Laihdutusleikkaus (lihavuusleikk.)
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ENED, reilut 2 vkoa leikkaukseen

3 posters

Siirry alas

ENED, reilut 2 vkoa leikkaukseen Empty ENED, reilut 2 vkoa leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Inkeriina34 Pe Maalis 30, 2012 11:02 am

Viides päivä ened kuurilla lähtee käyntiin. Kiloja lähtenyt 3. Olen todella onnellinen, että niitä kans lähtee. Välillä ollut semmonen olo, etten uskalla syödä mitään, että varmasti laihdun leikkaukseen mennessä. Olen korvannut joitakin pusseja kalkkunaleikkeellä ja tuoresalaatilla. Illat on pahimpia, maha alkaa kurnimaan ihan sairaasti. Eilen illalla repsahdin syömään juustopalasen ja 2 ruishapankorppua. No, nyt jatkuu taas tiukalla linjalla Smile Tuo vaaka kyllä motivoi kummasti jatkamaan. Sen verran olen myös luistanut, että aamulla juon yhden kupin kahvia maidolla. Toinen menee jo mustana. Onneksi 5v tyttöni on ollut lenkkiseurana. Ensi viikolla lähden sitten takaisin töihin 2kk tauon jälkeen. Työni on fyysistä, joten ihan kiva päästä hikoilemaan bounce Niin ja Naturdietin ananas ja mustikka-vanilija ovat aivan herkkua mulle. Niillä pärjään nämä 3 viikkoa. Ihanan raikkaita makuja I love you .

Inkeriina34

Viestien lukumäärä : 40
Paikkakunta : Oulun seutu
Registration date : 28.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ENED, reilut 2 vkoa leikkaukseen Empty Vs: ENED, reilut 2 vkoa leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Massiivi Pe Maalis 30, 2012 3:05 pm

Oletko harkinnut tomaattien, kurkun ja pakastevihannesten syöntiä? Niissä ei ole kauheasti kaloreita mutta kuitenkin syötävää. Ja lisäksi vettä tuhottomasti.

Massiivi

Viestien lukumäärä : 134
Paikkakunta : tampere
Registration date : 30.01.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ENED, reilut 2 vkoa leikkaukseen Empty Vs: ENED, reilut 2 vkoa leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Inkeriina34 Pe Maalis 30, 2012 7:20 pm

Hei Massiivi. Tomaattia ja kurkkua menee ihan älyttömästi. Lisäksi syön kaikkea, mikä vaan on sallittua :)Porkkanoita, sieniä, sipulia. Pakastevihanneksia en ole vielä kokeillut, pitää tehdä wokkia joku ilta.

Inkeriina34

Viestien lukumäärä : 40
Paikkakunta : Oulun seutu
Registration date : 28.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ENED, reilut 2 vkoa leikkaukseen Empty Vs: ENED, reilut 2 vkoa leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Inkeriina34 Ti Huhti 10, 2012 10:43 am

Enää olisi 6 päivää ened kuuria jäljellä. Olen hakenut apteekista obesimed puristeen kaveriksi, että se auttaisi tuohon jatkuvaan nälkään. Aamusta tuntuu auttavan paremmin kuin illasta. Tosin, se onkin korvien välissä, tuo iltasyöpöttely. Kiloja lähtenyt ja mikä tärkeintä, vyötärö kaventunut niin että housut tippuu jalasta Very Happy. Tänään on syntymäpäiväni ja paras lahja tulee kyllä kohta perässä I love you Nyt pitää laittaa vielä loppukiri päälle tässä enedissä. O Basketball

Inkeriina34

Viestien lukumäärä : 40
Paikkakunta : Oulun seutu
Registration date : 28.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ENED, reilut 2 vkoa leikkaukseen Empty Vs: ENED, reilut 2 vkoa leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Inkeriina34 Ti Huhti 10, 2012 10:45 am

Korjaus, 5 päivää leikkaukseen Very Happy Ja kyllä mua jo jännittää. Onneks on työpäivä edessä, niin ei ehdi miettiä sitä.

Inkeriina34

Viestien lukumäärä : 40
Paikkakunta : Oulun seutu
Registration date : 28.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

ENED, reilut 2 vkoa leikkaukseen Empty Vs: ENED, reilut 2 vkoa leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Orkidea Ti Huhti 10, 2012 4:15 pm

Oikein hyvää syntymäpäivää Inkeriina! flower

Hienoa, että olet jaksanut juoda "litkuja" ja ened on tuottanut tulosta! Smile
Stemppiä viimeisiin ened-päiviin! Ensi viikolla kuulut jo meidän pikkumasuisten klubiin! Wink
Orkidea
Orkidea

Viestien lukumäärä : 181
Paikkakunta : Tampere
Registration date : 26.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

ENED, reilut 2 vkoa leikkaukseen Empty Vs: ENED, reilut 2 vkoa leikkaukseen

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa