai oikeesti haluaisin kätilöksi mutta se taitaa jäädä haaveksi! En ikinä ole ollut lukutoukka joten se siitä haaveesta! Mutta voihan se olla että menen kouluun syksyllä! Koska nykyään on oikeus saada kelalta avustusta niin voi olla että toteutan edes yhden haaveen!
Alottelen työhön paluun rauhallisesti!
On ihanaa päästä pois täältä 4 seinän sisältä!
muuminmamman4
muuminmamman4

Viestien lukumäärä : 307
Ikä : 48
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 18.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 2 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Poutapilvi To Tammi 06, 2011 11:46 pm

Muumimamman töihin meno tuo kivaa vaihtelua kotiäitiyden jälkeen. Minä ainakin osasin arvostaa ihan toisella tapaa vkl ja lomia yms. ja jaksoin taas nauttia lapsista täyspäiväisesti.

Itselle koin ihanaksi jutella aikuisten kanssa vaikkakin usein juteltiin lasten asioista, mutta se vaihtelu ja raha tietysti Smile Eihän sitä kukaan töihin menee muun kuin rahan takia (paitsi ehkä lottovoittaja Very Happy )
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 2 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja BigMama To Tammi 20, 2011 1:03 am

Hei päivitystä tilanteeseen.. eli nyt 1v2kk takana ja painoa tippunut kokonaisuudessaan.. 73kg eli nyt painan sen 85, mikä siis oli tavoitteeni=) ja olo on mitä mahtavin Laughing
BigMama
BigMama

Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 35
Paikkakunta : porvoo
Registration date : 09.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 2 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Lyltsy To Tammi 20, 2011 1:09 am

Onnea BigMama!
Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 2 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Tyrannosaurus To Tammi 20, 2011 1:25 am

Mulla on nyt leikkauksesta kulunut 10kk ja painoa on kaiken kaikkiaan tippunut lähetteen hausta lähtien 57kg. Kiva!

Todella hieno saavutus BigMama!
Tyrannosaurus
Tyrannosaurus

Viestien lukumäärä : 230
Ikä : 47
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 27.05.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 2 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja MRA123 To Tammi 20, 2011 2:49 am

Hei vähän hienoo, onnee teille molemmille ja rutkasti ! ! !
MRA123
MRA123

Viestien lukumäärä : 595
Ikä : 52
Paikkakunta : Lempäälä
Registration date : 29.09.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 2 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Gilraen84 To Tammi 20, 2011 1:18 pm

mulla viikko leikkauksesta ja painoa tippunut leikkausaamusta 5,1kg, mut leikkauksen jälkeen oli turvotusta 1,6kg ja nekin on lähteneet, eli kaikkiaan kutistumista tapahtunut 6,7kg Razz
Gilraen84
Gilraen84

Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 39
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 16.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 2 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Pe Tammi 21, 2011 1:39 am

Onnittelut upeasta tuloksesta BIGMAMA, TYRANNO ja GILRAEN.

Kyllä se työtä vaatii nyt ja jatkossa, mutta hyvät elintavat toivottavasti voittavat huonot Smile
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 2 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Gilraen84 Pe Tammi 21, 2011 2:02 am

Kiitoksia Poutis Smile
Gilraen84
Gilraen84

Viestien lukumäärä : 249
Ikä : 39
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 16.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 2 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Wee2be Ti Tammi 25, 2011 1:40 am

Hienoja saavutuksia!!! Smile Onnea kaikille!! Perässä toivottavasti tullaan... Nyt on 16 viikkoa ja melkein 22 kiloa.. matka on vielä piiiiiiiiiitkä, mutta toivotaan..
Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 42
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 2 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Nana Ti Tammi 25, 2011 8:14 pm

Päivitystä:

Eli nyt on 10vk kulunut leikkausesta ja painoa on tippunut -11.3 kiloa eli yhteensä -20,8 kg. Vaaka näyttää tänään 84,4 kiloa... Erittäin tyytyväinen olen Smile

Todella hienoja pudotuksia kaikilla! Onnea ja tsemppiä! Smile
Nana
Nana

Viestien lukumäärä : 74
Paikkakunta : Tku
Registration date : 12.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 2 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ke Tammi 26, 2011 12:01 am

Onnittelut Nana upeasta tuloksesta!!
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 2 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Nana Ke Tammi 26, 2011 6:37 pm

Kiitos Poutapilvi! Smile
Nana
Nana

Viestien lukumäärä : 74
Paikkakunta : Tku
Registration date : 12.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 2 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo To Tammi 27, 2011 6:49 pm

Jaaha mut leikattiin 15.11.10 ja enen aloituspaino oli 108,8kg nyt paino on 77.9kg eli 31,8kg on takana normaalipainon ylärajaan on matkaa 2,9kg kaikkiaan siitä kun olen ollu lihavimmillani olen pudottanut noin 66kg,,,, Leikkauksen jälkeen kotiinlähtiessä painoin 90.4kg.
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 2 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Pe Tammi 28, 2011 12:18 am

Vautsi Kissus nytkö jo! Sä saat ruveta jarruttelemaan painonpudotusta, ettei susta tule ihan luuviulua Very Happy
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 2 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja anne.heide Pe Tammi 28, 2011 12:51 am

kyllä on ihana lukea näitä upeita pudotustarinoita!!!
anne.heide
anne.heide

Viestien lukumäärä : 177
Paikkakunta : kuopio
Registration date : 27.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 2 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja ritu Pe Tammi 28, 2011 2:23 am

Tänään kuultu että keskimäärin pitkänajan pudotus GBP leikatulla on 28kg putoaa alussa paljonii mutta yleensä kahdenvuoden jälkeen tulee takaisin osa painosta.
Tieto KYSin potilaista jossa leikkaukset aloitettu 2000 ja osa lihonut suuremmaksi kuin olleet ennen leikkausta.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 2 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Sarppa Pe Tammi 28, 2011 4:27 pm

ritu: Voiko olla totta? Mistä olet nuo kuullut?
Sarppa
Sarppa

Viestien lukumäärä : 38
Paikkakunta : Pirkanmaa
Registration date : 16.01.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 2 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Lyltsy Pe Tammi 28, 2011 4:38 pm

Mulle kirurgi sanoi että tämä leikkaus on 2 vuotta sun personal trainer, sinä aikana ylipaino lähtee ja pitäisi oppia syömään oikein(määrä,laatu, säännöllisyys), joilla keinoilla se sitten on pidettävissäkin kurissa. Automaatti tuo ei siis ole. Siksi ei ole yhdentekevää miten syö leikkauksen jälkeen.

Terveystalon sivuilla on referoitu tuota pitkäaikaistutkimusta GBP:stä, jonka antama kuva ei kyllä ole yhtä synkkä kuin ritun KYS-tutkimus:

http://www.terveystalo.com/Etusivu/Palvelut/Leikkaukset_ja_toimenpiteet/Lihavuusleikkaus

Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 2 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Poutapilvi La Tammi 29, 2011 1:57 pm

Mullekkin sanottiin jo ennen leikkaukseen menoa, että tutkimusten mukaan paino on alimmillaan 2v. leikkauksesta, mutta sen jälkeen monilla se nousee. Näin ollen oma motivaatio on edelleen tärkeä tekijä senkin jälkeen.

Lyltsy miten paino? Mikä sulla tavoitteena Nykkimatkalle? Mulla tavoite maaliskuun alkuun mennessä 78(joka tänään saavutettu) tai 77kg. Normaalipainonraja kulkee 75kg, joka olisi kiva saavuttaa pääsiäiseen mennessä. Se onneksi on tänä vuonna myöhään Very Happy
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 2 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa