Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

+26
Ruustinna
Megamisu
Laihduttava
Sarppa
anne.heide
kissus nytkö jo
Nana
Gilraen84
tigertytto
Lovely
MRA123
Poutapilvi
Wee2be
katka
Tepa43
BigMama
onnellinen
joku80
Bulla65
Juuliska
anemo
Lyltsy
ritu
bulleriina
Tyrannosaurus
muuminmamman4
30 posters

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 3 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja ritu La Tammi 29, 2011 2:19 pm

Sarppa: Nuo asiat kuulin KYSin ravitsemusterapeutilta kun kävin viimme Torstaina 1-vuotis tarkastuksessa Jossa kokoajan kuulemma seurattu leikattujen tuloksia. KYSissä M.P aloittanut GBP tähystysleikkaukset v2000 ensimmäisenä suomessa ja samoin siellä tehty jo laihdutusleikkaukia 1970 lähtien jotka olleet suuria avo leikkauksia eli kait tietävät mistä puhuvat samoin noista kipulääkkeistä puhuivat että esm: Buraanaa KYS pitää edellee myrkkynä laihdutusleikatulle eikä missään nimessä suosittele edes pieniksikään aikaa kipulääkkeeksi.

ritu

Viestien lukumäärä : 433
Paikkakunta : Savo
Registration date : 17.09.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 3 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Wee2be La Tammi 29, 2011 3:55 pm

Minä uskoisin, että ihminen laihtuu, kun syö alle kulutuksensa ja liikkuu -oli leikattu tai ei. Mutta se painonpito poissa on itselläni ainakin se syy, miksi leikkaukseen halusin.. Kun se aina tuppas tulemaan takaisin.. Jos ei ala syömään entiseen malliin ja pysyy kohtuudessa korkeaenergisten kanssa ei painon pitäisi nousta sitä normaalia muutamaa kiloa enempää. Mulle sanottiin, että leikkaus ja siitä seuraavat n. kaksi vuotta paino laskee, sitten tulee tasoitusvaihe jolloin paino yleensä hieman nousee ja jos siinä kohtaa ottaa järjen käteen ja jatkaa ruokailujen/painon tarkkailua. ei painon nousua tarvitse varmastikaan turhaan pelätä..

Mä en ole missään ulkomaalaisessakaan tutkimuksessa lukenut tietystä kilomäärästä vain pikemminkin prosenttuaalisesta pudotuksesta joka on jokaisen henkilökohtainen, koska onhan toiselle prosentti 1 kilon, toiselle 2 kiloa.. riippuen lähtötilanteesta.

Taikatemppuhan tämä ei ole - loppuelämän ensimmäinen päivä ja samaa duunia sitä uskoisin joutuu suurin osa tekemeään painon kanssa..rasvasolut ei ilmeisesti (??) elimistöstä katoa jos niitä on runsaasti kertynyt, mutta ne tyhjenee ja pienenee ja uusiutuessaan suorastaan huutavat täytettä ja elimistöhän osaa kikkailla... Tämä mun käsitys siitä,mikä on osa syy siihen, että painon lasku on suht helppoa, mutta pito poissa hankalampaa.
Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 42
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 3 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Lyltsy La Tammi 29, 2011 9:12 pm

Poutis, viime viikolla paino oli tasan 83 kg. Maanantaina käyn seuraavaksi vaakassa. Matkan alkuun on 46 päivää Smile Ehkä paino voisi olla alle 80 jo tuolloin, mutta en ota stressiä asiasta. Olishan seiskalla alkavaa lukua kiva juhlistaa, ehkä vuonna -94 olen viimeksi ollut sen kokoinen.

Enkä niinkään ole ajatelllut tavoitepainoa vaan vaatekokoa, eli olisi kiva että voisi ostaa sellaisia vaatteita, jotka sitten menisi pidempään/eivät lainkaan jäisi isoksi. Eli meinaan ostaa korkeintaan 42-kokoisia kesävaatteita, vaikka olis vielä tiukkoja/makkarankuoria sovitettaessa. Ettei heti jää isoiksi. En usko että tuon alle mun kokoni paljoa menee ikinä, olen kuitenkin aika pitkä.

Lyltsy
Lyltsy

Viestien lukumäärä : 698
Ikä : 54
Paikkakunta : Espoo
Registration date : 28.03.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 3 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Poutapilvi La Tammi 29, 2011 10:31 pm

Lyltsy se on totta, paino ei niin suuri asia kuin vaatekoko. Mulla vaan takamus ja maha edelleen suhteessa suuret ja varmasti ainakin toistaiseksi jäävät. Kenties sitten, jos mahankorjausleikkaukseen meen tilanne muuttuu. Mutta siihen sovittiin lähete laitettavaksi vasta kesällä, joten menee vuosi ennen kuin siinä tilanteessa olisin. Siksi meinaankin shopata rauhassa kaikkea mitä mieli tekee ja, jos nekin jäävät aikanaan liian isoiksi onpahan hyvä syy taas mennä Nykkiin Smile

40/42 on mullakkin ollut koko, jota käytin koko aikuisiän ja hyvin pitkälti isoista rinnoista johtui. Nyt menee 42-44 ihan mukavasti ja meinaan kanssa ostaa enemmin tiukkoja vaatteita kuin sopivia, niin on varaa vielä jokunen kilo pudottaa kesään mennessä.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 3 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Laihduttava La Tammi 29, 2011 11:14 pm

3 kk leikkauksessa ja ekan kontrollin tulos -25kg kokonaisuudessaan, leikkauksesta -17kg. En voisi olla enempää tyytyväinen =)

Laihduttava

Viestien lukumäärä : 364
Paikkakunta : Pohjanmaa
Registration date : 23.03.2010

http://kivinenpolku.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 3 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Megamisu Su Tammi 30, 2011 1:35 am

Hienoa Laihduttava, onnittelut cheers
Aika hurja vauhti.

Megamisu

Viestien lukumäärä : 87
Paikkakunta : Uusimaa
Registration date : 23.11.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 3 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Su Tammi 30, 2011 2:00 am

Upea tulos Laihduttava! Onnittelut!
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 3 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja kissus nytkö jo Ma Tammi 31, 2011 4:34 pm

Poutis mä yritän syödä kuin "hevonen" ja monesti päivässä.. Ja kiitos että ymmärrät että huoli on myös näin päin... Oon nyt yrittänyt saada ravterapeuttia kiinni et sais jarru ohjeet kehiin Smile
kissus nytkö jo
kissus nytkö jo

Viestien lukumäärä : 592
Paikkakunta : oulu
Registration date : 09.09.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 3 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Bulla65 Ma Tammi 31, 2011 7:09 pm

Kävin tänään TYKSissä gastroskopiassa ja samalla keskustelin pitkään tämän tähystystutkimuksen tehneen kirurgin kanssa. Hän sanoi, että keskimääräinen painonpudotus GBP-leikatuilla on 30 kg ja sanoi myös, että jos joku ei laihdu tämän leikkauksen avulla (on siis vain apukeino), hän ei ole ollut valmis leikkaukseen eli laihtumattomuus on oma vika. Pitää siis pystyä muuttamaan niitä ruokailutottumuksia ja syömään oikealla tavalla ohjeiden mukaan lopun elämänsä, muuten kuulemma se pieni jäljelle jäänyt mahapussukka on helppo venyttää pikku hiljaa isommaksi ja isommaksi. Tämä on kuulemma mahdollista, jos opettelee syömään siten, että syö joka kerta pikkuisen enemmän kun mahaan mahtuisi.
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 3 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Ruustinna To Helmi 03, 2011 3:37 pm

Miten GBP-leikatut poikkeavat "sleeve"-leikatuista? En tiedä vielä näitä termejä....
Ruustinna
Ruustinna

Viestien lukumäärä : 50
Ikä : 55
Paikkakunta : Etelä-Savo
Registration date : 30.08.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 3 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Tikrustiina75 To Helmi 03, 2011 5:51 pm

Mulla on leikkauksesta kohta 1,5 vuotta ja painoa on poissa 42-45 kg. Ja leikkauksen osa on 30-32 kg. *Olen super tyytyväinen vaikkei paino enää tippuisikaan mutta ei se saisi enää myöskään nousta Leikkaus oli Gbp
Tikrustiina75
Tikrustiina75

Viestien lukumäärä : 201
Ikä : 48
Paikkakunta : Pertteli
Registration date : 12.01.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 3 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja anne.heide To Helmi 03, 2011 10:47 pm

Onnellinen ja laiha Very Happy onnea upeasta pudotuksesta!
anne.heide
anne.heide

Viestien lukumäärä : 177
Paikkakunta : kuopio
Registration date : 27.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 3 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Pe Helmi 04, 2011 3:17 am

Tikrustiina onnittelut upeasta tuloksesta!
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 3 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Bulla65 Pe Helmi 04, 2011 3:47 pm

Onnittelut Tikrustiinalle upeasta pudotuksesta! Kyllä sää oletkin niin siro ja sievä, voisinpa melkein tituleerata sut mun "lihavuusleikkaus -idolikseni" Smile.
Bulla65
Bulla65

Viestien lukumäärä : 540
Ikä : 58
Paikkakunta : Suomi
Registration date : 14.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 3 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja simri Ma Helmi 14, 2011 6:47 am

Nyt voin minäkin osallistua tähän ketjuun. Leikkauksesta siis 8 viikkoa ja painoa pudonnut yhteensä 28 kiloa. Enellä 17 ja leikkauksen jälkeen 11. Tuntuu kyllä että 11 kiloa kahdessa kuukaudessa on liian vähän.?

simri

Viestien lukumäärä : 73
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 05.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 3 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ma Helmi 14, 2011 2:30 pm

Simri sulla paino pudonnut reilun kg/vk ja se on jo paljon. Sitä enempää ei saisi edes pudota, koska on elimistölle kova juttu.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 3 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Rullukka Ma Helmi 14, 2011 4:44 pm

Minulla on nyt 11 viikkoa leikkauksesta ja painoa on pudonnut "vain" 8.4 kg. Itse olen tyytyväinen ennen leikkausta (-22.5 kg) ja leikkauksen jälkeen tapahtuneeseen painonpudotukseen. Lääkäri voi olla eri mieltä ensi maanantaina kontrollikäynnillä. Voin todella hyvin, syöminen sujuu, liikun paljon ja paino tippuu joka viikko.

Rullukka

Viestien lukumäärä : 116
Ikä : 62
Paikkakunta : Savo
Registration date : 02.01.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 3 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Wee2be Ma Huhti 04, 2011 1:48 pm

6 kuukautta ja 30,1 kiloa. Alkuun tippui tosi paljon nopeammin kuin nykyään, tahti hidastuneena jatkossa edelleen. Mutta eteenpäin.

Wee2be
Wee2be

Viestien lukumäärä : 287
Ikä : 42
Paikkakunta : Vantaa
Registration date : 29.05.2010

http://wee2be.vuodatus.net

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 3 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Anette Ma Huhti 04, 2011 3:47 pm

Eneily alkoi 28.9.-10 paino 147kg, leikkaus päivänä 1.11.-10 paino 132kg.
Tämän aamun punnitus 105.3kg eli 6kk ja noin 42kg pois...

Anette

Viestien lukumäärä : 79
Ikä : 55
Paikkakunta : Hartola
Registration date : 12.12.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla? - Sivu 3 Empty Vs: MIten on painonpudotus GBP-leikatuilla?

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa