Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ENED ollut potilas kuoli Englannissa

2 posters

Siirry alas

ENED ollut potilas kuoli Englannissa Empty ENED ollut potilas kuoli Englannissa

Viesti kirjoittaja Poutapilvi Ma Maalis 01, 2010 1:14 am

Aika järkyttävä uutinen http://www.iltalehti.fi/laihdutus/2009090910214867_lh.shtml

Olen itsekkin miettinyt mitä rankka ENED tekee elimistölle. Olen ollut 8vk Nutreilla ja nyt rupesin purkamaan niitä vkl pois. Vielä on kcal määrä ollut alle 800/vrk, mutta pitänee nostaa pikkuhiljaa vielä vähän. Olin aikoinaan 8vk pusseilla -90 alussa, kun pusseja syötiin vain 4/vrk ja niissä oli 100 kcal kussakin. Koko vrk kcal määrä piti silloin jäädä vihanneksineen alle 500 kcal. Painoa kyllä putosi, ensimmäisen 4 viikon aikana liki 20kg ja yhteensä 23 kg, jonka jälkeen olinkin normaalipainoinen(reilun vuoden).

Nyt on ikä varmasti osaltaan tehnyt sen, että paino putoaa n. puolet hitaampaa vaikka ylipainoa onkin monta kymmentä kiloa enemmän.
Poutapilvi
Poutapilvi

Viestien lukumäärä : 807
Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
Registration date : 24.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

ENED ollut potilas kuoli Englannissa Empty Vs: ENED ollut potilas kuoli Englannissa

Viesti kirjoittaja sörkänsalli Ti Maalis 02, 2010 5:46 pm

Tuon jutun mukaan morsmaikku oli laihduttanut ENE:llä omin avuin 11 viikkoa putkeen. Noissa kaikissa pakkauksissa lukee että ilman lääkärin tai ravintoterapeutin valvontaa ei saa niillä laihduttaa kuin kaksi viikkoa, ja sitten kahden viikon tauko jos haluaa jatkaa. Eli itse valmiste oli vain osasyyllinen, pääsyyllinen oli valmisteen väärinkäyttö.

Nainen kuoli siihen mihin anorektikot yleensä kuolevat, eli sydämmen rytmihäiriöön. ENE-dieteissä on yleensä ottaen parempi ravinto- ja hivenainekoostumus kuin omin päin tehdyssä hurjassa laihduttamisessa, mutta se ei silti ole normaali ruokavalio jota voisi jatkaa miten kauan vain. Itse suhtaudun epäilevästi parin kuukauden ENE laihdutukseen jopa lääkärin valvonnassa, koska jos lopussa ei häämötä "lopullinen ratkaisu" eli leikkaus, kroppa todennäköisesti alkaa pakkaamaan kaloreita hullun lailla heti, kun kuuri loppuu.

sörkänsalli

Viestien lukumäärä : 83
Paikkakunta : Helsinki
Registration date : 06.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa